#penjagaanluarandandalaman Instagram Photos & Videos

penjagaanluarandandalaman - 101 posts

Hashtag Popularity

0.2
average comments
3.2
average likes

Latest #penjagaanluarandandalaman Posts

  • Ladies....jangan lupa awali hari ceria anda dengan 1 scoop JDK sebelum memulakan rutin harian anda... Jdk tampil SIHAT
JDK  tampil CERGAS
JDK tampil anggun & jelita
JDK tampil lebih power berstamina

Nak gojes luar dalam Seharusnya dengan JDK ..🌹Minum-minum pasti dapat sesuatu..jangan abaikannya... JDK TEMAN SEJATI WANITA SENTIASA BERSAMA SETIAP MASA.❤ AGENT/STOKIS WANTED!!!
MODAL SERENDAH RM100!!!
WWW.WASAP.MY/60175498357/NAKJDK

#JUSJDKKHASUTKWANITA
#1001KHASIATJAMUPERAWAN
#PENJAGAANLUARANDANDALAMAN
#SQUARDJAMUAURARICH
#TEAMYANAWAWASAN
  • Ladies....jangan lupa awali hari ceria anda dengan 1 scoop JDK sebelum memulakan rutin harian anda... Jdk tampil SIHAT
    JDK tampil CERGAS
    JDK tampil anggun & jelita
    JDK tampil lebih power berstamina

    Nak gojes luar dalam Seharusnya dengan JDK ..🌹Minum-minum pasti dapat sesuatu..jangan abaikannya... JDK TEMAN SEJATI WANITA SENTIASA BERSAMA SETIAP MASA.❤ AGENT/STOKIS WANTED!!!
    MODAL SERENDAH RM100!!!
    WWW.WASAP.MY/60175498357/NAKJDK

    #JUSJDKKHASUTKWANITA
    #1001KHASIATJAMUPERAWAN
    #PENJAGAANLUARANDANDALAMAN
    #SQUARDJAMUAURARICH
    #TEAMYANAWAWASAN

  •  1  0  19 June, 2020
  • *🌹BIZZY BREAKFAST*🌹 👉 Mengawal selera makan
👉 Mengawal Berat Badan
👉 Meningkatkan metabolisme
👉 Memberi tenaga

sesuai utk lelaki dan wanita 💎*WHEY PROTEIN* yang bagus sebagai minuman harian terutama di waktu pagi kerana ia akan mengenyangkan. Ia juga memudahkan proses pencernaan. 💎*BEET ROOT* yang terdapat di dalam *BIZZI BREAKFAST* ini juga sesuai utk ibu mengandung kerana ia penuh nutrisi yg bagus untuk anak dan ibu. Kandungan lemak dan karbohidrat yg tinggi 💎* WHEAT GERM* ni mengandungi sebatian yang lebih kurang sama dengan kolesterol, dinamakan phytosterols. Ia mampu merendahkan kolesterol tidak sihat dan meningkatkan kesihatan jantung. ❤ *Cara Penggunaan* 🌸 Bancuh dengan air suam (210ml)
🌸 Minum sebagai ganti sarapan pagi ❤ *Harga Berpatutan*

WM RM49.90 
EM RM52.90
SGD/BND $24
RP 250,000 🌱Kandungan 10 sachet

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#bizzybreakfast #breakfast #diet #aslegacy  #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • *🌹BIZZY BREAKFAST*🌹 👉 Mengawal selera makan
    👉 Mengawal Berat Badan
    👉 Meningkatkan metabolisme
    👉 Memberi tenaga

    sesuai utk lelaki dan wanita 💎*WHEY PROTEIN* yang bagus sebagai minuman harian terutama di waktu pagi kerana ia akan mengenyangkan. Ia juga memudahkan proses pencernaan. 💎*BEET ROOT* yang terdapat di dalam *BIZZI BREAKFAST* ini juga sesuai utk ibu mengandung kerana ia penuh nutrisi yg bagus untuk anak dan ibu. Kandungan lemak dan karbohidrat yg tinggi 💎* WHEAT GERM* ni mengandungi sebatian yang lebih kurang sama dengan kolesterol, dinamakan phytosterols. Ia mampu merendahkan kolesterol tidak sihat dan meningkatkan kesihatan jantung. ❤ *Cara Penggunaan* 🌸 Bancuh dengan air suam (210ml)
    🌸 Minum sebagai ganti sarapan pagi ❤ *Harga Berpatutan*

    WM RM49.90
    EM RM52.90
    SGD/BND $24
    RP 250,000 🌱Kandungan 10 sachet

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #bizzybreakfast #breakfast #diet #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  1  0  26 August, 2019
  • 🍓 BIZZI FLUSH 🍓
.
JUS DETOX kesan 10x ganda lebih PANTAS mengatasi masalah seperti :
.
✅ Masalah sembelit ✅ Jerawat aktif
✅ Susah turun berat badan walaupun dengan bantuan supplement
✅ Moody
✅ Stress
✅ Cepat letih
✅ Susah tidur
✅ Ketagih makan makanan manis.
.
Semua ni 👆🏻 adalah tanda banyak toksin dalam badan, jadi anda kena DETOX toksin2 tu semua.

Rm 75.00

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#bizziflush #bbflush #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • 🍓 BIZZI FLUSH 🍓
    .
    JUS DETOX kesan 10x ganda lebih PANTAS mengatasi masalah seperti :
    .
    ✅ Masalah sembelit ✅ Jerawat aktif
    ✅ Susah turun berat badan walaupun dengan bantuan supplement
    ✅ Moody
    ✅ Stress
    ✅ Cepat letih
    ✅ Susah tidur
    ✅ Ketagih makan makanan manis.
    .
    Semua ni 👆🏻 adalah tanda banyak toksin dalam badan, jadi anda kena DETOX toksin2 tu semua.

    Rm 75.00

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #bizziflush #bbflush #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  1  0  26 August, 2019
  • Lemak tepu & Selulit degil dekat peha , bawah lengan , perut & bawah punggong tu da hilang belum ? .
.
Nak fast result , hakak-hakak kena rajin sapu bahagian lemak yang degil . . ia dapat membakar lemak-lemak badan , selulit  dan ia jugak dapat melegakan sakit sendi-sendi atau terseliur jugak tau . . bestkan , 1produk macam-macam boleh buat . . Apa lagi dapatkan segera !! cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 42.00

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybodycontourcream

#bizzybody #bizzybodycontourcream #losyenpanas #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • Lemak tepu & Selulit degil dekat peha , bawah lengan , perut & bawah punggong tu da hilang belum ? .
    .
    Nak fast result , hakak-hakak kena rajin sapu bahagian lemak yang degil . . ia dapat membakar lemak-lemak badan , selulit dan ia jugak dapat melegakan sakit sendi-sendi atau terseliur jugak tau . . bestkan , 1produk macam-macam boleh buat . . Apa lagi dapatkan segera !! cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 42.00

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybodycontourcream

    #bizzybody #bizzybodycontourcream #losyenpanas #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  1  0  26 August, 2019
  • TAK PERLU SUSAH LAGI KAWAL  MAKAN SELERA BUAYA !
.
.
.
Seriuss Teringin Nak Kuruihh pakai baju Saiz S...
Tak sanggup dah  Saiz Boroii  Melampau ...
Nak Slim Melim dan  Solid Molid  tanpa penat tahan lapar ...
.
.
Apa kata  sahut cabaran sebok kan diri dengan BIZZIBODDY jeerr...
.
.
💫 Tak perlu berlapar sampai putus nasi 💫 Kawal selera makan buaya
💫 Rasa kenyang sepanjang hari
.
.
Tak perlu risau lagi lemak gelebeh sana sini.
Ramai dah berjaya.. Jom Sahut Cabaran Bizziboddy skrg..
KLik Link Sini Mudah Wasap:
.
.
www.wasap.my/60182460706/SyaNakBizziBoddy
.
.
#bizzybody  #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #diet
  • TAK PERLU SUSAH LAGI KAWAL MAKAN SELERA BUAYA !
    .
    .
    .
    Seriuss Teringin Nak Kuruihh pakai baju Saiz S...
    Tak sanggup dah Saiz Boroii Melampau ...
    Nak Slim Melim dan Solid Molid tanpa penat tahan lapar ...
    .
    .
    Apa kata sahut cabaran sebok kan diri dengan BIZZIBODDY jeerr...
    .
    .
    💫 Tak perlu berlapar sampai putus nasi 💫 Kawal selera makan buaya
    💫 Rasa kenyang sepanjang hari
    .
    .
    Tak perlu risau lagi lemak gelebeh sana sini.
    Ramai dah berjaya.. Jom Sahut Cabaran Bizziboddy skrg..
    KLik Link Sini Mudah Wasap:
    .
    .
    www.wasap.my/60182460706/SyaNakBizziBoddy
    .
    .
    #bizzybody #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #diet

  •  0  0  26 August, 2019
  • JAMSHIR HERBAL BODY SCRUB
.
.
Kelebihan produk:
.
✔Membantu mengatasi masalah kulit berdaki.
✔Membantu mengatasi masalah bau badan.
✔Membantu mengatasi masalah berjerawat.
✔Membantu mengatasi masalah kulit berpanau.
✔Membantu mengatasi masalah kulit kusam.
✔Membantu mengatasi masalah kulit gelap.
✔Membantu mengatasi masalah kulit kering.
✔Membantu mengatasi masalah ruam.
✔Membantu masalah kulit sensitif.
✔Membantu mencerahkan dan melembutkan kulit.
.
Cara penggunaan produk:
.
✔Gunakan sabun Jamshir ketika mandi atau ditempat-tempat yang bermasalah.
✔Kemudian bilas dengan air bersih. .
Produk Ini Hanya Boleh Didapati Secara Online Oleh Pengedar-Pengedar Yang Sah. Sila Hubungi Nombor Dibawah Untuk Mendapatkan Produk Hot Ini ⬇⬇⬇ pengunaan:
2-3 kali seminggu

kandungan:
minyak zaitun,minyak biji sawi, habatussawda,minyak dedak padi,bunga delima putih,bunga cempaka putih,akar behiru,halba,trigonella,sodium palmmmifate

harga: RM 25.00

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/herbalbodyscrub

#jamsyirherbalbodyscrub #bodyscrub #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • JAMSHIR HERBAL BODY SCRUB
    .
    .
    Kelebihan produk:
    .
    ✔Membantu mengatasi masalah kulit berdaki.
    ✔Membantu mengatasi masalah bau badan.
    ✔Membantu mengatasi masalah berjerawat.
    ✔Membantu mengatasi masalah kulit berpanau.
    ✔Membantu mengatasi masalah kulit kusam.
    ✔Membantu mengatasi masalah kulit gelap.
    ✔Membantu mengatasi masalah kulit kering.
    ✔Membantu mengatasi masalah ruam.
    ✔Membantu masalah kulit sensitif.
    ✔Membantu mencerahkan dan melembutkan kulit.
    .
    Cara penggunaan produk:
    .
    ✔Gunakan sabun Jamshir ketika mandi atau ditempat-tempat yang bermasalah.
    ✔Kemudian bilas dengan air bersih. .
    Produk Ini Hanya Boleh Didapati Secara Online Oleh Pengedar-Pengedar Yang Sah. Sila Hubungi Nombor Dibawah Untuk Mendapatkan Produk Hot Ini ⬇⬇⬇ pengunaan:
    2-3 kali seminggu

    kandungan:
    minyak zaitun,minyak biji sawi, habatussawda,minyak dedak padi,bunga delima putih,bunga cempaka putih,akar behiru,halba,trigonella,sodium palmmmifate

    harga: RM 25.00

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/herbalbodyscrub

    #jamsyirherbalbodyscrub #bodyscrub #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  23 August, 2019
  • Siapa ada masalah daki dicelah-celah yang tersembunyi , tengkuk , ketiak & etc tu . . Tak payah risau lagi , sebab Losyen Badan Jamshir Daun Bidara nie dapat memputihkan serta merta . . .
.
Tak perlu nak berhabis duit untuk putih , harga pun sangat berbaloi dan sangat murah RM39.90 sahaja .

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/losyenjamsyir

#losyenbadanjamsyirdaunbidara #losyen #losyenbadan #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • Siapa ada masalah daki dicelah-celah yang tersembunyi , tengkuk , ketiak & etc tu . . Tak payah risau lagi , sebab Losyen Badan Jamshir Daun Bidara nie dapat memputihkan serta merta . . .
    .
    Tak perlu nak berhabis duit untuk putih , harga pun sangat berbaloi dan sangat murah RM39.90 sahaja .

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/losyenjamsyir

    #losyenbadanjamsyirdaunbidara #losyen #losyenbadan #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  23 August, 2019
  • 💚 Mandian Bidara 💚 🌿Bahan bahan - Daun Bidara
- Limau Purut
- Garam Bukit

Kelebihan ;
-🍃Membuang toksin / daki pada kulit
🍃Merawat lemah semangat
🍃Merawat ganguan emosi, stress, panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir
🍃 Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat.
🍃 Boleh digunakan untuk mandi hadas dan mandi wajib 💥Digalakkan untuk guna 2 kali sehari menggunakan air dingin.
💥 Boleh digunakan Dari umur setahun dan keatas. *Harga hanya Rm25.00 sebotol / 500ml*

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/mandianbidara

#mandianbidara #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #drooshipwanted #ajenwanted
  • 💚 Mandian Bidara 💚 🌿Bahan bahan - Daun Bidara
    - Limau Purut
    - Garam Bukit

    Kelebihan ;
    -🍃Membuang toksin / daki pada kulit
    🍃Merawat lemah semangat
    🍃Merawat ganguan emosi, stress, panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir
    🍃 Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat.
    🍃 Boleh digunakan untuk mandi hadas dan mandi wajib 💥Digalakkan untuk guna 2 kali sehari menggunakan air dingin.
    💥 Boleh digunakan Dari umur setahun dan keatas. *Harga hanya Rm25.00 sebotol / 500ml*

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/mandianbidara

    #mandianbidara #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #drooshipwanted #ajenwanted

  •  0  0  23 August, 2019
  • *BALM BIDARA AURA 7 HERBA* *kembalikan aura positif anda* 👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan 👉 Tidak melekit
👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa *KEBAIKAN*
🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
🌿mengurangkan rasa loya dan pening
🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
•🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
🌿Membantu masalah susah tidur malam. *CARA PENGGUNAAN*
🍀Buka penutup Balm Bidara
🍀 Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
•🍀Ambil sedikit menggunakan jari
•🍀Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
•🍀Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat *HARGA*
RM39.90 *BERAT BERSIH  30gm*

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/balmbidara

#balmbidara #balm #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #drooshipwanted #ajenwanted
  • *BALM BIDARA AURA 7 HERBA* *kembalikan aura positif anda* 👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan 👉 Tidak melekit
    👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
    👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa *KEBAIKAN*
    🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
    🌿mengurangkan rasa loya dan pening
    🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
    🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
    🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
    •🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
    🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
    🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
    🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
    🌿Membantu masalah susah tidur malam. *CARA PENGGUNAAN*
    🍀Buka penutup Balm Bidara
    🍀 Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
    •🍀Ambil sedikit menggunakan jari
    •🍀Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
    •🍀Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat *HARGA*
    RM39.90 *BERAT BERSIH 30gm*

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/balmbidara

    #balmbidara #balm #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #drooshipwanted #ajenwanted

  •  0  0  23 August, 2019
  • GENTEL HARUMNITA
MAKJUN KESIHATAN WANITA by AS Beauty 
Khas Untuk Wanita yang ada masalah senggugut, period tak teratur, Nak naikkan aset yang kendur dan sihatkan dalaman..mari mari kita consume gentel harumnita .
Bila dalaman sihat, pasti wajah berseri seri dan makin awet muda lepas ni

Antara Kebaikan gentel harumnita
✔Mengempiskan perut
✔Mengatasi masalah keputihan
✔Mengeratkan otot-otot faraj
✔Mengubati sakit pinggang
✔Menganjalkan payudara dan punggung
✔Melancarkan haid & menghilangkan senggugut.
✔Menghilangkan bau badan
✔Awet muda
✔Menghilangkan lesu badan

Cara Penggunaan
Ambil 3 biji sebelum makan (3kali sehari)

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 49.90

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/gentelharumnita

#gentelharumnita #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • GENTEL HARUMNITA
    MAKJUN KESIHATAN WANITA by AS Beauty
    Khas Untuk Wanita yang ada masalah senggugut, period tak teratur, Nak naikkan aset yang kendur dan sihatkan dalaman..mari mari kita consume gentel harumnita .
    Bila dalaman sihat, pasti wajah berseri seri dan makin awet muda lepas ni

    Antara Kebaikan gentel harumnita
    ✔Mengempiskan perut
    ✔Mengatasi masalah keputihan
    ✔Mengeratkan otot-otot faraj
    ✔Mengubati sakit pinggang
    ✔Menganjalkan payudara dan punggung
    ✔Melancarkan haid & menghilangkan senggugut.
    ✔Menghilangkan bau badan
    ✔Awet muda
    ✔Menghilangkan lesu badan

    Cara Penggunaan
    Ambil 3 biji sebelum makan (3kali sehari)

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 49.90

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/gentelharumnita

    #gentelharumnita #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  23 August, 2019
  • HARUMNITA COFFEE

Tengah badan penat2 ni dapat minum Pearl Coffee Harumnita layan beb! 
Haa ini produk terbaru AS LEGACY. 
Harumnita Coffee 5 dalam 1 😍

Ianya dapat meningkat sistem imunisasi dan memberi tenaga sepanjang hari. Bukan itu je tau, ia juga sangat membantu untuk memelihara kesihatan dalaman wanita. Suka tak? 
Serius best sangat wey! Rugi korang tak try!

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 35.00

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/harumnitacoffee

#harumnitacoffee #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • HARUMNITA COFFEE

    Tengah badan penat2 ni dapat minum Pearl Coffee Harumnita layan beb!
    Haa ini produk terbaru AS LEGACY.
    Harumnita Coffee 5 dalam 1 😍

    Ianya dapat meningkat sistem imunisasi dan memberi tenaga sepanjang hari. Bukan itu je tau, ia juga sangat membantu untuk memelihara kesihatan dalaman wanita. Suka tak?
    Serius best sangat wey! Rugi korang tak try!

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 35.00

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/harumnitacoffee

    #harumnitacoffee #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  23 August, 2019
  • PUCUK HARUMNITA
Minuman botani madu, temukunci & angelica sinensis (dong quai) . ➡ Gabungan Herba Tradisional Melayu Dan Cina Sejak 2500 Tahun Yang Lalu . .
.
Khasiat :
MEMBANTU
👍🏻 Meningkatkan tahap tenaga & kecergasan
👍🏻 Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
👍🏻 Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita
👍🏻 Mengatasi keletihan & kelesuan tubuh badan
👍🏻 Menyingkirkan toksin
👍🏻 Mengetatkan otot faraj
👍🏻 Merawat masalah keputihan, senggugut & kitaran haid yg tidak stabil
👍🏻 Meningkatkan keinginan (libido) & fungsi seksual wanita
👍🏻 Menganjalkan & membesarkan saiz payudara
.
Kandungan :
✅ Pinang
✅ Madu
✅ Kacip Fatimah
✅ Manggis
✅ Temukunci
✅ Mascotek
✅ Panax Ginseng
✅ Delima
✅ Manjakani
✅ Halba
✅ Astragalus
✅ Angelica Sinensis

Cara pengambilan :
Ambil 1 paket sehari  sarapan pagi .
30 ml x 15 sachet 
cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 69.90

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/pucukharumnita

#pucukharumnita #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • PUCUK HARUMNITA
    Minuman botani madu, temukunci & angelica sinensis (dong quai) . ➡ Gabungan Herba Tradisional Melayu Dan Cina Sejak 2500 Tahun Yang Lalu . .
    .
    Khasiat :
    MEMBANTU
    👍🏻 Meningkatkan tahap tenaga & kecergasan
    👍🏻 Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
    👍🏻 Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita
    👍🏻 Mengatasi keletihan & kelesuan tubuh badan
    👍🏻 Menyingkirkan toksin
    👍🏻 Mengetatkan otot faraj
    👍🏻 Merawat masalah keputihan, senggugut & kitaran haid yg tidak stabil
    👍🏻 Meningkatkan keinginan (libido) & fungsi seksual wanita
    👍🏻 Menganjalkan & membesarkan saiz payudara
    .
    Kandungan :
    ✅ Pinang
    ✅ Madu
    ✅ Kacip Fatimah
    ✅ Manggis
    ✅ Temukunci
    ✅ Mascotek
    ✅ Panax Ginseng
    ✅ Delima
    ✅ Manjakani
    ✅ Halba
    ✅ Astragalus
    ✅ Angelica Sinensis

    Cara pengambilan :
    Ambil 1 paket sehari sarapan pagi .
    30 ml x 15 sachet
    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 69.90

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/pucukharumnita

    #pucukharumnita #harumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  23 August, 2019
  • Feminine wash harumnita.. Nie yang Paling super larisss 😍

Kalau korang ada masalah Miss V berbau yang kurang menyenangkan? Harumnita Feminine Wash jalan penyelesaiannya. Miss V korang akan kekal wangi sepanjang hari serta dapat mencegah dari jangkitan kuman.

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! RM 25. 00

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706/femininewash

#femininewash #harumnita #femininewashharumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman
  • Feminine wash harumnita.. Nie yang Paling super larisss 😍

    Kalau korang ada masalah Miss V berbau yang kurang menyenangkan? Harumnita Feminine Wash jalan penyelesaiannya. Miss V korang akan kekal wangi sepanjang hari serta dapat mencegah dari jangkitan kuman.

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! RM 25. 00

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706/femininewash

    #femininewash #harumnita #femininewashharumnita #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman

  •  0  0  23 August, 2019
  • 🔥BIZZY BODY CONTOUR CREAM 🔥 By Dato Aliff Syukri 🌹Losyen luaran yang mengatasi masalah berlebihan di pipi, bawah dagu, lengan, pungung lebar, perut buncit dan lipatan lemak dibelakang badan 🌹Memecahkan benjolan serta ikatan lemak yang degil & mengurang kan selulit 🌹Melembutkan kulit kasar serta menghilang kan kesan mengelambir / kendur 🌹Menghalang pembentukan lemak yang berlebihan 🌹menegangkan tekstur kulit yang kendur selepas kurus 🌹kesan mampu bertahan sehingga 12 Jam

BOLEH DI GUNA KAN SEMASA DALAM BERPANTANG UNTUK KESAN LEBIH CEPAT

sapu2 je bahagian berlemak dan lembik kesannya dalam masa 7hari dah fit dan slim.. cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 42.00

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybodycontourcream

#bizzybody #bizzybodycontourcream #losyenpanas #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • 🔥BIZZY BODY CONTOUR CREAM 🔥 By Dato Aliff Syukri 🌹Losyen luaran yang mengatasi masalah berlebihan di pipi, bawah dagu, lengan, pungung lebar, perut buncit dan lipatan lemak dibelakang badan 🌹Memecahkan benjolan serta ikatan lemak yang degil & mengurang kan selulit 🌹Melembutkan kulit kasar serta menghilang kan kesan mengelambir / kendur 🌹Menghalang pembentukan lemak yang berlebihan 🌹menegangkan tekstur kulit yang kendur selepas kurus 🌹kesan mampu bertahan sehingga 12 Jam

    BOLEH DI GUNA KAN SEMASA DALAM BERPANTANG UNTUK KESAN LEBIH CEPAT

    sapu2 je bahagian berlemak dan lembik kesannya dalam masa 7hari dah fit dan slim.. cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM 42.00

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybodycontourcream

    #bizzybody #bizzybodycontourcream #losyenpanas #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  22 August, 2019
  • -BIZZY BODY-
Sesiapa yg nak kurus blh cuba bizzy body..
Produk kurus tengah VIRAL daripada DS Aliff Syukri...Hanya 3 hari SAHAJA sudah nampak perubahan.. Bizzy body ini diformulasikan daripada bahan2 terbaik duniaa....ia boleh digunakan sebagai supplement harian untuk terus bertenagaa.... 💯%% bahan natural... KEBAIKKAN:
✅Mengurangkan obes
✅memberi tenaga sepanjang hari
✅Mengawal keseimbangan metabolism
✅Menurun kolestrol
✅Mengawal selera makan
✅Menyinkirkan toksin dalam badan
✅Mengatasi masalah sembelit
✅supply vitamin ke dalam badan

Anda akan rasa kelainan 100%%% jaminan selepas consume produk ini!!.... cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM79.90

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybody

#bizzybody  #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #diet
  • -BIZZY BODY-
    Sesiapa yg nak kurus blh cuba bizzy body..
    Produk kurus tengah VIRAL daripada DS Aliff Syukri...Hanya 3 hari SAHAJA sudah nampak perubahan.. Bizzy body ini diformulasikan daripada bahan2 terbaik duniaa....ia boleh digunakan sebagai supplement harian untuk terus bertenagaa.... 💯%% bahan natural... KEBAIKKAN:
    ✅Mengurangkan obes
    ✅memberi tenaga sepanjang hari
    ✅Mengawal keseimbangan metabolism
    ✅Menurun kolestrol
    ✅Mengawal selera makan
    ✅Menyinkirkan toksin dalam badan
    ✅Mengatasi masalah sembelit
    ✅supply vitamin ke dalam badan

    Anda akan rasa kelainan 100%%% jaminan selepas consume produk ini!!.... cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!! RM79.90

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.My/+60182460706/bizzybody

    #bizzybody #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan #diet

  •  1  0  22 August, 2019
  • 🍄Bizzi Flush🍄

Kemon, dh 3,4 hari x membuang...smpai bila nk simpan🤷 😞 Perut dh naik sebu
😩 Angin sebu dh naik kepala...pening..mual..
😭 Perut dh jd 'sado' semacam dh..
😤 Mood kelaut
😓 Buat keje semua x kena... Betul x ni 👆 yg akn korg alami bila x membuang 3,4 hari????😬 Apa susah....BIZZI FLUSH ada utk membantu sesiapa yang mengalami masalah susah membuang ni. 
Diformulakan utk melancarkan proses pembuangan... Penggunaannya sgt senang...amik 1 sachet pd waktu malam. Kompom2 esok boleh membuang dgn lancarnya...tp perut xde memulas mulas ya...xde ciri biri ya...normal je tp pelancaran maksimum..😃😍🤩🤗 cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#bizziflush #bbflush #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • 🍄Bizzi Flush🍄

    Kemon, dh 3,4 hari x membuang...smpai bila nk simpan🤷 😞 Perut dh naik sebu
    😩 Angin sebu dh naik kepala...pening..mual..
    😭 Perut dh jd 'sado' semacam dh..
    😤 Mood kelaut
    😓 Buat keje semua x kena... Betul x ni 👆 yg akn korg alami bila x membuang 3,4 hari????😬 Apa susah....BIZZI FLUSH ada utk membantu sesiapa yang mengalami masalah susah membuang ni.
    Diformulakan utk melancarkan proses pembuangan... Penggunaannya sgt senang...amik 1 sachet pd waktu malam. Kompom2 esok boleh membuang dgn lancarnya...tp perut xde memulas mulas ya...xde ciri biri ya...normal je tp pelancaran maksimum..😃😍🤩🤗 cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #bizziflush #bbflush #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  1  22 August, 2019
  • *🌹BIZZY BREAKFAST*🌹 👉 Mengawal selera makan
👉 Mengawal Berat Badan
👉 Meningkatkan metabolisme
👉 Memberi tenaga

sesuai utk lelaki dan wanita 💎*WHEY PROTEIN* yang bagus sebagai minuman harian terutama di waktu pagi kerana ia akan mengenyangkan. Ia juga memudahkan proses pencernaan. 💎*BEET ROOT* yang terdapat di dalam *BIZZI BREAKFAST* ini juga sesuai utk ibu mengandung kerana ia penuh nutrisi yg bagus untuk anak dan ibu. Kandungan lemak dan karbohidrat yg tinggi 💎* WHEAT GERM* ni mengandungi sebatian yang lebih kurang sama dengan kolesterol, dinamakan phytosterols. Ia mampu merendahkan kolesterol tidak sihat dan meningkatkan kesihatan jantung. ❤ *Cara Penggunaan* 🌸 Bancuh dengan air suam (210ml)
🌸 Minum sebagai ganti sarapan pagi ❤ *Harga Berpatutan*

WM RM49.90 
EM RM52.90
SGD/BND $24
RP 250,000 🌱Kandungan 10 sachet

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#bizzybreakfast #breakfast #diet #aslegacy  #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • *🌹BIZZY BREAKFAST*🌹 👉 Mengawal selera makan
    👉 Mengawal Berat Badan
    👉 Meningkatkan metabolisme
    👉 Memberi tenaga

    sesuai utk lelaki dan wanita 💎*WHEY PROTEIN* yang bagus sebagai minuman harian terutama di waktu pagi kerana ia akan mengenyangkan. Ia juga memudahkan proses pencernaan. 💎*BEET ROOT* yang terdapat di dalam *BIZZI BREAKFAST* ini juga sesuai utk ibu mengandung kerana ia penuh nutrisi yg bagus untuk anak dan ibu. Kandungan lemak dan karbohidrat yg tinggi 💎* WHEAT GERM* ni mengandungi sebatian yang lebih kurang sama dengan kolesterol, dinamakan phytosterols. Ia mampu merendahkan kolesterol tidak sihat dan meningkatkan kesihatan jantung. ❤ *Cara Penggunaan* 🌸 Bancuh dengan air suam (210ml)
    🌸 Minum sebagai ganti sarapan pagi ❤ *Harga Berpatutan*

    WM RM49.90
    EM RM52.90
    SGD/BND $24
    RP 250,000 🌱Kandungan 10 sachet

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #bizzybreakfast #breakfast #diet #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  1  0  22 August, 2019
  • SILKY CLEANSING OIL 
Cleansing oil terbaru dari ASL Cosmetics, memberikan kesegaran & kebersihan yang  menyeluruh.

Keistimewaan Silky Cleansing Oil 🌵 Menanggalkan semua jenis solekan mata dengan lembut, termasuk makeup kalis air.
🌵 Membantu melindungi & merawati kulit
🌵 Kulit akan rasa lembut selepas menggunakan nya.
.
Hanya RM 39.90 sahaja. 
Cuba dulu baru tahu hasilnyaaa... Jom grab sekaranggg!!!!!! Berminat? 
Blh wasapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen. 
Nanti saya akan hubungi anda...😊 👉 http://www.wasap.my/60182460706

#silkycleansingoil #makeup #makeupremover #aslegacy #ajensahrawang #rawang #kecantikan #emeraldrawang #rawang #jomsehat #penjagaanluarandandalaman #penjagaandiri #kesihatan #
  • SILKY CLEANSING OIL
    Cleansing oil terbaru dari ASL Cosmetics, memberikan kesegaran & kebersihan yang menyeluruh.

    Keistimewaan Silky Cleansing Oil 🌵 Menanggalkan semua jenis solekan mata dengan lembut, termasuk makeup kalis air.
    🌵 Membantu melindungi & merawati kulit
    🌵 Kulit akan rasa lembut selepas menggunakan nya.
    .
    Hanya RM 39.90 sahaja.
    Cuba dulu baru tahu hasilnyaaa... Jom grab sekaranggg!!!!!! Berminat?
    Blh wasapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.
    Nanti saya akan hubungi anda...😊 👉 http://www.wasap.my/60182460706

    #silkycleansingoil #makeup #makeupremover #aslegacy #ajensahrawang #rawang #kecantikan #emeraldrawang #rawang #jomsehat #penjagaanluarandandalaman #penjagaandiri #kesihatan #

  •  1  0  22 August, 2019
  • Meh kita bagi boost confident level korang dengan Fly & Kiss Make Up set.. Sebab apa tau, set Make Up ni sangat istimewa. Kelebihannya set Make Up ni boleh ikut warna darah pada kulit, kalau korang pakai dia akan ikut tona warna kulit korang. So dia nampak natural gituuu.

Set Make Up dari AS LEGACY ni juga waterproof tau, kalau korang yg jenis banyak aktiviti outdoor serta cepat berpeluh, memang bertahan lama.

1) Easy to use .
2) Mudah bawa kemana-mana sahaja . 
3) Senang apply & remove .
4) Mempunyai bagnyaa tersendiri . 
5) Mampu milik setiap wanita diluar sana .

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! RM 159.90

Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#flynkiss #setmakeup #5in1 #makeup #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan
  • Meh kita bagi boost confident level korang dengan Fly & Kiss Make Up set.. Sebab apa tau, set Make Up ni sangat istimewa. Kelebihannya set Make Up ni boleh ikut warna darah pada kulit, kalau korang pakai dia akan ikut tona warna kulit korang. So dia nampak natural gituuu.

    Set Make Up dari AS LEGACY ni juga waterproof tau, kalau korang yg jenis banyak aktiviti outdoor serta cepat berpeluh, memang bertahan lama.

    1) Easy to use .
    2) Mudah bawa kemana-mana sahaja .
    3) Senang apply & remove .
    4) Mempunyai bagnyaa tersendiri .
    5) Mampu milik setiap wanita diluar sana .

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! RM 159.90

    Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #flynkiss #setmakeup #5in1 #makeup #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman #kecantikan

  •  0  0  22 August, 2019
  • *BEAUTY 4 IN 1 FACIAL MASSAGER* - Membersihkan dan mengecilkan pori-pori
- Didatangkan dengan 4 kepala berlainan fungsi, boleh berputar 360 darjah
- Sesuai utk kegunaan harian
- Sesuai utk semua jenis kulit
- Menanggalkan sel kulit mati serta parut

Spesifikasi:
1. On-off switch.
2. 2 speed control: "Low" utk cucian harian, "High" utk pengelupasan/scrub.
3. Power: 3V DC (2 AAA 1.5V batteries operated (Tidak Disediakan)

4. 4 kepala berlainan fungsi.
- Soft Sponge Cleansing Head
: Digunakan di kawasan mata & muka. Menyegarkan serta membuang sel kulit mati - Ball Massage Head: Mengurut wajah yg letih/lesu, membantu pengaliran darah agar wajah tak berkedut & awet muda - Soft Makeup Cleansing Head: Digunakan bersama makeup remover utk menanggalkan sisa solekan/foundation/eyeliner - Brush Cleansing Head: Membersihkan wajah, mencuci jauh ke dalam pori, penggunaan berterusan boleh mengecilkan pori

Cara Penggunaan:

1) Utk penggunaan pertama, rendam berus di dalam air panas sebanyak 2kali, selama 5 minit.
2) Lembapkan wajah dengan air.
3) Pilih kepala yg bersesuaian dgn tujuan anda.
4) Pilih kelajuan yg dikehendaki.
5) Cuci selama 2-3minit dan bilas dgn air.

RM 125.00

cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

#beautymassage #magicfacemassage #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
#penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman
  • *BEAUTY 4 IN 1 FACIAL MASSAGER* - Membersihkan dan mengecilkan pori-pori
    - Didatangkan dengan 4 kepala berlainan fungsi, boleh berputar 360 darjah
    - Sesuai utk kegunaan harian
    - Sesuai utk semua jenis kulit
    - Menanggalkan sel kulit mati serta parut

    Spesifikasi:
    1. On-off switch.
    2. 2 speed control: "Low" utk cucian harian, "High" utk pengelupasan/scrub.
    3. Power: 3V DC (2 AAA 1.5V batteries operated (Tidak Disediakan)

    4. 4 kepala berlainan fungsi.
    - Soft Sponge Cleansing Head
    : Digunakan di kawasan mata & muka. Menyegarkan serta membuang sel kulit mati - Ball Massage Head: Mengurut wajah yg letih/lesu, membantu pengaliran darah agar wajah tak berkedut & awet muda - Soft Makeup Cleansing Head: Digunakan bersama makeup remover utk menanggalkan sisa solekan/foundation/eyeliner - Brush Cleansing Head: Membersihkan wajah, mencuci jauh ke dalam pori, penggunaan berterusan boleh mengecilkan pori

    Cara Penggunaan:

    1) Utk penggunaan pertama, rendam berus di dalam air panas sebanyak 2kali, selama 5 minit.
    2) Lembapkan wajah dengan air.
    3) Pilih kepala yg bersesuaian dgn tujuan anda.
    4) Pilih kelajuan yg dikehendaki.
    5) Cuci selama 2-3minit dan bilas dgn air.

    RM 125.00

    cuba dulu baru tahu hasilnyaaa...jom grab sekaranggg!!!! Berminat?
    Blh wsapp nombor di bawah atau tinggalkan nombor telefon di ruangan komen.. Nanti sye akan hubungi anda.. 🙂 👉🏻 http://www.wasap.my/60182460706

    #beautymassage #magicfacemassage #aslegacy #ajensahrawang #rawang #jomsehat #kesihatan #emeraldrawang
    #penjagaandiri #penjagaanluarandandalaman

  •  0  0  22 August, 2019
  • Pic Founder Mamadil Pn Dila  yg masih dalam pantang bersalin anak keempat.. Jeles tengok kan..tak nampak macam dalam pantang.. Body pun solid macam anak dara..rupanya anak dah 4.. Kalah yg anak2 dara 😅.. Nak tahu rahsianya tak? .. Rahsianya sebab Pn Dila konsisten amalkan Susu Rizqi dan Women Love.. Pn Dila start ambik balik Women Love lepas berpantang pada hari yg ke 13.. Sebab tu badan cepat mengecil kepada asal dan solid.. #susurizqi
#womenlove
#penjagaanluarandandalaman
#awetmuda
  • Pic Founder Mamadil Pn Dila yg masih dalam pantang bersalin anak keempat.. Jeles tengok kan..tak nampak macam dalam pantang.. Body pun solid macam anak dara..rupanya anak dah 4.. Kalah yg anak2 dara 😅.. Nak tahu rahsianya tak? .. Rahsianya sebab Pn Dila konsisten amalkan Susu Rizqi dan Women Love.. Pn Dila start ambik balik Women Love lepas berpantang pada hari yg ke 13.. Sebab tu badan cepat mengecil kepada asal dan solid.. #susurizqi
    #womenlove
    #penjagaanluarandandalaman
    #awetmuda

  •  13  0  5 July, 2018

Top #penjagaanluarandandalaman Posts

  • ASSALAMUALAIKUM...
HARI KE-20
PAKEJ BERPANTANG NORMAL
.
wanita yg.bersalin perlu di beri makanan dan minuman yg.khusus utk berpantang bg.membantu mymbuhkan kembali luka dalaman, menegangkan dan mgmbalikan keadaan sediakala sebelum bersalin dan supaya ibu kembali sihat sepenuhnya.
.
Byk pntang larang dlm. pnyediaan resepi brpntang khususnya makanan supaya tidak mndatangkan kesan buruk pd.badan ibu yg.lemah.
.
Elakkan makanan yg boleh mndatangkan gatal teutama pd wanita yg.bersalin mlalui pembedahan.Ini supaya luka pembedahan tidak gatal atau bernanah..
Jadi penting tau utk elak....
-ikan cencaru
-ikan tongkol
-ikan masin
-ikan keli
-ikan bawal
-ikan tetubuk
-ikan duri
-ikan sembilan
-dagung ayam
-daging lembu
-telur
.
Biasanya makanan dlm pntang slepas bersalin normal @ caesar adalah spt ikan selar, ikanmerah, ikan tenggiru, lada hitam, bawang putih, halia, asam jawa dll.
.
Masih mencari-cari confinement lady utk slot pantang anda?
Klik link di bawah krn Julia Diamond ada pnyelesaian....
http://pakejpantang.www.my/601125444270
.
#penjagaanibudanbayidlmpantang
#masakanibudalampantang
#basickemasrumah
#mandianherba
#tangasbasahkering
#urutantradisional
#bertungkubatusungai
#lulurbadansriayu
#paramperutbengkong
#pilisbuangangin
#pakejdalamdanluarnegara
#pakejstayindanwalki
#kualalumpurconfinement
#selangorconfinement
#melakaconfinement
#penjagaanluarandandalaman
  • ASSALAMUALAIKUM...
    HARI KE-20
    PAKEJ BERPANTANG NORMAL
    .
    wanita yg.bersalin perlu di beri makanan dan minuman yg.khusus utk berpantang bg.membantu mymbuhkan kembali luka dalaman, menegangkan dan mgmbalikan keadaan sediakala sebelum bersalin dan supaya ibu kembali sihat sepenuhnya.
    .
    Byk pntang larang dlm. pnyediaan resepi brpntang khususnya makanan supaya tidak mndatangkan kesan buruk pd.badan ibu yg.lemah.
    .
    Elakkan makanan yg boleh mndatangkan gatal teutama pd wanita yg.bersalin mlalui pembedahan.Ini supaya luka pembedahan tidak gatal atau bernanah..
    Jadi penting tau utk elak....
    -ikan cencaru
    -ikan tongkol
    -ikan masin
    -ikan keli
    -ikan bawal
    -ikan tetubuk
    -ikan duri
    -ikan sembilan
    -dagung ayam
    -daging lembu
    -telur
    .
    Biasanya makanan dlm pntang slepas bersalin normal @ caesar adalah spt ikan selar, ikanmerah, ikan tenggiru, lada hitam, bawang putih, halia, asam jawa dll.
    .
    Masih mencari-cari confinement lady utk slot pantang anda?
    Klik link di bawah krn Julia Diamond ada pnyelesaian....
    http://pakejpantang.www.my/601125444270
    .
    #penjagaanibudanbayidlmpantang
    #masakanibudalampantang
    #basickemasrumah
    #mandianherba
    #tangasbasahkering
    #urutantradisional
    #bertungkubatusungai
    #lulurbadansriayu
    #paramperutbengkong
    #pilisbuangangin
    #pakejdalamdanluarnegara
    #pakejstayindanwalki
    #kualalumpurconfinement
    #selangorconfinement
    #melakaconfinement
    #penjagaanluarandandalaman

  •  40  1  18 April, 2018