#naktenang Instagram Photos & Videos

naktenang - 2.2k posts

Hashtag Popularity

2
average comments
66.5
average likes

Latest #naktenang Posts

  • Saya suka bunga...ni bunga favourite sy😍

Bunga lily

Nama saintifiknya lilium candidum L terkenal sejak zaman Yunani kuno.

Lili atau lilium dikatakan berasal daripada perkataan Yunani iaitu leirion.

Bunga berkenaan antara tanaman berbunga yang tumbuh daripada umbi dan terdapat kira-kira 100 jenis.
Ia mempunyai karakter dan warna lembut serta memiliki keharuman yang unik.

Malah ia antara bunga yang hidup merimbun dan setiap kuntuman mempunyai enam kelopak cukup besar, wangi serta memiliki ragam warna mulai daripada putih, kuning, jingga, merah muda, merah selain ungu.

Antara kelebihan bunga berkenaan adalah mampu hidup dan haruman lebih lama serta memiliki haruman berbanding bunga lain.
Bunga ini memerlukan air secukupnya supaya tidak kekeringan.

Bagi mengelak persekitaran kering, elak meletakkan bunga lili di tempat terdedah terus cahaya matahari.

#naktenang#naksihat
  • Saya suka bunga...ni bunga favourite sy😍

    Bunga lily

    Nama saintifiknya lilium candidum L terkenal sejak zaman Yunani kuno.

    Lili atau lilium dikatakan berasal daripada perkataan Yunani iaitu leirion.

    Bunga berkenaan antara tanaman berbunga yang tumbuh daripada umbi dan terdapat kira-kira 100 jenis.
    Ia mempunyai karakter dan warna lembut serta memiliki keharuman yang unik.

    Malah ia antara bunga yang hidup merimbun dan setiap kuntuman mempunyai enam kelopak cukup besar, wangi serta memiliki ragam warna mulai daripada putih, kuning, jingga, merah muda, merah selain ungu.

    Antara kelebihan bunga berkenaan adalah mampu hidup dan haruman lebih lama serta memiliki haruman berbanding bunga lain.
    Bunga ini memerlukan air secukupnya supaya tidak kekeringan.

    Bagi mengelak persekitaran kering, elak meletakkan bunga lili di tempat terdedah terus cahaya matahari.

    #naktenang #naksihat

  •  3  0  28 July, 2020
  • JADI BAIK ADALAH KUNCI ASAS UNTUK SEGALA KEJAYAAN!
.
“Taknak lah baik” nanti kena kecam. “Taknak lah nampak baik” “nanti awek tak pandang. Awek sekaran pandang badboy”.
.
“Buat baik nanti kena pijak”!!
.
Yes buat baik memang akan kena dipandang remeh. Yes budak “goodboy” memang awek tak pandang, awek suka badyboy. Yes betul tu, baik ni selalu kena pijak.
.
Tetapi.
Kena pandang remeh, kecam, kita senyap kita dapat pahala.
Goodboy awek tak pandang, sikit je lekat awek. Tapi awek tu inshaAllah jodoh. Jodoh cerminan diri kita. Nak badboy, lepas kena game, salahkan lelaki.
Kena pijak, tapi ianya semua Allah yang dah takdir dugaan tu. Kita redho, jangan hukum or balas balik, Allah yang hukum manusia. Kita senyum, cakap Alhamdulillah, kejayaan WAJIB AKAN DIGANTI. 
.
So JADI BAIK! BAIK NI TAK PERNAH RUGI. ALLAH SUKA ORANG YANG BAIK. ASAS KEPADA SEMUA KEJAYAAN..
.
#baik #baikhati #jadibaik #andikaputera #apkartunmotivasi #kartun #dakwah #tenanghati #motivasipagi #motivasimalaysia #motivasihidup #duit #nakkaya #dakwahislam #pergimampus #mulutorang #kecam #insecure #naktenang #inspirasi  #hidup #inspirasihidup #motivasipagihari #goodboy #badboy #motivatormalaysia #selamatpagi
  • JADI BAIK ADALAH KUNCI ASAS UNTUK SEGALA KEJAYAAN!
    .
    “Taknak lah baik” nanti kena kecam. “Taknak lah nampak baik” “nanti awek tak pandang. Awek sekaran pandang badboy”.
    .
    “Buat baik nanti kena pijak”!!
    .
    Yes buat baik memang akan kena dipandang remeh. Yes budak “goodboy” memang awek tak pandang, awek suka badyboy. Yes betul tu, baik ni selalu kena pijak.
    .
    Tetapi.
    Kena pandang remeh, kecam, kita senyap kita dapat pahala.
    Goodboy awek tak pandang, sikit je lekat awek. Tapi awek tu inshaAllah jodoh. Jodoh cerminan diri kita. Nak badboy, lepas kena game, salahkan lelaki.
    Kena pijak, tapi ianya semua Allah yang dah takdir dugaan tu. Kita redho, jangan hukum or balas balik, Allah yang hukum manusia. Kita senyum, cakap Alhamdulillah, kejayaan WAJIB AKAN DIGANTI.
    .
    So JADI BAIK! BAIK NI TAK PERNAH RUGI. ALLAH SUKA ORANG YANG BAIK. ASAS KEPADA SEMUA KEJAYAAN..
    .
    #baik #baikhati #jadibaik #andikaputera #apkartunmotivasi #kartun #dakwah #tenanghati #motivasipagi #motivasimalaysia #motivasihidup #duit #nakkaya #dakwahislam #pergimampus #mulutorang #kecam #insecure #naktenang #inspirasi #hidup #inspirasihidup #motivasipagihari #goodboy #badboy #motivatormalaysia #selamatpagi

  •  950  20  27 July, 2020
  • NAMPAK MACAM KASAR? YES MEMANG KASAR.
.
Sebab mulut orang lagi kasar dekat kita. Tanamkan pesanan nk dalam mindset korang. Pergi mampus dengan semua orang nak cakap kat kita. Bukan diorang nilai kita. Allah yang nilai hati kita. Luaran ni manusian akan nilai dari atas rambut sampai bawah. Hati mereka tak nampak. Allah nampak hati kita.
.
Mulut orang tak bagi untuk 1 sen pon kat kita. Asal nak kisah sangat? Sanggup jatuhkan diri kita disebabkan mulut orang? Jangan bodohkan diri kita disebabkan diri kita sendiri. Mulut orang sampai kita mati dalam kubur pon masih tak akan senyap. Duk mengata lagi.
.
Kalau nak ikut mulut orang, memang tak aman hidup kita selamanya. Amankan diri kita. BE HAPPY! YES BE HAPPY! kita yanf pilih diri kita untuk happy. Hidup kita ni singkat sangat untuk sedeh nak kesah pasal mulut orang.
.
Duk kisah sangat pasal mulut orang macam diorang tentukan hidup kita yang kekal lama kat akhirat nanti. Kisah pasal diri kita ngn Allah. Dia yang tentukan segala galanya kat hidup kita yang lama kekal abadi nanti. Bukan hidup kat muka bumi yang singkat ni.
Fikir-fikirkanlah.
.

#dakwah #apkartunmotivasi #kaya #tenanghati #motivasipagi #motivasimalaysia #motivasihidup #duit #nakkaya #dakwahislam #kartun #pergimampus #mulutorang #kecam #insecure #naktenang #inspirasi  #hidup #inspirasihidup #motivasipagihari
  • NAMPAK MACAM KASAR? YES MEMANG KASAR.
    .
    Sebab mulut orang lagi kasar dekat kita. Tanamkan pesanan nk dalam mindset korang. Pergi mampus dengan semua orang nak cakap kat kita. Bukan diorang nilai kita. Allah yang nilai hati kita. Luaran ni manusian akan nilai dari atas rambut sampai bawah. Hati mereka tak nampak. Allah nampak hati kita.
    .
    Mulut orang tak bagi untuk 1 sen pon kat kita. Asal nak kisah sangat? Sanggup jatuhkan diri kita disebabkan mulut orang? Jangan bodohkan diri kita disebabkan diri kita sendiri. Mulut orang sampai kita mati dalam kubur pon masih tak akan senyap. Duk mengata lagi.
    .
    Kalau nak ikut mulut orang, memang tak aman hidup kita selamanya. Amankan diri kita. BE HAPPY! YES BE HAPPY! kita yanf pilih diri kita untuk happy. Hidup kita ni singkat sangat untuk sedeh nak kesah pasal mulut orang.
    .
    Duk kisah sangat pasal mulut orang macam diorang tentukan hidup kita yang kekal lama kat akhirat nanti. Kisah pasal diri kita ngn Allah. Dia yang tentukan segala galanya kat hidup kita yang lama kekal abadi nanti. Bukan hidup kat muka bumi yang singkat ni.
    Fikir-fikirkanlah.
    .

    #dakwah #apkartunmotivasi #kaya #tenanghati #motivasipagi #motivasimalaysia #motivasihidup #duit #nakkaya #dakwahislam #kartun #pergimampus #mulutorang #kecam #insecure #naktenang #inspirasi #hidup #inspirasihidup #motivasipagihari

  •  1,254  40  21 July, 2020
  • Rasa low esteem?
Rasa tak happy macam orang lain?

Buku ini amat sesuai untuk anda. 🤩

Swap left untuk tahu sinopsis setiap buku.

Interested? 

Ws Sis Fizah
👉010-4542532
👉010-4542532
👉010-4542532

Atau klik link dibawah@di Bio
http://www.wasap.my/60104542532

#muslimreads #reading #viral #naktenang #bacabuku
#gengmembacaohsem
  • Rasa low esteem?
    Rasa tak happy macam orang lain?

    Buku ini amat sesuai untuk anda. 🤩

    Swap left untuk tahu sinopsis setiap buku.

    Interested?

    Ws Sis Fizah
    👉010-4542532
    👉010-4542532
    👉010-4542532

    Atau klik link dibawah@di Bio
    http://www.wasap.my/60104542532

    #muslimreads #reading #viral #naktenang #bacabuku
    #gengmembacaohsem

  •  2  0  14 July, 2020
  • Characters in Letters To God Series 😍

Slide untuk baca sinopsis setiap buku.

Ma shaa Allah Best nya buku niii

Interested? 

Ws Sis Fizah
👉010-4542532
👉010-4542532
👉010-4542532

Atau klik link dibawah@di Bio
http://www.wasap.my/60104542532

#muslimreads #reading #viral #naktenang #bacabuku
#gengmembacaohsem
  • Characters in Letters To God Series 😍

    Slide untuk baca sinopsis setiap buku.

    Ma shaa Allah Best nya buku niii

    Interested?

    Ws Sis Fizah
    👉010-4542532
    👉010-4542532
    👉010-4542532

    Atau klik link dibawah@di Bio
    http://www.wasap.my/60104542532

    #muslimreads #reading #viral #naktenang #bacabuku
    #gengmembacaohsem

  •  1  0  14 July, 2020
  • -
Gaiss kalau korang rasa nak demam boleh je try guna #sabunbasuhbadan limau purut ni setiap kali mandi tapi baiknya mandi lepas asar lah ye. 
.
Mesti rasa sedap badan korang tak caya cer try 💪
Ni mandian wajib kami anak beranak di rumah tau 😍😍😍
.
#dauryacantek #dauryacantekpenang #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #rawatanislam #sabunlimau #perubatanislam #mandiangaram #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Gaiss kalau korang rasa nak demam boleh je try guna #sabunbasuhbadan limau purut ni setiap kali mandi tapi baiknya mandi lepas asar lah ye.
    .
    Mesti rasa sedap badan korang tak caya cer try 💪
    Ni mandian wajib kami anak beranak di rumah tau 😍😍😍
    .
    #dauryacantek #dauryacantekpenang #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #rawatanislam #sabunlimau #perubatanislam #mandiangaram #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  9  0  30 June, 2020
  • -
Anak-anak yang tidurnya kuat sangat mengunyah gigi kadang-kadang mak-mak ni rasa ngilu pulak dengar. .
.
Sebab macam ada kaca pulak dalam mulut anak masa tu? Mak try mak cik google info pasal kunyah gigi masa tidur. .
.
Alahai! risaunya mak. 🥴

Dan hari ni mak cuba mandikan anak bujang mak dengan #sabunbasuhbadan limau purut. Satu badan mak gosok. Harap makin kurang kunyah gigi lepas ni ye nak. .
.
Mak sayang abang tau. Sama-sama ikhtiar. .
.
#DAuryaCantek #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #lampugarambukit #sabunlimau #lampugaram #mandiangaram #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Anak-anak yang tidurnya kuat sangat mengunyah gigi kadang-kadang mak-mak ni rasa ngilu pulak dengar. .
    .
    Sebab macam ada kaca pulak dalam mulut anak masa tu? Mak try mak cik google info pasal kunyah gigi masa tidur. .
    .
    Alahai! risaunya mak. 🥴

    Dan hari ni mak cuba mandikan anak bujang mak dengan #sabunbasuhbadan limau purut. Satu badan mak gosok. Harap makin kurang kunyah gigi lepas ni ye nak. .
    .
    Mak sayang abang tau. Sama-sama ikhtiar. .
    .
    #DAuryaCantek #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #lampugarambukit #sabunlimau #lampugaram #mandiangaram #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  4  0  16 June, 2020
  • -
RASULULLAH SHALLALLAHU ‘ALAIHI WA SALAAM bersabda, “Sesungguhnya syaitan menyusup dalam diri manusia melalui aliran darah. Aku bimbang sekiranya syaitan itu menyusupkan keburukan dalam hati kamu berdua.”
.
(Muttafaqun ‘alaih. HR. Bukhari no. 3281 dan Muslim no. 2175).
.
Dari hadis di atas jelaslah bahawa jin dan syaitan oleh sihir.
.
Jadi sekarang anda dah tahu bahawa jin mampu untuk masuk ke dalam tubuh badan manusia dan berjalan ke seluruh tubuh badan manusia melalui salur darah. Anda juga sudah yakin bahawa sihir mampu mendatangkan kemudharatan dengan izin Allah. .
.
Tahukah Anda ?
.
Pada tubuh badan manusia ada lubang-lubang rongga. Pada asalnya fungsi lubang rongga ini adalah sebagai laluan keluar masuk udara, makanan atau pun cecair bagi pelbagai tujuan untuk kehidupan manusia. Jadi melalui lubang-lubang rongga inilah jin masuk dan terus ke dalam tubuh kita. Seterusnya berjalan melalui salur darah untuk melakukan kemudharatan pada kita.
.
Apabila lubang-lubang ini disapu dengan wangian, ia bertindak sebagai ‘penghadang’ yang menghalang jin daripada menceroboh masuk. Ini kerana fitrah jin yang tidak sukakan bau-bau wangian. Apatahlagi wangian kasturi adalah wangian yang disukai oleh Nabi Muhammad s.a.w.
.
Nabi s.a.w bersabda yang bermaksud, “Sebaik-baik wangian untuk kamu adalah kasturi” (HR Muslim). Apabila wangian kasturi disapu pada rongga-rongga badan, baunya akan masuk ke dalam tubuh badan kita dan diserap ke dalam darah.
.
Keadaan inilah yang akan menyakitkan jin dan membuatkan jin keluar. Inilah juga alasan yang membuatkan jika seseorang yang ada jin di dalam badannya, apabila menghidu bau wangian akan menimbulkan tindakbalas.
.
#kasturi #dauryacantekpenang #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    RASULULLAH SHALLALLAHU ‘ALAIHI WA SALAAM bersabda, “Sesungguhnya syaitan menyusup dalam diri manusia melalui aliran darah. Aku bimbang sekiranya syaitan itu menyusupkan keburukan dalam hati kamu berdua.”
    .
    (Muttafaqun ‘alaih. HR. Bukhari no. 3281 dan Muslim no. 2175).
    .
    Dari hadis di atas jelaslah bahawa jin dan syaitan oleh sihir.
    .
    Jadi sekarang anda dah tahu bahawa jin mampu untuk masuk ke dalam tubuh badan manusia dan berjalan ke seluruh tubuh badan manusia melalui salur darah. Anda juga sudah yakin bahawa sihir mampu mendatangkan kemudharatan dengan izin Allah. .
    .
    Tahukah Anda ?
    .
    Pada tubuh badan manusia ada lubang-lubang rongga. Pada asalnya fungsi lubang rongga ini adalah sebagai laluan keluar masuk udara, makanan atau pun cecair bagi pelbagai tujuan untuk kehidupan manusia. Jadi melalui lubang-lubang rongga inilah jin masuk dan terus ke dalam tubuh kita. Seterusnya berjalan melalui salur darah untuk melakukan kemudharatan pada kita.
    .
    Apabila lubang-lubang ini disapu dengan wangian, ia bertindak sebagai ‘penghadang’ yang menghalang jin daripada menceroboh masuk. Ini kerana fitrah jin yang tidak sukakan bau-bau wangian. Apatahlagi wangian kasturi adalah wangian yang disukai oleh Nabi Muhammad s.a.w.
    .
    Nabi s.a.w bersabda yang bermaksud, “Sebaik-baik wangian untuk kamu adalah kasturi” (HR Muslim). Apabila wangian kasturi disapu pada rongga-rongga badan, baunya akan masuk ke dalam tubuh badan kita dan diserap ke dalam darah.
    .
    Keadaan inilah yang akan menyakitkan jin dan membuatkan jin keluar. Inilah juga alasan yang membuatkan jika seseorang yang ada jin di dalam badannya, apabila menghidu bau wangian akan menimbulkan tindakbalas.
    .
    #kasturi #dauryacantekpenang #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  6  0  15 June, 2020
  • Tdk lah smua perkara itu harus kita nyatakan..
Cukuplah apa yg kita tahu itu dijadikan pnduan hdp serta pngajaran dimsa mendatang..
Redha dgn stiap ujian yg mnyinggah..
Agar hati trbiasa dididik bersangka baik selalu kpd Allah,juga trhadap orglain.
#naktenang
#jagahati
#sangkabaik
  • Tdk lah smua perkara itu harus kita nyatakan..
    Cukuplah apa yg kita tahu itu dijadikan pnduan hdp serta pngajaran dimsa mendatang..
    Redha dgn stiap ujian yg mnyinggah..
    Agar hati trbiasa dididik bersangka baik selalu kpd Allah,juga trhadap orglain.
    #naktenang
    #jagahati
    #sangkabaik

  •  2  0  9 June, 2020
  • -
Siapa pernah rasa kena tarik kaki masa tidur? 
Ada juga yang sering mimpi-mimpi buruk seperti

1) berada ditempat yang kotor
2) menyusu bayi
3) binatang berbisa seperti ular
4) kena kejar dengan binatang buas
5) dapat "sesuatu" dari seseorang. Dapat tangkal, dapat botol, kain kuning, cincin dll.

Itu semua tanda-tanda gangguan atau serangan😈
.
IKHTIAR LAH dengan mandi #sabunlimau InsyaAllah dengan izin Allah menghindari GANGGUAN diatas 👆
.
#DAuryaCantekPenang #kitajagakita #tidurlena #stayathome #sabunwangi #soap #bodywash #sabunbaju #sabuncuci #sabunjerawat
#sabunwajah #instaboomakademi #hatihati #naksihat #ikhtiarsehat #naktenang #ikhtiarsihat #ikhtiarjodoh #sabunruqyah #satukeluarga #sabunkulitsensitif #family #naksihat #sabun #sabunmandi #sabunlimaupurut #limaupurut #ikhtiarkesehatan #sabunkulit #rawatanislam
  • -
    Siapa pernah rasa kena tarik kaki masa tidur?
    Ada juga yang sering mimpi-mimpi buruk seperti

    1) berada ditempat yang kotor
    2) menyusu bayi
    3) binatang berbisa seperti ular
    4) kena kejar dengan binatang buas
    5) dapat "sesuatu" dari seseorang. Dapat tangkal, dapat botol, kain kuning, cincin dll.

    Itu semua tanda-tanda gangguan atau serangan😈
    .
    IKHTIAR LAH dengan mandi #sabunlimau InsyaAllah dengan izin Allah menghindari GANGGUAN diatas 👆
    .
    #DAuryaCantekPenang #kitajagakita #tidurlena #stayathome #sabunwangi #soap #bodywash #sabunbaju #sabuncuci #sabunjerawat
    #sabunwajah #instaboomakademi #hatihati #naksihat #ikhtiarsehat #naktenang #ikhtiarsihat #ikhtiarjodoh #sabunruqyah #satukeluarga #sabunkulitsensitif #family #naksihat #sabun #sabunmandi #sabunlimaupurut #limaupurut #ikhtiarkesehatan #sabunkulit #rawatanislam

  •  5  0  4 June, 2020
  • -
DENGAN IZIN ALLAH, MANFAAT GEL MANDIAN HIY'KMAAH/SABUNLIMAU🍊

1) Membantu mengurangkan kesakitan migrain atau sakit kepala (akibat gangguan Jin). .
.
2) Membantu memulihkan pelbagai masalah penyakit kulit termasuk psoriasis, dermatitis, ekzema dan lain- lain (akibat gangguan Jin). .
.
3) Membantu memulihkan semangat diri (anti kemurungan). .
.
4) Membantu menaikkan semangat diri bagi mangsa gangguan akibat disihir atau gangguan jin saka.

5) Membantu memulihkan masalah susah tidur malam (insomia). .
.
6) Membantu mengeluarkan angin dalam badan.

7) Membantu mengusir gangguan (Jin) dalam tubuh badan dengan izin Allah SWT. .
.
8) Membantu melegakan panas badan (akibat gangguan jin). .
.
9) Membantu menghilangkan bau badan serta melembutkan kulit. .
.
10) Membantu mengurangkan masalah depresi dan keletihan tubuh badan. .
.
Bahan-bahan : Air RO, Gliserin, Minyak Essential Limau Purut dan Limau Bali, Minyak Kelapa Dara, Minyak Habbatussauda, Susu Kambing dan Serbuk Lada Hitam.

Harga : 
Size 120 ml : RM 29.90 (SM), RM 35.90 (SS) BND & SGD 15 (BRUNEI & SINGAPORE)

Size 240 ml : RM 55.00 (SM), RM 60.00 (SS) BND & SGD 23.00 (BRUNEI & SINGAPORE) “RAWATLAH, IKHTIARLAH & TAWAKALLAH”

www.whatsapp.my/+60195297649
.
#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    DENGAN IZIN ALLAH, MANFAAT GEL MANDIAN HIY'KMAAH/SABUNLIMAU🍊

    1) Membantu mengurangkan kesakitan migrain atau sakit kepala (akibat gangguan Jin). .
    .
    2) Membantu memulihkan pelbagai masalah penyakit kulit termasuk psoriasis, dermatitis, ekzema dan lain- lain (akibat gangguan Jin). .
    .
    3) Membantu memulihkan semangat diri (anti kemurungan). .
    .
    4) Membantu menaikkan semangat diri bagi mangsa gangguan akibat disihir atau gangguan jin saka.

    5) Membantu memulihkan masalah susah tidur malam (insomia). .
    .
    6) Membantu mengeluarkan angin dalam badan.

    7) Membantu mengusir gangguan (Jin) dalam tubuh badan dengan izin Allah SWT. .
    .
    8) Membantu melegakan panas badan (akibat gangguan jin). .
    .
    9) Membantu menghilangkan bau badan serta melembutkan kulit. .
    .
    10) Membantu mengurangkan masalah depresi dan keletihan tubuh badan. .
    .
    Bahan-bahan : Air RO, Gliserin, Minyak Essential Limau Purut dan Limau Bali, Minyak Kelapa Dara, Minyak Habbatussauda, Susu Kambing dan Serbuk Lada Hitam.

    Harga :
    Size 120 ml : RM 29.90 (SM), RM 35.90 (SS) BND & SGD 15 (BRUNEI & SINGAPORE)

    Size 240 ml : RM 55.00 (SM), RM 60.00 (SS) BND & SGD 23.00 (BRUNEI & SINGAPORE) “RAWATLAH, IKHTIARLAH & TAWAKALLAH”

    www.whatsapp.my/+60195297649
    .
    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  8  0  4 June, 2020
  • -
Ada yang tak faham. Recharge tu apa? Recharge tu paling senang BUANG TENAGA BURUK. .
.
Caranya Mandi Ais.. .
.
Benda panas kena ais lama lama  sejuk ..Dari situlah datangnya energy yang baik.. .
.
🤫 psstt kesan nya dah tak minat membawang best ke best.
.
#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Ada yang tak faham. Recharge tu apa? Recharge tu paling senang BUANG TENAGA BURUK. .
    .
    Caranya Mandi Ais.. .
    .
    Benda panas kena ais lama lama sejuk ..Dari situlah datangnya energy yang baik.. .
    .
    🤫 psstt kesan nya dah tak minat membawang best ke best.
    .
    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  7  0  30 May, 2020
  • -
YAKINLAH MANDIAN MINYAK PATI KASTURI DAN GAHARU HIY'KMAAH ADALAH SATU IKHTIAR, ALLAH ADALAH PENYEMBUH SEGALA PENYAKIT. 
DENGAN IZIN ALLAH. .
.
MANDIAN MINYAK PATI KASTURI & GAHARU HIY'KMAAH ; .
.
1) Membantu mengurangkan tekanan akibat gangguan jin. .
.
2) Membantu menenang HATI. .
.
3) Membantu menghindari diri daripada gangguan Ilmu Hitam (SIHIR) dan makhluk halus (JIN). .
.
4) Membantu mengaktifkan aliran darah dalam badan yang rosak akibat gangguan jin. .
.
5) Membantu meningkatkan rasa kecerian dan kegembiraan. .
.
6) Membantu mengeluarkan dan melunturkan unsur-unsur negative dalam badan (SAKA) .
.
7) Membantu melunturkan SANTAU (semuanya dengan izin Allah SWT) .
.
8) Membantu menghilangkan SAKIT KEMURUNGAN akibat gangguan jin. .
.
9) Membantu mengurangkan sakit kepala/migrain (titiskan 5 titik minyak terapi ini ditapak tangan dan urut kepala selepas mandi) .
.
10) Membantu menarikkan SERI WAJAH yang rosak akibat gangguan jin (PELALAU WAJAH). .
.
Elakkan dari DILANGKAH kerana Mandian Pati Minyak Kasturi ni telah diruqyah dengan ayat-ayat Al-Quran.
.
#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    YAKINLAH MANDIAN MINYAK PATI KASTURI DAN GAHARU HIY'KMAAH ADALAH SATU IKHTIAR, ALLAH ADALAH PENYEMBUH SEGALA PENYAKIT.
    DENGAN IZIN ALLAH. .
    .
    MANDIAN MINYAK PATI KASTURI & GAHARU HIY'KMAAH ; .
    .
    1) Membantu mengurangkan tekanan akibat gangguan jin. .
    .
    2) Membantu menenang HATI. .
    .
    3) Membantu menghindari diri daripada gangguan Ilmu Hitam (SIHIR) dan makhluk halus (JIN). .
    .
    4) Membantu mengaktifkan aliran darah dalam badan yang rosak akibat gangguan jin. .
    .
    5) Membantu meningkatkan rasa kecerian dan kegembiraan. .
    .
    6) Membantu mengeluarkan dan melunturkan unsur-unsur negative dalam badan (SAKA) .
    .
    7) Membantu melunturkan SANTAU (semuanya dengan izin Allah SWT) .
    .
    8) Membantu menghilangkan SAKIT KEMURUNGAN akibat gangguan jin. .
    .
    9) Membantu mengurangkan sakit kepala/migrain (titiskan 5 titik minyak terapi ini ditapak tangan dan urut kepala selepas mandi) .
    .
    10) Membantu menarikkan SERI WAJAH yang rosak akibat gangguan jin (PELALAU WAJAH). .
    .
    Elakkan dari DILANGKAH kerana Mandian Pati Minyak Kasturi ni telah diruqyah dengan ayat-ayat Al-Quran.
    .
    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  9  2  29 May, 2020
  • -
Guru Kak Lyna selalu cakap, asalnya manusia ni baik tapi asbab Gangguan Makhluk Halus dan Qarin diri yang 'sakit', manusia ni jadi kurang baik
(bahasa halusnya lah 😌). .
.
Dulu Kawan Kak Lyna pernah sakit. Sakit kuat sangattt. Jadi baran, tak suka socialize dan negative thinker.

Asbab IKHTIAR dengan Product Hiy'kmaah D'Aurya Cantek, dengan Izin Allah Alhamdulillah 100% pulih. .
.
Lain tau rasa bila dah pulih. Beza dan rasa sihat. Tak payah Ustaz gitau. Diri sendiri akan terasa. .
.
Kak Lyna still mandi dengan Garam Mandian dan Pati-Pati Kasturi, Gaharu dan Oudh. Protection diri ni penting tau. Makhluk Halus ni pantang kita leka sikit, masuk lah dia.

Pati Kasturi Kijang Tulen ni untuk usir masalah Gangguan Sihir dan Saka.

Pati Gaharu pulak untuk usir sakit orang yang kita serap tanpa sengaja.

Pati Oudh ni, untuk tenangkan Qarin. Biar dia cool dan kurus kering 🤭. Tenang sangat tau lepas mandi Pati ni. .
.
#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Guru Kak Lyna selalu cakap, asalnya manusia ni baik tapi asbab Gangguan Makhluk Halus dan Qarin diri yang 'sakit', manusia ni jadi kurang baik
    (bahasa halusnya lah 😌). .
    .
    Dulu Kawan Kak Lyna pernah sakit. Sakit kuat sangattt. Jadi baran, tak suka socialize dan negative thinker.

    Asbab IKHTIAR dengan Product Hiy'kmaah D'Aurya Cantek, dengan Izin Allah Alhamdulillah 100% pulih. .
    .
    Lain tau rasa bila dah pulih. Beza dan rasa sihat. Tak payah Ustaz gitau. Diri sendiri akan terasa. .
    .
    Kak Lyna still mandi dengan Garam Mandian dan Pati-Pati Kasturi, Gaharu dan Oudh. Protection diri ni penting tau. Makhluk Halus ni pantang kita leka sikit, masuk lah dia.

    Pati Kasturi Kijang Tulen ni untuk usir masalah Gangguan Sihir dan Saka.

    Pati Gaharu pulak untuk usir sakit orang yang kita serap tanpa sengaja.

    Pati Oudh ni, untuk tenangkan Qarin. Biar dia cool dan kurus kering 🤭. Tenang sangat tau lepas mandi Pati ni. .
    .
    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  10  0  29 May, 2020
  • -
Asal berkawan je mesti tak lama, kejap je putus. Ada je yang tak kena.

Ada gak yang dah kahwin, tapi tak pernah kekal lama. Alasan nya, jodoh kami sampai sini sahaja.

Ramai yang tak sedar, JODOH BERAT sebab ada pendamping. Ada 'peminat' dari alam sana.

Mula-mula diusar saja, lepas tu jatuh hati. Bila sudah diresapi kita ni dia yang punya, gerenti ia tidakkan izin sesiapa pun mendekati 'kekasih' hati.

Bila ada je yang nak dekat, marah la si kawan. Abis lah dikacaunya. Porak peranda hidup, merana jadinya.

Jangan salahkan takdir. Usaha dan ikhtiar lah.

#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Asal berkawan je mesti tak lama, kejap je putus. Ada je yang tak kena.

    Ada gak yang dah kahwin, tapi tak pernah kekal lama. Alasan nya, jodoh kami sampai sini sahaja.

    Ramai yang tak sedar, JODOH BERAT sebab ada pendamping. Ada 'peminat' dari alam sana.

    Mula-mula diusar saja, lepas tu jatuh hati. Bila sudah diresapi kita ni dia yang punya, gerenti ia tidakkan izin sesiapa pun mendekati 'kekasih' hati.

    Bila ada je yang nak dekat, marah la si kawan. Abis lah dikacaunya. Porak peranda hidup, merana jadinya.

    Jangan salahkan takdir. Usaha dan ikhtiar lah.

    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  10  0  28 May, 2020
  • -
WALAUPUN HANYA GAMBAR HIASAN.
.
Siapa biasa ada lebam macam ni bila bangun tidur? 
Nak kata terlanggar bucu meja, tak. Nak kata kena cubit, lagi lah tidak.

Ini bukannya lebam biashe-biashe. Mood pun swings lain machiam je bila ada. Kan? 
Nak nak kalau dia timbul waktu menses. Perghhhhh angin puting beliung le jawabnya 🤭

Lebam ni timbul, ada sebab. Kalau nak ikhtiar, Kami ada je ubat. Buat apa nak simpan, benda boleh dirawat. 🤗
.
#SkuadBantuSihat #DAuryaCantekPenang #gangguanjin #sabunlimau #ruqyah
#mandiangaram #mandibunga #lebamlebam #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    WALAUPUN HANYA GAMBAR HIASAN.
    .
    Siapa biasa ada lebam macam ni bila bangun tidur?
    Nak kata terlanggar bucu meja, tak. Nak kata kena cubit, lagi lah tidak.

    Ini bukannya lebam biashe-biashe. Mood pun swings lain machiam je bila ada. Kan?
    Nak nak kalau dia timbul waktu menses. Perghhhhh angin puting beliung le jawabnya 🤭

    Lebam ni timbul, ada sebab. Kalau nak ikhtiar, Kami ada je ubat. Buat apa nak simpan, benda boleh dirawat. 🤗
    .
    #SkuadBantuSihat #DAuryaCantekPenang #gangguanjin #sabunlimau #ruqyah
    #mandiangaram #mandibunga #lebamlebam #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  10  0  27 May, 2020
  • -
Kesakitan di dalam jiwa adalah sesuatu yang kita tidak nampak. Fizikal luar nampak sihat & badan perkasa.

Tetapi di dalam JIWA ada penghuni, penghuni yang ingin merosakkan secara pelahan-lahan. .
.
Produk Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek di datang kan dalam bentuk mandian & kegunaan harian sebagai suppliment ruhaniah, berasaskan KASTURI & GARAM.

Jangan claim orang sana sini dah tak betul atau hukum yang bukan-bukan. Sebenarnya dia tengah berlawan dengan jiwanya, kerana jiwanya sedang sakit & perlukan SUPPLIMENT RUHANIAH.
.
Nak IKHTIAR jom whatsApp saya.
.
#SkuadBantuSihat #DAuryaCantekPenang #lampugarambukit #sabunlimau #lampugaram
#mandiangaram #mandibunga #ikhtiarsihat #pengobatanalternatif #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Kesakitan di dalam jiwa adalah sesuatu yang kita tidak nampak. Fizikal luar nampak sihat & badan perkasa.

    Tetapi di dalam JIWA ada penghuni, penghuni yang ingin merosakkan secara pelahan-lahan. .
    .
    Produk Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek di datang kan dalam bentuk mandian & kegunaan harian sebagai suppliment ruhaniah, berasaskan KASTURI & GARAM.

    Jangan claim orang sana sini dah tak betul atau hukum yang bukan-bukan. Sebenarnya dia tengah berlawan dengan jiwanya, kerana jiwanya sedang sakit & perlukan SUPPLIMENT RUHANIAH.
    .
    Nak IKHTIAR jom whatsApp saya.
    .
    #SkuadBantuSihat #DAuryaCantekPenang #lampugarambukit #sabunlimau #lampugaram
    #mandiangaram #mandibunga #ikhtiarsihat #pengobatanalternatif #instaboomakademi #santau #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #PerubatanIslam #rawatanislam #Anxiety #MandiAis #mandibunga #sihir #sihat #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #naksihat #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  8  0  22 May, 2020
  • -
Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
.
#skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

    Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

    Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

    Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

    Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

    Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

    Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
    .
    #skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  5  0  19 May, 2020
  • -
Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
.
#skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

    Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

    Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

    Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

    Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

    Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

    Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
    .
    #skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  6  0  19 May, 2020
  • -
Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
.
#skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    Dulu awal-awal pasarkan Product Hiy'kmaah by D'Aurya Cantek, pening gak pasal banyak sangat items.

    Pening macam mana lah aku nak pasarkan. Dah banyak kali join kelas online, kelas offline Ustaz, baru ler faham. Baru ler nampak terang je jalan.

    Kalau sakit asbab Sihir pakai product sekian-sekian., kalau asbab Saka dan lain-lain, pakai product sekian-sekian.

    Kalau sakit asbab #Santau, #Migraine, #Sihir yang teruk, #Demam pagi atau petang saja, #LebamLebam, pakai product sekian-sekian dan sekian. Berapa banyak sekian daaa.

    Rupanya setiap ubat, ada manfaat dan khasiat yang tersendiri.

    Cuma pesakit kena terus terang je sama kami Jurufarmasi DAC, jadi dapat lah kami suggest ubat yang sesuai. Camatuu 😁

    Sooo mudah tak payah dah nak penim penim lagi.
    .
    #skuadbantusihat #patikasturiasli #patikasturi #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #sabunlimau #mandiais #mandibunga #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #mandiangaram #naktenang #ikhtiarjodoh #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  3  0  18 May, 2020

Top #naktenang Posts

  • -
YAKINLAH MANDIAN MINYAK PATI KASTURI DAN GAHARU HIY'KMAAH ADALAH SATU IKHTIAR, ALLAH ADALAH PENYEMBUH SEGALA PENYAKIT. 
DENGAN IZIN ALLAH. .
.
MANDIAN MINYAK PATI KASTURI & GAHARU HIY'KMAAH ; .
.
1) Membantu mengurangkan tekanan akibat gangguan jin. .
.
2) Membantu menenang HATI. .
.
3) Membantu menghindari diri daripada gangguan Ilmu Hitam (SIHIR) dan makhluk halus (JIN). .
.
4) Membantu mengaktifkan aliran darah dalam badan yang rosak akibat gangguan jin. .
.
5) Membantu meningkatkan rasa kecerian dan kegembiraan. .
.
6) Membantu mengeluarkan dan melunturkan unsur-unsur negative dalam badan (SAKA) .
.
7) Membantu melunturkan SANTAU (semuanya dengan izin Allah SWT) .
.
8) Membantu menghilangkan SAKIT KEMURUNGAN akibat gangguan jin. .
.
9) Membantu mengurangkan sakit kepala/migrain (titiskan 5 titik minyak terapi ini ditapak tangan dan urut kepala selepas mandi) .
.
10) Membantu menarikkan SERI WAJAH yang rosak akibat gangguan jin (PELALAU WAJAH). .
.
Elakkan dari DILANGKAH kerana Mandian Pati Minyak Kasturi ni telah diruqyah dengan ayat-ayat Al-Quran.
.
#skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh
  • -
    YAKINLAH MANDIAN MINYAK PATI KASTURI DAN GAHARU HIY'KMAAH ADALAH SATU IKHTIAR, ALLAH ADALAH PENYEMBUH SEGALA PENYAKIT.
    DENGAN IZIN ALLAH. .
    .
    MANDIAN MINYAK PATI KASTURI & GAHARU HIY'KMAAH ; .
    .
    1) Membantu mengurangkan tekanan akibat gangguan jin. .
    .
    2) Membantu menenang HATI. .
    .
    3) Membantu menghindari diri daripada gangguan Ilmu Hitam (SIHIR) dan makhluk halus (JIN). .
    .
    4) Membantu mengaktifkan aliran darah dalam badan yang rosak akibat gangguan jin. .
    .
    5) Membantu meningkatkan rasa kecerian dan kegembiraan. .
    .
    6) Membantu mengeluarkan dan melunturkan unsur-unsur negative dalam badan (SAKA) .
    .
    7) Membantu melunturkan SANTAU (semuanya dengan izin Allah SWT) .
    .
    8) Membantu menghilangkan SAKIT KEMURUNGAN akibat gangguan jin. .
    .
    9) Membantu mengurangkan sakit kepala/migrain (titiskan 5 titik minyak terapi ini ditapak tangan dan urut kepala selepas mandi) .
    .
    10) Membantu menarikkan SERI WAJAH yang rosak akibat gangguan jin (PELALAU WAJAH). .
    .
    Elakkan dari DILANGKAH kerana Mandian Pati Minyak Kasturi ni telah diruqyah dengan ayat-ayat Al-Quran.
    .
    #skuadbantusihat #kasturiasli #patikasturi #pengobatanalternatif #penyakitain #DAuryaCantekpenang #instaboomakademi #sihirain #gangguanjin #gangguan #sakitkepala #naksihat #perubatanislam #rawatanislam #Anxiety #sabunlimau #mandiais #mandibunga #sihir #garammandian #sabunlimaupurut #sabunmandi #sabunlimau #mandiangaram #gangguanjin #gangguan #naktenang #ikhtiarperubatanislam #ikhtiarsihat #ikhtiarsehat #ikhtiarkesehatan #ikhtiarhamil #ikhtiarjodoh

  •  9  2  29 May, 2020