#kempiskan Instagram Photos & Videos

kempiskan - 5.3k posts

Hashtag Popularity

0.5
average comments
9.3
average likes

Latest #kempiskan Posts

  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 

#hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

    Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

    Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz

    #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS

  •  1  0  1 August, 2020
  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 

#hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

    Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

    Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz

    #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS

  •  2  0  23 July, 2020
  • 4 X CAESAR PUN BOLEH😱❗

Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

"Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

√ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

WA paie segera!! Kita set time tuk ukur.. Nak cuba sarong FREE pun boleh jerr 😃✌

📲www.wasap.my/60193992990/Thera

#PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra 
#beAchampions #projekSTG #CATchampions
  • 4 X CAESAR PUN BOLEH😱❗

    Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

    "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

    √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

    WA paie segera!! Kita set time tuk ukur.. Nak cuba sarong FREE pun boleh jerr 😃✌

    📲www.wasap.my/60193992990/Thera

    #PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra
    #beAchampions #projekSTG #CATchampions

  •  5  0  14 July, 2020
  • 👉Berbaloi ke beli Super Scrub Beauty nie❓❓❓

👉Memang berbaloi² sayang beli Super Scrub Beauty @ #Ssb nie..Tau tak sebab ape❓❓❓meh nak story mory sikit⤵⤵⤵⤵

☘Sebekas mengandungi 200gm..besar kn???
☘Bau yang menyegarkan
☘Diperbuat dari Bunga #Cengkih yang diblend halus,serta Minyak #Zaitun & #Herba Terpilih
☘Mudah dibawa kemana².. letak je dlm handbag..
☘Satu bekas pelbagai kegunaan
☘Kecik,Besar,Tua,Muda,Kanak² semua boleh guna
☘Ibu² dalam #pantang bagus untuk buat #pilis #param #urutan satu badan
☘Yang #Ikhtiar Hamil & yang #Pragnant memang bagus menggunakan #Ssb nie..
☘Eh..ade lagi nie.
☘Sakit #sendi,sakit #lutut,sakit #pinggang,sakit #tumit
sapu² je
☘Ade lagi..#seleseme,#batuk,#asma,#lelah..
☘#Senggugut,#kempiskan perut buncit,#hilangkan lemak² tepu kat #lengan,#peha,

☘Ha...BERBALOI kan???
1 bekas pelbagai guna,dari hujung rambut sampai hujung kaki Uuooolls...

Best ke best..ni??? 
💞Rea.dy St.ock
  • 👉Berbaloi ke beli Super Scrub Beauty nie❓❓❓

    👉Memang berbaloi² sayang beli Super Scrub Beauty @ #Ssb nie..Tau tak sebab ape❓❓❓meh nak story mory sikit⤵⤵⤵⤵

    ☘Sebekas mengandungi 200gm..besar kn???
    ☘Bau yang menyegarkan
    ☘Diperbuat dari Bunga #Cengkih yang diblend halus,serta Minyak #Zaitun & #Herba Terpilih
    ☘Mudah dibawa kemana².. letak je dlm handbag..
    ☘Satu bekas pelbagai kegunaan
    ☘Kecik,Besar,Tua,Muda,Kanak² semua boleh guna
    ☘Ibu² dalam #pantang bagus untuk buat #pilis #param #urutan satu badan
    ☘Yang #Ikhtiar Hamil & yang #Pragnant memang bagus menggunakan #Ssb nie..
    ☘Eh..ade lagi nie.
    ☘Sakit #sendi,sakit #lutut,sakit #pinggang,sakit #tumit
    sapu² je
    ☘Ade lagi..#seleseme,#batuk,#asma,#lelah..
    ☘#Senggugut,#kempiskan perut buncit,#hilangkan lemak² tepu kat #lengan,#peha,

    ☘Ha...BERBALOI kan???
    1 bekas pelbagai guna,dari hujung rambut sampai hujung kaki Uuooolls...

    Best ke best..ni???
    💞Rea.dy St.ock

  •  0  0  13 July, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  12 July, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  12 July, 2020
  • PANADA
Ini salah satu camilan favorit sy😊 pas bgt buat sarapan.
Bahan Roti:
20 sdm Terigu protein tinggi 
1 sdt fermipan
1 butir telur
100 ml air 
1 sdm santan bubuk
1/4 sdt garam
1 sdm margarin
2 sdm gula pasir
#Uleni semua bahan diatas smp kalis,kmd diamkan 30-60 menit
#Kempiskan adonan dg cara  ditekan,kmd bagi adonan menjadi 16,bulatkan. Diamkan 15 menit baru kmd gilas dg roll isi dg isian kue secukupnya,bentuk spt pastel.
BAHAN ISI:
2 Ikan asap kranjang,disuwir² halus
1 butir kemiri
2 butir bawang putih
1/4 sdt lada bubuk
1/2 sdt kaldu bubuk
3 buah cabe rawit merah
1/2 sdt garam
1 sdt gula pasir
#Haluskan bumbu,tumis hingga harum,tambahkan air secukupnya. Masak hingga air mengering,koreksi rasa.
#Selamat mencoba☺️
#Yukberbagiresep🤗
  • PANADA
    Ini salah satu camilan favorit sy😊 pas bgt buat sarapan.
    Bahan Roti:
    20 sdm Terigu protein tinggi
    1 sdt fermipan
    1 butir telur
    100 ml air
    1 sdm santan bubuk
    1/4 sdt garam
    1 sdm margarin
    2 sdm gula pasir
    #Uleni semua bahan diatas smp kalis,kmd diamkan 30-60 menit
    #Kempiskan adonan dg cara ditekan,kmd bagi adonan menjadi 16,bulatkan. Diamkan 15 menit baru kmd gilas dg roll isi dg isian kue secukupnya,bentuk spt pastel.
    BAHAN ISI:
    2 Ikan asap kranjang,disuwir² halus
    1 butir kemiri
    2 butir bawang putih
    1/4 sdt lada bubuk
    1/2 sdt kaldu bubuk
    3 buah cabe rawit merah
    1/2 sdt garam
    1 sdt gula pasir
    #Haluskan bumbu,tumis hingga harum,tambahkan air secukupnya. Masak hingga air mengering,koreksi rasa.
    #Selamat mencoba☺️
    #Yukberbagiresep🤗

  •  4  1  9 July, 2020
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

"Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

√ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

📲www.wasap.my/+60137386299/Therapants

#PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra 
#beAchampions #projekSTG #CATchampions
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

    Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

    "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

    √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

    📲www.wasap.my/+60137386299/Therapants

    #PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra
    #beAchampions #projekSTG #CATchampions

  •  2  0  3 July, 2020
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

"Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

√ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

WS segera!! 
📲www.wasap.my/+60126181953/Therapants

#PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra 
#beAchampions #projekSTG #CATchampions
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

    Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

    "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

    √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

    WS segera!!
    📲www.wasap.my/+60126181953/Therapants

    #PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra
    #beAchampions #projekSTG #CATchampions

  •  2  0  3 July, 2020
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

"Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

√ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

Berminat nak tahu lebih lanjut atau mahu dapatkan therapants, boleh whatsApp Zihah di link www.wasap.my/60189884438/therapants 

#BisnesOnlineSenangLa #BisnesOnline #terengganu #terengganukite #marangkiter 
#PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra 
#projekSTG #CATchampions
#letsuccessmakethenoise
#ManagerNAZIHAH #JaadzibRizqi
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

    Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

    "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

    √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

    Berminat nak tahu lebih lanjut atau mahu dapatkan therapants, boleh whatsApp Zihah di link www.wasap.my/60189884438/therapants

    #BisnesOnlineSenangLa #BisnesOnline #terengganu #terengganukite #marangkiter
    #PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra
    #projekSTG #CATchampions
    #letsuccessmakethenoise
    #ManagerNAZIHAH #JaadzibRizqi

  •  0  0  3 July, 2020
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

"Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

√ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍
  • 4 X CAESAR PUN Boleh 😱❗

    Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yg takot nak pakai legging ni kalau bersalin ceaser?? Takut sakit kat bahagian jahitan kan?

    "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni.

    √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍

  •  1  0  3 July, 2020
  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 

#hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

    Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ??

    Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz

    #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS

  •  1  0  2 July, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  30 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  30 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  29 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  29 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  29 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  29 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  29 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  29 June, 2020
  • 4 X CAESAR PUN BOLEH😱❗ Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
Ada yang takot nak pakai legging ni kalau bersalin caeser??
Takut sakit kat bahagian jahitan kan? "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni. √ Peha yang kecil
√ Pinggang yang ramping
√ Pinggul yang berbentuk
√ Perut yang kempis

Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍 WA Aishah Latip segera!! Kita set time tuk ukur.. Nak cuba sarong FREE pun boleh jerr 😃✌ Bulan ni je Last Promo Bxtra. Rugi tak grab 😍 📲www.wasap.my/60198052432/Therapants 
#PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra
  • 4 X CAESAR PUN BOLEH😱❗ Perut KEMPIS, LEMAK tepu pon cair !
    Ada yang takot nak pakai legging ni kalau bersalin caeser??
    Takut sakit kat bahagian jahitan kan? "Ok jer..tak sakit pun pakai Therapants ni, material dia yg lembut tak menekan pun pada bahagian jahitan" -kata Cik Mun pengguna Therapants yg dah 4 X bersalin secara #caesar. 4 X tau uolls.

    Selain Cik Mun dapat #kempiskan perut yg buncit tu..berat dari 57.8kg turun ke berat idaman nya iaitu 49.6kg hanya dgn konsisten pakai #Therapants..
    Yang best tu dengan lengan² semua kecik! BEST betul kan.

    Tak ada yang mustahil bila sarung Si Therapants ni. √ Peha yang kecil
    √ Pinggang yang ramping
    √ Pinggul yang berbentuk
    √ Perut yang kempis

    Semua tapau habisss dikerjakan Therapants ni..😃👍 WA Aishah Latip segera!! Kita set time tuk ukur.. Nak cuba sarong FREE pun boleh jerr 😃✌ Bulan ni je Last Promo Bxtra. Rugi tak grab 😍 📲www.wasap.my/60198052432/Therapants
    #PB360Therapants #InstantResult #IniBukanLeggingBiasa #Bxtra

  •  4  0  26 June, 2020
  • Hai-o #Garlic Tablet Buang Angin Terbaik Untuk #KEMPISKAN PERUT... Sebiji garlic tablet hai-o bersamaan dengan selabu bawang putih asli. 
Tidak perlu kunyah bawang putih mentah.

Amalkan 2 biji tablet garlic hai-o, 2 kali sehari. 
Settle masalah angin, dapat kelebihan lagi detox terus !!! Selain tu, garlic juga dapat menurunkan kadar kolestrol dalam darah, Anti Stress, mengelakkan pertumbuhan sel kanser dan melambatkan proses penuaan. 
Byk lg la kelebihan garlic tablet ni..
Nak thu lebih lanjut whatspp je .😁😁😁 akak pon amal kan tau..
Mmg best angin2 x de lg berkumpul dlm badan...👍👍👍 Www.wasap.my/601128145356/garlic
  • Hai-o #Garlic Tablet Buang Angin Terbaik Untuk #KEMPISKAN PERUT... Sebiji garlic tablet hai-o bersamaan dengan selabu bawang putih asli.
    Tidak perlu kunyah bawang putih mentah.

    Amalkan 2 biji tablet garlic hai-o, 2 kali sehari.
    Settle masalah angin, dapat kelebihan lagi detox terus !!! Selain tu, garlic juga dapat menurunkan kadar kolestrol dalam darah, Anti Stress, mengelakkan pertumbuhan sel kanser dan melambatkan proses penuaan.
    Byk lg la kelebihan garlic tablet ni..
    Nak thu lebih lanjut whatspp je .😁😁😁 akak pon amal kan tau..
    Mmg best angin2 x de lg berkumpul dlm badan...👍👍👍 Www.wasap.my/601128145356/garlic

  •  3  0  25 June, 2020
  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak". Dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. 
Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran mengata macam tu..🥺 Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori! 🤣 Nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 
#hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS #whollyfitz #whollyfitzsingapore
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak". Dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak.
    Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran mengata macam tu..🥺 Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori! 🤣 Nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz
    #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS #whollyfitz #whollyfitzsingapore

  •  5  0  24 June, 2020
  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 
#hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

    Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz
    #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS

  •  1  0  24 June, 2020
  • Siapa sangka kan😔

Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz 
Dm sis sekarang!! #hadapsampaijadiNOW !!
#MAFIASISTAS
  • Siapa sangka kan😔

    Dulu orang suka "gelar" perut kita macam "kek sarawak" dia tak tahu kek sarawak tu sedap macam mana , dia boleh samakan perut kita dengan kek sarawak. Tapi bila digelar macam tu, bukan sedap didengar pon. Terasa sakit hati bila orang bagi gelaran menGata macam tu🥺

    Sekarang orang tanya. MANA PERGI KEK SARAWAK AWAK ?? Kita lempar #WhollyFitz kat perut dia, sebab perut dia bukan macam kek sarawak tapi macam tayar lori🤣 nak suruh dia #kempiskan perut dengan #WhollyFitz
    Dm sis sekarang!! #hadapsampaijadiNOW !!
    #MAFIASISTAS

  •  0  0  23 June, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  0  0  23 June, 2020

Top #kempiskan Posts

  • SIAPA ADA CABARAN PERUT BUNCIT 🤰🏻?
.
Nah saya share dari reliable source.. apa punca perut buncit. Jangan pening2 lagi.. memang punca utama dia ialah tabiat pemakanan tak sihat dan gaya hidup kurang aktif 😣
.
Macam2 mitos saya pernah dengar pasal perut buncit ni.. minum ais la.. mandi lepas makan la.. tido lepas makan la.. minum air masa bersenam la... apa lagi mitos ada? Share sket 🤔
.
Gaisss!!! Good news kalau uols ada cabaran perut buncit ni. Next month intake september memang akan focus untuk challenge #kempiskan perut! 🤩 Kerana perut flat itu sexy bukannn 🥰
.
Click link di bio ig @coachfatinnajwa untuk mendaftar intake bulan September. Ada masa sampai hujung bulan ni nak mendaftar. Hurry upppp! 🔥🔥🔥 #getfitnowonline #perangmelawanmitos #mediktv
  • SIAPA ADA CABARAN PERUT BUNCIT 🤰🏻?
    .
    Nah saya share dari reliable source.. apa punca perut buncit. Jangan pening2 lagi.. memang punca utama dia ialah tabiat pemakanan tak sihat dan gaya hidup kurang aktif 😣
    .
    Macam2 mitos saya pernah dengar pasal perut buncit ni.. minum ais la.. mandi lepas makan la.. tido lepas makan la.. minum air masa bersenam la... apa lagi mitos ada? Share sket 🤔
    .
    Gaisss!!! Good news kalau uols ada cabaran perut buncit ni. Next month intake september memang akan focus untuk challenge #kempiskan perut! 🤩 Kerana perut flat itu sexy bukannn 🥰
    .
    Click link di bio ig @coachfatinnajwa untuk mendaftar intake bulan September. Ada masa sampai hujung bulan ni nak mendaftar. Hurry upppp! 🔥🔥🔥 #getfitnowonline #perangmelawanmitos #mediktv

  •  104  2  29 August, 2019
  • Dulu orang panggil akak ni  MAKCIK.
Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.

Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.

Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.

Ada yang nak cuba minuman nie?? Rm20 utk #kempiskan perut.
Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.

Setiap pembelian 1 set DARY TEA akan dapat free gift tau.  Tapi kena guna code ni "resepidary". Kalau tak, tak dapat gift 😁

Wasap terus ➡️ 0132651280
Atau dm @darytea.nurul

Jangan lupa guna code ni ''resepidary'' utk tebus free gift‼️
  • Dulu orang panggil akak ni MAKCIK.
    Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.

    Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.

    Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.

    Ada yang nak cuba minuman nie?? Rm20 utk #kempiskan perut.
    Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.

    Setiap pembelian 1 set DARY TEA akan dapat free gift tau. Tapi kena guna code ni "resepidary". Kalau tak, tak dapat gift 😁

    Wasap terus ➡️ 0132651280
    Atau dm @darytea.nurul

    Jangan lupa guna code ni ''resepidary'' utk tebus free gift‼️

  •  142  7  2 May, 2020
  • Dulu orang panggil akak ni  MAKCIK.
.
.
Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.
.
.
Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.
.
.
Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.
.
.
Ada yang nak cuba minuman nie?? .
.
Rm20 utk #kempiskan perut
.
Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.
.
.
Wasap:  0132651280
.
Atau dm .
@darytea.nurul
@darytea.nurul
@darytea nurul
  • Dulu orang panggil akak ni MAKCIK.
    .
    .
    Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.
    .
    .
    Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.
    .
    .
    Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.
    .
    .
    Ada yang nak cuba minuman nie?? .
    .
    Rm20 utk #kempiskan perut
    .
    Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.
    .
    .
    Wasap: 0132651280
    .
    Atau dm .
    @darytea.nurul
    @darytea.nurul
    @darytea nurul

  •  38  2  6 June, 2020
  • MONEY BACK GUARANTEE KALAU TAK #SEDAP 💯 .
•
Kalau taknak #kurus jangan baca.
Kalau terus nak #gemuk ignore jer.
•
#Kopi beras perang untuk hapuskan #lemak di #perut! Bagus diambil sebagai sarapan pagi dan minuman malam sebelum tidur .
•
3 hari #lost 3kg!
7 hari lost 5kg!
10 hari lost 8kg! .
•
Tak perlu di masak pun cuma tambah air suam .
•
Korang nak tak sis bantu korang #kempiskan perut #bakar lemak dengan cepat? .
•
📲www.wasap.my/60102041939/KlubnaLaleh
  • MONEY BACK GUARANTEE KALAU TAK #SEDAP 💯 .

    Kalau taknak #kurus jangan baca.
    Kalau terus nak #gemuk ignore jer.

    #Kopi beras perang untuk hapuskan #lemak di #perut! Bagus diambil sebagai sarapan pagi dan minuman malam sebelum tidur .

    3 hari #lost 3kg!
    7 hari lost 5kg!
    10 hari lost 8kg! .

    Tak perlu di masak pun cuma tambah air suam .

    Korang nak tak sis bantu korang #kempiskan perut #bakar lemak dengan cepat? .

    📲www.wasap.my/60102041939/KlubnaLaleh

  •  5  2  2 May, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  1  0  30 May, 2020
  • Dulu orang panggil akak ni  MAKCIK.
.
Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.
.
.
Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.
.
.
Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.
.
.
Ada yang nak cuba minuman nie?? .
.
Rm20 utk #kempiskan perut
.
Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.
.
.
Wasap terus ➡️ 01121890024
Atau klik link dibio
  • Dulu orang panggil akak ni MAKCIK.
    .
    Sekarang orang panggil adik, depa ingat akak ni budak lepasan SPM.
    .
    .
    Dulu pakai baju #XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz XS.
    .
    .
    Memang SERIUSS rasa teruja sangat bila cuba minuman ni. Perut dah rasa semakin kempis. Tengok lah saya makin MENGECIK kan.
    .
    .
    Ada yang nak cuba minuman nie?? .
    .
    Rm20 utk #kempiskan perut
    .
    Rm20 utk #kecilkan peha & lengan.
    .
    .
    Wasap terus ➡️ 01121890024
    Atau klik link dibio

  •  6  0  30 May, 2020
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

Marilah kempiskan perut 😁👇
WHATSAPP 0195227571

#nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat
  • Ada ke kat sini sesiapa yang nak sangat kempiskan perut buncit ?

    Hari hari tengok cermin tengok perutku makin buncit berlipat lipat lagi.

    Kalau dah macam tu , marilah cuba kopi ni.
    Kopi ni khas untuk anda yang nak kurangkan perut buncit.

    Marilah kempiskan perut 😁👇
    WHATSAPP 0195227571

    #nakkurus #kurus #kempis #lawas #pehabesar #kecilkanpeha #kecilkan lengan #kempiskan perut #nakkurus #naklawas #produkkurus #viral #dramasangat

  •  2  0  27 May, 2020