#zulinaziz Instagram Photos & Videos

zulinaziz - 71.5k posts

Hashtag Popularity

25.5
average comments
211.1
average likes

Latest #zulinaziz Posts

  • Hai uollz๐Ÿ˜๐Ÿ’ƒ๐Ÿผ

14 hari je dapat bentuk badan idaman? Seronoknye! ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ klu sebulan bertambah slim la sis ni.. pembelian 2 kotak je dah dpt badan mcm ni. 

Masih belum terlambat syg2 ku.. Masih boleh kurus dgn sihat ๐Ÿ’ช

Jomm saper nak ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ cecepat wasap tau..โคต๏ธ

โ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ Ready stockโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿ’ƒ๐Ÿป

๐Ÿซ๐Ÿ“DIETMEAL RM120 FREE 2SACHET DETOX 
2โƒฃ BOX KEATAS FREE POSTAGE๐Ÿ“ฆโ€ผ๏ธ

๐Ÿ‹ DIETCLEANZ DETOX RM90 ๐Ÿ’ž

๐Ÿ“ฒ 0196522916 ๐ŸŒŸ
๐Ÿ“ฒ0196522916 ๐ŸŒŸ
๐Ÿ“ฒ 0196522916 ๐ŸŒŸ

.๐Ÿš›๐Ÿ“ฆ Postage Everyday

๐Ÿ Fast Cod ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜. .๐Ÿ›ต

๐Ÿš˜ Cod coverage area: 

โฃ๏ธKuala Lumpur
๐ŸŒŸSogo
๐ŸŒŸPantai Dalam
๐ŸŒŸJalan Klang Lama
๐ŸŒŸSeputeh
๐ŸŒŸKerinchi
๐ŸŒŸBangsar
๐ŸŒŸOne Utama
๐ŸŒŸJalan Pahang
๐ŸŒŸBrieckfield
๐ŸŒŸSeluruh Wilayah Kuala Lumpur

โฃ๏ธBukit Tunku 
๐ŸŒŸKompleks Kerajaan Jln Duta
๐ŸŒŸMont Kiaara 
๐ŸŒŸHartamas
๐ŸŒŸSegambut

โฃ๏ธPetaling Jaya
๐ŸŒŸSunway
๐ŸŒŸKelana Jaya
๐ŸŒŸDamansara
๐ŸŒŸKota Damansara

โฃ๏ธPuchong

โฃ๏ธRawang
๐ŸŒŸCountry Homes
๐ŸŒŸKota Putri
๐ŸŒŸTasik Putri
๐ŸŒŸSerendah
๐ŸŒŸSungai Buaya
๐ŸŒŸAeon Rawang 
๐ŸŒŸEmerald 
๐ŸŒŸSekitar Bandar Rawang
๐ŸŒŸBukit Beruntung
๐ŸŒŸBukit Sentosa
๐ŸŒŸAntaragapi
๐ŸŒŸSungai Buaya
๐ŸŒŸSungai Choh
๐ŸŒŸPenjara Sungai Buloh 
๐ŸŒŸKubu Gajah
๐ŸŒŸMerbau Sempak
๐ŸŒŸTempler
๐ŸŒŸSelayang
๐ŸŒŸBatu Caves

โฃ๏ธSg Buloh
๐ŸŒŸKundang 
๐ŸŒŸTasik Biru 
๐ŸŒŸPaya Jaras 
๐ŸŒŸSg Plong 
๐ŸŒŸKuang 
๐ŸŒŸBukit Rahman Putra
๐ŸŒŸSaujana Utama
๐ŸŒŸTasik Puteri

โฃ๏ธShah Alam
๐ŸŒŸPuncak Alam
๐ŸŒŸBukit Jelutong

#dropshipwanted
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiarawang
#dmagiadietmealzshahalam
#dmagiasgbuloh
#dmagiaselangor
#dmagiadietmealzbyzulinaziz
#MealReplacement #mealreplacementshake #shahalam #share #jk1m #sihat
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
  • Hai uollz๐Ÿ˜๐Ÿ’ƒ๐Ÿผ

    14 hari je dapat bentuk badan idaman? Seronoknye! ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ klu sebulan bertambah slim la sis ni.. pembelian 2 kotak je dah dpt badan mcm ni.

    Masih belum terlambat syg2 ku.. Masih boleh kurus dgn sihat ๐Ÿ’ช

    Jomm saper nak ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ cecepat wasap tau..โคต๏ธ

    โ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ Ready stockโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿ’ƒ๐Ÿป

    ๐Ÿซ๐Ÿ“DIETMEAL RM120 FREE 2SACHET DETOX
    2โƒฃ BOX KEATAS FREE POSTAGE๐Ÿ“ฆโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ‹ DIETCLEANZ DETOX RM90 ๐Ÿ’ž

    ๐Ÿ“ฒ 0196522916 ๐ŸŒŸ
    ๐Ÿ“ฒ0196522916 ๐ŸŒŸ
    ๐Ÿ“ฒ 0196522916 ๐ŸŒŸ

    .๐Ÿš›๐Ÿ“ฆ Postage Everyday

    ๐Ÿ Fast Cod ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜. .๐Ÿ›ต

    ๐Ÿš˜ Cod coverage area:

    โฃ๏ธKuala Lumpur
    ๐ŸŒŸSogo
    ๐ŸŒŸPantai Dalam
    ๐ŸŒŸJalan Klang Lama
    ๐ŸŒŸSeputeh
    ๐ŸŒŸKerinchi
    ๐ŸŒŸBangsar
    ๐ŸŒŸOne Utama
    ๐ŸŒŸJalan Pahang
    ๐ŸŒŸBrieckfield
    ๐ŸŒŸSeluruh Wilayah Kuala Lumpur

    โฃ๏ธBukit Tunku
    ๐ŸŒŸKompleks Kerajaan Jln Duta
    ๐ŸŒŸMont Kiaara
    ๐ŸŒŸHartamas
    ๐ŸŒŸSegambut

    โฃ๏ธPetaling Jaya
    ๐ŸŒŸSunway
    ๐ŸŒŸKelana Jaya
    ๐ŸŒŸDamansara
    ๐ŸŒŸKota Damansara

    โฃ๏ธPuchong

    โฃ๏ธRawang
    ๐ŸŒŸCountry Homes
    ๐ŸŒŸKota Putri
    ๐ŸŒŸTasik Putri
    ๐ŸŒŸSerendah
    ๐ŸŒŸSungai Buaya
    ๐ŸŒŸAeon Rawang
    ๐ŸŒŸEmerald
    ๐ŸŒŸSekitar Bandar Rawang
    ๐ŸŒŸBukit Beruntung
    ๐ŸŒŸBukit Sentosa
    ๐ŸŒŸAntaragapi
    ๐ŸŒŸSungai Buaya
    ๐ŸŒŸSungai Choh
    ๐ŸŒŸPenjara Sungai Buloh
    ๐ŸŒŸKubu Gajah
    ๐ŸŒŸMerbau Sempak
    ๐ŸŒŸTempler
    ๐ŸŒŸSelayang
    ๐ŸŒŸBatu Caves

    โฃ๏ธSg Buloh
    ๐ŸŒŸKundang
    ๐ŸŒŸTasik Biru
    ๐ŸŒŸPaya Jaras
    ๐ŸŒŸSg Plong
    ๐ŸŒŸKuang
    ๐ŸŒŸBukit Rahman Putra
    ๐ŸŒŸSaujana Utama
    ๐ŸŒŸTasik Puteri

    โฃ๏ธShah Alam
    ๐ŸŒŸPuncak Alam
    ๐ŸŒŸBukit Jelutong

    #dropshipwanted
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiarawang
    #dmagiadietmealzshahalam
    #dmagiasgbuloh
    #dmagiaselangor
    #dmagiadietmealzbyzulinaziz
    #MealReplacement #mealreplacementshake #shahalam #share #jk1m #sihat
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia

  •  0  0  25 minutes ago
  • Toink toink toink๐Ÿ˜†dah habis feeling comei laa tu๐Ÿคชyess benda kuning ni mmg comel even dia gemok๐Ÿ˜…tapi kalau manusia gemok macam nii,tak rasa comel tapi rasa nak cabut lari๐Ÿ™Š
.
.
๐™ก๐™ช๐™ฅ๐™–๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ ๐™ž๐™จ๐™–๐™ ๐™ก๐™–๐™ก๐™ช,๐™™๐™ข๐™–๐™œ๐™ž๐™– ๐™ข๐™–๐™จ๐™– ๐™™๐™š๐™ฅ๐™–๐™ฃ๐™ข๐™ช

.

.
#dmagiazulinaziz #dmagiadietmealz #dmagiadietmealzkl #dmagiadietmealzampang #dmagiadietmealzbangi #dmagiabangi #dmagiapenang #dmagiadietmealzkajang #dmagiadietmealzkelantan #dmagiadietmealzterengganu #dmagiadietmealzjohor #dmagiadietmealzselangor #dmagiakedah #dmagiaselangor #dmagiakualalumpur #zulinaziz #dmagiadietcleanz #dmagiaputrajaya #dmagiacyberjaya #surerichteam #zulinaziz #tipsdiet #detox #dmagiadietmealzpenang #dmagiadietmealzshahalam #dmagiadietmealzserikembangan #dmagiadietmealzcheras #dmagiadietmealzbukitjalil #dmagiabayanbaru
  • Toink toink toink๐Ÿ˜†dah habis feeling comei laa tu๐Ÿคชyess benda kuning ni mmg comel even dia gemok๐Ÿ˜…tapi kalau manusia gemok macam nii,tak rasa comel tapi rasa nak cabut lari๐Ÿ™Š
    .
    .
    ๐™ก๐™ช๐™ฅ๐™–๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ ๐™ž๐™จ๐™–๐™ ๐™ก๐™–๐™ก๐™ช,๐™™๐™ข๐™–๐™œ๐™ž๐™– ๐™ข๐™–๐™จ๐™– ๐™™๐™š๐™ฅ๐™–๐™ฃ๐™ข๐™ช

    .

    .
    #dmagiazulinaziz #dmagiadietmealz #dmagiadietmealzkl #dmagiadietmealzampang #dmagiadietmealzbangi #dmagiabangi #dmagiapenang #dmagiadietmealzkajang #dmagiadietmealzkelantan #dmagiadietmealzterengganu #dmagiadietmealzjohor #dmagiadietmealzselangor #dmagiakedah #dmagiaselangor #dmagiakualalumpur #zulinaziz #dmagiadietcleanz #dmagiaputrajaya #dmagiacyberjaya #surerichteam #zulinaziz #tipsdiet #detox #dmagiadietmealzpenang #dmagiadietmealzshahalam #dmagiadietmealzserikembangan #dmagiadietmealzcheras #dmagiadietmealzbukitjalil #dmagiabayanbaru

  •  0  0  33 minutes ago
  • Hi uols..๐Ÿ˜Š
.
Siapa cakap perempuan berisi tak boleh cantik? Lihat buktinya. Selagi ada kemahuan tiada yang mustahil. Usaha dan semangat sangat PENTING apa yang kita utamakan disini sihat sambil kurus.
.
Siapa nak diet sihat boleh join kami, tujuan utama produk ini dihasilkan untuk menarik ramai orang sama2 mengurangkan obesiti di MALAYSIA.
.
Siapa nak kami bantu untuk capai keinginan uols untuk kurus, cantik & sihat?๐Ÿ™‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
.
Magia Diet Mealz by @zulinaziz akan disertakan dengan PROGRAM KURUS 21 HARI, ia berkonsepkn diet sihat.
.
Magia Diet Mealz juga merupakan bahan yang di formulasi kan dari pakar Food technologist. Itu yang menarik nya tentang produk niโค๏ธ
.
๐Ÿ’ช๐ŸปWinners never quit & Quiters never winโค๏ธโค๏ธ
.
BERMINAT BOLEH WHTSAPP 017 3466899
.
#dropshipwantedmalaysia #magiabyzulin #dietmealz #dietcleanz 
#detox #zulinazizkurus  #zulinaziz 
#putrajaya #bangi #kajang #cyberjaya #semenyih #dengkil #7harimencintaiku2
  • Hi uols..๐Ÿ˜Š
    .
    Siapa cakap perempuan berisi tak boleh cantik? Lihat buktinya. Selagi ada kemahuan tiada yang mustahil. Usaha dan semangat sangat PENTING apa yang kita utamakan disini sihat sambil kurus.
    .
    Siapa nak diet sihat boleh join kami, tujuan utama produk ini dihasilkan untuk menarik ramai orang sama2 mengurangkan obesiti di MALAYSIA.
    .
    Siapa nak kami bantu untuk capai keinginan uols untuk kurus, cantik & sihat?๐Ÿ™‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    .
    Magia Diet Mealz by @zulinaziz akan disertakan dengan PROGRAM KURUS 21 HARI, ia berkonsepkn diet sihat.
    .
    Magia Diet Mealz juga merupakan bahan yang di formulasi kan dari pakar Food technologist. Itu yang menarik nya tentang produk niโค๏ธ
    .
    ๐Ÿ’ช๐ŸปWinners never quit & Quiters never winโค๏ธโค๏ธ
    .
    BERMINAT BOLEH WHTSAPP 017 3466899
    .
    #dropshipwantedmalaysia #magiabyzulin #dietmealz #dietcleanz
    #detox #zulinazizkurus #zulinaziz
    #putrajaya #bangi #kajang #cyberjaya #semenyih #dengkil #7harimencintaiku2

  •  0  0  55 minutes ago
  • .
Ketahui ukuran lingkar dada, pinggang, dan panggul yang betul adalah hal yang penting untuk mendapatkan pakaian yang sesuai dan seterusnya membantu rancangan untuk menurunkan berat badan.
.
1- Dada: Di bahagian lingkar terbesar 2- Lengan kiri & kanan : 15cm dari bahu atas 3- Pinggang : Bahagian cengkung bawah tulang rusuk 4- Bahagian perut 5- Pinggul : Di bahagian lingkar terbesar 6- Paha kiri & kanan : 15cm dari tulang pinggul atas
.

Untuk keterangan lanjut, 
Klik link di bio ye..
.
FREE CONSULTATION! FREE CONSULTATION!
๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
...

#teamgorgeousme
#kurussihat
#jomkurus
#jomkurus1malaysia
#jomkurussihat
#Dmagia #DietMealz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
#viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
#ProdukViral #ZulinAziz
  • .
    Ketahui ukuran lingkar dada, pinggang, dan panggul yang betul adalah hal yang penting untuk mendapatkan pakaian yang sesuai dan seterusnya membantu rancangan untuk menurunkan berat badan.
    .
    1- Dada: Di bahagian lingkar terbesar 2- Lengan kiri & kanan : 15cm dari bahu atas 3- Pinggang : Bahagian cengkung bawah tulang rusuk 4- Bahagian perut 5- Pinggul : Di bahagian lingkar terbesar 6- Paha kiri & kanan : 15cm dari tulang pinggul atas
    .

    Untuk keterangan lanjut,
    Klik link di bio ye..
    .
    FREE CONSULTATION! FREE CONSULTATION!
    ๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
    ๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
    ...

    #teamgorgeousme
    #kurussihat
    #jomkurus
    #jomkurus1malaysia
    #jomkurussihat
    #Dmagia #DietMealz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
    #viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
    #ProdukViral #ZulinAziz

  •  0  0  1 hour ago
  • .
Sebelum ini kita ingat mudah sahaja nak ambil berat badan ni. Naik atas penimbang, terus dapat bacaan berat badan kita. Selain daripada tu, kita main timbang saja kan? Sebenarnya terdapat beberapa cara untuk dapatkan bacaan berat badan paling tepat dan terbaik.
.
โ€ข Timbang pada waktu pagi
โ€ข Timbang setiap 1 minggu sekali
โ€ข Gunakan pakaian yang tipis (atau sama) ketika timbang berat badan
โ€ข Jangan timbang selepas makan/minum atau selepas bersenam
.
Kalau tak nak berat badan naik, ubahlah cara pemakanan anda. Kaji balik apa yang boleh dimakan dan apa yang perlu ditolak tepi. Jangan asyik ikut nafsu makan.
.
Bagi anda yang sudah lama mencari solusi bagaimana mahu menurunkan berat badan, DMAGIA DietMealz adalah PILIHAN YANG TEPAT. Ia adalah pengganti hidangan yang mudah, seimbang dan bernutrisi yang dapat membantu anda menurunkan berat badan dengan meningkatkan metabolisme anda untuk membakar lebih banyak kalori dan mengawal selera makan anda.
.
DAPATKAN SEKARANG! Sapa nak kurus? 
Hubungi kami Segera!
๐Ÿ“ฑ011-5971 1800
๐Ÿ“ฑ011-5971 1800
๐Ÿ“ฑ011-5971 1800

#Dmagia #DietMealz #DietCleanz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
#viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
#ProdukViral #ZulinAziz #WanitaInspirasiEkonomi
  • .
    Sebelum ini kita ingat mudah sahaja nak ambil berat badan ni. Naik atas penimbang, terus dapat bacaan berat badan kita. Selain daripada tu, kita main timbang saja kan? Sebenarnya terdapat beberapa cara untuk dapatkan bacaan berat badan paling tepat dan terbaik.
    .
    โ€ข Timbang pada waktu pagi
    โ€ข Timbang setiap 1 minggu sekali
    โ€ข Gunakan pakaian yang tipis (atau sama) ketika timbang berat badan
    โ€ข Jangan timbang selepas makan/minum atau selepas bersenam
    .
    Kalau tak nak berat badan naik, ubahlah cara pemakanan anda. Kaji balik apa yang boleh dimakan dan apa yang perlu ditolak tepi. Jangan asyik ikut nafsu makan.
    .
    Bagi anda yang sudah lama mencari solusi bagaimana mahu menurunkan berat badan, DMAGIA DietMealz adalah PILIHAN YANG TEPAT. Ia adalah pengganti hidangan yang mudah, seimbang dan bernutrisi yang dapat membantu anda menurunkan berat badan dengan meningkatkan metabolisme anda untuk membakar lebih banyak kalori dan mengawal selera makan anda.
    .
    DAPATKAN SEKARANG! Sapa nak kurus?
    Hubungi kami Segera!
    ๐Ÿ“ฑ011-5971 1800
    ๐Ÿ“ฑ011-5971 1800
    ๐Ÿ“ฑ011-5971 1800

    #Dmagia #DietMealz #DietCleanz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
    #viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
    #ProdukViral #ZulinAziz #WanitaInspirasiEkonomi

  •  0  0  1 hour ago
  • Rasa coffee kayangan..โ˜•๏ธโ˜•๏ธ
#coffeelover meh roger2..๐Ÿ“ฒ
.
.
XSperfectcoffee bantu uolls kenyang lebih lama dan bg tenaga sepanjang hari๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
.
.
1. Kurus tanpa berlapar 
2. Kurus cara sehat
3. Kurus dgn mudah
4. Dapat muka v-shape
5. Badan S-shape utk perempuan
6. Kurus tanpa kurangkan susu badan (bg ibu yg menyusukan anak)

.
.
#keepslim๐Ÿง˜๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
#keephealthy๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
#keepenergy๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
#stayfit๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
.
.
Yg x pernah cuba kene CUBA!!!
Baru tau kesannyaโค๏ธ
.
.
Jom ORDER๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ
.
.
Klik wasap di bio๐Ÿ“ฒ

#nakdiet #nakkuruscepat #nakkurus #nakkurussihat #nakkurusselamat #detoxair #detoxbadan #airdetox #coffeedetox #kopidetox #xsperfectdrink #xsperfect #xsperfectampang #codampang #kurussihat #kuruscantik #kurusbadan #kurustanpaberlapar #coffeekurus #zulinaziz #langsingsehat #langsingcepat #langsingmudah #rampingkurus #dietmalaysia
  • Rasa coffee kayangan..โ˜•๏ธโ˜•๏ธ
    #coffeelover meh roger2..๐Ÿ“ฒ
    .
    .
    XSperfectcoffee bantu uolls kenyang lebih lama dan bg tenaga sepanjang hari๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    .
    .
    1. Kurus tanpa berlapar
    2. Kurus cara sehat
    3. Kurus dgn mudah
    4. Dapat muka v-shape
    5. Badan S-shape utk perempuan
    6. Kurus tanpa kurangkan susu badan (bg ibu yg menyusukan anak)

    .
    .
    #keepslim๐Ÿง˜๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    #keephealthy๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
    #keepenergy๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    #stayfit๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
    .
    .
    Yg x pernah cuba kene CUBA!!!
    Baru tau kesannyaโค๏ธ
    .
    .
    Jom ORDER๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ
    .
    .
    Klik wasap di bio๐Ÿ“ฒ

    #nakdiet #nakkuruscepat #nakkurus #nakkurussihat #nakkurusselamat #detoxair #detoxbadan #airdetox #coffeedetox #kopidetox #xsperfectdrink #xsperfect #xsperfectampang #codampang #kurussihat #kuruscantik #kurusbadan #kurustanpaberlapar #coffeekurus #zulinaziz #langsingsehat #langsingcepat #langsingmudah #rampingkurus #dietmalaysia

  •  0  0  1 hour ago
  • Turun 17kg slps ambil #xsperfectcoffee .. hebat tak? Perut buncit tiada lagi๐Ÿคฒ๐Ÿผ๐Ÿ˜Š
.
.
#xsperfectcoffee bantu uolls kenyang lebih lama dan bg tenaga sepanjang hari๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
.
.
1. Kurus tanpa berlapar 
2. Kurus cara sehat
3. Kurus dgn mudah
4. Dapat muka v-shape
5. Badan S-shape utk perempuan
6. Kurus tanpa kurangkan susu badan (bg ibu yg menyusukan anak)

.
.
#keepslim๐Ÿง˜๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
#keephealthy๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
#keepenergy๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
#stayfit๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
.
.
Yg x pernah cuba kene CUBA!!!
Baru tau kesannyaโค๏ธ
.
.
Jom ORDER๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ
.
.
Klik wasap di bio๐Ÿ“ฒ

#nakdiet #nakkuruscepat #nakkurus #nakkurussihat #nakkurusselamat #detoxair #detoxbadan #airdetox #coffeedetox #kopidetox #xsperfectdrink #xsperfect #xsperfectampang #codampang #kurussihat #kuruscantik #kurusbadan #kurustanpaberlapar #coffeekurus #zulinaziz #langsingsehat #langsingcepat #langsingmudah #rampingkurus #dietmalaysia
  • Turun 17kg slps ambil #xsperfectcoffee .. hebat tak? Perut buncit tiada lagi๐Ÿคฒ๐Ÿผ๐Ÿ˜Š
    .
    .
    #xsperfectcoffee bantu uolls kenyang lebih lama dan bg tenaga sepanjang hari๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    .
    .
    1. Kurus tanpa berlapar
    2. Kurus cara sehat
    3. Kurus dgn mudah
    4. Dapat muka v-shape
    5. Badan S-shape utk perempuan
    6. Kurus tanpa kurangkan susu badan (bg ibu yg menyusukan anak)

    .
    .
    #keepslim๐Ÿง˜๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    #keephealthy๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
    #keepenergy๐Ÿคธ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
    #stayfit๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
    .
    .
    Yg x pernah cuba kene CUBA!!!
    Baru tau kesannyaโค๏ธ
    .
    .
    Jom ORDER๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ
    .
    .
    Klik wasap di bio๐Ÿ“ฒ

    #nakdiet #nakkuruscepat #nakkurus #nakkurussihat #nakkurusselamat #detoxair #detoxbadan #airdetox #coffeedetox #kopidetox #xsperfectdrink #xsperfect #xsperfectampang #codampang #kurussihat #kuruscantik #kurusbadan #kurustanpaberlapar #coffeekurus #zulinaziz #langsingsehat #langsingcepat #langsingmudah #rampingkurus #dietmalaysia

  •  0  0  1 hour ago
  • Cuba lagi! Jangan give up korang! 
Hakak bagi semangat!
.
.
Intake SEPTEMBER dibuka untuk pendaftaran. Klik link di profile atas @kz_leen
.
.
.
.
๐Ÿ”Š Pengambilan kelas diet online
๐Ÿ”Š Intake SEPTEMBER 
๐Ÿ”Š Daftar sekarang jom
๐Ÿ”Š Boleh turun 3-7kg sebulan
.
.
๐ŸŒนResepi makanan sihat
๐ŸŒนTeknik atur meal plan dirumah
๐ŸŒนTeknik meal prep
๐ŸŒนPersonal Coach 1 to 1
๐ŸŒนFull group support & mentoring
๐ŸŒน100% online coaching
๐ŸŒนHome live workout
.
.
#fasttrackonlinecoaching #dietmalaysia #dietatkins #dietonline #dietmudah #celebrity #zulinaziz #kurustanpalapar #kurustanpasenam #kurusmudah #kurusonline #kurussecarasihat #jomdiet #7harimencintaiku2 #jomkurus #jomkurus1malaysia #jubahbesar #tudungsouk #sukusukuseparuh #menusihat #menudiet #nakkurus #blouseplussize #bajukurungplussizemalaysia #properhijabs
  • Cuba lagi! Jangan give up korang!
    Hakak bagi semangat!
    .
    .
    Intake SEPTEMBER dibuka untuk pendaftaran. Klik link di profile atas @kz_leen
    .
    .
    .
    .
    ๐Ÿ”Š Pengambilan kelas diet online
    ๐Ÿ”Š Intake SEPTEMBER
    ๐Ÿ”Š Daftar sekarang jom
    ๐Ÿ”Š Boleh turun 3-7kg sebulan
    .
    .
    ๐ŸŒนResepi makanan sihat
    ๐ŸŒนTeknik atur meal plan dirumah
    ๐ŸŒนTeknik meal prep
    ๐ŸŒนPersonal Coach 1 to 1
    ๐ŸŒนFull group support & mentoring
    ๐ŸŒน100% online coaching
    ๐ŸŒนHome live workout
    .
    .
    #fasttrackonlinecoaching #dietmalaysia #dietatkins #dietonline #dietmudah #celebrity #zulinaziz #kurustanpalapar #kurustanpasenam #kurusmudah #kurusonline #kurussecarasihat #jomdiet #7harimencintaiku2 #jomkurus #jomkurus1malaysia #jubahbesar #tudungsouk #sukusukuseparuh #menusihat #menudiet #nakkurus #blouseplussize #bajukurungplussizemalaysia #properhijabs

  •  3  0  1 hour ago
  • Mulakan diet anda dengan Dmagia DietMealz SEKARANG!
Dmagia Dietmealz merupakan Meal Replacement bagi membantu mengenyangkan anda dengan sihat. Ia juga tinggi dengan kandungan protein dan bahan-bahan organik yang berkualiti tinggi bagi membantu anda menurunkan berat badan dengan sihat dan efektif.
.
DMagia Diet Mealz mempunyai 2 perisa menarik iaitu Strawberry & Chocolate๐Ÿ˜
Yang pastinya kedua dua perisa ni sangat sedap dan menjadi kegilaan ramaiโ€ผ๏ธ
.
DietMealz sangat membantu dalam:
-Menurunkan berat badan
-Membantu mengawal pengambailan kalori
-Mengawal selera makan
-Membantu penyerapan nutrisi
-Membantu process detoksifikasi
.
Jangan lepaskan peluang ini!
 FREE CONSULTATION! FREE CONSULTATION!
๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
...

#teamgorgeousme
#kurussihat
#jomkurus
#jomkurus1malaysia
#jomkurussihat
#Dmagia #DietMealz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
#viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
#ProdukViral #ZulinAziz
  • Mulakan diet anda dengan Dmagia DietMealz SEKARANG!
    Dmagia Dietmealz merupakan Meal Replacement bagi membantu mengenyangkan anda dengan sihat. Ia juga tinggi dengan kandungan protein dan bahan-bahan organik yang berkualiti tinggi bagi membantu anda menurunkan berat badan dengan sihat dan efektif.
    .
    DMagia Diet Mealz mempunyai 2 perisa menarik iaitu Strawberry & Chocolate๐Ÿ˜
    Yang pastinya kedua dua perisa ni sangat sedap dan menjadi kegilaan ramaiโ€ผ๏ธ
    .
    DietMealz sangat membantu dalam:
    -Menurunkan berat badan
    -Membantu mengawal pengambailan kalori
    -Mengawal selera makan
    -Membantu penyerapan nutrisi
    -Membantu process detoksifikasi
    .
    Jangan lepaskan peluang ini!
    FREE CONSULTATION! FREE CONSULTATION!
    ๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
    ๐Ÿ“ฑ 011-5971 1800
    ...

    #teamgorgeousme
    #kurussihat
    #jomkurus
    #jomkurus1malaysia
    #jomkurussihat
    #Dmagia #DietMealz #DietMealzMalaysia #DmagiaByZulinAziz #DietMealzByZulinAziz
    #viral #diet #MealReplacement #Slimfit #NakKurus #ProdukKurus #ProdukDiet
    #ProdukViral #ZulinAziz

  •  0  0  1 hour ago
  • Lunalyra merupakan suplemen kecantikan bagi kulit,rambut dan kuku. (3 in 1)
.
Kelebihan Lunalyra adalah kandungannya 90% dari buah buahan yang tinggi anti oksidan antaranya adalah๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ.
.
๐Ÿ’• ekstrak blueberry .
๐Ÿ’• ekstrak delima .
๐Ÿ’• ekstrak acai berry .
๐Ÿ’• ascorbic acid .
๐Ÿ’• black currant .
๐Ÿ’• cranberry .
๐Ÿ’• tomato .
-
Buah buahan tinggi anti oksidan mempunyai kelebihan dalam membantu mencegah dari penuaan,rambut gugur, jerawat dan banyak lagiโœจ .
.
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Dapatkan Lunalyra dari agen yang sah
.
Agen Sabah - @misanis_dopuan  012-665 8479
Agen Kelantan -  013-794 0713
Agen Penang - @lizaija869  017-493 3982
Agen Johor - @lunalyrabyannasyafiqah  012-7902908

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

#lunalyra
#kuku
#rambut
#kulit
#dropshipdikehendaki
#dropshipdiperlukan
#dmagiadiet 
#bungaacosmetic
#agen
#cantikskincare 
#agent 
#stokiswantedmalaysia 
#zulinaziz 
#bobbafitz 
#ctdk
#dropshipping
#dmagia 
#skincare 
#skin
#agenwanted 
#snowhite
#agendiperlukan 
#agentdiperlukan
#agendikehendaki
#agentdikehendaki 
#agentwanted 
#agentmalaysia 
#agenmalaysia 
#dropship 
#dropshipwanted
  • Lunalyra merupakan suplemen kecantikan bagi kulit,rambut dan kuku. (3 in 1)
    .
    Kelebihan Lunalyra adalah kandungannya 90% dari buah buahan yang tinggi anti oksidan antaranya adalah๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ.
    .
    ๐Ÿ’• ekstrak blueberry .
    ๐Ÿ’• ekstrak delima .
    ๐Ÿ’• ekstrak acai berry .
    ๐Ÿ’• ascorbic acid .
    ๐Ÿ’• black currant .
    ๐Ÿ’• cranberry .
    ๐Ÿ’• tomato .
    -
    Buah buahan tinggi anti oksidan mempunyai kelebihan dalam membantu mencegah dari penuaan,rambut gugur, jerawat dan banyak lagiโœจ .
    .
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Dapatkan Lunalyra dari agen yang sah
    .
    Agen Sabah - @misanis_dopuan 012-665 8479
    Agen Kelantan - 013-794 0713
    Agen Penang - @lizaija869 017-493 3982
    Agen Johor - @lunalyrabyannasyafiqah 012-7902908

    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    #lunalyra
    #kuku
    #rambut
    #kulit
    #dropshipdikehendaki
    #dropshipdiperlukan
    #dmagiadiet
    #bungaacosmetic
    #agen
    #cantikskincare
    #agent
    #stokiswantedmalaysia
    #zulinaziz
    #bobbafitz
    #ctdk
    #dropshipping
    #dmagia
    #skincare
    #skin
    #agenwanted
    #snowhite
    #agendiperlukan
    #agentdiperlukan
    #agendikehendaki
    #agentdikehendaki
    #agentwanted
    #agentmalaysia
    #agenmalaysia
    #dropship
    #dropshipwanted

  •  1  0  10 hours ago

Top #zulinaziz Posts

  • Kurusnya Zulinnn ๐Ÿ˜.
.
Kalau Zulin boleh, kita pun mesti boleh juga kan?
.
Nak jadi mcm Zulin? Jom cuba Dmagia. Mmg berkesan uoollss. ๐Ÿ˜.
.
HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

๐ŸŒ KUALA LUMPUR
๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

๐ŸŒ PENANG
๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

๐ŸŒ KEDAH
๐Ÿ๏ธ Sungai Petani : Yati 019-556 4394

๐ŸŒ PERAK
๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

๐ŸŒ TERENGGANU
๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

๐ŸŒ JOHOR 
๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ  Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
.
, #AGENTWANTED
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiapenang
#dmagiapulaupinang
#dmagiasemenyih
#dmagiaselangor
#stokis
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
#jk1m
#pantang
#berpantang
#sayanakkurus
#azamkurus
#misikurus
#bajuplussize
#terapiinstagram
#nakkuruscepat
#nakkurusbadan
#kuruslepasbersalin
#kurusdenganselamat
#wanitahariini
#semenyih
  • Kurusnya Zulinnn ๐Ÿ˜.
    .
    Kalau Zulin boleh, kita pun mesti boleh juga kan?
    .
    Nak jadi mcm Zulin? Jom cuba Dmagia. Mmg berkesan uoollss. ๐Ÿ˜.
    .
    HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

    ๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
    ๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
    ๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
    ๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
    ๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

    ๐ŸŒ KUALA LUMPUR
    ๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

    ๐ŸŒ PENANG
    ๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
    ๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
    ๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
    ๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
    ๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
    ๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
    ๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
    ๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
    ๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ KEDAH
    ๐Ÿ๏ธ Sungai Petani : Yati 019-556 4394

    ๐ŸŒ PERAK
    ๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
    ๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ TERENGGANU
    ๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
    ๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

    ๐ŸŒ JOHOR
    ๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

    Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ“ฒ Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
    .
    , #AGENTWANTED
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiapenang
    #dmagiapulaupinang
    #dmagiasemenyih
    #dmagiaselangor
    #stokis
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia
    #jk1m
    #pantang
    #berpantang
    #sayanakkurus
    #azamkurus
    #misikurus
    #bajuplussize
    #terapiinstagram
    #nakkuruscepat
    #nakkurusbadan
    #kuruslepasbersalin
    #kurusdenganselamat
    #wanitahariini
    #semenyih

  •  739  15  2 August, 2020
  • Bila dah kurus, pakai apa pun lawa..
.
Buat muka pelik pun, still nampak lawa.. ๐Ÿ˜‰

Nak tau rahsia Zulin kurus dan cantik?
.
Jom cuba Dmagia ๐Ÿ˜
.
HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
๐Ÿ๏ธ Kajang/Bangi : Shima 0166000396
๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

๐ŸŒ KUALA LUMPUR
๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

๐ŸŒ PENANG
๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

๐ŸŒ KEDAH
๐Ÿ๏ธ Sungai Petani : Yati 019-556 4394

๐ŸŒ PERAK
๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

๐ŸŒ TERENGGANU
๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

๐ŸŒ JOHOR 
๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

๐ŸŒ NEGERI SEMBILAN
๐Ÿ๏ธ Seremban/Nilai/Rembau: Norly 012-660 5071

Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ  Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
.
#AGENTWANTED
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiapenang
#dmagiapulaupinang
#dmagiasemenyih
#dmagiaselangor
#stokis
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
#jk1m
#pantang
#berpantang
#sayanakkurus
#azamkurus
#misikurus
#bajuplussize
#terapiinstagram
#nakkuruscepat
#nakkurusbadan
#kuruslepasbersalin
#kurusdenganselamat
#wanitahariini
#semenyih
  • Bila dah kurus, pakai apa pun lawa..
    .
    Buat muka pelik pun, still nampak lawa.. ๐Ÿ˜‰

    Nak tau rahsia Zulin kurus dan cantik?
    .
    Jom cuba Dmagia ๐Ÿ˜
    .
    HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

    ๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
    ๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
    ๐Ÿ๏ธ Kajang/Bangi : Shima 0166000396
    ๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
    ๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

    ๐ŸŒ KUALA LUMPUR
    ๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

    ๐ŸŒ PENANG
    ๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
    ๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
    ๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
    ๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
    ๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
    ๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ KEDAH
    ๐Ÿ๏ธ Sungai Petani : Yati 019-556 4394

    ๐ŸŒ PERAK
    ๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
    ๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ TERENGGANU
    ๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
    ๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

    ๐ŸŒ JOHOR
    ๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

    ๐ŸŒ NEGERI SEMBILAN
    ๐Ÿ๏ธ Seremban/Nilai/Rembau: Norly 012-660 5071

    Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ“ฒ Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
    .
    #AGENTWANTED
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiapenang
    #dmagiapulaupinang
    #dmagiasemenyih
    #dmagiaselangor
    #stokis
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia
    #jk1m
    #pantang
    #berpantang
    #sayanakkurus
    #azamkurus
    #misikurus
    #bajuplussize
    #terapiinstagram
    #nakkuruscepat
    #nakkurusbadan
    #kuruslepasbersalin
    #kurusdenganselamat
    #wanitahariini
    #semenyih

  •  166  2  9 August, 2020
  • Kurusnya Zulinnn ๐Ÿ˜.
.
Kalau Zulin boleh, kita pun mesti boleh juga kan?
.
Nak jadi mcm Zulin? Jom cuba Dmagia. Mmg berkesan uoollss. ๐Ÿ˜.
.
HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617

๐ŸŒ KUALA LUMPUR
๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

๐ŸŒ PENANG
๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674

๐ŸŒ PERAK
๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674

๐ŸŒ TERENGGANU
๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

๐ŸŒ JOHOR 
๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ  Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
.
#AGENTWANTED
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiapenang
#dmagiapulaupinang
#dmagiasemenyih
#dmagiaselangor
#stokis
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
#jk1m
#pantang
#berpantang
#sayanakkurus
#azamkurus
#misikurus
#bajuplussize
#terapiinstagram
#nakkuruscepat
#nakkurusbadan
#kuruslepasbersalin
#kurusdenganselamat
#wanitahariini
#semenyih
  • Kurusnya Zulinnn ๐Ÿ˜.
    .
    Kalau Zulin boleh, kita pun mesti boleh juga kan?
    .
    Nak jadi mcm Zulin? Jom cuba Dmagia. Mmg berkesan uoollss. ๐Ÿ˜.
    .
    HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

    ๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
    ๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
    ๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
    ๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617

    ๐ŸŒ KUALA LUMPUR
    ๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

    ๐ŸŒ PENANG
    ๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
    ๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
    ๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
    ๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
    ๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
    ๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
    ๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
    ๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674

    ๐ŸŒ PERAK
    ๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674

    ๐ŸŒ TERENGGANU
    ๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
    ๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

    ๐ŸŒ JOHOR
    ๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

    Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ“ฒ Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
    .
    #AGENTWANTED
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiapenang
    #dmagiapulaupinang
    #dmagiasemenyih
    #dmagiaselangor
    #stokis
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia
    #jk1m
    #pantang
    #berpantang
    #sayanakkurus
    #azamkurus
    #misikurus
    #bajuplussize
    #terapiinstagram
    #nakkuruscepat
    #nakkurusbadan
    #kuruslepasbersalin
    #kurusdenganselamat
    #wanitahariini
    #semenyih

  •  565  5  23 July, 2020
  • Holaaaaa๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š
.
Orang lain pkp naik badan, @zulinaziz makin kurus. Apa rahsianya??
.
Ha ni sis nak share rahsia @zulinaziz  masa pkp, Dietmealz/Dietcleanz jawapannya๐Ÿค—

Ramai dah turun dengan Dietmealz, Uols bila lagi??? Dengar cerita sampai stock kat Hq pun licinโ€ผ๏ธ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
.
Jom dapatkan Dietmealz segera selagi stock masih ada, just comment โ€œNAKโ€ diruangan comment di bawah nanti agent akan reply ๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป
.
Stock tengah laju ni apa lg uols, jom join team Dmagia jana pendapatan, dah la boleh kurus, boleh buat duit berkepuk2 , mudah je just klik link whatsapp stokis di bio hq, pilih stokis untuk dijadikan leader, mereka akan guide sale & bagi bahan iklan , mudah kan? jom jadi sebahagian dari kami๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
.
#stokiswantedmalaysia 
#agentwanted 
#dietmealzbyzulinaziz 
#zulinaziz 
#kurussihat 
#programkurus21hari
  • Holaaaaa๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š
    .
    Orang lain pkp naik badan, @zulinaziz makin kurus. Apa rahsianya??
    .
    Ha ni sis nak share rahsia @zulinaziz masa pkp, Dietmealz/Dietcleanz jawapannya๐Ÿค—

    Ramai dah turun dengan Dietmealz, Uols bila lagi??? Dengar cerita sampai stock kat Hq pun licinโ€ผ๏ธ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
    .
    Jom dapatkan Dietmealz segera selagi stock masih ada, just comment โ€œNAKโ€ diruangan comment di bawah nanti agent akan reply ๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป
    .
    Stock tengah laju ni apa lg uols, jom join team Dmagia jana pendapatan, dah la boleh kurus, boleh buat duit berkepuk2 , mudah je just klik link whatsapp stokis di bio hq, pilih stokis untuk dijadikan leader, mereka akan guide sale & bagi bahan iklan , mudah kan? jom jadi sebahagian dari kami๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
    .
    #stokiswantedmalaysia
    #agentwanted
    #dietmealzbyzulinaziz
    #zulinaziz
    #kurussihat
    #programkurus21hari

  •  5,349  881  24 July, 2020
  • Pembakar semangat untuk kita sama2 kurus. Kalau Zulin boleh, kita pun pasti boleh.. Dulu Zulin pakai baju size XL, skrg dah size S tau ๐Ÿ˜
.
Nak jd macam Zulin juga? Jom dapatkan Dmagia.
.
HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396

๐ŸŒ KUALA LUMPUR
๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

๐ŸŒ PENANG
๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
๐Ÿ๏ธ Penang Island: Ika 012-5466389
๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674

๐ŸŒ PERAK
๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674

๐ŸŒ TERENGGANU
๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967

Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ 014-9049446
.
#AGENTWANTED
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiapenang
#dmagiapulaupinang
#dmagiasemenyih
#dmagiaselangor
#stokis
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
#jk1m
#pantang
#berpantang
#sayanakkurus
#azamkurus
#misikurus
#bajuplussize
#terapiinstagram
#nakkuruscepat
#nakkurusbadan
#kuruslepasbersalin
#kurusdenganselamat
#wanitahariini
#semenyih
  • Pembakar semangat untuk kita sama2 kurus. Kalau Zulin boleh, kita pun pasti boleh.. Dulu Zulin pakai baju size XL, skrg dah size S tau ๐Ÿ˜
    .
    Nak jd macam Zulin juga? Jom dapatkan Dmagia.
    .
    HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

    ๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
    ๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
    ๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396

    ๐ŸŒ KUALA LUMPUR
    ๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

    ๐ŸŒ PENANG
    ๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
    ๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
    ๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
    ๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
    ๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
    ๐Ÿ๏ธ Penang Island: Ika 012-5466389
    ๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
    ๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674

    ๐ŸŒ PERAK
    ๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674

    ๐ŸŒ TERENGGANU
    ๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967

    Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ“ฒ 014-9049446
    .
    #AGENTWANTED
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiapenang
    #dmagiapulaupinang
    #dmagiasemenyih
    #dmagiaselangor
    #stokis
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia
    #jk1m
    #pantang
    #berpantang
    #sayanakkurus
    #azamkurus
    #misikurus
    #bajuplussize
    #terapiinstagram
    #nakkuruscepat
    #nakkurusbadan
    #kuruslepasbersalin
    #kurusdenganselamat
    #wanitahariini
    #semenyih

  •  256  14  14 July, 2020
  • Selamat petang kwn2 . Sihat ke semua ? Didoakn kwn2 semua sihat walafiat hendaknya . Mana yg nk hidup lebih sihat tu boleh join program transformasi hidup sihat & turun berat badan . Saya sendiri dah join memang sgt berbaloi sbb ada org yg guide kita dr pagi smpai mlm . Alhamdulillah 3 bulan 15kg turun . Masayaallah tabarakallah Alhmdulillh ๐Ÿคฒ๐Ÿป Now still continue sbb rasa seronok bdn jd ringn & cergas & berat turun . Nk tgok gmba before & after stay tuned mlm ni kita update ๐Ÿ”ฅ 

#bodyshamming#bodygoals#weightloss#onlinecoaching#kurus#dietsihat#diettanpalapar#transformasimalaysia#zulinaziz#neelofa
  • Selamat petang kwn2 . Sihat ke semua ? Didoakn kwn2 semua sihat walafiat hendaknya . Mana yg nk hidup lebih sihat tu boleh join program transformasi hidup sihat & turun berat badan . Saya sendiri dah join memang sgt berbaloi sbb ada org yg guide kita dr pagi smpai mlm . Alhamdulillah 3 bulan 15kg turun . Masayaallah tabarakallah Alhmdulillh ๐Ÿคฒ๐Ÿป Now still continue sbb rasa seronok bdn jd ringn & cergas & berat turun . Nk tgok gmba before & after stay tuned mlm ni kita update ๐Ÿ”ฅ

    #bodyshamming #bodygoals #weightloss #onlinecoaching #kurus #dietsihat #diettanpalapar #transformasimalaysia #zulinaziz #neelofa

  •  151  6  18 July, 2020
  • Nampak beza kan? Dulu bam bam, skrg dah cantik..
.
Nak cantik macam Zulin tak? Meh la cuba Dmagia. Ramai sgt yg dah bejaya. Korang bila lg?
.
Kata azam 2020 nak kurus kan?
.
Dah tercapai ke belum?๐Ÿค—
.
Nak dapatkan produk Dmagia? 
.
HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

๐ŸŒ KUALA LUMPUR
๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

๐ŸŒ PENANG
๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

๐ŸŒ PERAK
๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

๐ŸŒ TERENGGANU
๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

๐ŸŒ JOHOR 
๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ  Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
.
#AGENTWANTED
#dmagiadietmealz
#dmagia
#zulinaziz
#dmagiapenang
#dmagiapulaupinang
#dmagiasemenyih
#dmagiaselangor
#stokis
#kurus
#langsing
#intermittentfastingmalaysia
#atkinsmalaysia
#eatcleanmalaysia
#jk1m
#pantang
#berpantang
#sayanakkurus
#azamkurus
#misikurus
#bajuplussize
#terapiinstagram
#nakkuruscepat
#nakkurusbadan
#kuruslepasbersalin
#kurusdenganselamat
#wanitahariini
#semenyih
  • Nampak beza kan? Dulu bam bam, skrg dah cantik..
    .
    Nak cantik macam Zulin tak? Meh la cuba Dmagia. Ramai sgt yg dah bejaya. Korang bila lg?
    .
    Kata azam 2020 nak kurus kan?
    .
    Dah tercapai ke belum?๐Ÿค—
    .
    Nak dapatkan produk Dmagia?
    .
    HUBUNGI AGENT KAMI UNTUK COD ๐Ÿ๏ธ:

    ๐ŸŒ SELANGOR/PUTRAJAYA
    ๐Ÿ๏ธ Putrajaya/Semenyih: Nash 019-5979747
    ๐Ÿ๏ธ Kajang : Shima 0166000396
    ๐Ÿ๏ธ Sepang : Halimatun 0162562617
    ๐Ÿ๏ธ Semenyih : Melor 0172408042

    ๐ŸŒ KUALA LUMPUR
    ๐Ÿ๏ธ Pantai Dalam / Bangsar : Adi 0172722746

    ๐ŸŒ PENANG
    ๐Ÿ๏ธ Ayer Hitam: Aida 012-5534006
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Nadirah 019-540 3296
    ๐Ÿ๏ธ Bayan Lepas: Ameera 6019-555 0873
    ๐Ÿ๏ธ Bukit Mertajam: Amirah 011-12509990
    ๐Ÿ๏ธ Bertam: Liza 016-4570709
    ๐Ÿ๏ธ Kepala Batas: Mira 0174846516
    ๐Ÿ๏ธ Alma : Normin 0194771390
    ๐Ÿ๏ธ Georgetown: Ika 012-5466389
    ๐Ÿ๏ธ Gelugor : Adila 017-842 2709
    ๐Ÿ๏ธ Komtar : Aliza 017-666 4674
    ๐Ÿ๏ธ Nibong Tebal : Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ PERAK
    ๐Ÿ๏ธ Taiping: Farah 0125007674
    ๐Ÿ๏ธ Parit Buntar: Fiesya 0174985659

    ๐ŸŒ TERENGGANU
    ๐Ÿ๏ธ Kuala Terengganu: Zulkifle 012-5625967
    ๐Ÿ๏ธ Hulu Terengganu, Setiu, Kuala Nerus : Mayya 011-39117813

    ๐ŸŒ JOHOR
    ๐Ÿ๏ธ Kluang/Kota Tinggi/ Bandar Penawar: Suraya 018-6685787

    Berminat nak cuba? Nak jadi agen? Kami pos 1 Malaysia. Jom wasap Lydia sekarangโ€ผ๏ธ

    ๐Ÿ“ฒ Www.Wasap.My/60149049446/dmagiaa
    .
    #AGENTWANTED
    #dmagiadietmealz
    #dmagia
    #zulinaziz
    #dmagiapenang
    #dmagiapulaupinang
    #dmagiasemenyih
    #dmagiaselangor
    #stokis
    #kurus
    #langsing
    #intermittentfastingmalaysia
    #atkinsmalaysia
    #eatcleanmalaysia
    #jk1m
    #pantang
    #berpantang
    #sayanakkurus
    #azamkurus
    #misikurus
    #bajuplussize
    #terapiinstagram
    #nakkuruscepat
    #nakkurusbadan
    #kuruslepasbersalin
    #kurusdenganselamat
    #wanitahariini
    #semenyih

  •  215  13  25 July, 2020