๐‘บ๐‘พ ๐‘ด๐‘จ๐‘ฟ ๐‘ถ๐‘น๐‘ฐ๐‘ฎ๐‘ฐ๐‘ต๐‘จ๐‘ณ ๐‘ฒ๐‘ผ๐‘น๐‘ผ๐‘บ ๐‘ท๐‘ผ๐‘ป๐‘ฐ๐‘ฏ ( @fyratasya__ ) Instagram Profile

fyratasya__

๐‘บ๐‘พ ๐‘ด๐‘จ๐‘ฟ ๐‘ถ๐‘น๐‘ฐ๐‘ฎ๐‘ฐ๐‘ต๐‘จ๐‘ณ ๐‘ฒ๐‘ผ๐‘น๐‘ผ๐‘บ ๐‘ท๐‘ผ๐‘ป๐‘ฐ๐‘ฏ

โœจ๐“•๐“ธ๐“พ๐“ท๐“ญ๐“ฎ๐“ป @fyratasya_mm
โฃ๏ธ ๐‘ท๐’†๐’๐’ˆ๐’‚๐’๐’‚๐’Ž๐’‚๐’ ๐‘ฎ๐’–๐’Š๐’…๐’† ๐‘ซ๐’‚๐’“๐’Š 2015
๐Ÿ’ต ๐˜ผ๐™œ๐™š๐™ฃ๐™ฉ & ๐˜ฟ๐™ง๐™ค๐™ฅ๐™จ๐™๐™ž๐™ฅ ๐™’๐™–๐™ฃ๐™ฉ๐™š๐™™
NAK SPECIAL PRICEโ“KLIK LINK

  • 1.5k posts
  • 38.1k followers
  • 6.5k following

๐‘บ๐‘พ ๐‘ด๐‘จ๐‘ฟ ๐‘ถ๐‘น๐‘ฐ๐‘ฎ๐‘ฐ๐‘ต๐‘จ๐‘ณ ๐‘ฒ๐‘ผ๐‘น๐‘ผ๐‘บ ๐‘ท๐‘ผ๐‘ป๐‘ฐ๐‘ฏ Profile Information

  • Ya Allah jika posting ni melintas dekat timeline sesiapa, kau kurniakan kesabaran utk mereka menghadapi cabaran hidup, kau mewahkan rezeki mereka, kau permudahkan segala urusan mereka dan kau jauhkanlah mereka dan keluarga mereka dari sebarang penyakit berbahaya, dari org2 yg tidak baik. Semoga mereka sentiasa dibawah lindunganMu. Aamiin

Assalamualaikum, salam jumaatโค๏ธ
  • Ya Allah jika posting ni melintas dekat timeline sesiapa, kau kurniakan kesabaran utk mereka menghadapi cabaran hidup, kau mewahkan rezeki mereka, kau permudahkan segala urusan mereka dan kau jauhkanlah mereka dan keluarga mereka dari sebarang penyakit berbahaya, dari org2 yg tidak baik. Semoga mereka sentiasa dibawah lindunganMu. Aamiin

    Assalamualaikum, salam jumaatโค๏ธ

  •  0  1  5 hours ago
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜

  •  0  0  18 hours ago
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜

  •  0  0  18 hours ago
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜
  • Perut buncit? Berat bdn berlebihan? Alaa takyah pening2. Minum je swmax ni. Bukan perut je kempis, bukan berat je turun. Yang paling best, swmax ni cuci toksin dlm badan kita dan kawal selera makan. So bila minum swmax ni korang akan makan dlm kuantiti yg sedikit je๐Ÿ˜

  •  0  0  18 hours ago
  • Semua pakai agent turbo ke? Semua pakat restok banyak banyak ni. Superagent kuantan punya 160 botol
  • Semua pakai agent turbo ke? Semua pakat restok banyak banyak ni. Superagent kuantan punya 160 botol

  •  0  0  8 August, 2020
  • Stok baru sampai tadi wehhh! Superagent mai pickup dah. Bukan sikit sikit 170 botol terus ambil.
  • Stok baru sampai tadi wehhh! Superagent mai pickup dah. Bukan sikit sikit 170 botol terus ambil.

  •  0  0  8 August, 2020
  • Legaaaa stok sudah sampai. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Ni sekejap je habis ni, permintaan terlampau tinggi. Sampai stok pun sentiasa habis jeee. Masa ni la rebut peluang buat duit. Sambil bantu org kurus, kita blh buat duit. Jom sebarkan manfaat swmax dkt org ramai. Biar ramai blh kurus, cantik, sihat
  • Legaaaa stok sudah sampai. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Ni sekejap je habis ni, permintaan terlampau tinggi. Sampai stok pun sentiasa habis jeee. Masa ni la rebut peluang buat duit. Sambil bantu org kurus, kita blh buat duit. Jom sebarkan manfaat swmax dkt org ramai. Biar ramai blh kurus, cantik, sihat

  •  0  0  8 August, 2020
  • Nasi kurus blh je makan nasi. Nasi tak salah langsung. Yang salah bila makan salah cara. Makan nasi time tgh hari. Sengeggam sahaja.
  • Nasi kurus blh je makan nasi. Nasi tak salah langsung. Yang salah bila makan salah cara. Makan nasi time tgh hari. Sengeggam sahaja.

  •  0  0  7 August, 2020
  • Salah satu cara nak mudah berat turun boleh amalkan ubi keledek. Tapi nak lg senang amalkan je swmax
  • Salah satu cara nak mudah berat turun boleh amalkan ubi keledek. Tapi nak lg senang amalkan je swmax

  •  0  0  7 August, 2020
  • KORANG SANGGUP KE NAK TANGGUNG SEMUA NI? KEKAL OVERWEIGHT. 

.
MUNGKIN SEKARANG TAK RASA TAPI KITA BOLEH BERUBAH KERANA KITA TAK NAK TANGGUNG SEMUA RISIKO INI. 

Fyra percaya, ramai yang tak nak tanggung risiko ini. Kalau kita tidak berubah, macam mana nak hilangkan tanggungan ini semua ? Memang tidak mudah untuk berubah dengan cepat tapi boleh je kalau nak konsisten. 

Kalau nak mengelakkan dari mendapat risiko yang seperti gambar dibawah, penjagaan dari segi pemakanan adalah penting demi kesihatan diri kita. Jangan asyik ikut nafsu aje ! Korang kena faham apa badan kita perlukan bukan apa yang kita perlukan. 

Stop melayan kehendak perut kita ! Jangan terlalu banyak memberi makanan yang tidak sihat kepada diri kita jika kita tak nak tanggung apa-apa risiko. Amaran keras ! Teruskan semangat dalam membina Cara Hidup Sihat dan konsisten. 

TAKE AN ACTION NOW GUYS!! 

Nak tahu caranya macam mana?? ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
Klik link dibio
  • KORANG SANGGUP KE NAK TANGGUNG SEMUA NI? KEKAL OVERWEIGHT.

    .
    MUNGKIN SEKARANG TAK RASA TAPI KITA BOLEH BERUBAH KERANA KITA TAK NAK TANGGUNG SEMUA RISIKO INI.

    Fyra percaya, ramai yang tak nak tanggung risiko ini. Kalau kita tidak berubah, macam mana nak hilangkan tanggungan ini semua ? Memang tidak mudah untuk berubah dengan cepat tapi boleh je kalau nak konsisten.

    Kalau nak mengelakkan dari mendapat risiko yang seperti gambar dibawah, penjagaan dari segi pemakanan adalah penting demi kesihatan diri kita. Jangan asyik ikut nafsu aje ! Korang kena faham apa badan kita perlukan bukan apa yang kita perlukan.

    Stop melayan kehendak perut kita ! Jangan terlalu banyak memberi makanan yang tidak sihat kepada diri kita jika kita tak nak tanggung apa-apa risiko. Amaran keras ! Teruskan semangat dalam membina Cara Hidup Sihat dan konsisten.

    TAKE AN ACTION NOW GUYS!!

    Nak tahu caranya macam mana?? ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
    Klik link dibio

  •  0  0  7 August, 2020
  • 2 bulan hilang 35 kg dgn swmax. Laki laki pun boleh minum tauuu. Nak kempiskan perut memang sesangat la sesuai
.
.
Kita guna bahan yg selamat. Takde kesan sampingan kalau minum ni. Kesan paling paling cepat seawal 3 hari korang dah boleh nampak perubahan๐Ÿ˜
  • 2 bulan hilang 35 kg dgn swmax. Laki laki pun boleh minum tauuu. Nak kempiskan perut memang sesangat la sesuai
    .
    .
    Kita guna bahan yg selamat. Takde kesan sampingan kalau minum ni. Kesan paling paling cepat seawal 3 hari korang dah boleh nampak perubahan๐Ÿ˜

  •  0  0  4 August, 2020
  • Nak turun 10 kg lg? Alahhhh boleh sesangat awak. Tngok ni 10 kg dlm masa seminggu jeee. Senangkan berat turun. Bukan berat je turun, kulit pun makin cantik. Sbb dlm swmax ni ada bahan  utk cerah dan cantikkan kulit dr dlm
  • Nak turun 10 kg lg? Alahhhh boleh sesangat awak. Tngok ni 10 kg dlm masa seminggu jeee. Senangkan berat turun. Bukan berat je turun, kulit pun makin cantik. Sbb dlm swmax ni ada bahan utk cerah dan cantikkan kulit dr dlm

  •  0  0  4 August, 2020