#lepasbersalin Instagram Photos & Videos

lepasbersalin - 6.8k posts

Hashtag Popularity

1.6
average comments
36.3
average likes

Latest #lepasbersalin Posts

  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
⁣.
Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
⁣.
Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
⁣.
Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
⁣.
Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
.
📲 0143530161
Grab your MTLF COMBO now 💪🏻
  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
    ⁣.
    Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
    ⁣.
    Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
    ⁣.
    Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
    ⁣.
    Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
    .
    📲 0143530161
    Grab your MTLF COMBO now 💪🏻

  •  4  1  10 hours ago
  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
⁣.
Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
⁣.
Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
⁣.
Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
⁣.
Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
.
📲 0143530161
Grab your MTLF COMBO now 💪🏻
  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
    ⁣.
    Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
    ⁣.
    Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
    ⁣.
    Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
    ⁣.
    Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
    .
    📲 0143530161
    Grab your MTLF COMBO now 💪🏻

  •  2  1  10 hours ago
  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
⁣.
Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
⁣.
Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
⁣.
Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
⁣.
Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
.
📲 0143530161
Grab your MTLF COMBO now 💪🏻
  • Ramai orang sering mengabaikan TIDUR dan TEKANAN. ⁣⁣⁣⁣⁣😒😯 Musim PKP pulak kan? Amboiii seronok jadi BURUNG HANTU kan?
    ⁣.
    Kedua-duanya, sebenarnya, mempunyai kesan kuat terhadap selera dan berat badan anda. ⁣⁣⁣⁣⁣🚫
    ⁣.
    Kekurangan tidur boleh mengganggu hormon yang mengawal selera makan leptin dan ghrelin. Satu lagi hormon, kortisol, menjadi lebih tinggi apabila anda tertekan.⁣⁣⁣⁣⁣😁
    ⁣.
    Mengalami perubahan hormon ini boleh meningkatkan kelaparan dan keinginan anda, untuk makanan yang tidak sihat, yang membawa kepada pengambilan kalori yang lebih tinggi. ⁣⁣⁣⁣⁣✔️
    ⁣.
    Kekurangan tidur kronik dan tekanan juga boleh meningkatkan risiko beberapa penyakit, termasuk diabetes jenis 2 dan obesiti. ⁣⁣💀💀
    .
    📲 0143530161
    Grab your MTLF COMBO now 💪🏻

  •  7  1  10 hours ago
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
.
Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
.
Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
. 
MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
.
📲0143530161
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
    .
    Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
    .
    Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
    .
    MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
    .
    📲0143530161

  •  25  1  15 hours ago
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
.
Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
.
Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
. 
MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
.
📲0143530161
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
    .
    Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
    .
    Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
    .
    MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
    .
    📲0143530161

  •  3  1  15 hours ago
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
.
Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
.
Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
. 
MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
.
📲0143530161
  • TIMBANG SETIAP HARI AHAD☝️
    .
    Kalau timbang setiap hari boleh menyakitkan hati dan jadi stres, 🙄 terutamanya jika mood anda terikat pada pembacaan skala. Tetapi jika anda tidak timbang, berat badan anda mungkin akan naik dari masa ke masa. 😆
    .
    Kajian baru dari Cornell, orang yang menimbang berat badan pada waktu yang ditetapkan setiap minggu bukan sahaja tidak naik tetapi juga turun beberapa KG tanpa buat perubahan lain pada diet mereka. Mereka mengatakan bahawa lihat nombor itu boleh buat anda lebih berhati-hati tentang apa yang anda makan sepanjang minggu. 🍅✔️ learn it the smart way, right?
    .
    MANGOTANGO IS HERE 💪🏻
    .
    📲0143530161

  •  5  1  15 hours ago
  • Ni salah satu pengalaman diri Wan lah. Sebelum jadi #SkuadPBExpert memang tak pernah ada ilmu pasal saiz bra, cup bra or whatever. 
..
Sekarang dah berilmu sikit, alhamdulillah dah boleh tau mana saiz yang sesuai untuk diri sendiri dan juga client Wan. Tak delah asyik salah pilih saiz je kan. 
..
Pemilihan bra tidak terlalu ketat dan tidak terlalu longgar,just nice. InshaAllah, mood pun okay kalau kita selesa sepanjang hari.. Gittew lah perempuan kan..
.
#PremiumBeautiful #BengkungModen #nakkurusbadan #bengkunginfrared #pengecilpinggang #kempisperut #kurusamat #bengkungterbaik #berpantang  #masalahkegemukan #batutungku #ramping #solid #masalahperutbuncit #premiumbeautifulKulai #PremiumBeautifulJohor #PremiumBeaUtifulKuantan #kuruslepasbersalin #rampinglepasbersalin #bengkungIbu #bengkungczer #bengkungnormal #lepasbersalin #anakdara #turunberatbadan #bakarlemak  #turunberat #PremiumBeautifulPekan #PremiumBeautifulPahang
  • Ni salah satu pengalaman diri Wan lah. Sebelum jadi #SkuadPBExpert memang tak pernah ada ilmu pasal saiz bra, cup bra or whatever.
    ..
    Sekarang dah berilmu sikit, alhamdulillah dah boleh tau mana saiz yang sesuai untuk diri sendiri dan juga client Wan. Tak delah asyik salah pilih saiz je kan.
    ..
    Pemilihan bra tidak terlalu ketat dan tidak terlalu longgar,just nice. InshaAllah, mood pun okay kalau kita selesa sepanjang hari.. Gittew lah perempuan kan..
    .
    #PremiumBeautiful #BengkungModen #nakkurusbadan #bengkunginfrared #pengecilpinggang #kempisperut #kurusamat #bengkungterbaik #berpantang #masalahkegemukan #batutungku #ramping #solid #masalahperutbuncit #premiumbeautifulKulai #PremiumBeautifulJohor #PremiumBeaUtifulKuantan #kuruslepasbersalin #rampinglepasbersalin #bengkungIbu #bengkungczer #bengkungnormal #lepasbersalin #anakdara #turunberatbadan #bakarlemak #turunberat #PremiumBeautifulPekan #PremiumBeautifulPahang

  •  2  0  9 July, 2020
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

"Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
.
Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
.
📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
📺 Jangan beli snek tidak sihat
🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
.
Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
.
📲0143530161
HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

    "Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
    .
    Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
    .
    📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
    🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
    📺 Jangan beli snek tidak sihat
    🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
    📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
    🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
    .
    Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
    .
    📲0143530161
    HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻

  •  1  1  9 July, 2020
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

"Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
.
Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
.
📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
📺 Jangan beli snek tidak sihat
🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
.
Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
.
📲0143530161
HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

    "Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
    .
    Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
    .
    📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
    🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
    📺 Jangan beli snek tidak sihat
    🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
    📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
    🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
    .
    Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
    .
    📲0143530161
    HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻

  •  2  1  9 July, 2020
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

"Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
.
Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
.
📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
📺 Jangan beli snek tidak sihat
🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
.
Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
.
📲0143530161
HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻
  • 🍉JOM HADKAN “SNACKING🥒

    "Snacking" sewaktu menonton televisyen akan menyebabkan anda leka dan tanpa sedar telah mengambil kalori secara berlebihan.
    .
    Tip Elak Situasi Sebegini di Rumah:
    .
    📺 Jangan ada keropok/ kerepek/ kek/ coklat di tempat menonton tv
    🖥 Jangan ada stok snek tidak sihat di rumah
    📺 Jangan beli snek tidak sihat
    🖥 Kalau perlu gantikan dengan snek lebih sihat seperti kacang/ jagung rebus/ buah-buahan
    📺 Makan hidangan utama ikut waktu agar sentiasa kenyang
    🖥 Jangan duduk depan tv lebih daripada 2 jam. Berhenti sekejap untuk melakukan pergerakkan seperti regangan/ berjalan.
    .
    Minum MangoTango untuk elakkan lapar sepanjang masaaa. Hahahahaha. Dan kalau dah terlebih snacking? Sila detox dengan LemonFlush 😂
    .
    📲0143530161
    HARI2 ADA POSTAGE 💪🏻

  •  2  1  9 July, 2020
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
.
🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
.
MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
.
.
📲 0143530161
Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
Delivery LIMITED AREAS 🔥
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
    .
    🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
    🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
    ⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
    .
    MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
    .
    .
    📲 0143530161
    Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
    Delivery LIMITED AREAS 🔥

  •  4  1  9 July, 2020
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
.
🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
.
MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
.
.
📲 0143530161
Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
Delivery LIMITED AREAS 🔥
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
    .
    🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
    🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
    ⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
    .
    MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
    .
    .
    📲 0143530161
    Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
    Delivery LIMITED AREAS 🔥

  •  4  1  9 July, 2020
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
.
🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
.
MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
.
.
📲 0143530161
Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
Delivery LIMITED AREAS 🔥
  • 3 LANGKAH MUDAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN 🎃
    .
    🥣 Kurangkan makanan yang mengandungi gula dan karbohidrat.
    🥡 Makan makanan yang mengandungi protein, lemak, dan karbohidrat dalam jumlah yang secukupnya.
    ⛹🏼‍♀️Bersenam dan amik MangoTango 1/2 sachets sehari yaw 🍷
    .
    MUSIM PKP NI MAKAN SAKAN NAMPAAAKKKKK😋
    .
    .
    📲 0143530161
    Hari-hari ada POSTAGE aummm 💋
    Delivery LIMITED AREAS 🔥

  •  3  1  9 July, 2020
  • ✅RAHIM JATUH
✅RAHIM KEMBANG
✅PERANAKAN JATUH

Itu tandanya rahim tu tak kuat..tau tak apa rasa bila rahim tu terkeluar mcm tu❓mcm mana nak mengandung lagi..nak urut tapi kalau xkuat jatuh balik..

Suami pun boleh nganga je la kat bucu katil..
Opssss....

Makan #jammuqhita insyaallah akan elok balik.. #jq repair habis luar dalam.. cik suami pun tak nganga dah lepas ni...

Sama seperti Cust ni ⬆️

📢PROMOSI BULAN JULAI

SEBOTOL RM50
2 BOTOL RM90
3 BOTOL RM140

FREE POSTAGE SEMENANJUNG MALAYSIA..

KLIK LINK 📲https://wa.me/60176694124/JAMMUQHITA+PROMOSI+JULAI

 #dalampantang #lepasbersalin #masaalahwanita #rahimjatuh #rahimkembang #peranakanjatuh  #tombong #jamuqhitahq #jamukampung #jammuqhita #jammuqhitahq #KulitCantik #langsing #tipskurus #besarkanaset #besarkanpayudara #besarkanpunggung #tegangkanaset
  • ✅RAHIM JATUH
    ✅RAHIM KEMBANG
    ✅PERANAKAN JATUH

    Itu tandanya rahim tu tak kuat..tau tak apa rasa bila rahim tu terkeluar mcm tu❓mcm mana nak mengandung lagi..nak urut tapi kalau xkuat jatuh balik..

    Suami pun boleh nganga je la kat bucu katil..
    Opssss....

    Makan #jammuqhita insyaallah akan elok balik.. #jq repair habis luar dalam.. cik suami pun tak nganga dah lepas ni...

    Sama seperti Cust ni ⬆️

    📢PROMOSI BULAN JULAI

    SEBOTOL RM50
    2 BOTOL RM90
    3 BOTOL RM140

    FREE POSTAGE SEMENANJUNG MALAYSIA..

    KLIK LINK 📲https://wa.me/60176694124/JAMMUQHITA+PROMOSI+JULAI

    #dalampantang #lepasbersalin #masaalahwanita #rahimjatuh #rahimkembang #peranakanjatuh #tombong #jamuqhitahq #jamukampung #jammuqhita #jammuqhitahq #KulitCantik #langsing #tipskurus #besarkanaset #besarkanpayudara #besarkanpunggung #tegangkanaset

  •  2  0  9 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  2  1  8 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  2  1  8 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  15  1  8 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  12  1  8 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  1  1  8 July, 2020
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
.
SERAT 🌿
.
Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan. 
.
Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan. 
.
Sumber serat yang baik:
.
Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
.
Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
.
Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
.
Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
.
Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
.
Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
.
📲0143530161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • Apa yang perlu saya makan dan minum jika ada SEMBELIT? 🤪😳
    .
    SERAT 🌿
    .
    Bergantung pada usia dan jantina anda, orang dewasa harus dapat serat 25-30g sehari. Orang dewasa yang berumur kadang-kadang tidak dapat serat yang cukup kerana mereka mungkin kurang selera terhadap makanan.
    .
    Pastikan untuk menambah serat pada diet anda sedikit demi sedikit supaya tubuh anda biasa dengan perubahan.
    .
    Sumber serat yang baik:
    .
    Bijirin - seperti roti gandum dan pasta, oatmeal.🌾
    .
    Kekacang - seperti lentil, kacang hitam, kacang ginjal, kacang soya, dan kacang kuda. 🥣
    .
    Buah-buahan - seperti betik, buah naga, epal dgn kulit, pisang, dan pear.🍎
    .
    Sayur-sayuran - seperti carrot, brokoli, kacang hijau, dan sayuran berhijau.🥗
    .
    Kacang - seperti badam, kacang tanah, dan pecan. 🥜
    .
    Minum LEMONFLUSH satu sachet sehari sebelum tidur 🍋💪🏻
    .
    📲0143530161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  4  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  1  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  2  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  42  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  25  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  13  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  3  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  3  1  8 July, 2020
  • MINUM BANYAK AIR 💦
.
Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
.
Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit. 
.
Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
.
Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
.
Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
.
Kerepek❌
Makanan segera❌
Daging❌
.
Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
.
Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
.
MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
.
📲0143530161
Hari2 ada postage yawww 🎁🎯
  • MINUM BANYAK AIR 💦
    .
    Anda SEMBELIT? Wooowww! Anda perlu minum air dan cecair lain, seperti jus buah-buahan dan jus sayuran yang semulajadi dan sup yang jelas, untuk membantu serat berfungsi dengan lebih baik. Perubahan ini sepatutnya menjadikan najis anda lebih lembut dan lebih mudah dilalui.🍵
    .
    Minum air yang mencukupi dan cecair lain juga merupakan cara yang baik untuk mengelakkan dehidrasi. Jadi hidrasi adalah baik untuk kesihatan keseluruhan anda dan boleh bantu anda mengelakkan sembelit.
    .
    Dapatkan pendapat pakar, berapa banyak cecair yang perlu anda minum setiap hari berdasarkan saiz, tahap kesihatan, tahap aktiviti dan tempat tinggal anda.🤵
    .
    Apakah yang perlu saya elakkan jika ada sembelit❓
    .
    Untuk membantu mencegah atau melegakan sembelit, elakkan makanan yang tidak mempunyai serat, seperti
    .
    Kerepek❌
    Makanan segera❌
    Daging❌
    .
    Makanan yang disediakan, seperti makanan beku dan makanan snek.❌
    .
    Makanan yang diproses, seperti sosej atau makanan microwave.❌
    .
    MangoTango dan LemonFlush is HERE 🎯💪🏻
    .
    📲0143530161
    Hari2 ada postage yawww 🎁🎯

  •  2  1  8 July, 2020

Top #lepasbersalin Posts

  • TURUN DENGAN ILMU! 💯
.
Satu cara yang sangat efektif untuk turun berat badan ✌️☑️
. 
Cuba minum 300-500ml air kosong 30 minit sebelum makan. Bila perut dah berisi dengan air, ia akan berkembang dan hantar isyarat kepada otak kita, sebab itu kita cepat rasa kenyang bila makan nanti! 😀👍
. 
Ia itu adalah mekanisme badan kita! Dan kita perlu pilih makanan tinggi protein dan serat untuk rasa kenyang lama, dengan itu kita akan dapat hasil yang baik dlm progres penurunan berat badan. 💪😄
.
.
📲 0195760161 💋
FREE postage seluruh Malaysia 🇲🇾
.
PENGAMBILAN SQUAD AGEN RM375 only 💋
  • TURUN DENGAN ILMU! 💯
    .
    Satu cara yang sangat efektif untuk turun berat badan ✌️☑️
    .
    Cuba minum 300-500ml air kosong 30 minit sebelum makan. Bila perut dah berisi dengan air, ia akan berkembang dan hantar isyarat kepada otak kita, sebab itu kita cepat rasa kenyang bila makan nanti! 😀👍
    .
    Ia itu adalah mekanisme badan kita! Dan kita perlu pilih makanan tinggi protein dan serat untuk rasa kenyang lama, dengan itu kita akan dapat hasil yang baik dlm progres penurunan berat badan. 💪😄
    .
    .
    📲 0195760161 💋
    FREE postage seluruh Malaysia 🇲🇾
    .
    PENGAMBILAN SQUAD AGEN RM375 only 💋

  •  247  1  21 September, 2019
  • TURUN DENGAN ILMU! 💯
.
Satu cara yang sangat efektif untuk turun berat badan ✌️☑️
. 
Cuba minum 300-500ml air kosong 30 minit sebelum makan. Bila perut dah berisi dengan air, ia akan berkembang dan hantar isyarat kepada otak kita, sebab itu kita cepat rasa kenyang bila makan nanti! 😀👍
. 
Ia itu adalah mekanisme badan kita! Dan kita perlu pilih makanan tinggi protein dan serat untuk rasa kenyang lama, dengan itu kita akan dapat hasil yang baik dlm progres penurunan berat badan. 💪😄
.
.
📲 0195760161 💋
FREE postage seluruh Malaysia 🇲🇾
.
PENGAMBILAN SQUAD AGEN RM375 only 💋
  • TURUN DENGAN ILMU! 💯
    .
    Satu cara yang sangat efektif untuk turun berat badan ✌️☑️
    .
    Cuba minum 300-500ml air kosong 30 minit sebelum makan. Bila perut dah berisi dengan air, ia akan berkembang dan hantar isyarat kepada otak kita, sebab itu kita cepat rasa kenyang bila makan nanti! 😀👍
    .
    Ia itu adalah mekanisme badan kita! Dan kita perlu pilih makanan tinggi protein dan serat untuk rasa kenyang lama, dengan itu kita akan dapat hasil yang baik dlm progres penurunan berat badan. 💪😄
    .
    .
    📲 0195760161 💋
    FREE postage seluruh Malaysia 🇲🇾
    .
    PENGAMBILAN SQUAD AGEN RM375 only 💋

  •  135  1  21 September, 2019
  • Nak menang duit raya sehingga RM1000 sambil2 turunkan berat? Ramai dah berjaya ni, korang bila lagi?
.
Comment "NAK", nanti agent kita akan cari korang! 😆 Nak pantasss Whatsapp terus 💪🏻
.
📲 0143530161
Hari2 ada postage 🔥
  • Nak menang duit raya sehingga RM1000 sambil2 turunkan berat? Ramai dah berjaya ni, korang bila lagi?
    .
    Comment "NAK", nanti agent kita akan cari korang! 😆 Nak pantasss Whatsapp terus 💪🏻
    .
    📲 0143530161
    Hari2 ada postage 🔥

  •  22  3  28 May, 2020
  • JAMU TRADITIONAL TERHEBAT DALAM SEJARAH!!! Membantu jutaan pasangan suami isteri mengembalikan KEINTIMAN bersama. Membantu jutaan wanita menyelesaikan MASALAH DALAMAN seperti : √ Keputihan.
√ Gatal-gatal atau ruam pada bahagian sulit.
√ Faraj berair.
√ Faraj longgar.
√ Lemah tenaga batin.
√ Hilang nafsu terhadap suami.
√ Kelesuan & keletihan melampau.
√ Masalah kesuburan.

Adakah Anda??? - Merasa kurang puas saat menjalinkan hubungan intim?
- Ingin lebih mesra dan bergairah dengan suami?
- Merasa vagina kendur setelah melahirkan anak?
- Inginkan dalaman wanita anda sihat dan bersih?
.
.
Whatsapp ' JRR ' ke 📲0125359620 untuk mendapat harga PROMO sekarang.. .
.
#jamurahsiarimba #jamuwanita #jamutradisional #istericantik #ketat #ketatdara #supplementputih #rahsiawanita #jusladyxara #keputihan #blouseexclusive #juswanita #bajuraya2018 #jsd #jamuviral
#payudaramantap #payudaramontok #tudungbawalexclusive #mumuscarves #aidijuma #pru14 #hilangkankeputihan #skincaremalaysia #skincaremurah #jamumakdara #berpantang #lepasbersalin
  • JAMU TRADITIONAL TERHEBAT DALAM SEJARAH!!! Membantu jutaan pasangan suami isteri mengembalikan KEINTIMAN bersama. Membantu jutaan wanita menyelesaikan MASALAH DALAMAN seperti : √ Keputihan.
    √ Gatal-gatal atau ruam pada bahagian sulit.
    √ Faraj berair.
    √ Faraj longgar.
    √ Lemah tenaga batin.
    √ Hilang nafsu terhadap suami.
    √ Kelesuan & keletihan melampau.
    √ Masalah kesuburan.

    Adakah Anda??? - Merasa kurang puas saat menjalinkan hubungan intim?
    - Ingin lebih mesra dan bergairah dengan suami?
    - Merasa vagina kendur setelah melahirkan anak?
    - Inginkan dalaman wanita anda sihat dan bersih?
    .
    .
    Whatsapp ' JRR ' ke 📲0125359620 untuk mendapat harga PROMO sekarang.. .
    .
    #jamurahsiarimba #jamuwanita #jamutradisional #istericantik #ketat #ketatdara #supplementputih #rahsiawanita #jusladyxara #keputihan #blouseexclusive #juswanita #bajuraya2018 #jsd #jamuviral
    #payudaramantap #payudaramontok #tudungbawalexclusive #mumuscarves #aidijuma #pru14 #hilangkankeputihan #skincaremalaysia #skincaremurah #jamumakdara #berpantang #lepasbersalin

  •  166  28  1 May, 2018
  • EKZIMA SEMAKIN PULIH 😍

Perasaan tu mesti tak dapat nak digambarkan kan bagi pesakit yang menghidapi penyakit ekzima bila penyakit tu semakin pulih? Mesti rasa bersyukur dan gembira sangat kan..
Yer la kan, berkaitan dengan kulit.. sape tak nak kan kulit kita nie cantik, nampak sihat..betul tak?

Alhamdulillah, anda dah buat satu pilihan yang bijak dengan Jamu Mutyara 😉

Nak cuba?? Hubungi saya segera !
IG➡️ @atie_mutyarabeauty
WS➡️ 0143618393

#gastrik #keputihan #rahimbengkak #haidtidaklancar #haidtidakteratur #haid #peranakan #ikhtiarhamildankesihatan #ikhtiarhamilcepat #ikhtiarhamilmalaysia #sakitlututsendi #sakitsendilutut #sakitototsendi #senggugutteruk #senggugutkeputihanteruk #susubadanmelimpah #susu #susubadanmeriah #cantikluardalam #cantik #awetmudasentiasa #awetmudaselalu #awetmudatanpainjection #lepasbersalin #anakbijak #anaksoleh #tambahseleramakan #beratbadanideal #masalahberatbadan #mengetatkanmissv
  • EKZIMA SEMAKIN PULIH 😍

    Perasaan tu mesti tak dapat nak digambarkan kan bagi pesakit yang menghidapi penyakit ekzima bila penyakit tu semakin pulih? Mesti rasa bersyukur dan gembira sangat kan..
    Yer la kan, berkaitan dengan kulit.. sape tak nak kan kulit kita nie cantik, nampak sihat..betul tak?

    Alhamdulillah, anda dah buat satu pilihan yang bijak dengan Jamu Mutyara 😉

    Nak cuba?? Hubungi saya segera !
    IG➡️ @atie_mutyarabeauty
    WS➡️ 0143618393

    #gastrik #keputihan #rahimbengkak #haidtidaklancar #haidtidakteratur #haid #peranakan #ikhtiarhamildankesihatan #ikhtiarhamilcepat #ikhtiarhamilmalaysia #sakitlututsendi #sakitsendilutut #sakitototsendi #senggugutteruk #senggugutkeputihanteruk #susubadanmelimpah #susu #susubadanmeriah #cantikluardalam #cantik #awetmudasentiasa #awetmudaselalu #awetmudatanpainjection #lepasbersalin #anakbijak #anaksoleh #tambahseleramakan #beratbadanideal #masalahberatbadan #mengetatkanmissv

  •  7  1  14 May, 2020
  • AIR MANIS PENYUMBANG KALORI DALAM SENYAP DAN JUGA PENYEBAB OBESITI & DIABETES...
.
Minum jer boleh menyebabkan kegemukkan..knp???setiap jenis minuman manis mempunyai kalori yg tinggi.kita selalu menganggap minum jer x kan boleh excess kalori...semua tu silap.Hanya air kosong shj tiada kalori...
.
Tukar minuman seharian kpd air kosong.jimat kalori dan juga jimat duit.Buat lebih sihat dan badan lebih segar...
.
#teamnickhinhussien 
#kurussecaraonline
.
Coach zainol +0105416001
Coach Mai+0123012783
.
#jomkurus1malaysia#nakkurus#bangifitness#obesiti#eatclean#dietibc#dietatkin#nakkahwin#naktunang#lepasbersalin#gengkakimakan#icebucket#originalcake#kebaya#jjcm#meloditv3#dendamarora#makansedap#kajang#mrt
  • AIR MANIS PENYUMBANG KALORI DALAM SENYAP DAN JUGA PENYEBAB OBESITI & DIABETES...
    .
    Minum jer boleh menyebabkan kegemukkan..knp???setiap jenis minuman manis mempunyai kalori yg tinggi.kita selalu menganggap minum jer x kan boleh excess kalori...semua tu silap.Hanya air kosong shj tiada kalori...
    .
    Tukar minuman seharian kpd air kosong.jimat kalori dan juga jimat duit.Buat lebih sihat dan badan lebih segar...
    .
    #teamnickhinhussien
    #kurussecaraonline
    .
    Coach zainol +0105416001
    Coach Mai+0123012783
    .
    #jomkurus1malaysia #nakkurus #bangifitness #obesiti #eatclean #dietibc #dietatkin #nakkahwin#naktunang#lepasbersalin#gengkakimakan#icebucket#originalcake#kebaya#jjcm#meloditv3#dendamarora#makansedap#kajang#mrt

  •  231  1  3 September, 2017
  • JANGAN SALAHKAN BAJU KALAU TAK MUAT! JANGAN SALAHKAN MAKANAN BILA BERAT NAIK!🥤🚫
.
Minuman tinggi gula seperti soda telah dikaitkan dengan peningkatan risiko banyak penyakit. 💀
.
Ia sangat mudah untuk mengambil kalori yang berlebihan kerana kalori cecair tidak menjejaskan perasaan kenyang macam makanan padat. 🥦
.
Elakkan minuman ini sepenuhnya boleh memberi manfaat kesihatan jangka panjang. Walau bagaimanapun, ambil perhatian bahawa anda tidak boleh menggantikan soda dengan jus buah, kerana ia boleh jadi sama tinggi gula. 🍊
.
Minuman yang lebih sihat untuk minum termasuk air putih dan teh hijau. 🍵 Juzfit MangoTango dan LemonFlush kan adaa 🔥
.
📲 0195760161
DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
  • JANGAN SALAHKAN BAJU KALAU TAK MUAT! JANGAN SALAHKAN MAKANAN BILA BERAT NAIK!🥤🚫
    .
    Minuman tinggi gula seperti soda telah dikaitkan dengan peningkatan risiko banyak penyakit. 💀
    .
    Ia sangat mudah untuk mengambil kalori yang berlebihan kerana kalori cecair tidak menjejaskan perasaan kenyang macam makanan padat. 🥦
    .
    Elakkan minuman ini sepenuhnya boleh memberi manfaat kesihatan jangka panjang. Walau bagaimanapun, ambil perhatian bahawa anda tidak boleh menggantikan soda dengan jus buah, kerana ia boleh jadi sama tinggi gula. 🍊
    .
    Minuman yang lebih sihat untuk minum termasuk air putih dan teh hijau. 🍵 Juzfit MangoTango dan LemonFlush kan adaa 🔥
    .
    📲 0195760161
    DAILY POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾

  •  143  1  18 April, 2020