#vinifera Instagram Photos & Videos

vinifera - 13.4k posts

Hashtag Popularity

4.7
average comments
70.6
average likes

Latest #vinifera Posts

  • Dia pukul Mak Ayah sy sbb kena sihir .!! Kesian adik dn Mak ayah sy ..puas berubat Keluarga sy x tau buat apa dah sampai buat rawatan mental 
.
buntu sy cuba kasi Mustanir pd adik & kesian sgt Mak ayah sy jaga dia tak sanggup tengok family susah .Alhamdulillah nampak sihat adik dan kurang sgt sakitnya dari dulu
.
#Repost @bondarozitaibrahim
.
Ws 0138824794 atau tekan link di bio🤗
.⠀
#jrmofficial #jamuratumalaya #jrmkotabharu #jrmpasirtumboh #jrmkubangkerian #jrmtumpat  #jrmfeedback #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmwakafbharu #wajargunajrm #royalv  #putiktelagadara #vinifera #kopiratu  #kurmadhuha #marjaneoil #rumahhutanbondarozita #bondarozitaibrahim #bondarozita #colonisdmestica  #mustanir #megaratu #stayhome #stay safe #StayAtHome #KitaJagaKita #jamuratumalayakelantan
  • Dia pukul Mak Ayah sy sbb kena sihir .!! Kesian adik dn Mak ayah sy ..puas berubat Keluarga sy x tau buat apa dah sampai buat rawatan mental
    .
    buntu sy cuba kasi Mustanir pd adik & kesian sgt Mak ayah sy jaga dia tak sanggup tengok family susah .Alhamdulillah nampak sihat adik dan kurang sgt sakitnya dari dulu
    .
    #Repost @bondarozitaibrahim
    .
    Ws 0138824794 atau tekan link di bio🤗
    .⠀
    #jrmofficial #jamuratumalaya #jrmkotabharu #jrmpasirtumboh #jrmkubangkerian #jrmtumpat #jrmfeedback #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmwakafbharu #wajargunajrm #royalv #putiktelagadara #vinifera #kopiratu #kurmadhuha #marjaneoil #rumahhutanbondarozita #bondarozitaibrahim #bondarozita #colonisdmestica #mustanir #megaratu #stayhome #stay safe #StayAtHome #KitaJagaKita #jamuratumalayakelantan

  •  8  0  16 hours ago
  • Zinnia Magenta
4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

Sesuai untuk semua jenis kulit!

Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

Zinnia Magenta RM35.00
.
#jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
#gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb
  • Zinnia Magenta
    4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

    Sesuai untuk semua jenis kulit!

    Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

    Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

    Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

    Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

    Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

    Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

    Zinnia Magenta RM35.00
    .
    #jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
    #gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb

  •  0  0  23 hours ago
  • 🌸 WUJA PINKISH 🌸

Nak kulit cantik tak mudah tau 😭

🎈Minuman campuran serbuk buah-buahan tinggi sumber vitamin dan kolagen ini membantu meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik dan mencantikkan warna kulit supaya sentiasa awet muda, cerah, gebu & lebih bersinar

🎈Kesannya boleh dilihat dengan cepat dalam merawat masalah muka dan kulit badan seperti seperti jeragat, kekenduran muka & warna kulit badan yang kusam.

Anda boleh kelihatan lebih muda 5 ke 10 tahun dari .

🤗 Produk ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita. Kanak-kanak dari usia 10 tahun ke atas dan ibu hamil juga sesuai ambil Wuja Pinkish

🌸 CARA PENGAMBILAN 🌸

Cara makan: Tuangkan 1 sachet terus ke bawah lidah dan kemam. Maximum 2 sachet sehari.

Tapi untuk sesiapa yang obses nak crpat nampak kesan boleh la ambil 4 paket sehari iaitu 2 pagi dan 2 malam 😍

Wuja Pinkish mengandungi GULA. ⚠️ Pesakit kencing manis ⚠️ tidak sesuai ambil berlebihan
.
Elakkan pengambilan minuman berkafein dan berkarbonat supaya tidak menganggu keberkesanan produk

Bagi yang nak kulit pink pinkishh glow glowing gituuu boleh lh tekan link dibawah sekarang
www.wassap.my/0123664252
.

#jamuratumalaya#jrmseremban#jrmfeedback#jrmseremban#jrmsenawang#jrmsendayan#jrmpalong#bestseller #royalv #mustanir #wujapinkish #detox #marjaneoil #chocolatefiberlife #zinniamagenta #hotoilmelong #gelmandianbidaraarab #kopiratu #kopibadang #angelicaherbplus #biomiracleaction #silkysunscreen #vinifera #pencuciwanita #setberpantang #setskincare #asma#darahtinggi #kencingmanis#
  • 🌸 WUJA PINKISH 🌸

    Nak kulit cantik tak mudah tau 😭

    🎈Minuman campuran serbuk buah-buahan tinggi sumber vitamin dan kolagen ini membantu meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik dan mencantikkan warna kulit supaya sentiasa awet muda, cerah, gebu & lebih bersinar

    🎈Kesannya boleh dilihat dengan cepat dalam merawat masalah muka dan kulit badan seperti seperti jeragat, kekenduran muka & warna kulit badan yang kusam.

    Anda boleh kelihatan lebih muda 5 ke 10 tahun dari .

    🤗 Produk ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita. Kanak-kanak dari usia 10 tahun ke atas dan ibu hamil juga sesuai ambil Wuja Pinkish

    🌸 CARA PENGAMBILAN 🌸

    Cara makan: Tuangkan 1 sachet terus ke bawah lidah dan kemam. Maximum 2 sachet sehari.

    Tapi untuk sesiapa yang obses nak crpat nampak kesan boleh la ambil 4 paket sehari iaitu 2 pagi dan 2 malam 😍

    Wuja Pinkish mengandungi GULA. ⚠️ Pesakit kencing manis ⚠️ tidak sesuai ambil berlebihan
    .
    Elakkan pengambilan minuman berkafein dan berkarbonat supaya tidak menganggu keberkesanan produk

    Bagi yang nak kulit pink pinkishh glow glowing gituuu boleh lh tekan link dibawah sekarang
    www.wassap.my/0123664252
    .

    #jamuratumalaya #jrmseremban #jrmfeedback #jrmseremban #jrmsenawang #jrmsendayan #jrmpalong #bestseller #royalv #mustanir #wujapinkish #detox #marjaneoil #chocolatefiberlife #zinniamagenta #hotoilmelong #gelmandianbidaraarab #kopiratu #kopibadang #angelicaherbplus #biomiracleaction #silkysunscreen #vinifera #pencuciwanita #setberpantang #setskincare #asma#darahtinggi #kencingmanis#

  •  1  0  8 August, 2020
  • Zinnia Magenta
4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

Sesuai untuk semua jenis kulit!

Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

Zinnia Magenta RM35.00
.
#jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
#gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb
  • Zinnia Magenta
    4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

    Sesuai untuk semua jenis kulit!

    Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

    Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

    Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

    Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

    Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

    Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

    Zinnia Magenta RM35.00
    .
    #jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
    #gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb

  •  3  2  7 August, 2020
  • Zinnia Magenta
4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

Sesuai untuk semua jenis kulit!

Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

Zinnia Magenta RM35.00
.
#jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
#gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb
  • Zinnia Magenta
    4 langkah mudah cara cucian terbaik menggunakan Zinnia Magenta

    Sesuai untuk semua jenis kulit!

    Bahan semulajadi yang terkandung dalam Zinnia Magenta bantu mengawal pengeluaran minyak dan sebum berlebihan yang menyebabkan jerawat

    Pastikan fokus pada bahagian ‘Zon T’ muka iaitu kawasan biasanya banyak rembesan minyak

    Penggunaan secara konsisten mampu memudarkan jeragat, kedutan halus, menegangkan serta melambatkan proses penuaan. Ia juga bantu membuang sel kulit mati, mengecilkan pori, melembapkan kulit, menaikkan seri wajah dan warna kulit

    Kombinasi ekstrak herba di dalam gel pencuci wajah Zinnia Magenta juga antiseptik, anti-radang dan anti-inflamasi yang membantu kulit wajah bebas daripada jangkitan kuman yang menyebabkan berlakunya jerawat, jeragat, kedutan dan penuaan pra-matang

    Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam

    Cara penyimpanan : Jauhi daripada terdedah dengan haba yang tinggi dan terdedah dengan cahaya matahari yang terik

    Zinnia Magenta RM35.00
    .
    #jrmofficial #jamuratumalaya #jamuratu #mustanir #mustanirjrm #royalv #royalvjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #vinifera #KopiRatu #KopiBadang #kurmadhuha #marjaneoil #marjaneoiljrm #bondarozitaibrahim #bondarozita #angelicaherbs #bidaraarab #colonisdmestica #putiktelagadara #pinkyroseslipbalm
    #gelmandianbidara #jrmvfeedback #silkysunscreen #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmkb

  •  1  0  7 August, 2020
  • Degusta il vino, a casa come in enoteca, con i calici Vinifera di @nudeglass , un prodotto eccezionale e tra i più venduti del momento. 🍷

La collezione Vinifera di Nude combina una coppa ampia e sontuosa con uno stelo straordinariamente delicato. Questa silhouette semplice ma potente, in combinazione con un cristallo trasparente senza piombo, intensifica gli aromi e i sapori, sprigionando da ogni bottiglia il suo pieno potenziale.

In questo periodo è attiva una particolare promozione che permette di acquistare il set con uno sconto superiore al 50% 🤩
Il set di 6 calici anziché €63,00 è ad un prezzo promozionale di €29,90! 🔝

#nudeglass #calici #calicivino #vino #bicchierivino #tavola #calicidegustazione #calicivinifera #vinifera
  • Degusta il vino, a casa come in enoteca, con i calici Vinifera di @nudeglass , un prodotto eccezionale e tra i più venduti del momento. 🍷

    La collezione Vinifera di Nude combina una coppa ampia e sontuosa con uno stelo straordinariamente delicato. Questa silhouette semplice ma potente, in combinazione con un cristallo trasparente senza piombo, intensifica gli aromi e i sapori, sprigionando da ogni bottiglia il suo pieno potenziale.

    In questo periodo è attiva una particolare promozione che permette di acquistare il set con uno sconto superiore al 50% 🤩
    Il set di 6 calici anziché €63,00 è ad un prezzo promozionale di €29,90! 🔝

    #nudeglass #calici #calicivino #vino #bicchierivino #tavola #calicidegustazione #calicivinifera #vinifera

  •  22  0  7 August, 2020
  • Myrtus and Vinifera are besties who go way back since the days of Ancient Rome 👱‍♀️👩‍🦳
Myrtus is from Sardinia & Vinifera is from Tuscany🗾🌞🌻🌾
They were both in love with Apollo once, but decided that men are like the grapes of Vinifera 🍇or the flower of Myrtus🌼🌿: 
there are many of them & new ones pop up all the time😅
Their friendship, however, is one of a kind..🥰
Well, that's the way it is when living a life of abundance- opportunities are all around 🌄🌟 
#thefurevershow #upcycledart #fridayspecial #vinifera #myrtus #ancientrome #dollart #grapevine #art
  • Myrtus and Vinifera are besties who go way back since the days of Ancient Rome 👱‍♀️👩‍🦳
    Myrtus is from Sardinia & Vinifera is from Tuscany🗾🌞🌻🌾
    They were both in love with Apollo once, but decided that men are like the grapes of Vinifera 🍇or the flower of Myrtus🌼🌿:
    there are many of them & new ones pop up all the time😅
    Their friendship, however, is one of a kind..🥰
    Well, that's the way it is when living a life of abundance- opportunities are all around 🌄🌟
    #thefurevershow #upcycledart #fridayspecial #vinifera #myrtus #ancientrome #dollart #grapevine #art

  •  0  0  7 August, 2020
  • Tak dpt pegi Rumah Hutan sebab booking selalu full ?
.
🌸🌿🥥 Jgn sedih.. You can do your own DIY Spa at home dgn mengunakan produk2 Yg Bonda gunakan di Rumah Hutan...
.
Jgn lepaskan peluang... Skrng ada promosi 3 hari sahaja... Body butter & body scrub yg bestt! Jimat...pun jimat... 😉
.
.

✅ Ready Stock .
✅ 💯 Original .
✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
.
📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
 #ampang #kualalumpur #selangor .
———————////——————— .
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
.
#RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
#zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha #Jamuratumalayaampang #jamuratumalaya #cenderaiputihbodybutter
  • Tak dpt pegi Rumah Hutan sebab booking selalu full ?
    .
    🌸🌿🥥 Jgn sedih.. You can do your own DIY Spa at home dgn mengunakan produk2 Yg Bonda gunakan di Rumah Hutan...
    .
    Jgn lepaskan peluang... Skrng ada promosi 3 hari sahaja... Body butter & body scrub yg bestt! Jimat...pun jimat... 😉
    .
    .

    ✅ Ready Stock .
    ✅ 💯 Original .
    ✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
    .
    📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
    #ampang #kualalumpur #selangor .
    ———————////——————— .
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
    .
    #RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
    #zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha #Jamuratumalayaampang #jamuratumalaya #cenderaiputihbodybutter

  •  8  0  7 August, 2020
  • Ada pelbagai jenis minyak exotic spt Naria Romasty, Khelin Myrha, Floral Aromatherapy.. ini adalah produk2 yg paling org perlukan bila dtg berurut di rumah hutan..
.
Antaranya spt khelin myrha tujuan nya bagus untuk org yg sakit saraf, anak yg sering kena sawan, org yg lumpuh dan ia digunakan untuk urutan luaran shj..
.
Minyak Naria Romasty pula tujuannya untuk menggalakkan payudara kembali segar dan pejal yg diperlukan oleh wanita yg mengalami kekenduran payudara akibat penuaan ataupun selepas menyusukan bayi.. Ia juga sgt bagus untuk memberi kesan efektif kpd lelaki yg lemah keinginan syahwat nya..
.
Jatro phora merupakan produk luaran yg perlu disapu kemudian ditungku menggunakan batu panas..
.
Dngn setiap pembelian minyak ini anda layak mendapat produk Royal V atau mustanir dngn harga sgt rendah iaitu mustanir RM100 dan Royal V RM50..
.
Promosi kali ni minyak2 keluaran rumah hutan yg sgt dinanti2 kan dngn harga yg sgt murah:
.
Khelin Myrha / Jatro Phora RM70
Naria Romasty / Floral Aromatherapy RM50
.
Ws 0138824794 atau tekan link di bio🤗
.⠀
#jrmofficial #jamuratumalaya #jrmkotabharu #jrmpasirtumboh #jrmkubangkerian #jrmtumpat  #jrmfeedback #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmwakafbharu #wajargunajrm #royalv  #putiktelagadara #vinifera #kopiratu  #kurmadhuha #marjaneoil #rumahhutanbondarozita #bondarozitaibrahim #bondarozita #colonisdmestica  #mustanir #megaratu #stayhome #stay safe #StayAtHome #KitaJagaKita #jamuratumalayakelantan
  • Ada pelbagai jenis minyak exotic spt Naria Romasty, Khelin Myrha, Floral Aromatherapy.. ini adalah produk2 yg paling org perlukan bila dtg berurut di rumah hutan..
    .
    Antaranya spt khelin myrha tujuan nya bagus untuk org yg sakit saraf, anak yg sering kena sawan, org yg lumpuh dan ia digunakan untuk urutan luaran shj..
    .
    Minyak Naria Romasty pula tujuannya untuk menggalakkan payudara kembali segar dan pejal yg diperlukan oleh wanita yg mengalami kekenduran payudara akibat penuaan ataupun selepas menyusukan bayi.. Ia juga sgt bagus untuk memberi kesan efektif kpd lelaki yg lemah keinginan syahwat nya..
    .
    Jatro phora merupakan produk luaran yg perlu disapu kemudian ditungku menggunakan batu panas..
    .
    Dngn setiap pembelian minyak ini anda layak mendapat produk Royal V atau mustanir dngn harga sgt rendah iaitu mustanir RM100 dan Royal V RM50..
    .
    Promosi kali ni minyak2 keluaran rumah hutan yg sgt dinanti2 kan dngn harga yg sgt murah:
    .
    Khelin Myrha / Jatro Phora RM70
    Naria Romasty / Floral Aromatherapy RM50
    .
    Ws 0138824794 atau tekan link di bio🤗
    .⠀
    #jrmofficial #jamuratumalaya #jrmkotabharu #jrmpasirtumboh #jrmkubangkerian #jrmtumpat #jrmfeedback #jamuratumalayakelantan #jrmkelantan #jrmwakafbharu #wajargunajrm #royalv #putiktelagadara #vinifera #kopiratu #kurmadhuha #marjaneoil #rumahhutanbondarozita #bondarozitaibrahim #bondarozita #colonisdmestica #mustanir #megaratu #stayhome #stay safe #StayAtHome #KitaJagaKita #jamuratumalayakelantan

  •  9  0  7 August, 2020
  • Vinifera o labrusca? 🤔
.
Sì è latino ma credetemi, anche se non sono ancora in vacanza, non sto vaneggiando!
.
Il vino si ottiene dalla Vitis vinifera sativa, l’attuale vite da vino coltivata e conosciuta come Vite europea (nonostante abbia origine asiatica). 🍇
.
Invece la Vitis labrusca è la Vite americana, chiamata così perché originaria degli Stati Uniti.
. 
La Vitis vinifera viene innestata su piede americano, in quanto resistente alla fillossera (l’insetto parassita che nell’800 causò lo sfacelo del vigneto europeo). 🦗
.
La Vite americana più conosciuta è l’uva Fragola o uva Isabella, consumata come uva da tavola.
Ma perché non si fa vino con la Vitis labrusca? 
Principalmente a causa del suo gusto “foxy”, cioè selvatico. 
. 
Attenzione: non confondete la Vitis labrusca con il Lambrusco... parliamo di 2 specie diverse! 🙌🏻
  • Vinifera o labrusca? 🤔
    .
    Sì è latino ma credetemi, anche se non sono ancora in vacanza, non sto vaneggiando!
    .
    Il vino si ottiene dalla Vitis vinifera sativa, l’attuale vite da vino coltivata e conosciuta come Vite europea (nonostante abbia origine asiatica). 🍇
    .
    Invece la Vitis labrusca è la Vite americana, chiamata così perché originaria degli Stati Uniti.
    .
    La Vitis vinifera viene innestata su piede americano, in quanto resistente alla fillossera (l’insetto parassita che nell’800 causò lo sfacelo del vigneto europeo). 🦗
    .
    La Vite americana più conosciuta è l’uva Fragola o uva Isabella, consumata come uva da tavola.
    Ma perché non si fa vino con la Vitis labrusca?
    Principalmente a causa del suo gusto “foxy”, cioè selvatico.
    .
    Attenzione: non confondete la Vitis labrusca con il Lambrusco... parliamo di 2 specie diverse! 🙌🏻

  •  77  7  5 August, 2020
  • 🌿 Promosi masih berlansung 🌿
.
PWP = Beli Promo Minyak Rumah Hutan 
.
Dpt Mustanir = RM100 
or 
RV = RM50.  Murah gils! Jimat berganda!
.
.
.

✅ Ready Stock .
✅ 💯 Original .
✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
.
📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
 #ampang #kualalumpur #selangor .
———————////——————— .
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
.
#RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
#zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha #Jamuratumalayaampang #jamuratumalaya
  • 🌿 Promosi masih berlansung 🌿
    .
    PWP = Beli Promo Minyak Rumah Hutan
    .
    Dpt Mustanir = RM100
    or
    RV = RM50. Murah gils! Jimat berganda!
    .
    .
    .

    ✅ Ready Stock .
    ✅ 💯 Original .
    ✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
    .
    📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
    #ampang #kualalumpur #selangor .
    ———————////——————— .
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
    .
    #RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
    #zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha #Jamuratumalayaampang #jamuratumalaya

  •  6  0  5 August, 2020
  • Today’s order.. thank you so much kpd yg support Izan selalu.. ♥️ 
.
Ada barang yg x complete ni.. nk gi stockist sat stock-up ☺️ 
.
xoxo 
#JamuRatuMalaya
#JamuRatuMalayaOnline
.

.
✅ Ready Stock .
✅ 💯 Original .
✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
.
📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
 #ampang #kualalumpur #selangor .
———————////——————— .
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
.
#RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
#zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha
  • Today’s order.. thank you so much kpd yg support Izan selalu.. ♥️
    .
    Ada barang yg x complete ni.. nk gi stockist sat stock-up ☺️
    .
    xoxo
    #JamuRatuMalaya
    #JamuRatuMalayaOnline
    .

    .
    ✅ Ready Stock .
    ✅ 💯 Original .
    ✅ •POSTAGE •COD •SELF-PICKUP
    .
    📲Call/PM/Whatsaap 012-270.7963
    #ampang #kualalumpur #selangor .
    ———————////——————— .
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
    .
    #RumahHutan #KurmaDhuha #NariaRosmaty
    #zinniamagenta #RumahHutanBonda #mustanir #mushtanir #putiktelagadara #gelmandianbidara #KopiRatu #RoyalV #Muslimah #MarjaneOil #MegaRatu #minyaknariaromasty #wanitahariini #rosewaterjrm #wujapinkish #vinifera #supermoistsoap #colonisdmestica #wanitahariini #kesihatan #jamuratumalayaonline #khelinmyrha

  •  9  0  5 August, 2020
  • Secret’s out! Excited to announce I have officially accepted a position to work with Ste Michelle! I will miss my YMCO fam but I am so excited for this new adventure🍷🍷
  • Secret’s out! Excited to announce I have officially accepted a position to work with Ste Michelle! I will miss my YMCO fam but I am so excited for this new adventure🍷🍷

  •  70  14  5 August, 2020
  • ¿Por qué es importante la salud bucal ahora más que nunca ? 😷🦠
-
-
-
En tiempos de Pandemia  es sumamente importante la higiene diaria ya que es una puerta de entrada a enfermedades virales.
-No dejes que esto pasé 🚫🖐
-
-
-
Recomendaciones:
-Visita a tu odontólogo sólo si es necesario.
-Acude a tus controles de limpieza programadas. (Control cada 6meses)
 
-No olvides tu higiene diaria 3 veces al día, reforzandolo con  hilo dental.

#vitis #dentaid #gingival #interprox #zdravlje #antikarijes  #ina #visokkvalitet #dentaidcrnagora #perioaid #recomendaciones #tips #vitisperu #dentaidbih  #dentaidsrbija #activecontrol  #junior #vitisvinifera #consejos #orthodontic  #vinifera  #bhfyp #dentist #smile #dentalseverino #odonto #higienebucal
  • ¿Por qué es importante la salud bucal ahora más que nunca ? 😷🦠
    -
    -
    -
    En tiempos de Pandemia es sumamente importante la higiene diaria ya que es una puerta de entrada a enfermedades virales.
    -No dejes que esto pasé 🚫🖐
    -
    -
    -
    Recomendaciones:
    -Visita a tu odontólogo sólo si es necesario.
    -Acude a tus controles de limpieza programadas. (Control cada 6meses)

    -No olvides tu higiene diaria 3 veces al día, reforzandolo con hilo dental.

    #vitis #dentaid #gingival #interprox #zdravlje #antikarijes #ina #visokkvalitet #dentaidcrnagora #perioaid #recomendaciones #tips #vitisperu #dentaidbih #dentaidsrbija #activecontrol #junior #vitisvinifera #consejos #orthodontic #vinifera #bhfyp #dentist #smile #dentalseverino #odonto #higienebucal

  •  16  2  4 August, 2020
  • Pioneers of the Northern Michigan wine industry, @cgtwines was the first to set up shop on Old Mission Peninsula in 1974. They were also the first commercial vineyard in Northern Michigan to plant vinifera grapes 🍇 when others thought it couldn’t be done. With over 200 acres of grapes, including 122 estate acres, today the winery focuses on 12 European varietals. In the current environment, this is one of only a handful of wineries in the area to offer a traditional tasting, with most others only offering wine by the glass or wine flights. With sanitation and social distancing rules in place, there may be a line, but the wines are worth the wait. 

📷 @lindseyleathamphotography 

.
.
.
#michiganwine #oldmissionpeninsula #michiganwineries #michiganwinecountry #womp #vineyard #wine #winelover #winetasting #winetime #winetravel #winetraveler #winestagram #instawine #vineyardhunters #winetravels #wines #wineenthusiast #winelove #winelife #winetrip #wineporn #wineblog #vino #vinifera #vineyards #puremichigan #traversecity #traversecitymichigan #northernmichigan
  • Pioneers of the Northern Michigan wine industry, @cgtwines was the first to set up shop on Old Mission Peninsula in 1974. They were also the first commercial vineyard in Northern Michigan to plant vinifera grapes 🍇 when others thought it couldn’t be done. With over 200 acres of grapes, including 122 estate acres, today the winery focuses on 12 European varietals. In the current environment, this is one of only a handful of wineries in the area to offer a traditional tasting, with most others only offering wine by the glass or wine flights. With sanitation and social distancing rules in place, there may be a line, but the wines are worth the wait.

    📷 @lindseyleathamphotography

    .
    .
    .
    #michiganwine #oldmissionpeninsula #michiganwineries #michiganwinecountry #womp #vineyard #wine #winelover #winetasting #winetime #winetravel #winetraveler #winestagram #instawine #vineyardhunters #winetravels #wines #wineenthusiast #winelove #winelife #winetrip #wineporn #wineblog #vino #vinifera #vineyards #puremichigan #traversecity #traversecitymichigan #northernmichigan

  •  130  4  4 August, 2020

Top #vinifera Posts

  • 🏆🍷🎉💪Redemption Story Alert
...
🤷🏻‍♂️Now, my opinion probably doesn’t matter to many, but after being admittedly a little tough on the Ravines Chardonnay in my recent YouTube video 📺 (link in bio) this Merlot reminded me why I fell in ❤️ with their wines while visiting this past July
...
🍷The 2017 Ravines Two Gorges Merlot is a wine that they only make in years they deem the quality of the 🍇 to be worthy of a single variety bottling, the last one before this 2017 being 2008 🤯!!!
...
🍇 The steep terraced hillside vineyard site is just below the famed Argetsinger vineyard on the eastern shore of Seneca Lake and farmed meticulously by the same team. The winery tells me this received 3 1/2 weeks extended skin contact with multiple pump overs and daily punch-downs. This is coincidentally the same two sites they harvest the Cab Sauv, Cab Franc and Merlot for their awesome Le Petit Caporal Bordeaux Blend(the ‘16 receiving 92 pts from Robert Parker, 2nd highest rating he’s ever given to a Finger Lakes red if you’re into those types of things)
...
🤓Aged 9 months in 5 year old oak(80%French/20% American) then 6 more months in neutral oak
...
📊ABV: 12.9 TA:5.7 g/L pH:3.71 are <2g/L
...
📝 Loads of ripe plum and mocha 🍫 on the nose. Rich yet vibrant on the palate with dense and layered fruit, savory herb 🌿, leather and some mint notes but a crunchy acidity that makes you want to come back for more. Serious and profound but insanely drinkable at the same time. Would love to see how this evolves over time. This is up there with the @keenanwinery Carneros as my favorite cooler climate Merlot bottling.
...
🖐If you haven’t caught on to the great things happening in the Finger Lakes region, don’t get left behind in the dust 🏃🏃‍♀️💨 ...
...
...
  • 🏆🍷🎉💪Redemption Story Alert
    ...
    🤷🏻‍♂️Now, my opinion probably doesn’t matter to many, but after being admittedly a little tough on the Ravines Chardonnay in my recent YouTube video 📺 (link in bio) this Merlot reminded me why I fell in ❤️ with their wines while visiting this past July
    ...
    🍷The 2017 Ravines Two Gorges Merlot is a wine that they only make in years they deem the quality of the 🍇 to be worthy of a single variety bottling, the last one before this 2017 being 2008 🤯!!!
    ...
    🍇 The steep terraced hillside vineyard site is just below the famed Argetsinger vineyard on the eastern shore of Seneca Lake and farmed meticulously by the same team. The winery tells me this received 3 1/2 weeks extended skin contact with multiple pump overs and daily punch-downs. This is coincidentally the same two sites they harvest the Cab Sauv, Cab Franc and Merlot for their awesome Le Petit Caporal Bordeaux Blend(the ‘16 receiving 92 pts from Robert Parker, 2nd highest rating he’s ever given to a Finger Lakes red if you’re into those types of things)
    ...
    🤓Aged 9 months in 5 year old oak(80%French/20% American) then 6 more months in neutral oak
    ...
    📊ABV: 12.9 TA:5.7 g/L pH:3.71 are <2g/L
    ...
    📝 Loads of ripe plum and mocha 🍫 on the nose. Rich yet vibrant on the palate with dense and layered fruit, savory herb 🌿, leather and some mint notes but a crunchy acidity that makes you want to come back for more. Serious and profound but insanely drinkable at the same time. Would love to see how this evolves over time. This is up there with the @keenanwinery Carneros as my favorite cooler climate Merlot bottling.
    ...
    🖐If you haven’t caught on to the great things happening in the Finger Lakes region, don’t get left behind in the dust 🏃🏃‍♀️💨 ...
    ...
    ...

  •  234  25  10 December, 2019
  • 🗺🍇 Existen alrededor de 10.000 variedades de uva en el mundo, según la experta británica Jancis Robinson, la Master of Wine Julia Harding y el genetista José Villamouz. Además, la mayoría de la uva cultivada proviene de la especie #Vitis vinifera 💜
•••
🇬🇧: According to the British expert @jancisrobinson , the Master of Wine @juliahardingmw and the geneticist @josevillamouz , there are around 10,000 grape varieties in the world 🗺🍇Furthermore, most of the cultivated grapes come from the Vitis #vinifera species💜
💚🌿🍇 #Wine #winelover #winetasting #winery #winetime #winelovers #wineCountry #wineoclock #Winestagram #wineporn #winebar #wineglass #winelife #winenight #wineanddine #winetour #WINENOT #winecellar #winerylovers #winegeek #wineo #winebottle #winemaker #wineoftheday #winepairing #wineblog #winesofinstagram #summer
  • 🗺🍇 Existen alrededor de 10.000 variedades de uva en el mundo, según la experta británica Jancis Robinson, la Master of Wine Julia Harding y el genetista José Villamouz. Además, la mayoría de la uva cultivada proviene de la especie #Vitis vinifera 💜
    •••
    🇬🇧: According to the British expert @jancisrobinson , the Master of Wine @juliahardingmw and the geneticist @josevillamouz , there are around 10,000 grape varieties in the world 🗺🍇Furthermore, most of the cultivated grapes come from the Vitis #vinifera species💜
    💚🌿🍇 #Wine #winelover #winetasting #winery #winetime #winelovers #wineCountry #wineoclock #Winestagram #wineporn #winebar #wineglass #winelife #winenight #wineanddine #winetour #WINENOT #winecellar #winerylovers #winegeek #wineo #winebottle #winemaker #wineoftheday #winepairing #wineblog #winesofinstagram #summer

  •  113  46  23 June, 2020
  • Antinori Tiganello 2015 -- лучший винтаж с 1971 года. 97 WS, 96 WA. Можно пить сейчас, можно хранить до 2040 года. Если будете пить сейчас, дайте ему подышать в декантере минимум два часа до вашего первого глотка. 
#винокалининград #виновкалининграде #vinifera.klgd #винифера
  • Antinori Tiganello 2015 -- лучший винтаж с 1971 года. 97 WS, 96 WA. Можно пить сейчас, можно хранить до 2040 года. Если будете пить сейчас, дайте ему подышать в декантере минимум два часа до вашего первого глотка.
    #винокалининград #виновкалининграде #vinifera.klgd #винифера

  •  111  0  13 September, 2018
  • 2018💥What an amazing year! A year full of new experiences,new goals, lovely places, dreams that came true, loooooots of wine, but the most important, full of BEAUTIFUL people, new friends, from literally all over the 🗺️ world, who enlightened my life😊Cause after all, "hapiness is only real when shared" .
☄️
I'm so thankful🙏 for all these gifts that 2018 offered me and I can't wait for an even more adventurous and miraculous new year.
☄️
Cheers🍷to a great 2019, shared with people that inspire you, make you laugh, make you happy, people who bring out the best in you🌟💖
▪️
▪️
#2018 #winelife #winetravel #winebuddies #enolovers #france #winegirl #vineyards #vinifera #womeninwine #bdx #montpellier #languedoc #champagne #bourgogne #winelovers #cheers #drinkstagram
  • 2018💥What an amazing year! A year full of new experiences,new goals, lovely places, dreams that came true, loooooots of wine, but the most important, full of BEAUTIFUL people, new friends, from literally all over the 🗺️ world, who enlightened my life😊Cause after all, "hapiness is only real when shared" .
    ☄️
    I'm so thankful🙏 for all these gifts that 2018 offered me and I can't wait for an even more adventurous and miraculous new year.
    ☄️
    Cheers🍷to a great 2019, shared with people that inspire you, make you laugh, make you happy, people who bring out the best in you🌟💖
    ▪️
    ▪️
    #2018 #winelife #winetravel #winebuddies #enolovers #france #winegirl #vineyards #vinifera #womeninwine #bdx #montpellier #languedoc #champagne #bourgogne #winelovers #cheers #drinkstagram

  •  463  18  30 December, 2018