#sabunhilangkanbaubadan Instagram Photos & Videos

sabunhilangkanbaubadan - 40 posts

Hashtag Popularity

0.9
average comments
14.9
average likes

Latest #sabunhilangkanbaubadan Posts

  • Nak pastikan kulit sentiasa bebas jerawat, kena make sure rajin exfoliat! Bukan kulit muka je, badan pun sama! Kalau muka je cantik tapi badan penuh jerawat & berkerak, tak best kan? Zeoary Soap merupakan sabun scrub badan yang membantu menanggalkan sel kulit mati, daki serta kehitaman yang terdapat pada badan anda. Anak dara, mak2 yang tengah berpantang tu bagus amalkan ni untuk cerahkan kulit balik, especially dkt bahagian pelipat dan kawasan yang gelap2 tu. bila nak pakai? 2 hari sekali kalau rajin. Mandi pagi dan malam. 
.
Zeoary Soap RM15.00 
.

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Nak pastikan kulit sentiasa bebas jerawat, kena make sure rajin exfoliat! Bukan kulit muka je, badan pun sama! Kalau muka je cantik tapi badan penuh jerawat & berkerak, tak best kan? Zeoary Soap merupakan sabun scrub badan yang membantu menanggalkan sel kulit mati, daki serta kehitaman yang terdapat pada badan anda. Anak dara, mak2 yang tengah berpantang tu bagus amalkan ni untuk cerahkan kulit balik, especially dkt bahagian pelipat dan kawasan yang gelap2 tu. bila nak pakai? 2 hari sekali kalau rajin. Mandi pagi dan malam.
    .
    Zeoary Soap RM15.00
    .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  6  0  5 July, 2020
  • Selalu kita cuma dengar yang penting untuk scrub wajah untuk kulit wajah yang cantik dan sihat kan? Tapi sedar tak yang kulit badan pun perlu di scrub? Scrub badan ni pun penting tau kerana ia akan bantu untuk mengekalkan kulit yang sihat, bersih, licin, lembap, lembut dan sentiasa kelihatan segar.
.
Proses scrubbing ni juga akan bantu untuk menanggalkan daki-daki degil pada kulit badan, mencerahkan bahagian-bahagian tersembunyi seperti pelipat peha, lutut, siku dan celah ketiak. Selain tu, proses scrub badan ni turut bantu atasi masalah bau badan tau. Badan yang ada banyak sel kulit mati dan daki yang melekat paa kulit nilah punca badan kita berbau.
.
Sama macam scrub wajah, nak scrub badan ni, kita kena kenal jenis kulit kita untuk elak timbul masalah pada kulit. Bagi kulit normal, sihat dan tiada jerawat anda boleh scrub badan selang sehari ataupun 3-4 kali seminggu. Bagi yang ada kulit sensitif, nipis dan berjerawat, cukup gunakan sekali seminggu sahaja. Scrub badan tu pun jangan terlalu kuat, gosok lembut sahaja pada kulit supaya tak terjadinya micro tear pada kulit kita tu.
.
Zeoary Soap ni ialah sabun lulur badan yang dikhaskan untuk bantu atasi masalah badan berdaki, berbau, berjerawat dan tekstur tidak sekata. Zeoary Soap ni berbau seakan herba dan selepas setiap mandian, ia akan buat kulit kita rasa sangat segar dan lembut.
.
Zeoary Soap RM15.00 
.

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Selalu kita cuma dengar yang penting untuk scrub wajah untuk kulit wajah yang cantik dan sihat kan? Tapi sedar tak yang kulit badan pun perlu di scrub? Scrub badan ni pun penting tau kerana ia akan bantu untuk mengekalkan kulit yang sihat, bersih, licin, lembap, lembut dan sentiasa kelihatan segar.
    .
    Proses scrubbing ni juga akan bantu untuk menanggalkan daki-daki degil pada kulit badan, mencerahkan bahagian-bahagian tersembunyi seperti pelipat peha, lutut, siku dan celah ketiak. Selain tu, proses scrub badan ni turut bantu atasi masalah bau badan tau. Badan yang ada banyak sel kulit mati dan daki yang melekat paa kulit nilah punca badan kita berbau.
    .
    Sama macam scrub wajah, nak scrub badan ni, kita kena kenal jenis kulit kita untuk elak timbul masalah pada kulit. Bagi kulit normal, sihat dan tiada jerawat anda boleh scrub badan selang sehari ataupun 3-4 kali seminggu. Bagi yang ada kulit sensitif, nipis dan berjerawat, cukup gunakan sekali seminggu sahaja. Scrub badan tu pun jangan terlalu kuat, gosok lembut sahaja pada kulit supaya tak terjadinya micro tear pada kulit kita tu.
    .
    Zeoary Soap ni ialah sabun lulur badan yang dikhaskan untuk bantu atasi masalah badan berdaki, berbau, berjerawat dan tekstur tidak sekata. Zeoary Soap ni berbau seakan herba dan selepas setiap mandian, ia akan buat kulit kita rasa sangat segar dan lembut.
    .
    Zeoary Soap RM15.00
    .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  6  2  5 July, 2020
  • ZEAORY SOAP REVIEW !!!
.
Hai korang !! Jom tengok madam yatie_sendayutinggi review Zeoary Soap yang baru launch awal bulan march hari tu.
. Admin share sikit salah satu kebaikan Zeoary Soap ni adalah untuk merawat kulit badan yang berminyak dan berjerawat. Salah satu bahan dalam ni berfungsi sebagai antiseptik untuk menaggalkan kotoran dan bakteria penyebab ‘breakouts’ dan ‘buid-ups’!.
.
Nak tahu dengan lebih lanjut ?? Jom tengok video ni sekarang ! . .
.

Zeoary Soap RM20.00 .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
  • ZEAORY SOAP REVIEW !!!
    .
    Hai korang !! Jom tengok madam yatie_sendayutinggi review Zeoary Soap yang baru launch awal bulan march hari tu.
    . Admin share sikit salah satu kebaikan Zeoary Soap ni adalah untuk merawat kulit badan yang berminyak dan berjerawat. Salah satu bahan dalam ni berfungsi sebagai antiseptik untuk menaggalkan kotoran dan bakteria penyebab ‘breakouts’ dan ‘buid-ups’!.
    .
    Nak tahu dengan lebih lanjut ?? Jom tengok video ni sekarang ! . .
    .

    Zeoary Soap RM20.00 .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat

  •  9  0  7 June, 2020
  • Siapa yang kat sini dah cuba Zeoary Soap yang baru ni? Macam mana, best tak? 
Bagi yang masih dilema tu nak cuba ke tak, WAJIB cuba kalau korang ada masalah badan kusam, berkerak, kehitaman dan berjerawat. .
Penting untuk kita gunakan sabun lulur badan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu (Zeoary Soap boleh pakai hari-hari). Ini akan bantu untuk tanggalkan sel-sel kulit mati serta bakteria penyebab jerawat yang ada pada kulit sekaligus bantu kekalkan kulit sihat, lembut dan anjal. Bagi yang ada kulit sensitif, boleh scrub badan 1 kali atau 2 kali seminggu sahaja untuk elakkan iritasi kulit jika terlebih scrub.
.
Zeoary Soap RM20.00 .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Siapa yang kat sini dah cuba Zeoary Soap yang baru ni? Macam mana, best tak?
    Bagi yang masih dilema tu nak cuba ke tak, WAJIB cuba kalau korang ada masalah badan kusam, berkerak, kehitaman dan berjerawat. .
    Penting untuk kita gunakan sabun lulur badan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu (Zeoary Soap boleh pakai hari-hari). Ini akan bantu untuk tanggalkan sel-sel kulit mati serta bakteria penyebab jerawat yang ada pada kulit sekaligus bantu kekalkan kulit sihat, lembut dan anjal. Bagi yang ada kulit sensitif, boleh scrub badan 1 kali atau 2 kali seminggu sahaja untuk elakkan iritasi kulit jika terlebih scrub.
    .
    Zeoary Soap RM20.00 .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  1  0  7 June, 2020
  • Sel kulit mati ni wajib disingkirkan dari kulit kita. Kalau kita biarkan je, sel-sel kulit mati ni akan jadi semakin berkumpul dan ini boleh menyebabkan berlakunya jerawat pada kulit kita dan buat kulit nampak kusam. Sel kulit mati ni bukan sahaja ada di kawasan wajah, tapi satu badan pun ada tau.
.
Zeoary Soap ni adalah sabun lulur badan yang khas untuk bantu singkirkan kotoran dan sel kulit mati. Selain tu, Zeoary Soap ni juga akan bantu memudarkan parut, membersihkan kotoran, merawat masalah kulit jerawat & mencerahkan tona kulit kita ni.
.

Zeoary Soap RM15.00

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalagbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Sel kulit mati ni wajib disingkirkan dari kulit kita. Kalau kita biarkan je, sel-sel kulit mati ni akan jadi semakin berkumpul dan ini boleh menyebabkan berlakunya jerawat pada kulit kita dan buat kulit nampak kusam. Sel kulit mati ni bukan sahaja ada di kawasan wajah, tapi satu badan pun ada tau.
    .
    Zeoary Soap ni adalah sabun lulur badan yang khas untuk bantu singkirkan kotoran dan sel kulit mati. Selain tu, Zeoary Soap ni juga akan bantu memudarkan parut, membersihkan kotoran, merawat masalah kulit jerawat & mencerahkan tona kulit kita ni.
    .

    Zeoary Soap RM15.00

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalagbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  1  0  13 March, 2020
  • Sama seperti sel mati pada kulit wajah, sel kulit mati pada badan juga perlu dibuang. Penggunaan scrub badan akan bantu untuk proses regenerasi kulit supaya kulit kekal sihat, bersih, lembap, lembut dan segar.
.
Zeoary Soap ni diformulasi dengan kombinasi dari kulit cengkerang walnut, minyak bunga matahari, salicylic acid dan oryza sativa (rice) bran. Bahan-bahan ini akan bantu untuk menyingkirkan sel kulit mati, menanggalkan kesan daki, menanggalkan kesan kehitaman, mengatasi masalah jerawat badan serta memberi kelembapan dan memperbaiki kulit tubuh yang kering.
.
Zeoary Soap ni sesuai digunakan oleh semua jenis kulit dan ia akan bantu untuk melembut, menghalus dan mencerahkan kulit badan.
.
Zeoary Soap RM15.00 .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalagbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Sama seperti sel mati pada kulit wajah, sel kulit mati pada badan juga perlu dibuang. Penggunaan scrub badan akan bantu untuk proses regenerasi kulit supaya kulit kekal sihat, bersih, lembap, lembut dan segar.
    .
    Zeoary Soap ni diformulasi dengan kombinasi dari kulit cengkerang walnut, minyak bunga matahari, salicylic acid dan oryza sativa (rice) bran. Bahan-bahan ini akan bantu untuk menyingkirkan sel kulit mati, menanggalkan kesan daki, menanggalkan kesan kehitaman, mengatasi masalah jerawat badan serta memberi kelembapan dan memperbaiki kulit tubuh yang kering.
    .
    Zeoary Soap ni sesuai digunakan oleh semua jenis kulit dan ia akan bantu untuk melembut, menghalus dan mencerahkan kulit badan.
    .
    Zeoary Soap RM15.00 .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalagbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  4  0  25 February, 2020
  • Sel kulit mati ni wajib disingkirkan dari kulit kita. Kalau kita biarkan je, sel-sel kulit mati ni akan jadi semakin berkumpul dan ini boleh menyebabkan berlakunya jerawat pada kulit kita dan buat kulit nampak kusam. Sel kulit mati ni bukan sahaja ada di kawasan wajah, tapi satu badan pun ada tau.
.
Zeoary Soap ni adalah sabun lulur badan yang khas untuk bantu singkirkan kotoran dan sel kulit mati. Selain tu, Zeoary Soap ni juga akan bantu memudarkan parut, membersihkan kotoran, merawat masalah kulit jerawat & mencerahkan tona kulit kita ni.
.
Untuk kulit wajah pula, gunakan Gentle Exfoliating Gel Scrub untuk mereka yang berkulit kering atau Facial Scrub with Collagen untuk kulit kombinasi, berminyak & jerawat. Scrub ni seeloknya paling malas pun at least buat seminggu sekali. So, ia akan elakkan dari pori kita tersumbat & sebabkan jerawat serta ia juga akan bantu untuk elak kulit nampak kusam dan tak bermaya.
.
Facial Scrub With Collagen RM29.00 
Gentle Exfoliating Gel Scrub RM36.00 
Zeoary Soap RM15.00 . .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Sel kulit mati ni wajib disingkirkan dari kulit kita. Kalau kita biarkan je, sel-sel kulit mati ni akan jadi semakin berkumpul dan ini boleh menyebabkan berlakunya jerawat pada kulit kita dan buat kulit nampak kusam. Sel kulit mati ni bukan sahaja ada di kawasan wajah, tapi satu badan pun ada tau.
    .
    Zeoary Soap ni adalah sabun lulur badan yang khas untuk bantu singkirkan kotoran dan sel kulit mati. Selain tu, Zeoary Soap ni juga akan bantu memudarkan parut, membersihkan kotoran, merawat masalah kulit jerawat & mencerahkan tona kulit kita ni.
    .
    Untuk kulit wajah pula, gunakan Gentle Exfoliating Gel Scrub untuk mereka yang berkulit kering atau Facial Scrub with Collagen untuk kulit kombinasi, berminyak & jerawat. Scrub ni seeloknya paling malas pun at least buat seminggu sekali. So, ia akan elakkan dari pori kita tersumbat & sebabkan jerawat serta ia juga akan bantu untuk elak kulit nampak kusam dan tak bermaya.
    .
    Facial Scrub With Collagen RM29.00
    Gentle Exfoliating Gel Scrub RM36.00
    Zeoary Soap RM15.00 . .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  2  0  25 February, 2020
  • Penting untuk kita gunakan sabun lulur badan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Ini akan bantu untuk tanggalkan sel-sel kulit mati serta bakteria dan radikal bebas yang ada pada kulit sekaligus bantu untuk kekalkan kulit yang sihat, lembut dan anjal. Bagi yang ada kulit sensitif, boleh scrub badan 1 kali atau 2 kali seminggu sahaja untuk elakkan dari kulit mendapat iritasi jika terlebih scrub.
.
Kalau korang ada masalah badan yang mempunyai daki kehitaman ataupun jerawat badan, boleh cuba Zeoary Soap ni sebagai scrub badan.
.
Zeoary Soap RM15.00 .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalagbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Penting untuk kita gunakan sabun lulur badan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Ini akan bantu untuk tanggalkan sel-sel kulit mati serta bakteria dan radikal bebas yang ada pada kulit sekaligus bantu untuk kekalkan kulit yang sihat, lembut dan anjal. Bagi yang ada kulit sensitif, boleh scrub badan 1 kali atau 2 kali seminggu sahaja untuk elakkan dari kulit mendapat iritasi jika terlebih scrub.
    .
    Kalau korang ada masalah badan yang mempunyai daki kehitaman ataupun jerawat badan, boleh cuba Zeoary Soap ni sebagai scrub badan.
    .
    Zeoary Soap RM15.00 .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalagbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  5  0  13 January, 2020
  • jom dptkan sabun herba anti fungal ni... #EUKALYPTOSOAP ni adalah sabun herba yg berbiji skrub..haruman wangi essential oil yg mengatasi masalah bau badan ...ada ramuan tea tree juga didlmnya ,yg bagus utk merawat masalah jerawat badan... sape ada panau ke, gatal ke, hitam celahan ketiak atau leher...boleh juga mandi pakai sabun herba kalypto ni..
.
.
.
Harga RM23

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • jom dptkan sabun herba anti fungal ni... #EUKALYPTOSOAP ni adalah sabun herba yg berbiji skrub..haruman wangi essential oil yg mengatasi masalah bau badan ...ada ramuan tea tree juga didlmnya ,yg bagus utk merawat masalah jerawat badan... sape ada panau ke, gatal ke, hitam celahan ketiak atau leher...boleh juga mandi pakai sabun herba kalypto ni..
    .
    .
    .
    Harga RM23

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  10  0  25 November, 2019
  • Sama seperti sel mati pada kulit wajah, sel kulit mati pada badan juga perlu dibuang. Penggunaan scrub badan akan bantu untuk proses regenerasi kulit supaya kulit kekal sihat, bersih, lembap, lembut dan segar.
.
Zeoary Soap ni diformulasi dengan kombinasi dari kulit cengkerang walnut, minyak bunga matahari, salicylic acid dan oryza sativa (rice) bran. Bahan-bahan ini akan bantu untuk menyingkirkan sel kulit mati, menanggalkan kesan daki, menanggalkan kesan kehitaman, mengatasi masalah jerawat badan serta memberi kelembapan dan memperbaiki kulit tubuh yang kering.
.
Zeoary Soap ni sesuai digunakan oleh semua jenis kulit dan ia akan bantu untuk melembut, menghalus dan mencerahkan kulit badan.
.
Zeoary Soap RM15.00 .

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalagbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Sama seperti sel mati pada kulit wajah, sel kulit mati pada badan juga perlu dibuang. Penggunaan scrub badan akan bantu untuk proses regenerasi kulit supaya kulit kekal sihat, bersih, lembap, lembut dan segar.
    .
    Zeoary Soap ni diformulasi dengan kombinasi dari kulit cengkerang walnut, minyak bunga matahari, salicylic acid dan oryza sativa (rice) bran. Bahan-bahan ini akan bantu untuk menyingkirkan sel kulit mati, menanggalkan kesan daki, menanggalkan kesan kehitaman, mengatasi masalah jerawat badan serta memberi kelembapan dan memperbaiki kulit tubuh yang kering.
    .
    Zeoary Soap ni sesuai digunakan oleh semua jenis kulit dan ia akan bantu untuk melembut, menghalus dan mencerahkan kulit badan.
    .
    Zeoary Soap RM15.00 .

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalagbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  7  2  18 November, 2019
  • Kulit yg cantik mestilah bersinar kerana ia lembab dn dn tegang.. jauh daripada penyakit kulit.. sbb itu produk sabun mandi yg terbagus ialah eu kalypto.. kerana ia menghilangkan sisik bdan, menghalang bakteria pada kulit, mengurangkan kesan parut, panau, jerawat bdn, kulit bersisik, bekas kudis, kesan demam campak, bau badan dn wanita dlm pantang.. ini adalah sabun yg paling bagus dn juga sabun supermoist..
.
Lelaki dn perempuan boleh pakai sabun ni..
.
.
Cara mandinya pagi kita gunakan supermosit, petang kita gunakan eu kalypto.. bagi org yg sihat kulitnya ataupun utk tujuan kecantikan..
.
Tapi org yg ada masalah kulit, gunakan sabun eu kalypto ataupun gel mandian bidara arab.. semua produk yg bonda keluarkan mempunyai khasiat menafaat kesihatan yg sgt tinggi.. Hanya org yg pernah mencuba produk bonda tahu setiap kebaikan produk yg bonda hasilkan..
.

harga RM23

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Kulit yg cantik mestilah bersinar kerana ia lembab dn dn tegang.. jauh daripada penyakit kulit.. sbb itu produk sabun mandi yg terbagus ialah eu kalypto.. kerana ia menghilangkan sisik bdan, menghalang bakteria pada kulit, mengurangkan kesan parut, panau, jerawat bdn, kulit bersisik, bekas kudis, kesan demam campak, bau badan dn wanita dlm pantang.. ini adalah sabun yg paling bagus dn juga sabun supermoist..
    .
    Lelaki dn perempuan boleh pakai sabun ni..
    .
    .
    Cara mandinya pagi kita gunakan supermosit, petang kita gunakan eu kalypto.. bagi org yg sihat kulitnya ataupun utk tujuan kecantikan..
    .
    Tapi org yg ada masalah kulit, gunakan sabun eu kalypto ataupun gel mandian bidara arab.. semua produk yg bonda keluarkan mempunyai khasiat menafaat kesihatan yg sgt tinggi.. Hanya org yg pernah mencuba produk bonda tahu setiap kebaikan produk yg bonda hasilkan..
    .

    harga RM23

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  15  0  18 November, 2019
  • Sabun herba yang mengandungi bahan untuk melawan bakteria dan kulat. Selain tu ia juga mampu dalam membantu merawat masalah seperti kayap, kurap, gatal akibat alergi atau gigitan serangga, jerawat badan, sakit kulit, kulit kering, ekzema dan juga kulat air!
.
Kulit lah merupakan salah satu bahagian yang paling terpenting pada tubuh badan kita! Lebih 80% daripada bahagian tubuh badan kita ni diliputi oleh kulit.
.
Jadi, penjagaan kesihatan kulit amat penting! Bukan hanya memastikan tubuh kekal sihat dan bermaya, namun dapat memelihara penampilan yang lebih meyakinkan.
.
Menjaga kualiti dan kebersihan amat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan bersih. Dengan Sabun Eu Kalypto, adalah pilihan yang terbaik jika anda mengalami masalah kulit.
.

Sabun Eu Kalypto
RM23.00

www.wasap.my/60172180235

Whatsapp su 0172180235 utk order

#zeoarysoap 
#zeodarisoap 
#eukalyptosoap 
#sabunherba
#sabunjerawatbadan
#sabunhilangkanbaubadan
#sabuncerahkanketiak 
#sendayutinggi 
#jamuratumalaya
#jamuratumalayakualalumpur
#sabunjrm
#sabunbadan
#sabunjerawat
#masalahbadanberbau
#ubatpanau
#ubatchickenpox
#ubatkayap
#badanberpanau
#bedaksejuk
#bedaksejukberubat
#krimjerawatbadan
#krimjerawat
#sabunkalypto
#rumahhutanbondarozita 
#jrmampang
#jrmcheras
#jamuratumalayacheras
#jamuratumalayasabah
#jamuratumalayasarawak
#sabunputihkanbadan
  • Sabun herba yang mengandungi bahan untuk melawan bakteria dan kulat. Selain tu ia juga mampu dalam membantu merawat masalah seperti kayap, kurap, gatal akibat alergi atau gigitan serangga, jerawat badan, sakit kulit, kulit kering, ekzema dan juga kulat air!
    .
    Kulit lah merupakan salah satu bahagian yang paling terpenting pada tubuh badan kita! Lebih 80% daripada bahagian tubuh badan kita ni diliputi oleh kulit.
    .
    Jadi, penjagaan kesihatan kulit amat penting! Bukan hanya memastikan tubuh kekal sihat dan bermaya, namun dapat memelihara penampilan yang lebih meyakinkan.
    .
    Menjaga kualiti dan kebersihan amat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan bersih. Dengan Sabun Eu Kalypto, adalah pilihan yang terbaik jika anda mengalami masalah kulit.
    .

    Sabun Eu Kalypto
    RM23.00

    www.wasap.my/60172180235

    Whatsapp su 0172180235 utk order

    #zeoarysoap
    #zeodarisoap
    #eukalyptosoap
    #sabunherba
    #sabunjerawatbadan
    #sabunhilangkanbaubadan
    #sabuncerahkanketiak
    #sendayutinggi
    #jamuratumalaya
    #jamuratumalayakualalumpur
    #sabunjrm
    #sabunbadan
    #sabunjerawat
    #masalahbadanberbau
    #ubatpanau
    #ubatchickenpox
    #ubatkayap
    #badanberpanau
    #bedaksejuk
    #bedaksejukberubat
    #krimjerawatbadan
    #krimjerawat
    #sabunkalypto
    #rumahhutanbondarozita
    #jrmampang
    #jrmcheras
    #jamuratumalayacheras
    #jamuratumalayasabah
    #jamuratumalayasarawak
    #sabunputihkanbadan

  •  9  0  18 November, 2019
  • SIKIT BOLEH TAHAN LAGI GAIS.. KALAU BAU DAH SAMPAI MELEKAT KAT BAJU KITA NI APE KES.. WA NAK PI KEJE KOTTTT .. TAK ADA HATI PERUT LANGSUNG!! KORANG TAK DE BAU KE BADAN SENDIRI/KETIAK SENDIRI/ SUAMI TAK PERNAH TEGUR KE BAU BADAN KORANG TU 😄😄 -WADUH SADIS TAK GAIS ,KES KAT ATAS TU 👆 
KALAU YG BERBAU TU ORG YG KITA RAPAT, ADAKAH TERGAMAK MEMBIARKAN DIORG BERBAU SEBEGITU. -MAYBE HIDUNGNYA ADA MASALAH HILANG DERIA BAU. MANA TAU .. SO INILAH TUGAS KITA MEMBANTU SESAMA INSAN.. TAK SALAH JIKA KITA SYORKAN UTK KEBAIKAN DIA. PASTI IANYA BERTERIMA KASIH... THINK POSITIVE K.. #SABUNJAMSHIR
#SABUNHILANGKANBAUBADAN
#SABUNMEGIKAL
#ASLEGACY 
#HILANGKANHITAMCELAHKANGKANG
#PUTIHKANKETIAK
#HILANGKANKAN PENYAKITKULIT
  • SIKIT BOLEH TAHAN LAGI GAIS.. KALAU BAU DAH SAMPAI MELEKAT KAT BAJU KITA NI APE KES.. WA NAK PI KEJE KOTTTT .. TAK ADA HATI PERUT LANGSUNG!! KORANG TAK DE BAU KE BADAN SENDIRI/KETIAK SENDIRI/ SUAMI TAK PERNAH TEGUR KE BAU BADAN KORANG TU 😄😄 -WADUH SADIS TAK GAIS ,KES KAT ATAS TU 👆
    KALAU YG BERBAU TU ORG YG KITA RAPAT, ADAKAH TERGAMAK MEMBIARKAN DIORG BERBAU SEBEGITU. -MAYBE HIDUNGNYA ADA MASALAH HILANG DERIA BAU. MANA TAU .. SO INILAH TUGAS KITA MEMBANTU SESAMA INSAN.. TAK SALAH JIKA KITA SYORKAN UTK KEBAIKAN DIA. PASTI IANYA BERTERIMA KASIH... THINK POSITIVE K.. #SABUNJAMSHIR
    #SABUNHILANGKANBAUBADAN
    #SABUNMEGIKAL
    #ASLEGACY
    #HILANGKANHITAMCELAHKANGKANG
    #PUTIHKANKETIAK
    #HILANGKANKAN PENYAKITKULIT

  •  2  0  16 September, 2019
  • .
. .
Hakikat 👇👇😅
.
.
Ramai para isteri menidakkan bab penjagaan “barang berharga ini” dengan alasan. .
.
“Eleehhhh, kawen sebab nak kongkek je ke?”
.
.
Tapi mereka lupa menelusuri sifat kejadian lelaki/suami itu sendiri yang mereka pilih sebagai teman hidup setelah berkahwin. .
.
Apakah kegemaran kaum lelaki.?
Apa sebab kaum lelaki bernikah?
.
.
Kenapa dikatakan lelaki hanya punya 1 nafsu? Tetapi kecenderungan nafsu itu adalah mengenai seks. .
.
Sedangkan wanita punyai 9 nafsu tetapi nafsu itu berbahagi banyak bahagian. .
.
Jangan menidakkan hak suami.
Jangan menidakkan hak kaum lelaki jika kita inginkan hak yang terbaik buat isteri. .
.
Atasi dengan JSD. 
Jom !!
.
.
www.wasap.my/60123894332/jsd
.
.
.
#jamu
#jamuviral
#produkjamu
#keputihan
#farajberbau
#farajbasah
#missvberbau
#faraj
#sabunviral
#sabunhilangkanbaubadan
#jamupantang
#setibuberpantang
#setibubersalin
#jamucantik
#jamulawa
#jamutenaga
#kurus
#langsing
  • .
    . .
    Hakikat 👇👇😅
    .
    .
    Ramai para isteri menidakkan bab penjagaan “barang berharga ini” dengan alasan. .
    .
    “Eleehhhh, kawen sebab nak kongkek je ke?”
    .
    .
    Tapi mereka lupa menelusuri sifat kejadian lelaki/suami itu sendiri yang mereka pilih sebagai teman hidup setelah berkahwin. .
    .
    Apakah kegemaran kaum lelaki.?
    Apa sebab kaum lelaki bernikah?
    .
    .
    Kenapa dikatakan lelaki hanya punya 1 nafsu? Tetapi kecenderungan nafsu itu adalah mengenai seks. .
    .
    Sedangkan wanita punyai 9 nafsu tetapi nafsu itu berbahagi banyak bahagian. .
    .
    Jangan menidakkan hak suami.
    Jangan menidakkan hak kaum lelaki jika kita inginkan hak yang terbaik buat isteri. .
    .
    Atasi dengan JSD.
    Jom !!
    .
    .
    www.wasap.my/60123894332/jsd
    .
    .
    .
    #jamu
    #jamuviral
    #produkjamu
    #keputihan
    #farajberbau
    #farajbasah
    #missvberbau
    #faraj
    #sabunviral
    #sabunhilangkanbaubadan
    #jamupantang
    #setibuberpantang
    #setibubersalin
    #jamucantik
    #jamulawa
    #jamutenaga
    #kurus
    #langsing

  •  5  0  16 April, 2019
  • Customer punya
  • Customer punya

  •  17  1  19 June, 2018
  • 🔥🔥 NEW ARRIVAL 🔥🔥 .
Belum post dekat FB lagi dah ada yg order blender ni. Alhamdulillah 😀😀 .
.
👉 Bagi yg masih mencari blender utk kegunaan dapur, atau blend makanan baby boleh la menggunakan Blend X-Tract Kenwood ni 😍😍 .
.
KEISTIMEWAAN BLEND X-TRACT KENWOOD
======================================
⭐ Pengekstrak nutrisi 3-dalam-1 .
⭐ Motor 350 W untuk pengisaran .
⭐ Plus Pulse 2 kelajuan untuk kawalan pengguna yang fleksibel.
⭐ 4 mata pengisar bersudut yang berasingan untuk pengisar, pengadun dan bikar kembara untuk pengisaran yang berkesan. .
.
.
📦  PAKEJ 3 DALAM 1 📦 .
👉 Bikar kembara 450 ml .
👉 Balang 1L yang kompak dengan kapasiti kerja 0.8L.
👉 Pengisar kering untuk herba, kekacang, biji-bijian, rempah ratus.

Ada yg dah jatuh cinta dengan blend X-Tract Kemwood ni? 😍😍 .
.
Nak dapatkan HARGA PROMOSI ? 
Komen "NAK" skrg !! www.wasap.my/60179184350

#amwaydistributor #blender #blendr3in1 #blendkenwood #goodvalue #promosi
  • 🔥🔥 NEW ARRIVAL 🔥🔥 .
    Belum post dekat FB lagi dah ada yg order blender ni. Alhamdulillah 😀😀 .
    .
    👉 Bagi yg masih mencari blender utk kegunaan dapur, atau blend makanan baby boleh la menggunakan Blend X-Tract Kenwood ni 😍😍 .
    .
    KEISTIMEWAAN BLEND X-TRACT KENWOOD
    ======================================
    ⭐ Pengekstrak nutrisi 3-dalam-1 .
    ⭐ Motor 350 W untuk pengisaran .
    ⭐ Plus Pulse 2 kelajuan untuk kawalan pengguna yang fleksibel.
    ⭐ 4 mata pengisar bersudut yang berasingan untuk pengisar, pengadun dan bikar kembara untuk pengisaran yang berkesan. .
    .
    .
    📦 PAKEJ 3 DALAM 1 📦 .
    👉 Bikar kembara 450 ml .
    👉 Balang 1L yang kompak dengan kapasiti kerja 0.8L.
    👉 Pengisar kering untuk herba, kekacang, biji-bijian, rempah ratus.

    Ada yg dah jatuh cinta dengan blend X-Tract Kemwood ni? 😍😍 .
    .
    Nak dapatkan HARGA PROMOSI ?
    Komen "NAK" skrg !! www.wasap.my/60179184350

    #amwaydistributor #blender #blendr3in1 #blendkenwood #goodvalue #promosi

  •  12  5  13 April, 2018
  • #Repost @effakamarudin
• • •
Utk rangkaian G&H ada 3 sebenarnya. Tapi, Fa fokus pada 2 ni dlu ok ! .
.
Setiap masalah ada penyelesaian kan? Begitu juga dengan G&H yg menyelesaikan masalah bau badan & kulit yg kasar atau rosak ! .
.
👉 Utk yg mengalami masalah bau badan, anda boleh cuba G&H Protect. Highly recomended. Sbb Fa pun pakai. 😉
.
👉 Utk yg inginkan kesegaran, atasi kulit kasar, boleh cuba G&H Refresh. Mmg segar sgt sbb diperbuat dari Green Tea uolss 😉
.
Utk yg masih ragu², jgn risau. Sbb anda akan jimat sgt dgn membeli rangakaian G&H sebab apa? Sbb BERKESAN & TAHAN LAMA 😉
.
So, uolss boleh la menyimpan duit utk bercuti akhir tahun ni. Yeayy 😍😍
.
.
Nak dapat HARGA PROMOSI?? tinggalkan no telephone di komen. .
Fa akan whatsapp laju² ok 😀
.
.
#g&H #deodorantterbaik #hilangkanbaubadan #g&hrefresh #segarkanbadan #jimat #rayapromotion #murahmurah
  • #Repost @effakamarudin
    • • •
    Utk rangkaian G&H ada 3 sebenarnya. Tapi, Fa fokus pada 2 ni dlu ok ! .
    .
    Setiap masalah ada penyelesaian kan? Begitu juga dengan G&H yg menyelesaikan masalah bau badan & kulit yg kasar atau rosak ! .
    .
    👉 Utk yg mengalami masalah bau badan, anda boleh cuba G&H Protect. Highly recomended. Sbb Fa pun pakai. 😉
    .
    👉 Utk yg inginkan kesegaran, atasi kulit kasar, boleh cuba G&H Refresh. Mmg segar sgt sbb diperbuat dari Green Tea uolss 😉
    .
    Utk yg masih ragu², jgn risau. Sbb anda akan jimat sgt dgn membeli rangakaian G&H sebab apa? Sbb BERKESAN & TAHAN LAMA 😉
    .
    So, uolss boleh la menyimpan duit utk bercuti akhir tahun ni. Yeayy 😍😍
    .
    .
    Nak dapat HARGA PROMOSI?? tinggalkan no telephone di komen. .
    Fa akan whatsapp laju² ok 😀
    .
    .
    #g&H #deodorantterbaik #hilangkanbaubadan #g&hrefresh #segarkanbadan #jimat #rayapromotion #murahmurah

  •  12  3  13 April, 2018
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
.

Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
.
⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
.
⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
. "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
.
So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
.
.
Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
✅ TERBUKTI BERKESAN. .
✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
.
Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
.
.
Berminat? Komen "NAK"

Effa Kamarudin
Amway Distributor
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
    .

    Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
    .
    ⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
    .
    ⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
    . "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
    Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

    Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
    .
    So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
    .
    .
    Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
    ✅ TERBUKTI BERKESAN. .
    ✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
    ✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
    .
    Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
    .
    .
    Berminat? Komen "NAK"

    Effa Kamarudin
    Amway Distributor

  •  6  5  13 April, 2018

Top #sabunhilangkanbaubadan Posts

  • 🔥🔥 NEW ARRIVAL 🔥🔥 .
Belum post dekat FB lagi dah ada yg order blender ni. Alhamdulillah 😀😀 .
.
👉 Bagi yg masih mencari blender utk kegunaan dapur, atau blend makanan baby boleh la menggunakan Blend X-Tract Kenwood ni 😍😍 .
.
KEISTIMEWAAN BLEND X-TRACT KENWOOD
======================================
⭐ Pengekstrak nutrisi 3-dalam-1 .
⭐ Motor 350 W untuk pengisaran .
⭐ Plus Pulse 2 kelajuan untuk kawalan pengguna yang fleksibel.
⭐ 4 mata pengisar bersudut yang berasingan untuk pengisar, pengadun dan bikar kembara untuk pengisaran yang berkesan. .
.
.
📦  PAKEJ 3 DALAM 1 📦 .
👉 Bikar kembara 450 ml .
👉 Balang 1L yang kompak dengan kapasiti kerja 0.8L.
👉 Pengisar kering untuk herba, kekacang, biji-bijian, rempah ratus.

Ada yg dah jatuh cinta dengan blend X-Tract Kemwood ni? 😍😍 .
.
Nak dapatkan HARGA PROMOSI ? 
Komen "NAK" skrg !! www.wasap.my/60179184350

#amwaydistributor #blender #blendr3in1 #blendkenwood #goodvalue #promosi
  • 🔥🔥 NEW ARRIVAL 🔥🔥 .
    Belum post dekat FB lagi dah ada yg order blender ni. Alhamdulillah 😀😀 .
    .
    👉 Bagi yg masih mencari blender utk kegunaan dapur, atau blend makanan baby boleh la menggunakan Blend X-Tract Kenwood ni 😍😍 .
    .
    KEISTIMEWAAN BLEND X-TRACT KENWOOD
    ======================================
    ⭐ Pengekstrak nutrisi 3-dalam-1 .
    ⭐ Motor 350 W untuk pengisaran .
    ⭐ Plus Pulse 2 kelajuan untuk kawalan pengguna yang fleksibel.
    ⭐ 4 mata pengisar bersudut yang berasingan untuk pengisar, pengadun dan bikar kembara untuk pengisaran yang berkesan. .
    .
    .
    📦 PAKEJ 3 DALAM 1 📦 .
    👉 Bikar kembara 450 ml .
    👉 Balang 1L yang kompak dengan kapasiti kerja 0.8L.
    👉 Pengisar kering untuk herba, kekacang, biji-bijian, rempah ratus.

    Ada yg dah jatuh cinta dengan blend X-Tract Kemwood ni? 😍😍 .
    .
    Nak dapatkan HARGA PROMOSI ?
    Komen "NAK" skrg !! www.wasap.my/60179184350

    #amwaydistributor #blender #blendr3in1 #blendkenwood #goodvalue #promosi

  •  12  5  13 April, 2018
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
.

Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
.
⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
.
⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
. "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
.
So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
.
.
Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
✅ TERBUKTI BERKESAN. .
✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
.
Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
.
.
Berminat? Komen "NAK"

Effa Kamarudin
Amway Distributor
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
    .

    Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
    .
    ⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
    .
    ⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
    . "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
    Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

    Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
    .
    So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
    .
    .
    Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
    ✅ TERBUKTI BERKESAN. .
    ✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
    ✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
    .
    Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
    .
    .
    Berminat? Komen "NAK"

    Effa Kamarudin
    Amway Distributor

  •  6  5  13 April, 2018
  • #Repost @effakamarudin
• • •
Utk rangkaian G&H ada 3 sebenarnya. Tapi, Fa fokus pada 2 ni dlu ok ! .
.
Setiap masalah ada penyelesaian kan? Begitu juga dengan G&H yg menyelesaikan masalah bau badan & kulit yg kasar atau rosak ! .
.
👉 Utk yg mengalami masalah bau badan, anda boleh cuba G&H Protect. Highly recomended. Sbb Fa pun pakai. 😉
.
👉 Utk yg inginkan kesegaran, atasi kulit kasar, boleh cuba G&H Refresh. Mmg segar sgt sbb diperbuat dari Green Tea uolss 😉
.
Utk yg masih ragu², jgn risau. Sbb anda akan jimat sgt dgn membeli rangakaian G&H sebab apa? Sbb BERKESAN & TAHAN LAMA 😉
.
So, uolss boleh la menyimpan duit utk bercuti akhir tahun ni. Yeayy 😍😍
.
.
Nak dapat HARGA PROMOSI?? tinggalkan no telephone di komen. .
Fa akan whatsapp laju² ok 😀
.
.
#g&H #deodorantterbaik #hilangkanbaubadan #g&hrefresh #segarkanbadan #jimat #rayapromotion #murahmurah
  • #Repost @effakamarudin
    • • •
    Utk rangkaian G&H ada 3 sebenarnya. Tapi, Fa fokus pada 2 ni dlu ok ! .
    .
    Setiap masalah ada penyelesaian kan? Begitu juga dengan G&H yg menyelesaikan masalah bau badan & kulit yg kasar atau rosak ! .
    .
    👉 Utk yg mengalami masalah bau badan, anda boleh cuba G&H Protect. Highly recomended. Sbb Fa pun pakai. 😉
    .
    👉 Utk yg inginkan kesegaran, atasi kulit kasar, boleh cuba G&H Refresh. Mmg segar sgt sbb diperbuat dari Green Tea uolss 😉
    .
    Utk yg masih ragu², jgn risau. Sbb anda akan jimat sgt dgn membeli rangakaian G&H sebab apa? Sbb BERKESAN & TAHAN LAMA 😉
    .
    So, uolss boleh la menyimpan duit utk bercuti akhir tahun ni. Yeayy 😍😍
    .
    .
    Nak dapat HARGA PROMOSI?? tinggalkan no telephone di komen. .
    Fa akan whatsapp laju² ok 😀
    .
    .
    #g&H #deodorantterbaik #hilangkanbaubadan #g&hrefresh #segarkanbadan #jimat #rayapromotion #murahmurah

  •  12  3  13 April, 2018
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
.

Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
.
⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
.
⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
. "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
.
So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
.
.
Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
✅ TERBUKTI BERKESAN. .
✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
.
Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
.
.
Berminat? Komen "NAK"

Effa Kamarudin
Amway Distributor

#deodorantgh #deodorantviral #deodoranttahanlama #sabunmandi #amwaydistributor #codkuantan #deodorantbaubadan #sabunhilangkanbaubadan
  • ORG YG KUAT BERPELUH WAJIB BACA !!!
    .

    Pernah tak alami keadaan selalu berpeluh, dan badan pun mula berbau. Malunyaa.. Nak jalan sebelah org lain pun takut berbau 😣😣 .
    .
    ⚠ Bila bau badan, org pun bergosip dekat belakang ! Haa.. Ni akak nak habaq niii.. .
    .
    ⚠ PELUH TU BAIK, YG TAK ELOK BAU BADAN
    . "alaa..kau mandi je air limau. Hilang la bau badan tuu.."
    Selalu org tua dulu² pesan. Tips hilangkan bau badan. Mmg menjadi 💯

    Tapi... Zaman skrg, mana sempat dah nak mandi limau. Cepat² berkejar nak pergi kerja, end up bau badan tetap ada. 😌😌 .
    .
    So, tak perlu dah nak susah² beli limau. Pakai jerr Sabun Mandi & Deodorant G&H ni confirm tak berbau dah badan. 😍😍 .
    .
    .
    Amboi.. Confident betul ! Mesti laa confident, sbb ...
    ✅ TERBUKTI BERKESAN. .
    ✅ Sampai ramai REPEAT ORDER tauuu. 😍😍
    ✅ Bukan itu ajee. Deodorant boleh TAHAN sampai 6 BULAN. Jimat habis !! .
    .
    Tunggu apa lagi? Cuba dahulu. Sekali try mesti akan jatuh cinta 😍😍 .
    .
    .
    Berminat? Komen "NAK"

    Effa Kamarudin
    Amway Distributor

    #deodorantgh #deodorantviral #deodoranttahanlama #sabunmandi #amwaydistributor #codkuantan #deodorantbaubadan #sabunhilangkanbaubadan

  •  17  3  6 April, 2018
  • SIKIT BOLEH TAHAN LAGI GAIS.. KALAU BAU DAH SAMPAI MELEKAT KAT BAJU KITA NI APE KES.. WA NAK PI KEJE KOTTTT .. TAK ADA HATI PERUT LANGSUNG!! KORANG TAK DE BAU KE BADAN SENDIRI/KETIAK SENDIRI/ SUAMI TAK PERNAH TEGUR KE BAU BADAN KORANG TU 😄😄 -WADUH SADIS TAK GAIS ,KES KAT ATAS TU 👆 
KALAU YG BERBAU TU ORG YG KITA RAPAT, ADAKAH TERGAMAK MEMBIARKAN DIORG BERBAU SEBEGITU. -MAYBE HIDUNGNYA ADA MASALAH HILANG DERIA BAU. MANA TAU .. SO INILAH TUGAS KITA MEMBANTU SESAMA INSAN.. TAK SALAH JIKA KITA SYORKAN UTK KEBAIKAN DIA. PASTI IANYA BERTERIMA KASIH... THINK POSITIVE K.. #SABUNJAMSHIR
#SABUNHILANGKANBAUBADAN
#SABUNMEGIKAL
#ASLEGACY 
#HILANGKANHITAMCELAHKANGKANG
#PUTIHKANKETIAK
#HILANGKANKAN PENYAKITKULIT
  • SIKIT BOLEH TAHAN LAGI GAIS.. KALAU BAU DAH SAMPAI MELEKAT KAT BAJU KITA NI APE KES.. WA NAK PI KEJE KOTTTT .. TAK ADA HATI PERUT LANGSUNG!! KORANG TAK DE BAU KE BADAN SENDIRI/KETIAK SENDIRI/ SUAMI TAK PERNAH TEGUR KE BAU BADAN KORANG TU 😄😄 -WADUH SADIS TAK GAIS ,KES KAT ATAS TU 👆
    KALAU YG BERBAU TU ORG YG KITA RAPAT, ADAKAH TERGAMAK MEMBIARKAN DIORG BERBAU SEBEGITU. -MAYBE HIDUNGNYA ADA MASALAH HILANG DERIA BAU. MANA TAU .. SO INILAH TUGAS KITA MEMBANTU SESAMA INSAN.. TAK SALAH JIKA KITA SYORKAN UTK KEBAIKAN DIA. PASTI IANYA BERTERIMA KASIH... THINK POSITIVE K.. #SABUNJAMSHIR
    #SABUNHILANGKANBAUBADAN
    #SABUNMEGIKAL
    #ASLEGACY
    #HILANGKANHITAMCELAHKANGKANG
    #PUTIHKANKETIAK
    #HILANGKANKAN PENYAKITKULIT

  •  2  0  16 September, 2019
  • Masalah bau badan?
----------------------- Aduh2...runsing mikir cane nk hilangkan bau badan ni.. Nak pakai deodorant,nanti ketiak hitam pulak..dh la mmg dh hitam dh skang..kang bertambah lagi hitamnye huhu.. Acaner ni?? Ahaa...jgn ler risau.. Sabun hijau adoooo... Ketiak hitam pon leh pudar,bau badan pon leh hilang... Ape lagi?? Cepat2 contact yooo

Pm/sms/whatsapp :0193490411

#sabunhijau
#sabuncerahketiak
#sabunhilangkanbaubadan
  • Masalah bau badan?
    ----------------------- Aduh2...runsing mikir cane nk hilangkan bau badan ni.. Nak pakai deodorant,nanti ketiak hitam pulak..dh la mmg dh hitam dh skang..kang bertambah lagi hitamnye huhu.. Acaner ni?? Ahaa...jgn ler risau.. Sabun hijau adoooo... Ketiak hitam pon leh pudar,bau badan pon leh hilang... Ape lagi?? Cepat2 contact yooo

    Pm/sms/whatsapp :0193490411

    #sabunhijau
    #sabuncerahketiak
    #sabunhilangkanbaubadan

  •  0  0  1 September, 2014