#mukapanjang Instagram Photos & Videos

mukapanjang - 190 posts

Hashtag Popularity

3
average comments
145.1
average likes

Latest #mukapanjang Posts

  • Kok jadi sering keluar sama mereka ya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Dulu mah boro" yakan๐Ÿ˜๐Ÿ˜jumpa aja macem orang gak kenal๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kurang satu personel nya๐Ÿ˜„
#mukapanjang 
#thankfortimeguys
  • Kok jadi sering keluar sama mereka ya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Dulu mah boro" yakan๐Ÿ˜๐Ÿ˜jumpa aja macem orang gak kenal๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    Kurang satu personel nya๐Ÿ˜„
    #mukapanjang
    #thankfortimeguys

  •  25  0  30 June, 2020
  • Cuba teliti gambar berikut. Adakah anda benar-benar bijak membuat pilihan atau sebenarnya sekadar tangkap muat dan bersikap syok sendiri? Ini penting kerana, sama seperti pakaian, pemilihan tudung yang menarik harus bersesuaian dengan bentuk wajah seseorang. Sebab itu ada tudung yang nampak cantik apabila dipakai namun kurang menawan bagi wanita lain.

#mytudungmalaysia
#mytudung
#tudungcotton
#comingsoon
#mukabujur
#mukapanjang
  • Cuba teliti gambar berikut. Adakah anda benar-benar bijak membuat pilihan atau sebenarnya sekadar tangkap muat dan bersikap syok sendiri? Ini penting kerana, sama seperti pakaian, pemilihan tudung yang menarik harus bersesuaian dengan bentuk wajah seseorang. Sebab itu ada tudung yang nampak cantik apabila dipakai namun kurang menawan bagi wanita lain.

    #mytudungmalaysia
    #mytudung
    #tudungcotton
    #comingsoon
    #mukabujur
    #mukapanjang

  •  0  0  30 April, 2020
  • Perhatikan timbunan tudung koleksi sendiri di dalam almari. Tentu ada yang diperbuat daripada fabrik jersi, kapas, likra, sutera, satin, georgette, renda, sifon, kashmir dan sebagainya.  Jenis tudung mana satu yang sesuai dengan bentuk wajah? 
Bentuk muka panjang

Mereka yang mempunyai bentuk muka panjang ini dicirikan dengan dagu yang panjang. Bezanya adalah bentuk kening yang lonjong dan relatif lebih tinggi dengan jarak pelipis yang sama dengan jarak rahang. Bagi mengurangkan kedudukan kening yang tinggi, disarankan menggunakan anak tudung yang kedudukannya diletakkan ke bawah sedikit sehingga menutupi bahagian kening.

Penggunaan anak tudung Syria bersama selendang adalah disarankan kerana ia dapat membantu menutup sedikit bahagian kening yang tinggi. Seperti mereka yang mempunyai bentuk muka bujur, semua jenis selendang sesuai digayakan.

#mytudungmalaysia
#mytudung
#tudungcotton
#comingsoon
#mukabujur
#mukapanjang
  • Perhatikan timbunan tudung koleksi sendiri di dalam almari. Tentu ada yang diperbuat daripada fabrik jersi, kapas, likra, sutera, satin, georgette, renda, sifon, kashmir dan sebagainya. Jenis tudung mana satu yang sesuai dengan bentuk wajah?
    Bentuk muka panjang

    Mereka yang mempunyai bentuk muka panjang ini dicirikan dengan dagu yang panjang. Bezanya adalah bentuk kening yang lonjong dan relatif lebih tinggi dengan jarak pelipis yang sama dengan jarak rahang. Bagi mengurangkan kedudukan kening yang tinggi, disarankan menggunakan anak tudung yang kedudukannya diletakkan ke bawah sedikit sehingga menutupi bahagian kening.

    Penggunaan anak tudung Syria bersama selendang adalah disarankan kerana ia dapat membantu menutup sedikit bahagian kening yang tinggi. Seperti mereka yang mempunyai bentuk muka bujur, semua jenis selendang sesuai digayakan.

    #mytudungmalaysia
    #mytudung
    #tudungcotton
    #comingsoon
    #mukabujur
    #mukapanjang

  •  1  0  27 April, 2020
  • Muka yang sama, mata yang sama... #mukapanjang
  • Muka yang sama, mata yang sama... #mukapanjang

  •  7  3  28 May, 2018
  • Assalamualaikum
 Itu muka yah bukan rel kereta๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐Ÿ˜
#mukapanjang and lebarโ˜บโ˜บ
  • Assalamualaikum
    Itu muka yah bukan rel kereta๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐Ÿ˜
    #mukapanjang and lebarโ˜บโ˜บ

  •  18  0  22 May, 2018
  • Aahh,meskipun gak pernah beraturan diet  ya dan masih suka "jajan" ๐Ÿ˜๐Ÿ˜,tapi udah mulai keliatan muka ya terlihat agak panjang dan gak bulet lagi kyk dulu lagi,๐Ÿ˜๐Ÿ˜..dan sangat suka liat dagu ya terlihat juga panjang,, ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰,,,dengan rambut baru yg abis di potong ini jadi keliatan syantikk dan kece,freshh.๐Ÿ’‡๐Ÿ’‡๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š,,kalo seperti ini harus gak boleh bolong2 lagi nih diet harus semangat dan niat buat bikin mkin tirus muka ini,,,semangat buat sehat,semangat buat diet...Yeah,,,,semoga berhasilllll ๐Ÿ˜Š๐Ÿ™๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜š๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’‡๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜š๐Ÿ˜๐Ÿ˜..#syantikkk#selfie#rambutbaru#kece#semangatbuatsehat#berhasil#borubatak#gakbuletlagi#semogamakintirus#mukabersih#mukapanjang#fresh#
  • Aahh,meskipun gak pernah beraturan diet ya dan masih suka "jajan" ๐Ÿ˜๐Ÿ˜,tapi udah mulai keliatan muka ya terlihat agak panjang dan gak bulet lagi kyk dulu lagi,๐Ÿ˜๐Ÿ˜..dan sangat suka liat dagu ya terlihat juga panjang,, ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰,,,dengan rambut baru yg abis di potong ini jadi keliatan syantikk dan kece,freshh.๐Ÿ’‡๐Ÿ’‡๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š,,kalo seperti ini harus gak boleh bolong2 lagi nih diet harus semangat dan niat buat bikin mkin tirus muka ini,,,semangat buat sehat,semangat buat diet...Yeah,,,,semoga berhasilllll ๐Ÿ˜Š๐Ÿ™๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜š๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’‡๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜š๐Ÿ˜๐Ÿ˜.. #syantikkk #selfie #rambutbaru #kece #semangatbuatsehat #berhasil #borubatak #gakbuletlagi #semogamakintirus #mukabersih#mukapanjang#fresh#

  •  9  0  26 March, 2017
  • ๐ŸœBahan bukan mknn yg dibenarkn dlm mee segera..
.
๐Ÿœ kalsium sulfat
-bahan buat arca
.
๐Ÿœasid tartarik
-bahan dlm julap
.
๐Ÿœkalsium oksida
-racun serangga
.
๐ŸœBHT
- agen perosak buah pinggang
.
๐Ÿœpropyl gallate
-memandulkn
.
๐Ÿœpentasodium tryphosphate - detergent pencuci
.
๐Ÿœpropylene glycol
-minyak pendingin enjin kereta
.
๐Ÿœtartrazine
-pewarne kuning yg menyebabkn kanak2 menkd hiperaktif..
.
๐Ÿœpolydimethylsiloxane
-bahan utk contact lens
.
๐Ÿœ3tiary butylhydroxyquinone - cecair dlm pemetik api..
.
#peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang
  • ๐ŸœBahan bukan mknn yg dibenarkn dlm mee segera..
    .
    ๐Ÿœ kalsium sulfat
    -bahan buat arca
    .
    ๐Ÿœasid tartarik
    -bahan dlm julap
    .
    ๐Ÿœkalsium oksida
    -racun serangga
    .
    ๐ŸœBHT
    - agen perosak buah pinggang
    .
    ๐Ÿœpropyl gallate
    -memandulkn
    .
    ๐Ÿœpentasodium tryphosphate - detergent pencuci
    .
    ๐Ÿœpropylene glycol
    -minyak pendingin enjin kereta
    .
    ๐Ÿœtartrazine
    -pewarne kuning yg menyebabkn kanak2 menkd hiperaktif..
    .
    ๐Ÿœpolydimethylsiloxane
    -bahan utk contact lens
    .
    ๐Ÿœ3tiary butylhydroxyquinone - cecair dlm pemetik api..
    .
    #peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang

  •  623  12  7 January, 2017
  • ๐ŸœBahan bukan mknn yg dibenarkn dlm mee segera..
.
๐Ÿœ kalsium sulfat
-bahan buat arca
.
๐Ÿœasid tartarik
-bahan dlm julap
.
๐Ÿœkalsium oksida
-racun serangga
.
๐ŸœBHT
- agen perosak buah pinggang
.
๐Ÿœpropyl gallate
-memandulkn
.
๐Ÿœpentasodium tryphosphate - 
detergent pencuci
.
๐Ÿœpropylene glycol
-minyak pendingin enjin kereta
.
๐Ÿœtartrazine
-pewarne kuning yg menyebabkn kanak2 menjd hiperaktif..
.
๐Ÿœpolydimethylsiloxane
-bahan utk contact lens
.
๐Ÿœ3tiary butylhydroxyquinone - cecair dlm pemetik api..
.
#peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang
  • ๐ŸœBahan bukan mknn yg dibenarkn dlm mee segera..
    .
    ๐Ÿœ kalsium sulfat
    -bahan buat arca
    .
    ๐Ÿœasid tartarik
    -bahan dlm julap
    .
    ๐Ÿœkalsium oksida
    -racun serangga
    .
    ๐ŸœBHT
    - agen perosak buah pinggang
    .
    ๐Ÿœpropyl gallate
    -memandulkn
    .
    ๐Ÿœpentasodium tryphosphate -
    detergent pencuci
    .
    ๐Ÿœpropylene glycol
    -minyak pendingin enjin kereta
    .
    ๐Ÿœtartrazine
    -pewarne kuning yg menyebabkn kanak2 menjd hiperaktif..
    .
    ๐Ÿœpolydimethylsiloxane
    -bahan utk contact lens
    .
    ๐Ÿœ3tiary butylhydroxyquinone - cecair dlm pemetik api..
    .
    #peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang

  •  1,286  1  7 January, 2017

Top #mukapanjang Posts

  • Kok jadi sering keluar sama mereka ya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Dulu mah boro" yakan๐Ÿ˜๐Ÿ˜jumpa aja macem orang gak kenal๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kurang satu personel nya๐Ÿ˜„
#mukapanjang 
#thankfortimeguys
  • Kok jadi sering keluar sama mereka ya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Dulu mah boro" yakan๐Ÿ˜๐Ÿ˜jumpa aja macem orang gak kenal๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    Kurang satu personel nya๐Ÿ˜„
    #mukapanjang
    #thankfortimeguys

  •  25  0  30 June, 2020
  • Perhatikan timbunan tudung koleksi sendiri di dalam almari. Tentu ada yang diperbuat daripada fabrik jersi, kapas, likra, sutera, satin, georgette, renda, sifon, kashmir dan sebagainya.  Jenis tudung mana satu yang sesuai dengan bentuk wajah? 
Bentuk muka panjang

Mereka yang mempunyai bentuk muka panjang ini dicirikan dengan dagu yang panjang. Bezanya adalah bentuk kening yang lonjong dan relatif lebih tinggi dengan jarak pelipis yang sama dengan jarak rahang. Bagi mengurangkan kedudukan kening yang tinggi, disarankan menggunakan anak tudung yang kedudukannya diletakkan ke bawah sedikit sehingga menutupi bahagian kening.

Penggunaan anak tudung Syria bersama selendang adalah disarankan kerana ia dapat membantu menutup sedikit bahagian kening yang tinggi. Seperti mereka yang mempunyai bentuk muka bujur, semua jenis selendang sesuai digayakan.

#mytudungmalaysia
#mytudung
#tudungcotton
#comingsoon
#mukabujur
#mukapanjang
  • Perhatikan timbunan tudung koleksi sendiri di dalam almari. Tentu ada yang diperbuat daripada fabrik jersi, kapas, likra, sutera, satin, georgette, renda, sifon, kashmir dan sebagainya. Jenis tudung mana satu yang sesuai dengan bentuk wajah?
    Bentuk muka panjang

    Mereka yang mempunyai bentuk muka panjang ini dicirikan dengan dagu yang panjang. Bezanya adalah bentuk kening yang lonjong dan relatif lebih tinggi dengan jarak pelipis yang sama dengan jarak rahang. Bagi mengurangkan kedudukan kening yang tinggi, disarankan menggunakan anak tudung yang kedudukannya diletakkan ke bawah sedikit sehingga menutupi bahagian kening.

    Penggunaan anak tudung Syria bersama selendang adalah disarankan kerana ia dapat membantu menutup sedikit bahagian kening yang tinggi. Seperti mereka yang mempunyai bentuk muka bujur, semua jenis selendang sesuai digayakan.

    #mytudungmalaysia
    #mytudung
    #tudungcotton
    #comingsoon
    #mukabujur
    #mukapanjang

  •  1  0  27 April, 2020
  • Cuba teliti gambar berikut. Adakah anda benar-benar bijak membuat pilihan atau sebenarnya sekadar tangkap muat dan bersikap syok sendiri? Ini penting kerana, sama seperti pakaian, pemilihan tudung yang menarik harus bersesuaian dengan bentuk wajah seseorang. Sebab itu ada tudung yang nampak cantik apabila dipakai namun kurang menawan bagi wanita lain.

#mytudungmalaysia
#mytudung
#tudungcotton
#comingsoon
#mukabujur
#mukapanjang
  • Cuba teliti gambar berikut. Adakah anda benar-benar bijak membuat pilihan atau sebenarnya sekadar tangkap muat dan bersikap syok sendiri? Ini penting kerana, sama seperti pakaian, pemilihan tudung yang menarik harus bersesuaian dengan bentuk wajah seseorang. Sebab itu ada tudung yang nampak cantik apabila dipakai namun kurang menawan bagi wanita lain.

    #mytudungmalaysia
    #mytudung
    #tudungcotton
    #comingsoon
    #mukabujur
    #mukapanjang

  •  0  0  30 April, 2020
  • Apa sebenarnya eat clean? .
Eat clean adalah pemknn seimbang.
.
Eat clean tidak mengecualikn mane2 bahagian dlm piramid mknn.
.
Eat clean perlu mkn 6 kali sehari (3 menu utame, 3 snack)
.
Eat clean memerlukn sedikit senaman ringan bg melancarkn sistem badan.
.
Anda dibenarkn mkn 3 snacks tersebut sekiranya melakukn snaman yg disediakn.
.
Eat clean hanya perlu minum air masak mengikut keperluan bdn.
.
Jgn dera diri anda utk minum air mengikut kiraan berat 25kg=1 liter. .
Ia boleh membebankn buah pinggang anda.
.
Cadangan hidangan mknn dan senarai senaman disediakn dlm program.
.
X perlu lagi nk pening2 pikir jadual pemknn anda.
.
Ws Coach Peeqa utk sbrang detail.
.
@Peeqaanuar- 019-227 6871
.
#peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang
  • Apa sebenarnya eat clean? .
    Eat clean adalah pemknn seimbang.
    .
    Eat clean tidak mengecualikn mane2 bahagian dlm piramid mknn.
    .
    Eat clean perlu mkn 6 kali sehari (3 menu utame, 3 snack)
    .
    Eat clean memerlukn sedikit senaman ringan bg melancarkn sistem badan.
    .
    Anda dibenarkn mkn 3 snacks tersebut sekiranya melakukn snaman yg disediakn.
    .
    Eat clean hanya perlu minum air masak mengikut keperluan bdn.
    .
    Jgn dera diri anda utk minum air mengikut kiraan berat 25kg=1 liter. .
    Ia boleh membebankn buah pinggang anda.
    .
    Cadangan hidangan mknn dan senarai senaman disediakn dlm program.
    .
    X perlu lagi nk pening2 pikir jadual pemknn anda.
    .
    Ws Coach Peeqa utk sbrang detail.
    .
    @Peeqaanuar- 019-227 6871
    .
    #peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang

  •  1,234  0  1 January, 2017
  • ๐Ÿ‰CARA MEMILIH TEMBIKAI YG MANIS UTK JUS๐Ÿ‰
.
๐Ÿ‰pilih tembikai yg garisannya sekata dan cantik.
.
๐Ÿ‰pilih yg berwarne gelap.
.
๐Ÿ‰bertangkai bengkok utk kemanissannya..
.
๐Ÿ‰pilih yg garisannya sehingga ke bontot tembikai bg kulit yg nipis..
.
๐Ÿ‰ slmt mencube! Dh buat jus nnt, jgn lupe tag!
.
Ws Coach Peeqa for detail..
.
@Peeqaanuar- 019- 227 6871
.
#peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang
  • ๐Ÿ‰CARA MEMILIH TEMBIKAI YG MANIS UTK JUS๐Ÿ‰
    .
    ๐Ÿ‰pilih tembikai yg garisannya sekata dan cantik.
    .
    ๐Ÿ‰pilih yg berwarne gelap.
    .
    ๐Ÿ‰bertangkai bengkok utk kemanissannya..
    .
    ๐Ÿ‰pilih yg garisannya sehingga ke bontot tembikai bg kulit yg nipis..
    .
    ๐Ÿ‰ slmt mencube! Dh buat jus nnt, jgn lupe tag!
    .
    Ws Coach Peeqa for detail..
    .
    @Peeqaanuar- 019- 227 6871
    .
    #peeqaanuarchallengeyourlife #kurustanpadoktor #gemuk #gemukair #gemukdaging #gemukangin #lemaktepu #lemakbelakang #lemakmenggeleber #gemuksejaklahir #gendut #lemakpadu #lemaktimbangkilo #lemakseluruhbadan #gemukgedempol #gemukgila #daguberlapis #mukabujur #mukalebar #mukabulat #mukaoval #mukapanjang #comel #cute #cerminmata #vip #mukalonjong #mukataktahumalu #babyface #mukamatang

  •  1,075  0  2 January, 2017