#skuadRyna Instagram Photos & Videos

skuadRyna - 4.2k posts

Hashtag Popularity

0.2
average comments
1.2
average likes

Latest #skuadRyna Posts

  • HILANG 3KG ✔
MISS V KETAT ✔
KENYANG SENTIASA✔

Alhamdulillah...
Seronok sangat bila cust bagi feedback positif
Bukan sorang tp majoriti !!!
Ambik tak konsisten pun berat boleh turun
Sume ni gara2
#magicalcpure
#skuadryna
  • HILANG 3KG ✔
    MISS V KETAT ✔
    KENYANG SENTIASA✔

    Alhamdulillah...
    Seronok sangat bila cust bagi feedback positif
    Bukan sorang tp majoriti !!!
    Ambik tak konsisten pun berat boleh turun
    Sume ni gara2
    #magicalcpure
    #skuadryna

  •  0  0  16 hours ago
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  1  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  1  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  1  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  2  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  2  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  1  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  0  0  5 July, 2020
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
.
Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥 
Siapa tak nak jadi cantik kan?? 
Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
Nak jimat kita ada harga combo
Grab yours now!
.
Ready stock okeyyy!
.
Agent serendah Rm 300 je tau🌹
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang
  • Tengah cari supplement yang berkesan & TipTop ???
    Cuba lah MAGICAL C PURE !!! 🧚🏻‍♀️✨
    Confirm berpuas hati 🔥 takkan menyesal 🤪
    .
    Kemam2 terus jadi cantik + putih glowing ‼️😍🔥
    Siapa tak nak jadi cantik kan??
    Dah lah cantik, glowing, putih melepakk pula tuuuu🤪😍🤩🧚🏻‍♀️✨

    Jadi cantik hanya dengan RM39.90 !!! 😱🤯🔥
    Nak jimat kita ada harga combo
    Grab yours now!
    .
    Ready stock okeyyy!
    .
    Agent serendah Rm 300 je tau🌹
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #agentmcp #duittepi #vitaminmurah #vitaminc #codgombak #codselayang

  •  3  0  5 July, 2020
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
. 
Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
. 
Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
. 
Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
    .
    Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
    .
    Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
    .
    Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak

  •  1  0  29 June, 2020
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
. 
Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
. 
Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
. 
Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
    .
    Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
    .
    Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
    .
    Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak

  •  1  0  29 June, 2020
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
. 
Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
. 
Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
. 
Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak
  • Pengambilan magical c pure secara konsistent oleh orang perempuan akan menyebabkan ramai lelaki gataii timbul dekat malaysia.
    .
    Pengambil magical c pure secara konsistent oleh orang lelaki akan menyebabkan ramai perempuan gedik muncul dekat malaysia.
    .
    Pengambilan mcp oleh orang yang x tau jantina ni akan menyebabkan ramai makcik2 bawang muncul kat malaysia 🤣🤣
    .
    Itu antara kesan2 sampingan yang perlu kita hadap apabila terjebak dengan mcp😁
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #codgombak

  •  2  0  29 June, 2020
  • Our skin comes in contact with environmental pollutants, dirt and other factors each day that should be gently removed. Wash twice a day with Bubble Cleanser, morning and night, to avoid clogged pores, dullness and acne💙☁️ #Dyxyskincare #skuadRyna #Dyxy #Berkilatmacambabydengandyxy
  • Our skin comes in contact with environmental pollutants, dirt and other factors each day that should be gently removed. Wash twice a day with Bubble Cleanser, morning and night, to avoid clogged pores, dullness and acne💙☁️ #Dyxyskincare #skuadRyna #Dyxy #Berkilatmacambabydengandyxy

  •  0  0  24 June, 2020
  • Kedekutnya!! Menyampah betul kalau order barang jenis bahan tak cukup. Contoh kalau jual cendol tawar, cair, tak lemak.

Tak kaw langsung!! Sama la jugak produk kita pakai. Puas hati kalau pakai setitis je pun dah rasa penuh satu muka. Macam  #dyxyserum ni la tekstur dia langsung tak kedekut wei 😎

Ini la orang panggil RICH SERUM atau PREMIUM SERUM. Cenonet je botolnya tapi tesktur pekat penuh bahan. Konfem tahan 3-4 bulan.

Awas lepas pakai memang muka korang boleh buat jadi cermin. Glow yakmat!! #skuadRyna #Dyxyskincare
  • Kedekutnya!! Menyampah betul kalau order barang jenis bahan tak cukup. Contoh kalau jual cendol tawar, cair, tak lemak.

    Tak kaw langsung!! Sama la jugak produk kita pakai. Puas hati kalau pakai setitis je pun dah rasa penuh satu muka. Macam #dyxyserum ni la tekstur dia langsung tak kedekut wei 😎

    Ini la orang panggil RICH SERUM atau PREMIUM SERUM. Cenonet je botolnya tapi tesktur pekat penuh bahan. Konfem tahan 3-4 bulan.

    Awas lepas pakai memang muka korang boleh buat jadi cermin. Glow yakmat!! #skuadRyna #Dyxyskincare

  •  1  0  24 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  0  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  1  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  1  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  1  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  1  0  23 June, 2020
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
. 
Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
. 
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Pahit atau manis pun sesuatu hal itu, ianya tetap kekal sebagai kenangan kan? 😊
    .
    Nampak tak yang betapa mudahnyaaaa nak cantik dan lawa dengan MCP ni. Rugiiii sangat hat masih dok cakap nanti-nanti. Ryna ada je depan mata korang ni. Kalau nak Harga PROMOSI klik link di bio 😍😍😍
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  1  0  23 June, 2020

Top #skuadRyna Posts

  • Masing masing sakan nak buat duit time ni ✨
. 
Alhamdulilah, agent Rm 300 je ualsss!
Stock sampai je habis. Sampai je habis!
. 
Laku keras betul, masing2 nak cantik dengan #Mcp ni. Harga mampu milik pulak tu! . 
Ryna dah open Pre order ✨ Siapa yang full payment sahaja Ryna dulu kan!
. 
Link di bio 💕
.
#magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak
  • Masing masing sakan nak buat duit time ni ✨
    .
    Alhamdulilah, agent Rm 300 je ualsss!
    Stock sampai je habis. Sampai je habis!
    .
    Laku keras betul, masing2 nak cantik dengan #Mcp ni. Harga mampu milik pulak tu! .
    Ryna dah open Pre order ✨ Siapa yang full payment sahaja Ryna dulu kan!
    .
    Link di bio 💕
    .
    #magicalcpure #Mcp #mcpgombak #Mcpselayang #Mcpbatucaves #mcppetalingjaya #Mcpsunwaypyramid #skuadRyna #readystock #preorder #agentmcp #agentwanted #dropship #dropshipwanted #viral #Mcpviral #aeb #angsaemas #vitaminc #vitaminmurah #originalhq #jerawat #liangpori #beratbadan #kurus #cantik #putih #mulus #flawless #codgombak

  •  2  4  1 June, 2020
  • SPECIAL PROMO SEMPENA PKP
💙DYXY SELF-CARE PROMO💙
.
DYXY Cosmetics & DYXY Skincare
.
Anda dah pernah pakai DYXY & Nak repeat?
.
Anda belum pernah try DYXY lagi?
. 
Dah lame nak try DYXY? Yes, ni la mase nye.. kite open order Sekarang & kite akan post 1 April 2020😚
.
Promo:
1) Setiap pembelian RM200 keatas kite akan bagi free 1 DYXY GREEN TEA FACEMIST + DYXY WIPES.
.
2) PEMBELIAN RM120 keatas, boleh add on.. Boleh pilih Mascara @ Green tea facemist dengan hanya tambahan RM30 sahaja. .
Jom Grab promo best ni😝
Jangan tunggu lagi☺️
.
Time duk umah ni la kite nak jage kulit😍 .
kite doakan semoga kite semua dijauhkan dari #covid19. Aminn..
.
Nak order, ws kita skrg!
👆Link ws di bio
.
📲 0122989514 .
+🎁 FREEGIFT!
+🛍 FREE PAPERBAG!
.
#Dyxy #freecod #freepostage #StayAtHome #dyxysetapak #skuadRyna #dyxyselayang #dyxygombak #DyxyPetalingJaya #dyxysentul #dyxycosmetics #codgombak #codtamanmedan #pkp #codfree #codselayang #coddyxy
  • SPECIAL PROMO SEMPENA PKP
    💙DYXY SELF-CARE PROMO💙
    .
    DYXY Cosmetics & DYXY Skincare
    .
    Anda dah pernah pakai DYXY & Nak repeat?
    .
    Anda belum pernah try DYXY lagi?
    .
    Dah lame nak try DYXY? Yes, ni la mase nye.. kite open order Sekarang & kite akan post 1 April 2020😚
    .
    Promo:
    1) Setiap pembelian RM200 keatas kite akan bagi free 1 DYXY GREEN TEA FACEMIST + DYXY WIPES.
    .
    2) PEMBELIAN RM120 keatas, boleh add on.. Boleh pilih Mascara @ Green tea facemist dengan hanya tambahan RM30 sahaja. .
    Jom Grab promo best ni😝
    Jangan tunggu lagi☺️
    .
    Time duk umah ni la kite nak jage kulit😍 .
    kite doakan semoga kite semua dijauhkan dari #covid19. Aminn..
    .
    Nak order, ws kita skrg!
    👆Link ws di bio
    .
    📲 0122989514 .
    +🎁 FREEGIFT!
    +🛍 FREE PAPERBAG!
    .
    #Dyxy #freecod #freepostage #StayAtHome #dyxysetapak #skuadRyna #dyxyselayang #dyxygombak #DyxyPetalingJaya #dyxysentul #dyxycosmetics #codgombak #codtamanmedan #pkp #codfree #codselayang #coddyxy

  •  2  0  23 April, 2020
  • Keep in mind that our air weather is twice as dry as your skin! So kita perlukan extra moisture untuk kulit kita 👌🏻 Untuk mengekalkan kelembapan kulit kita, start with Dyxy Face Cleansing Wipe for a clean face, then mask it up with Dyxy Cleansing Wipe as face mask 🧖🏼‍♀️ Dyxy Cleansing Wipe bukan sahaja dapat menghilangkan kesan makeup ia juga boleh digunakan sebagai face mask? Jimat dan mudah kan? 😉 .
. 
Now available ✨ .
. 
#Dyxycosmetics #skuadRyna#Dyxycosmetics #skuadRyna
#dyxyselayang #dyxygombak #codgombak #muagombak #makeupsimple #Dyxy #freecod #freepostage #stayathome
  • Keep in mind that our air weather is twice as dry as your skin! So kita perlukan extra moisture untuk kulit kita 👌🏻 Untuk mengekalkan kelembapan kulit kita, start with Dyxy Face Cleansing Wipe for a clean face, then mask it up with Dyxy Cleansing Wipe as face mask 🧖🏼‍♀️ Dyxy Cleansing Wipe bukan sahaja dapat menghilangkan kesan makeup ia juga boleh digunakan sebagai face mask? Jimat dan mudah kan? 😉 .
    .
    Now available ✨ .
    .
    #Dyxycosmetics #skuadRyna #Dyxycosmetics #skuadRyna
    #dyxyselayang #dyxygombak #codgombak #muagombak #makeupsimple #Dyxy #freecod #freepostage #stayathome

  •  3  1  28 March, 2020
  • SPECIAL PROMO SEMPENA PKP
💙DYXY SELF-CARE PROMO💙
.
DYXY Cosmetics & DYXY Skincare
.
Anda dah pernah pakai DYXY & Nak repeat?
.
Anda belum pernah try DYXY lagi?
. 
Dah lame nak try DYXY? Yes, ni la mase nye.. kite open order Sekarang & kite akan post 1 April 2020😚
.
Promo:
1) Setiap pembelian RM200 keatas kite akan bagi free 1 DYXY GREEN TEA FACEMIST + DYXY WIPES.
.
2) PEMBELIAN RM120 keatas, boleh add on.. Boleh pilih Mascara @ Green tea facemist dengan hanya tambahan RM30 sahaja. .
Jom Grab promo best ni😝
Jangan tunggu lagi☺️
.
Time duk umah ni la kite nak jage kulit😍 .
kite doakan semoga kite semua dijauhkan dari #covid19. Aminn..
.
Nak order, ws kita skrg!
👆Link ws di bio
.
📲 0122989514 .
+🎁 FREEGIFT!
+🛍 FREE PAPERBAG!
.
#Dyxy #freecod #freepostage #StayAtHome #dyxysetapak #skuadRyna #dyxyselayang #dyxygombak #DyxyPetalingJaya #dyxysentul #dyxycosmetics #codgombak #codtamanmedan #pkp #codfree #codselayang #coddyxy
  • SPECIAL PROMO SEMPENA PKP
    💙DYXY SELF-CARE PROMO💙
    .
    DYXY Cosmetics & DYXY Skincare
    .
    Anda dah pernah pakai DYXY & Nak repeat?
    .
    Anda belum pernah try DYXY lagi?
    .
    Dah lame nak try DYXY? Yes, ni la mase nye.. kite open order Sekarang & kite akan post 1 April 2020😚
    .
    Promo:
    1) Setiap pembelian RM200 keatas kite akan bagi free 1 DYXY GREEN TEA FACEMIST + DYXY WIPES.
    .
    2) PEMBELIAN RM120 keatas, boleh add on.. Boleh pilih Mascara @ Green tea facemist dengan hanya tambahan RM30 sahaja. .
    Jom Grab promo best ni😝
    Jangan tunggu lagi☺️
    .
    Time duk umah ni la kite nak jage kulit😍 .
    kite doakan semoga kite semua dijauhkan dari #covid19. Aminn..
    .
    Nak order, ws kita skrg!
    👆Link ws di bio
    .
    📲 0122989514 .
    +🎁 FREEGIFT!
    +🛍 FREE PAPERBAG!
    .
    #Dyxy #freecod #freepostage #StayAtHome #dyxysetapak #skuadRyna #dyxyselayang #dyxygombak #DyxyPetalingJaya #dyxysentul #dyxycosmetics #codgombak #codtamanmedan #pkp #codfree #codselayang #coddyxy

  •  1  0  23 April, 2020