Shaheizy Sam Samad ( @shaheizy_sam ) Instagram Profile

shaheizy_sam

Shaheizy Sam Samad

A N T I D O T

  • 3.5k posts
  • 4m followers
  • 1.1k following

Shaheizy Sam Samad Profile Information

  • Birthday celebration ABANG kita, bukan adik πŸ˜‚. @samzy_fuzette
  • Birthday celebration ABANG kita, bukan adik πŸ˜‚. @samzy_fuzette

  •  16,314  43  8 August, 2020
  • Pusing2 utaqa.. Ada ka orang Sg Petani nak belanja makan? Saja buat qempang
  • Pusing2 utaqa.. Ada ka orang Sg Petani nak belanja makan? Saja buat qempang

  •  12,283  57  7 August, 2020
  • Surprise!!! Dah, tak payah susah2 skang. Korang tak nak cari kami, kami cari korang πŸ˜‚πŸ‘ @potboxmy @antidotmalaysia #Antidot #AntidotMalaysia 

App Store :
https://apps.apple.com/my/app/potbox/id1494106590

Google Play :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.potbox.customer
  • Surprise!!! Dah, tak payah susah2 skang. Korang tak nak cari kami, kami cari korang πŸ˜‚πŸ‘ @potboxmy @antidotmalaysia #Antidot #AntidotMalaysia

    App Store :
    https://apps.apple.com/my/app/potbox/id1494106590

    Google Play :
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.potbox.customer

  •  1,858  11  5 August, 2020
  • Bapak dengan Bubu poyo2 je tunjuk power, last2 anak dapat lesen dulu 🀣. Haruan in da house yo!!!
  • Bapak dengan Bubu poyo2 je tunjuk power, last2 anak dapat lesen dulu 🀣. Haruan in da house yo!!!

  •  20,107  39  4 August, 2020
  • Pusin-pusin Penin!!! ❀️
  • Pusin-pusin Penin!!! ❀️

  •  38,862  61  3 August, 2020
  • Rasa macam baru je semalam menikah, tengok2 besar dah anak-anak πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ
  • Rasa macam baru je semalam menikah, tengok2 besar dah anak-anak πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ

  •  21,719  43  3 August, 2020
  • Dia ni lagi Acai dari Acai laa weii 😱. Biasa merempit kat bendang katanya πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ @samtilla
  • Dia ni lagi Acai dari Acai laa weii 😱. Biasa merempit kat bendang katanya πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ @samtilla

  •  51,541  92  2 August, 2020
  • Boleh tak korang bagi dia sedar sikit yg dia dah bolat!!! 😀 Mima.. Mima.. Kuat betul dia makanπŸ˜’
  • Boleh tak korang bagi dia sedar sikit yg dia dah bolat!!! 😀 Mima.. Mima.. Kuat betul dia makanπŸ˜’

  •  17,802  39  2 August, 2020
  • 1st Raya Aidiladha #OOTD
Uncle dengan orang rumah πŸ‘΄πŸΌ
  • 1st Raya Aidiladha #OOTD
    Uncle dengan orang rumah πŸ‘΄πŸΌ

  •  43,377  57  31 July, 2020
  • Ya Habibi, Ya Maulana... 
Selamat Hari Raya Aidiladha 😘❀️. Hopefully β€œstock” cukup raya ni 🀣
  • Ya Habibi, Ya Maulana...
    Selamat Hari Raya Aidiladha 😘❀️. Hopefully β€œstock” cukup raya ni 🀣

  •  3,749  18  30 July, 2020