#sawantangis Instagram Photos & Videos

sawantangis - 2.4k posts

Hashtag Popularity

2.2
average comments
23
average likes

Latest #sawantangis Posts

  • SET PRODUK PURE LIVING SALT (PLS) 

🌸Garam Ainul Mardhiah
🌸Shampoo PLS
🌸Shower PLS
🌸Lotion PLS
  • SET PRODUK PURE LIVING SALT (PLS)

    🌸Garam Ainul Mardhiah
    🌸Shampoo PLS
    🌸Shower PLS
    🌸Lotion PLS

  •  2  1  24 July, 2020
  • Herbal oil najlaa mama jual ni tak pernah cukup kat tangan .memang best sangat oulls.nak tahu ape keistimewaanya
🎀 MANFAATNYA HERBAL OIL NAJLAA🎀

Anak #kembung-HerbalOil
Anak #Sembelit-Herbal oil
Anak #anginpasang-herbal oil
Anak #Sawantangis-Herbal oil
Anak #demam-herbal oil
Anak #batuk/#selsema-herbal oil
Mak #senggugut-herbal oil
Mak nak #urut -herbal oil
Mak #buasir/ayah buasir-herbal oil
Ayah #sakitkaki bersukan-herbal oil
Nenek/Atuk #sakitgigi-Herbal oil
Nenek/Atuk #sakitbadan-herbal oil.
Mak, ayah, anak2, nenek, atuk #ulser - Herbal oil

Semuanya dengan satu Minyak!!#HERBALOIL.. minyak seribu guna! Tak ternilai dengan harga nya yang Murah hanya RM18 tapi fungsi nya Pelbagai😍😍😍

Untungnya sapa ada Minyak ni..
Minyak telon lain hanya Anak je guna
untuk kembung...

Herbal oil Najlaa,
1 family guna woo..JIMAT kan😊
Jom cuba herbal oil Najlaa
mesti combo kan herba oil dengan baby balm baru kesan nya wow

www.wasap.my/60126625915/herbaloil

#NajlaaBabySkincare
#setkelengkapanbayi
#sembelit #herbaloil
  • Herbal oil najlaa mama jual ni tak pernah cukup kat tangan .memang best sangat oulls.nak tahu ape keistimewaanya
    🎀 MANFAATNYA HERBAL OIL NAJLAA🎀

    Anak #kembung-HerbalOil
    Anak #Sembelit-Herbal oil
    Anak #anginpasang-herbal oil
    Anak #Sawantangis-Herbal oil
    Anak #demam-herbal oil
    Anak #batuk/ #selsema-herbal oil
    Mak #senggugut-herbal oil
    Mak nak #urut -herbal oil
    Mak #buasir/ayah buasir-herbal oil
    Ayah #sakitkaki bersukan-herbal oil
    Nenek/Atuk #sakitgigi-Herbal oil
    Nenek/Atuk #sakitbadan-herbal oil.
    Mak, ayah, anak2, nenek, atuk #ulser - Herbal oil

    Semuanya dengan satu Minyak!!#HERBALOIL.. minyak seribu guna! Tak ternilai dengan harga nya yang Murah hanya RM18 tapi fungsi nya Pelbagai😍😍😍

    Untungnya sapa ada Minyak ni..
    Minyak telon lain hanya Anak je guna
    untuk kembung...

    Herbal oil Najlaa,
    1 family guna woo..JIMAT kan😊
    Jom cuba herbal oil Najlaa
    mesti combo kan herba oil dengan baby balm baru kesan nya wow

    www.wasap.my/60126625915/herbaloil

    #NajlaaBabySkincare
    #setkelengkapanbayi
    #sembelit #herbaloil

  •  1  0  20 July, 2020
  • Pengguna tegar mandian Garam Ainul Mardhiah. 
. 
Subhanallah.. Berseri-seri wajahnya kerana garam Ainul dari Tanah Arab ini sangat banyak khasiat untuk kesihatan dan kecantikan
. 
Haruman pun sangat menawan kalbu❤
  • Pengguna tegar mandian Garam Ainul Mardhiah.
    .
    Subhanallah.. Berseri-seri wajahnya kerana garam Ainul dari Tanah Arab ini sangat banyak khasiat untuk kesihatan dan kecantikan
    .
    Haruman pun sangat menawan kalbu❤

  •  5  1  16 July, 2020
  • Baby meragam?
Tidur tak lena setiap Malam?
Menangis Tanpa sebab?
Ibu Ayah semakin buntu?
.
.
Ikhtiar dengan #MinyakDaunBidara.. #bidanliza . .
.
Umumnya ramai yang mengetahui fungsi daun bidara boleh merawat atau melindungi dari gangguan Makhluk Halus..ibu ayah buntu nak cari Daun Bidara? Sekarang kami bantu anda dengan lebih mudah.. Guna MINYAK DAUN BIDARA Sahaja Dan sapu dikawasan anggota Badan.

Lindungi bayi anda Dari Gangguan Ummu Sibyan❗❗
.
.
📱wasap 0139770046 to order
.
.
#minyakbidara #bidanliza #minyakdaunbidara #minyaktelonbaby #minyakbawangputih #minyakbaby #minyakbidara #minyakhuds #garlicoil #babygarlicoil #minyakbidarabidanliza #teamsuri #bisnesgayasurirumah #minyakbidara #bangi #bandarbarubangi #meru #kapar #setiaalam #ipohperak #daunbidara #sawantangis #babykit #baby #sleep #gangguan #ukm #uitm #uitmpuncakalam #uitmpuncakperdana #uitmshahalam
  • Baby meragam?
    Tidur tak lena setiap Malam?
    Menangis Tanpa sebab?
    Ibu Ayah semakin buntu?
    .
    .
    Ikhtiar dengan #MinyakDaunBidara.. #bidanliza . .
    .
    Umumnya ramai yang mengetahui fungsi daun bidara boleh merawat atau melindungi dari gangguan Makhluk Halus..ibu ayah buntu nak cari Daun Bidara? Sekarang kami bantu anda dengan lebih mudah.. Guna MINYAK DAUN BIDARA Sahaja Dan sapu dikawasan anggota Badan.

    Lindungi bayi anda Dari Gangguan Ummu Sibyan❗❗
    .
    .
    📱wasap 0139770046 to order
    .
    .
    #minyakbidara #bidanliza #minyakdaunbidara #minyaktelonbaby #minyakbawangputih #minyakbaby #minyakbidara #minyakhuds #garlicoil #babygarlicoil #minyakbidarabidanliza #teamsuri #bisnesgayasurirumah #minyakbidara #bangi #bandarbarubangi #meru #kapar #setiaalam #ipohperak #daunbidara #sawantangis #babykit #baby #sleep #gangguan #ukm #uitm #uitmpuncakalam #uitmpuncakperdana #uitmshahalam

  •  4  0  14 July, 2020
  • Set yg mendapat permintaan paling tinggi

#HerbalOil ibarat minyak celak,merawat #sawantangis & boleh memberi ketenangan kepada si kecil. 
Bila ada baby newborn je minyak telon seolah2 menjadi 1 keperluan untuk elak #kembungperut.

#BabyBalm menjadi keperluan untuk #batuk #selsema..igt ye..ank2 kecil bwh umur 2 thn mmg tak digalakkan mkn ubt..lg2 baby yg br lahir.
Mesti ibu2 rungsing dgr baby #berkahak, #selsema #batuk. 

Jom ikhtiar dgn #najlaababyskincare. Product tanpa kimia,terbukti berkesan.

Wassap.my/+60172032125
  • Set yg mendapat permintaan paling tinggi

    #HerbalOil ibarat minyak celak,merawat #sawantangis & boleh memberi ketenangan kepada si kecil.
    Bila ada baby newborn je minyak telon seolah2 menjadi 1 keperluan untuk elak #kembungperut.

    #BabyBalm menjadi keperluan untuk #batuk #selsema..igt ye..ank2 kecil bwh umur 2 thn mmg tak digalakkan mkn ubt..lg2 baby yg br lahir.
    Mesti ibu2 rungsing dgr baby #berkahak, #selsema #batuk.

    Jom ikhtiar dgn #najlaababyskincare. Product tanpa kimia,terbukti berkesan.

    Wassap.my/+60172032125

  •  4  0  13 July, 2020
  • Essential Oil Luban.
.
Mind and Beauty Booster❤
  • Essential Oil Luban.
    .
    Mind and Beauty Booster❤

  •  1  1  11 July, 2020
  • Shower Bidara Sidr, Daun Bidara asli dari Madinah. Khas untuk rawatan emosi, rohani dan jasmani
  • Shower Bidara Sidr, Daun Bidara asli dari Madinah. Khas untuk rawatan emosi, rohani dan jasmani

  •  1  1  10 July, 2020
  • PRODUK BARU SEMAKIN VIRAL KERANA KESANNYA YANG MUJARAB MERAWAT BAYI DAN KANAK KANAK.

BANYAK TESTIMONI DARIPADA PENGUNA DAN BERKESAN SE AWAL 1/2 KALI PENGUNAAN.

 MENGATASI MASALAH ANAK KERAP DEMAM DAN SELSEMA ...

HAI MOMMY! 😘
*Cara penggunaan MIRACLE BABY CREAM*

👉🏻 Sapu MBC sambil selawat shifa', pada dada hadapan & belakang si manja slps mandi & sblm tidur.
👉🏻 Sapu pd kedua tapak kaki (mulakan urutan dari tumit kaki hingga ke ibu jari)
👉🏻 Sapu pd betis dan sendi2 badan si manja.
👉🏻 Sapu pd ubun2 & kepala bayi.

💟 Boleh digunakan sebagai terapi urutan pd si manja.
Boleh digunakan bila-bila masa. 😊

TIPS UNTUK LEBIH BERKESAN 💡

🔺 Angin / kembung
👉🏻 Urut lembut pada perut, betis dan urut tapak kaki dari tumit ke atas jari jemari kaki. Amalkan selepas mandikan anak2. 
Lepas sapuan MBC, buat teknik gerakan kaki seperti kayuhan basikal. Turun naik selang seli kaki kanan dan kiri. 
*hasilnya dengarlah bedilan kentut simanje* 😂

🔺 Batuk / selsema
👉🏻 Urut perlahan dada dan belakang badan. Masa anak tidur, sapu sedikit MBC dari atas ke bawah batang hidung untuk legakan pernafasan. Kalau kahak banyak, digalakkan buat teknik percussion. (Boleh google dulu cara percussion pada anak)

🔺 Gangguan jin/menangis/meracau
👉🏻 Sapu sambil bacakan selawat shifa' pada sendi2, kening, ubun2 anak. Seeloknya mandi awal anak, sebelum masuk waktu maghrib.

🔺 Sembelit
👉🏻 Urutan lembut dari atas ke bawah bahagian perut.
Dan juga bahagian pinggang anak. 

🔺 Eczema
👉🏻 Hanya sapuan nipis pd tempat tersebut

🔺 Chicken Pox /Gatal
👉🏻 Sapu pada bijik gatal selepas mandi.

🔺 Gigitan nyamuk / serangga 
👉🏻 Sapuan membulat MBC sehingga betul2 menyerap MBC pd kulit
Sapu MBC slepas mandi pon boleh elakkan nyamuk & serangga hinggap badan simanje. Sebab bau LAVENDAR, KAYU PUTIH & PEPPERMINT MUSUH UTAMA diorang

🤗 Semoga bermanfaat

UNTUK MERAWAT
#colic
#kembungperut
#asma lelah
#kahak mencairkan kahak untuk baby
#batukberkahakdanselsema
#gangguan makhluk halus
#sawantangis 
#sukartidur 
#lebam 
#sembelit 
#gigitanserangga dan nyamuk
#masalahkulit
#eczema 
 
SPECIALNYA CREAM INI
#tidakmelekit 
#tidakpanas 
#tidakberminyak 
#MUDAHMERESAP
#kegunaanseisikeluarga
  • PRODUK BARU SEMAKIN VIRAL KERANA KESANNYA YANG MUJARAB MERAWAT BAYI DAN KANAK KANAK.

    BANYAK TESTIMONI DARIPADA PENGUNA DAN BERKESAN SE AWAL 1/2 KALI PENGUNAAN.

    MENGATASI MASALAH ANAK KERAP DEMAM DAN SELSEMA ...

    HAI MOMMY! 😘
    *Cara penggunaan MIRACLE BABY CREAM*

    👉🏻 Sapu MBC sambil selawat shifa', pada dada hadapan & belakang si manja slps mandi & sblm tidur.
    👉🏻 Sapu pd kedua tapak kaki (mulakan urutan dari tumit kaki hingga ke ibu jari)
    👉🏻 Sapu pd betis dan sendi2 badan si manja.
    👉🏻 Sapu pd ubun2 & kepala bayi.

    💟 Boleh digunakan sebagai terapi urutan pd si manja.
    Boleh digunakan bila-bila masa. 😊

    TIPS UNTUK LEBIH BERKESAN 💡

    🔺 Angin / kembung
    👉🏻 Urut lembut pada perut, betis dan urut tapak kaki dari tumit ke atas jari jemari kaki. Amalkan selepas mandikan anak2.
    Lepas sapuan MBC, buat teknik gerakan kaki seperti kayuhan basikal. Turun naik selang seli kaki kanan dan kiri.
    *hasilnya dengarlah bedilan kentut simanje* 😂

    🔺 Batuk / selsema
    👉🏻 Urut perlahan dada dan belakang badan. Masa anak tidur, sapu sedikit MBC dari atas ke bawah batang hidung untuk legakan pernafasan. Kalau kahak banyak, digalakkan buat teknik percussion. (Boleh google dulu cara percussion pada anak)

    🔺 Gangguan jin/menangis/meracau
    👉🏻 Sapu sambil bacakan selawat shifa' pada sendi2, kening, ubun2 anak. Seeloknya mandi awal anak, sebelum masuk waktu maghrib.

    🔺 Sembelit
    👉🏻 Urutan lembut dari atas ke bawah bahagian perut.
    Dan juga bahagian pinggang anak.

    🔺 Eczema
    👉🏻 Hanya sapuan nipis pd tempat tersebut

    🔺 Chicken Pox /Gatal
    👉🏻 Sapu pada bijik gatal selepas mandi.

    🔺 Gigitan nyamuk / serangga
    👉🏻 Sapuan membulat MBC sehingga betul2 menyerap MBC pd kulit
    Sapu MBC slepas mandi pon boleh elakkan nyamuk & serangga hinggap badan simanje. Sebab bau LAVENDAR, KAYU PUTIH & PEPPERMINT MUSUH UTAMA diorang

    🤗 Semoga bermanfaat

    UNTUK MERAWAT
    #colic
    #kembungperut
    #asma lelah
    #kahak mencairkan kahak untuk baby
    #batukberkahakdanselsema
    #gangguan makhluk halus
    #sawantangis
    #sukartidur
    #lebam
    #sembelit
    #gigitanserangga dan nyamuk
    #masalahkulit
    #eczema

    SPECIALNYA CREAM INI
    #tidakmelekit
    #tidakpanas
    #tidakberminyak
    #MUDAHMERESAP
    #kegunaanseisikeluarga

  •  1  0  9 July, 2020
  • Set Rawatan Bidara Sidr asli dari Madinah. 
. 
Berkesan untuk Rawatan emosi, rohani & jasmani.
. 
WhatsApp 📲0173697751
  • Set Rawatan Bidara Sidr asli dari Madinah.
    .
    Berkesan untuk Rawatan emosi, rohani & jasmani.
    .
    WhatsApp 📲0173697751

  •  0  1  9 July, 2020
  • Set yg mendapat permintaan paling tinggi

#HerbalOil ibarat minyak celak,merawat #sawantangis & boleh memberi ketenangan kepada si kecil. 
Bila ada baby newborn je minyak telon seolah2 menjadi 1 keperluan untuk elak #kembungperut.

#BabyBalm menjadi keperluan untuk #batuk #selsema..igt ye..ank2 kecil bwh umur 2 thn mmg xdigalakkan mkn ubt..lg2 baby yg br lahir.
Mesti ibu2 rungsing dgr baby #berkahak, #selsema #batuk. 

Jom ikhtiar dgn #najlaababyskincare. Product tanpa kimia,terbukti berkesan.
  • Set yg mendapat permintaan paling tinggi

    #HerbalOil ibarat minyak celak,merawat #sawantangis & boleh memberi ketenangan kepada si kecil.
    Bila ada baby newborn je minyak telon seolah2 menjadi 1 keperluan untuk elak #kembungperut.

    #BabyBalm menjadi keperluan untuk #batuk #selsema..igt ye..ank2 kecil bwh umur 2 thn mmg xdigalakkan mkn ubt..lg2 baby yg br lahir.
    Mesti ibu2 rungsing dgr baby #berkahak, #selsema #batuk.

    Jom ikhtiar dgn #najlaababyskincare. Product tanpa kimia,terbukti berkesan.

  •  2  0  9 July, 2020
  • Usaha, tawakkal dan banyakkan berdoa..in shaa Allah kejayaan akan tiba jua..
  • Usaha, tawakkal dan banyakkan berdoa..in shaa Allah kejayaan akan tiba jua..

  •  4  1  8 July, 2020
  • period da makin ok lepas minum jus bidara
badan makin ringan
xrasa sakit dah selepas guna konsisten set bidara syifa
  • period da makin ok lepas minum jus bidara
    badan makin ringan
    xrasa sakit dah selepas guna konsisten set bidara syifa

  •  3  1  22 June, 2020
  •  4  1  22 June, 2020
  • ada ahli keluarga yg panas baran?
ikhtiar dengan gel mandian bidara
  • ada ahli keluarga yg panas baran?
    ikhtiar dengan gel mandian bidara

  •  2  1  21 June, 2020
  • Bila anak kerap menangis, susah hati ibu dan ayah. Ikhtiar dengan minyak bidara. Inshaallah dgn izin Allah. Berusaha kan lebih baik dari menunggu.

#bidaraalhabib
#sawantangis
#bidara
#gangguan
  • Bila anak kerap menangis, susah hati ibu dan ayah. Ikhtiar dengan minyak bidara. Inshaallah dgn izin Allah. Berusaha kan lebih baik dari menunggu.

    #bidaraalhabib
    #sawantangis
    #bidara
    #gangguan

  •  1  0  20 June, 2020
  • tanda gangguan dlm badan
  • tanda gangguan dlm badan

  •  5  1  19 June, 2020
  • gatal2 dibetis anak makin kurang lepas sapu dgn losyen bidara
  • gatal2 dibetis anak makin kurang lepas sapu dgn losyen bidara

  •  3  1  19 June, 2020
  • set basic rm123 termasuk cas os semenanjung malaysia
  • set basic rm123 termasuk cas os semenanjung malaysia

  •  2  1  19 June, 2020
  • berpada-pada kongsi gambar
  • berpada-pada kongsi gambar

  •  2  1  17 June, 2020
  • doa rezeki xputus
  • doa rezeki xputus

  •  3  1  28 May, 2020
  • puas da buat rawatan sana sini masih belum sembuh?
jom ikhtiar rawat dengan set bidara syifa
  • puas da buat rawatan sana sini masih belum sembuh?
    jom ikhtiar rawat dengan set bidara syifa

  •  1  1  30 April, 2020
  • alhamdulilah..
tq customer ikhtiar dgn set bidara syifa
  • alhamdulilah..
    tq customer ikhtiar dgn set bidara syifa

  •  1  1  30 April, 2020
  • Kehebatan daun bidara pohon dari syurga.

Dapatkan gel.mandian bidara
  • Kehebatan daun bidara pohon dari syurga.

    Dapatkan gel.mandian bidara

  •  1  1  23 April, 2020
  • KESAN SOPAK DARI MASALAH GANGGUAN MAKIN PULIH LEPAS SAPU LOSYEN BIDARA "I Kena sihir..
Habis kulit muka,kaki,tangan dan badam naik macam sakit kulit..
Selepas berubat,i try sapu lotion..
Alhamdulillah makin kurang kesan sopak.. Syukur alhamdulillah..
Customer makin serasi guna losyen ikthtiar utk sakit gangguannya..
Semoga selepas ni akan diberi kesembuham sepenuhnya..
Ameen.. Anda alami masalah yg sama?

Whatsapp 01113308208
  • KESAN SOPAK DARI MASALAH GANGGUAN MAKIN PULIH LEPAS SAPU LOSYEN BIDARA "I Kena sihir..
    Habis kulit muka,kaki,tangan dan badam naik macam sakit kulit..
    Selepas berubat,i try sapu lotion..
    Alhamdulillah makin kurang kesan sopak.. Syukur alhamdulillah..
    Customer makin serasi guna losyen ikthtiar utk sakit gangguannya..
    Semoga selepas ni akan diberi kesembuham sepenuhnya..
    Ameen.. Anda alami masalah yg sama?

    Whatsapp 01113308208

  •  0  1  23 April, 2020
  • TANDA-TANDA BABY TERKENA GANGGUAN

Ada beberapa tanda lumrah yang boleh diperhatikan oleh mata kasar sekiranya bayi atau kanak-kanak itu menangis akibat gangguan seperti yang dijelaskan, bukan disebabkan akibat luaran.

1. Tangisan biasa selalunya disertai dengan air mata. Keadaan ini jarang berlaku pada mereka yang menangis akibat gangguan, manakala suara tangisannya juga berlainan daripada tangisan biasa. Dalam keadaan tertentu tangisan ini mungkin disertai dengan air mata yang amat sangat.

2. Kanak-kanak ini kadang-kadang berhenti menangis sebentar, kemudian menangis semula. Mata yang pejam ketika berhenti menangis itu akan melahirkan ombak pada kelopak mata, seolah-olah kedua-dua biji matanya itu sedang memerhatikan sesuatu di bahagian kanan dan kiri.

3. Tangisan akibat gangguan selalunya mengeluarkan suara yang mendayu-dayu dan berpanjangan. Mata bayi kelihatan pejam. Tangisan terjadi seumpama dalam keadaan tidak sedarkan diri (tidur). 4. Dahi atau bahagian tengah, antara dua alis kadang-kadang berkerut, seolah-olah ada sebiji mata di bahagian tersebut yang sedang memerhatikan sesuatu.

5. Sering terjadi pada anak-anak kecil yang terganggu, mereka menangis dan menjerit dalam keadaan ketakutan dan menggigil seolah-olah disergah oleh sesuatu yang menakutkan. Anak ini setelah puas menangis, akan tidur sebentar, lalu menangis lagi dalam keadaan teresak-esak yang disertai dengan tarikan nafas yang tersekat-sekat.

PETUA
Terlalu banyak kaedah atau usaha boleh dilakukan yang diajar oleh Rasulullah s.a.w. dalam usaha mengatasi masalah seperti ini. Di antaranya ialah:

Dengan membacakan surah al-Fatihah, ayat al-Kursi, surah an-Nas dan surah al-Falaq, kemudian hembuskan pada ubun-ubun anak. Lakukan sebanyak 3 kali. Sekiranya anak-anak ini masih juga menangis, bacakan azan di telinga kanannya dan iqamah di telinga kiri. Lakukan sekali ataupun 3 kali. 👉Silakan share moga bermanfaat pada semua
  • TANDA-TANDA BABY TERKENA GANGGUAN

    Ada beberapa tanda lumrah yang boleh diperhatikan oleh mata kasar sekiranya bayi atau kanak-kanak itu menangis akibat gangguan seperti yang dijelaskan, bukan disebabkan akibat luaran.

    1. Tangisan biasa selalunya disertai dengan air mata. Keadaan ini jarang berlaku pada mereka yang menangis akibat gangguan, manakala suara tangisannya juga berlainan daripada tangisan biasa. Dalam keadaan tertentu tangisan ini mungkin disertai dengan air mata yang amat sangat.

    2. Kanak-kanak ini kadang-kadang berhenti menangis sebentar, kemudian menangis semula. Mata yang pejam ketika berhenti menangis itu akan melahirkan ombak pada kelopak mata, seolah-olah kedua-dua biji matanya itu sedang memerhatikan sesuatu di bahagian kanan dan kiri.

    3. Tangisan akibat gangguan selalunya mengeluarkan suara yang mendayu-dayu dan berpanjangan. Mata bayi kelihatan pejam. Tangisan terjadi seumpama dalam keadaan tidak sedarkan diri (tidur). 4. Dahi atau bahagian tengah, antara dua alis kadang-kadang berkerut, seolah-olah ada sebiji mata di bahagian tersebut yang sedang memerhatikan sesuatu.

    5. Sering terjadi pada anak-anak kecil yang terganggu, mereka menangis dan menjerit dalam keadaan ketakutan dan menggigil seolah-olah disergah oleh sesuatu yang menakutkan. Anak ini setelah puas menangis, akan tidur sebentar, lalu menangis lagi dalam keadaan teresak-esak yang disertai dengan tarikan nafas yang tersekat-sekat.

    PETUA
    Terlalu banyak kaedah atau usaha boleh dilakukan yang diajar oleh Rasulullah s.a.w. dalam usaha mengatasi masalah seperti ini. Di antaranya ialah:

    Dengan membacakan surah al-Fatihah, ayat al-Kursi, surah an-Nas dan surah al-Falaq, kemudian hembuskan pada ubun-ubun anak. Lakukan sebanyak 3 kali. Sekiranya anak-anak ini masih juga menangis, bacakan azan di telinga kanannya dan iqamah di telinga kiri. Lakukan sekali ataupun 3 kali. 👉Silakan share moga bermanfaat pada semua

  •  1  1  23 April, 2020
  • DA BOLEH TIDUR LENA DAN PERUT DAH TAK SAKIT SELEPAS MANDI DENGAN GEL MANDIAN BIDARA DAN SAPU LOSYEN.

Alhamdulillah..
Customer ni hamil 4 bulan.
Dan mengadu susah nak tidur malam,selalu dengar bunyi bisikan halus,perut selalu sakit(rahim), Sudah pergi berubat,
Sakit masih berulang semula,
Risau dengan keadaan kandungan,
Terus cepat2 grab gel mandian dan losyen,

Alhamdulillah..baru guna sekali,
Malam tu terus da boleh tidur tanpa ada gangguan dan perut da xsakit dh.. Alhamdulillah.. Anda mengalami sakit yg sama,sukar tidur malam akibat gangguan?

Whatsapp segera!!
0111.330.8208
  • DA BOLEH TIDUR LENA DAN PERUT DAH TAK SAKIT SELEPAS MANDI DENGAN GEL MANDIAN BIDARA DAN SAPU LOSYEN.

    Alhamdulillah..
    Customer ni hamil 4 bulan.
    Dan mengadu susah nak tidur malam,selalu dengar bunyi bisikan halus,perut selalu sakit(rahim), Sudah pergi berubat,
    Sakit masih berulang semula,
    Risau dengan keadaan kandungan,
    Terus cepat2 grab gel mandian dan losyen,

    Alhamdulillah..baru guna sekali,
    Malam tu terus da boleh tidur tanpa ada gangguan dan perut da xsakit dh.. Alhamdulillah.. Anda mengalami sakit yg sama,sukar tidur malam akibat gangguan?

    Whatsapp segera!!
    0111.330.8208

  •  0  1  23 April, 2020

Top #sawantangis Posts

  • ROLL ON DAUN BIDARA ASLI

Minyak Daun Bidara Asli 60ml. Jenis roll on. Lebih mudah dibawa ke mana-mana tanpa rasa risau dan tumpah. 
Khasiat roll on daun bidara :
🌿sakit dada,sesak nafas,semput,asma
🌿Susah tidur malam
🌿Anak kencing malam
🌿Gigitan serangga/gatal2
🌿Batuk,kahak,selsema
🌿Membuang/memecahkan angin dlm badan
🌿Strok,gout,lenguh2 sendi,melembutkan urat saraf
🌿Kejang di kaki ,Sawan,kembung perut,
🌿Masalah sihir@ gangguan jin
🌿minyak utk urutan
Dan sebagainya... Klik www.wasap.my/60132201386

#Teammamelati
#Rollondaunbidaraasli #bisneswomen #bazaaronline #balmdaunbidarasli #agentwanted #AgenDiperlukanseluruhnegeri #sentiasabersyukur #syukurselalu #Stokisminyakbidara #stokisterengganu #style #sawantangis #shoppingonline #likers #like4likes #fashionblogger #followforfollowback #produkbidararuqyah #paidreviewmalaysia #igers #instashopmy #igonlineshop #irfankhairi #neelofa #usahawanmuda #usahawan #tambahpendapatan #bazaarpaknil #azizanosman
  • ROLL ON DAUN BIDARA ASLI

    Minyak Daun Bidara Asli 60ml. Jenis roll on. Lebih mudah dibawa ke mana-mana tanpa rasa risau dan tumpah.
    Khasiat roll on daun bidara :
    🌿sakit dada,sesak nafas,semput,asma
    🌿Susah tidur malam
    🌿Anak kencing malam
    🌿Gigitan serangga/gatal2
    🌿Batuk,kahak,selsema
    🌿Membuang/memecahkan angin dlm badan
    🌿Strok,gout,lenguh2 sendi,melembutkan urat saraf
    🌿Kejang di kaki ,Sawan,kembung perut,
    🌿Masalah [email protected] gangguan jin
    🌿minyak utk urutan
    Dan sebagainya... Klik www.wasap.my/60132201386

    #Teammamelati
    #Rollondaunbidaraasli #bisneswomen #bazaaronline #balmdaunbidarasli #agentwanted #AgenDiperlukanseluruhnegeri #sentiasabersyukur #syukurselalu #Stokisminyakbidara #stokisterengganu #style #sawantangis #shoppingonline #likers #like4likes #fashionblogger #followforfollowback #produkbidararuqyah #paidreviewmalaysia #igers #instashopmy #igonlineshop #irfankhairi #neelofa #usahawanmuda #usahawan #tambahpendapatan #bazaarpaknil #azizanosman

  •  14  1  10 June, 2019
  • Minyak daun bidara asli

1 botol rm10/30ml + rm8 (postage)

5 botol rm50 ( free postage )

10 botol rm80 ( terus boleh jadi agent) 🌹CAPAI TARGETADA REWARD🌹

NAK ORDER ATAU REGISTER AGENT BOLEH KLIK LINK DI BIO PROFILE

Www.wasap.my/60132201386/minyakbidara

#minyakdaunbidaraasli #sawantangis #asma #ajimaurabaru #ebook #followforfollowback #likers #agentwanted #modalrendah #khimarmurah #viralmalaysia #viral #leaderterengganu #agent #agentdiperlukan #agentneeded #review #iphonexr #perhentianisland #follow4followback #like4likes #emmastone #dianzvitamin #terengganu #minyak #minyakbidara
  • Minyak daun bidara asli

    1 botol rm10/30ml + rm8 (postage)

    5 botol rm50 ( free postage )

    10 botol rm80 ( terus boleh jadi agent) 🌹CAPAI TARGETADA REWARD🌹

    NAK ORDER ATAU REGISTER AGENT BOLEH KLIK LINK DI BIO PROFILE

    Www.wasap.my/60132201386/minyakbidara

    #minyakdaunbidaraasli #sawantangis #asma #ajimaurabaru #ebook #followforfollowback #likers #agentwanted #modalrendah #khimarmurah #viralmalaysia #viral #leaderterengganu #agent #agentdiperlukan #agentneeded #review #iphonexr #perhentianisland #follow4followback #like4likes #emmastone #dianzvitamin #terengganu #minyak #minyakbidara

  •  19  1  24 February, 2019
  • Pepagi makcik bagitau sakit tengkuk kita sapukan dengan minyak bidara sambil selawat.

Segar sikit  lepas ni bawa tukang urut pakai Minyak Bidara

Minyak bidara RM10

Berminat please klik link wassap kakak baja yoker😉

#tanaman  #rumahcantik #bajaorganik. #bajabanting. #EM #molases #bokashi  #mudball
#bokashibanting #berkebundirumah.  #kakakbajabanting
#bajaorganikbanting
#bajaselangor
#makananternakan
#makananhaiwan
#semburanpokokorganik
#minyakbidara #daunbidara
#minyakhud  #gelmandianbidara
#minyakbidarabanti#tanaman  #rumahcantik #bajaorganik. #bajabanting. #EM #molases #bokashi  #mudball
#bokashibanting #berkebundirumah.  #kakakbajabanting
#agensah
#penawarbayi. #anaksusahtidur #sawantangis
  • Pepagi makcik bagitau sakit tengkuk kita sapukan dengan minyak bidara sambil selawat.

    Segar sikit lepas ni bawa tukang urut pakai Minyak Bidara

    Minyak bidara RM10

    Berminat please klik link wassap kakak baja yoker😉

    #tanaman #rumahcantik #bajaorganik. #bajabanting. #EM #molases #bokashi #mudball
    #bokashibanting #berkebundirumah. #kakakbajabanting
    #bajaorganikbanting
    #bajaselangor
    #makananternakan
    #makananhaiwan
    #semburanpokokorganik
    #minyakbidara #daunbidara
    #minyakhud #gelmandianbidara
    #minyakbidarabanti#tanaman #rumahcantik #bajaorganik. #bajabanting. #EM #molases #bokashi #mudball
    #bokashibanting #berkebundirumah. #kakakbajabanting
    #agensah
    #penawarbayi. #anaksusahtidur #sawantangis

  •  12  1  24 September, 2019
  • Siapa yang berminat membuat income ??? Produk Daun Bidara asli menawarkan tawaran
hebat☺️ - Modal rendah
- Produk viral dan mudah jual
- Support dari group wassap
- reward setiap bulan

Berminat boleh klik terus link dibawah👇👇 www.wasap.my/+60132201386/agentbidara

www.wasap.my/+60132201386/agentBidara

www.wasap.my/+60132201386/agentbidara

#TeamMamelati
#Agentterengganu
#miniagentwanted
#MinyakDaunBidaraAsli
#ajimaurabaru
#belajariinstagram
#terapiinstagram
#follow4followback
#bisneswomen #neelofa
#usahawanmuda
#viralmalaysia
#produkbidararuqyah
#produkmuslim
#kembungperut
#sawantangis
#babybump ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Ini antara penyakit2 yg dibaca dan diruqyah dalam minyak ni..
Semua dari surah2 pilihan yg terkandung dalam Al- quran dan kitab2 perubatan islam.. 🍃Sakit dada sesak nafas
🍃Susah tidur malam
🍃Anak kencing malam
🍃Kena gigitan serangga
🍃Batuk selsema
🍃Buang angin dalam badan
🍃Stroke
🍃Melembutkan saraf
🍃Gaut
🍃Senggugut
🍃Migrain
🍃Sembelit
🍃Bayi sawan tangis
🍃Minyak kembung perut
🍃Lenguh2 kebas kaki tangan
🍃Gangguan jin dan makluk halus
🍃Minyak selusuh
  • Siapa yang berminat membuat income ??? Produk Daun Bidara asli menawarkan tawaran
    hebat☺️ - Modal rendah
    - Produk viral dan mudah jual
    - Support dari group wassap
    - reward setiap bulan

    Berminat boleh klik terus link dibawah👇👇 www.wasap.my/+60132201386/agentbidara

    www.wasap.my/+60132201386/agentBidara

    www.wasap.my/+60132201386/agentbidara

    #TeamMamelati
    #Agentterengganu
    #miniagentwanted
    #MinyakDaunBidaraAsli
    #ajimaurabaru
    #belajariinstagram
    #terapiinstagram
    #follow4followback
    #bisneswomen #neelofa
    #usahawanmuda
    #viralmalaysia
    #produkbidararuqyah
    #produkmuslim
    #kembungperut
    #sawantangis
    #babybump ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Ini antara penyakit2 yg dibaca dan diruqyah dalam minyak ni..
    Semua dari surah2 pilihan yg terkandung dalam Al- quran dan kitab2 perubatan islam.. 🍃Sakit dada sesak nafas
    🍃Susah tidur malam
    🍃Anak kencing malam
    🍃Kena gigitan serangga
    🍃Batuk selsema
    🍃Buang angin dalam badan
    🍃Stroke
    🍃Melembutkan saraf
    🍃Gaut
    🍃Senggugut
    🍃Migrain
    🍃Sembelit
    🍃Bayi sawan tangis
    🍃Minyak kembung perut
    🍃Lenguh2 kebas kaki tangan
    🍃Gangguan jin dan makluk halus
    🍃Minyak selusuh

  •  23  1  14 March, 2019
  • X
.
🔕🔕Cara Guna Gel Mandian Bidara
.
Letakkan sedikit Gel Mandian Bidara ketapak tangan. Gaulkan dengan air hingga berbuih dan ratakan pada anggota badan bermula dari rambut sampai ke kaki.
.
✔Niat  dalam hati baca AL FATIHAH dan Ayat KURSI  supaya terhindar dari gangguan sihir/santau atau saka, jin dan Syaitan.
.
✔Mandi dan ratakan Gel Mandian Bidara keseluruh tubuh badan.
.
✔Digalakan mandi 2 kali sehari setiap pagi dan petang supaya dpt melindungi diri sepanjang masa.
.
✔Gunakkan gel mandian untuk bilasan terakhir ya...
.
INSHA'ALLAH dengan izin NYA
.
**Boleh digunakan oleh perempuan dalam HAID dan NIFAS**
.
☔☔☔☔☔☔
ORDER NOW
.
Harga OFFER RM59 (semenanjung)
.
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
Whataspp 019-6206698
Whataspp 019-6206698
Whataspp 019-6206698
.
Follow Ig
🐯🐯🐯🐯🐯🐯
@bidaralaileeza
@bidaralaileeza
@bidaralaileeza
🐥🐥🐥🐥🐥🐥
.
#sihir
#bidara
#gangguan
#malaysia .
  • X
    .
    🔕🔕Cara Guna Gel Mandian Bidara
    .
    Letakkan sedikit Gel Mandian Bidara ketapak tangan. Gaulkan dengan air hingga berbuih dan ratakan pada anggota badan bermula dari rambut sampai ke kaki.
    .
    ✔Niat dalam hati baca AL FATIHAH dan Ayat KURSI supaya terhindar dari gangguan sihir/santau atau saka, jin dan Syaitan.
    .
    ✔Mandi dan ratakan Gel Mandian Bidara keseluruh tubuh badan.
    .
    ✔Digalakan mandi 2 kali sehari setiap pagi dan petang supaya dpt melindungi diri sepanjang masa.
    .
    ✔Gunakkan gel mandian untuk bilasan terakhir ya...
    .
    INSHA'ALLAH dengan izin NYA
    .
    **Boleh digunakan oleh perempuan dalam HAID dan NIFAS**
    .
    ☔☔☔☔☔☔
    ORDER NOW
    .
    Harga OFFER RM59 (semenanjung)
    .
    🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
    Whataspp 019-6206698
    Whataspp 019-6206698
    Whataspp 019-6206698
    .
    Follow Ig
    🐯🐯🐯🐯🐯🐯
    @bidaralaileeza
    @bidaralaileeza
    @bidaralaileeza
    🐥🐥🐥🐥🐥🐥
    .
    #sihir
    #bidara
    #gangguan
    #malaysia .

  •  104  2  18 August, 2016