#insurankereta Instagram Photos & Videos

insurankereta - 1k posts

Hashtag Popularity

0.2
average comments
2.1
average likes

Latest #insurankereta Posts

  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  29 July, 2020
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
 -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan 
mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma 
kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
 -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan 
roadtax akan  sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

3. PERKHIDMATAN 24 JAM
 -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

    Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

    1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
    -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan
    mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma
    kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
    -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan
    roadtax akan sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

    3. PERKHIDMATAN 24 JAM
    -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
 -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan 
mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma 
kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
 -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan 
roadtax akan  sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

3. PERKHIDMATAN 24 JAM
 -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

    Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

    1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
    -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan
    mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma
    kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
    -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan
    roadtax akan sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

    3. PERKHIDMATAN 24 JAM
    -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
 -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan 
mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma 
kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
 -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan 
roadtax akan  sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

3. PERKHIDMATAN 24 JAM
 -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

    Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

    1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
    -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan
    mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma
    kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
    -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan
    roadtax akan sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

    3. PERKHIDMATAN 24 JAM
    -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
 -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan 
mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma 
kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
 -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan 
roadtax akan  sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

3. PERKHIDMATAN 24 JAM
 -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

    Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

    1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
    -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan
    mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma
    kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
    -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan
    roadtax akan sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

    3. PERKHIDMATAN 24 JAM
    -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
 -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan 
mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma 
kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
 -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan 
roadtax akan  sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

3. PERKHIDMATAN 24 JAM
 -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA KELEBIHAN AGENSI KAMI BERBANDING YANG LAIN??

    Haa.. mesti anda tertanya-tanya.. Apa perbezaan kami?? Mehhh sis nak share ngan uollzzz.. Antaranya ialah ;

    1. PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆโ˜‘๏ธโ˜‘๏ธ
    -kebiasaannya, caj penghataran sebanyak RM10 akan dicaj kepada anda jika anda mahu menggunakan khidmat pos.. Lazada dan Shopee pun kenakan caj jugak kan.๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Tetapi jika anda menggunakan khidmat kami,kami tidak akan
    mengenakan sebarang caj penghantaran kepada anda.. Tak kisahlah anda di Semenanjung ke,Sabah ke ,Sarawak ke....Kami tetap akan pos dengan percuma
    kepada anda๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    2. TIDAK PERLU BERATUR๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿป
    -Al maklumlah sekarang PKPP ni, pergi mana pun kena beratur kan.. Nak masuk shopping kompleks, kedai makan pun kena beratur.. Jadi demi anda pelanggan yang kami sayangi, anda tidak perlu beratur lagi. Hanya tunggu dirumah dan
    roadtax akan sampai kepada anda...๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฆ

    3. PERKHIDMATAN 24 JAM
    -Jika anda bekerja 12 jam(7pagi-7malam),mesti anda mempunyai masalah untuk membuat roadtax disebabkan pejabat pos & jpj hanya buka pada jam 9.00am-5.00pm.. Jangan risau.. Kami ada penyelesaiannya.. Hanya whatsapp kepada kami semua maklumat yang diperlukan, kami bantu anda.. Pkul 11.00 malam pun boleh lagi whatsapp๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Whatsapp segera kepada kamiโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • KHAS UNTUK PENUNGGANG MOTOSIKAL SAHAJA!!๐ŸŒˆ๐ŸŒˆ

Haaa.. kepada semua penunggang motosikal ๐Ÿ๐Ÿ›ต..Tak kisahlah merempit atau tak,insuran tetap kena ada ye abang kakak sekalian..

Kalau tak ada geran,jangan risau.. dapatkan maklumat ni sahaja dr kedai moto anda supaya senang renew roadtax๐Ÿค—๐Ÿค—

Untuk dapatkan dan banding harga termurah boleh wassup je..

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • KHAS UNTUK PENUNGGANG MOTOSIKAL SAHAJA!!๐ŸŒˆ๐ŸŒˆ

    Haaa.. kepada semua penunggang motosikal ๐Ÿ๐Ÿ›ต..Tak kisahlah merempit atau tak,insuran tetap kena ada ye abang kakak sekalian..

    Kalau tak ada geran,jangan risau.. dapatkan maklumat ni sahaja dr kedai moto anda supaya senang renew roadtax๐Ÿค—๐Ÿค—

    Untuk dapatkan dan banding harga termurah boleh wassup je..

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  28 July, 2020
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  27 July, 2020
  • Service baru dari MediSaver. Insuran kereta pun dah boleh buat. Perkhidmatan buat roadtax pun ada.

Bukan sahaja medical card tp byk lg servis  baru akan tiba.

Senang tk perlu nk berurusan dgn agen lain.

#medisaver
#insurankereta
#medicalcard
  • Service baru dari MediSaver. Insuran kereta pun dah boleh buat. Perkhidmatan buat roadtax pun ada.

    Bukan sahaja medical card tp byk lg servis baru akan tiba.

    Senang tk perlu nk berurusan dgn agen lain.

    #medisaver
    #insurankereta
    #medicalcard

  •  0  0  27 July, 2020
  • Assalamualaikum wbt ๐Ÿค— Salam Isnin

Semoga urusan kita semua dipermudahkan olehNYA 

Amin Ya Rabbal'Alamin 

Salam Ikhlas.

PERKHIDMATAN : 
Agensi Insuran Kenderaan 
Menjual Kenderaan Baru dan Terpakai 
Urusan JPJ / PUSPAKOM

LOKASI : 
Q Auto Smart Enterprise
110-1 Jln Lavender Height 1
Pusat Perniagaan Lavender Height
70450 Senawang, N Sembilan 
066771123

#renewinsurankenderaan #agensisah #insuranagensah #insurankereta #keretabaruterpakai
  • Assalamualaikum wbt ๐Ÿค— Salam Isnin

    Semoga urusan kita semua dipermudahkan olehNYA

    Amin Ya Rabbal'Alamin

    Salam Ikhlas.

    PERKHIDMATAN :
    Agensi Insuran Kenderaan
    Menjual Kenderaan Baru dan Terpakai
    Urusan JPJ / PUSPAKOM

    LOKASI :
    Q Auto Smart Enterprise
    110-1 Jln Lavender Height 1
    Pusat Perniagaan Lavender Height
    70450 Senawang, N Sembilan
    066771123

    #renewinsurankenderaan #agensisah #insuranagensah #insurankereta #keretabaruterpakai

  •  0  0  26 July, 2020
  • APA ITU WINDSCREEN COVERAGE?? 

Ramai yang tidak tahu tentang windscreen coverage dan ada pulak beranggapan jika ambil insuran kereta , dah cover sekali cermin.. โŒโŒโŒ

Ada kes pulak abang kakak yang datang tanya kenapa tak boleh claim cermin?? ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

Abang kakak sekalian,meh nak gtau sikit ye.. WINDSCREEN COVERAGE perlu ADD ON tau.. Tak ada dalam polisi kalau tak tambah perlindungan cermin.. ๐Ÿค—๐Ÿค—

Kalau abang kakak nak tau harga perlindungan untuk cermin masing,boleh tanyakan sy.. Sy boleh semak untuk abang kakak ye..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA ITU WINDSCREEN COVERAGE??

    Ramai yang tidak tahu tentang windscreen coverage dan ada pulak beranggapan jika ambil insuran kereta , dah cover sekali cermin.. โŒโŒโŒ

    Ada kes pulak abang kakak yang datang tanya kenapa tak boleh claim cermin?? ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

    Abang kakak sekalian,meh nak gtau sikit ye.. WINDSCREEN COVERAGE perlu ADD ON tau.. Tak ada dalam polisi kalau tak tambah perlindungan cermin.. ๐Ÿค—๐Ÿค—

    Kalau abang kakak nak tau harga perlindungan untuk cermin masing,boleh tanyakan sy.. Sy boleh semak untuk abang kakak ye..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  2  0  26 July, 2020
  • ROADBLOCK ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ??? 

Haa.. Orang Malaysia kalau nampak polis buat roadblock, baru pikir roadtax expired bila kan??๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. 

Sekarang korang tak payah risau dah.. Whatsapp kepada kami dan kami akan sentiasa ingatkan anda tentang tarikh luput kenderaan anda.. Jadi sekiranya ada roadblock,anda tak perlu risau lagi.. Fokus pemanduan anda... Kekalkan jarak satu meter... Eh,kereta pun kena 1 meter ke?? Haruslahh terlanggar kereta depan kang..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Whatsapp segera ye...โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • ROADBLOCK ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ???

    Haa.. Orang Malaysia kalau nampak polis buat roadblock, baru pikir roadtax expired bila kan??๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ..

    Sekarang korang tak payah risau dah.. Whatsapp kepada kami dan kami akan sentiasa ingatkan anda tentang tarikh luput kenderaan anda.. Jadi sekiranya ada roadblock,anda tak perlu risau lagi.. Fokus pemanduan anda... Kekalkan jarak satu meter... Eh,kereta pun kena 1 meter ke?? Haruslahh terlanggar kereta depan kang..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    Whatsapp segera ye...โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  2  0  24 July, 2020
  • KHAS UNTUK PEMILIK KERETA SAHAJA!!

Kepada semua pemilik kereta, sekarang tak perlu susah2 nak carikan geran atau cover note ye.. โŒโŒโŒ

Anda hanya perlu whatsapp detail yang kami perlukan seperti gambar di atas dan kami sediakan semuanya untuk anda..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Buat apa nak beratur panjang-panjang lagi kalau boleh buat dapatkan dalam masa sehari?โœ…โœ…

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • KHAS UNTUK PEMILIK KERETA SAHAJA!!

    Kepada semua pemilik kereta, sekarang tak perlu susah2 nak carikan geran atau cover note ye.. โŒโŒโŒ

    Anda hanya perlu whatsapp detail yang kami perlukan seperti gambar di atas dan kami sediakan semuanya untuk anda..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    Buat apa nak beratur panjang-panjang lagi kalau boleh buat dapatkan dalam masa sehari?โœ…โœ…

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  2  0  24 July, 2020
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  1  0  24 July, 2020
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! 

Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • RAMAINYA ORANG BERATUR???๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!!

    Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  23 July, 2020
  • Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian. 
Hanya whatsapp kepada kami;

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

Insuran dan roadtax anda akan dipos  hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • Leceh la nak kena beratur kat pejabat pos dan jpj. Aku dah la kerja. Roadtax dah expired. Arghh duit lagi. Serabutnyaaa!!! Anda ada masalah di atas? Jangan khuatir. Kami ada penyelesaian.
    Hanya whatsapp kepada kami;

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    Insuran dan roadtax anda akan dipos hingga depan pintu rumah anda.. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!! Apa tunggu lagi bosskurr??Harga pasti murah!! Cepat pulak tu!! Free delivery lagi!!!

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  23 July, 2020
  • Jangan lepaskan Peluang Keemasan ini!!! 

So cepat cepat SHARE SHARE SHARE  dan Like banyak banyak! Bagi tahu Adik beradik , sedara Mara , jiran sekampung dan semua! 

[ CABUTAN BERTUAH YMZ AGENCY SERVICES ]

Dengan setiap pembelian roadtax dan insurance anda layak Sertai Cabutan Bertuah dengan #teamymz

WOW bestnya!!! Ye best Kak Yatt Nak kongsikan rezeki bersama pelanggan yang sentiasa Support #teamymz 

CABUTAN BERTUAH akan dijalankan Setiap Bulan dan 3 orang pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah yang menarik! 

Terma dan syarat senang je
๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป

1. Mestilah kena renew Roadtax dan insurance bersama kami 

2. Serendah RM50 anda layak join cabutan bertuah ni tau. Resit pembelian insurance akan dimasukkkan ke Dalam kotak Misteri

3. Setiap Bulan Kita akan announced 3 pemenang bertuah di LIVE FACEBOOK PAGE Renew Roadtax Get Easy. 

Renew roadtax dengan kami 
MUDAH! CEPAT ! MURAH! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ฏMURAH ๐ŸŽCEPAT ๐Ÿ‘MUDAH
๐Ÿ’ฏ Perkhidmatan ONLINE

๐Ÿš˜Perkhidmatan penghantaran ke rumah/ tempt kerja disediakan 

Whatsapp kami sekarang juga
http://www.wasap.my/60196657166
http://www.wasap.my/601116200337

YMZ AGENCY SERVICE
๐Ÿ“88G, Jalan Kejora 2, Taman Tanjung Minyak Perdana, 75260 Melaka
๐Ÿ“ž011-1620 0337
๐Ÿš™Waze: https://waze.com/ul/hw22tj0wm4

#ymzagencyservice #cukaijalan #insurankereta #renewroadtax #renewinsurance
  • Jangan lepaskan Peluang Keemasan ini!!!

    So cepat cepat SHARE SHARE SHARE dan Like banyak banyak! Bagi tahu Adik beradik , sedara Mara , jiran sekampung dan semua!

    [ CABUTAN BERTUAH YMZ AGENCY SERVICES ]

    Dengan setiap pembelian roadtax dan insurance anda layak Sertai Cabutan Bertuah dengan #teamymz

    WOW bestnya!!! Ye best Kak Yatt Nak kongsikan rezeki bersama pelanggan yang sentiasa Support #teamymz

    CABUTAN BERTUAH akan dijalankan Setiap Bulan dan 3 orang pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah yang menarik!

    Terma dan syarat senang je
    ๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป

    1. Mestilah kena renew Roadtax dan insurance bersama kami

    2. Serendah RM50 anda layak join cabutan bertuah ni tau. Resit pembelian insurance akan dimasukkkan ke Dalam kotak Misteri

    3. Setiap Bulan Kita akan announced 3 pemenang bertuah di LIVE FACEBOOK PAGE Renew Roadtax Get Easy.

    Renew roadtax dengan kami
    MUDAH! CEPAT ! MURAH! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ๐Ÿ’ฏMURAH ๐ŸŽCEPAT ๐Ÿ‘MUDAH
    ๐Ÿ’ฏ Perkhidmatan ONLINE

    ๐Ÿš˜Perkhidmatan penghantaran ke rumah/ tempt kerja disediakan

    Whatsapp kami sekarang juga
    http://www.wasap.my/60196657166
    http://www.wasap.my/601116200337

    YMZ AGENCY SERVICE
    ๐Ÿ“88G, Jalan Kejora 2, Taman Tanjung Minyak Perdana, 75260 Melaka
    ๐Ÿ“ž011-1620 0337
    ๐Ÿš™Waze: https://waze.com/ul/hw22tj0wm4

    #ymzagencyservice #cukaijalan #insurankereta #renewroadtax #renewinsurance

  •  0  0  21 July, 2020
  • |SANTAI BERSAMA ANNUR KAFALA|

Ada sorg member ni. Roadtax expired bulan 5/2020. Bila mak dia tanya,dia kata roadtax taun ni(sampai 5/2020) ada dalam moto. Mak dia mesej kita sebab pelik macam mana roadtax boleh ada dua. Rupanya mak dia ada jugak roadtax 5/2020 tu.

Saya call member ni tanya kat dia. Rupanya roadtax dalam moto dia tahun 2019 punya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.. Apalagi mak dia dah naik hantu sebab selama ni anak dia bawak moto takdak roadtax๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Terketaq dia sebab takut ada roadblock..

Jadi abang-abang kakak-kakak semua,sebelum bawak moto tu,pastikan roadtax kita ada dan belum expired lagi. 

Nanti tak pasal kena saman dengan encik polis..

Kalau dah expired tu,cepat-cepat la renew dengan kami. Online sahajaโค๏ธโค๏ธ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60133962731

http://www.wasap.my/+60124944562

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • |SANTAI BERSAMA ANNUR KAFALA|

    Ada sorg member ni. Roadtax expired bulan 5/2020. Bila mak dia tanya,dia kata roadtax taun ni(sampai 5/2020) ada dalam moto. Mak dia mesej kita sebab pelik macam mana roadtax boleh ada dua. Rupanya mak dia ada jugak roadtax 5/2020 tu.

    Saya call member ni tanya kat dia. Rupanya roadtax dalam moto dia tahun 2019 punya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.. Apalagi mak dia dah naik hantu sebab selama ni anak dia bawak moto takdak roadtax๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ.. Terketaq dia sebab takut ada roadblock..

    Jadi abang-abang kakak-kakak semua,sebelum bawak moto tu,pastikan roadtax kita ada dan belum expired lagi.

    Nanti tak pasal kena saman dengan encik polis..

    Kalau dah expired tu,cepat-cepat la renew dengan kami. Online sahajaโค๏ธโค๏ธ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60133962731

    http://www.wasap.my/+60124944562

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  20 July, 2020
  • TANAH RUNTUH DI GENTING HIGHLAND???

Assalamualaikum dan selamat petang abang kakak semua..hari ni sy nak share satu story๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Seperti yang semua ketahui,bencana yang sering menimpa rakyat Malaysia adalah banjir dan tanah runtuh. Seperti dalam video di atas, ada yang tercedera , dan ada juga yang terkorban dalam bencana tersebut. Astaghfirullah.๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”

Sekarang pulak musim hujanโ›ˆโ›ˆ..Banyak kawasan yang banjir terutama di Kuala Lumpur,Kelantan,Pulau Pinang... Bila banjir,dah tentu-tentunya kenderaan tersayang abang kakak tenggelam dek kerana banjir tersebut bukan??

Haa jadi..Untuk keselamatan abang kakak dan juga keluarga, sudah ke abang kakak bersedia dengan bencana yang MUNGKIN terjadi?? ๐Ÿง๐ŸงSudah ke abang kakak semak jika kenderaan abang kakak mempunyai perlindungan bencana alam??๐Ÿค”๐Ÿค”

Jika belum, cepat-cepat la semak semula dan tambah perlindungan bencana alam.. Bukan apa, lagi baik sediakan payung sebelum hujan kan?๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Untuk sebutharga percuma, abang kakak boleh wassup sy je.. Saya akan berikan sebutharga terbaik untuk abang kakak sekalian..

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

#annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • TANAH RUNTUH DI GENTING HIGHLAND???

    Assalamualaikum dan selamat petang abang kakak semua..hari ni sy nak share satu story๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    Seperti yang semua ketahui,bencana yang sering menimpa rakyat Malaysia adalah banjir dan tanah runtuh. Seperti dalam video di atas, ada yang tercedera , dan ada juga yang terkorban dalam bencana tersebut. Astaghfirullah.๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”

    Sekarang pulak musim hujanโ›ˆโ›ˆ..Banyak kawasan yang banjir terutama di Kuala Lumpur,Kelantan,Pulau Pinang... Bila banjir,dah tentu-tentunya kenderaan tersayang abang kakak tenggelam dek kerana banjir tersebut bukan??

    Haa jadi..Untuk keselamatan abang kakak dan juga keluarga, sudah ke abang kakak bersedia dengan bencana yang MUNGKIN terjadi?? ๐Ÿง๐ŸงSudah ke abang kakak semak jika kenderaan abang kakak mempunyai perlindungan bencana alam??๐Ÿค”๐Ÿค”

    Jika belum, cepat-cepat la semak semula dan tambah perlindungan bencana alam.. Bukan apa, lagi baik sediakan payung sebelum hujan kan?๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    Untuk sebutharga percuma, abang kakak boleh wassup sy je.. Saya akan berikan sebutharga terbaik untuk abang kakak sekalian..

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    https://wa.me/60174296064/roadtaxonline

    #annurkafala #teamwakalah #insuranskenderaan #insurance #insuranceagent #insuranceclaim #insuranceagency #insuranskereta #insuransmotor #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  19 July, 2020
  • KELIRU KENAPA HARGA INSURAN ANDA MAHAL??

Ramai antara kita masih keliru dalam proses renew insuran kereta dan roadtax. Mesti ada kes di mana insuran lebih mahal dari yang sepatutnya kan? 

Jangan keliru lagi. Di sini kami kongsikan,apa yang perlu anda tahu sebelum renew roadtax kenderaan anda.

Jom kita tonton bersama.โค๏ธ
http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+601170732498

http://www.wasap.my/+60124944562
#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • KELIRU KENAPA HARGA INSURAN ANDA MAHAL??

    Ramai antara kita masih keliru dalam proses renew insuran kereta dan roadtax. Mesti ada kes di mana insuran lebih mahal dari yang sepatutnya kan?

    Jangan keliru lagi. Di sini kami kongsikan,apa yang perlu anda tahu sebelum renew roadtax kenderaan anda.

    Jom kita tonton bersama.โค๏ธ
    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+601170732498

    http://www.wasap.my/+60124944562
    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  3  0  18 July, 2020
  • APA ITU WINDSCREEN COVERAGE?? 

Ramai yang tidak tahu tentang windscreen coverage dan ada pulak beranggapan jika ambil insuran kereta , dah cover sekali cermin.. โŒโŒโŒ

Ada kes pulak abang kakak yang datang tanya kenapa tak boleh claim cermin?? ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

Abang kakak sekalian,meh nak gtau sikit ye.. WINDSCREEN COVERAGE perlu ADD ON tau.. Tak ada dalam polisi kalau tak tambah perlindungan cermin.. ๐Ÿค—๐Ÿค—

Kalau abang kakak nak tau harga perlindungan untuk cermin masing,boleh tanyakan sy.. Sy boleh semak untuk abang kakak ye..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

http://www.wasap.my/+60174296064

#insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala#teamwakalah#testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline
  • APA ITU WINDSCREEN COVERAGE??

    Ramai yang tidak tahu tentang windscreen coverage dan ada pulak beranggapan jika ambil insuran kereta , dah cover sekali cermin.. โŒโŒโŒ

    Ada kes pulak abang kakak yang datang tanya kenapa tak boleh claim cermin?? ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

    Abang kakak sekalian,meh nak gtau sikit ye.. WINDSCREEN COVERAGE perlu ADD ON tau.. Tak ada dalam polisi kalau tak tambah perlindungan cermin.. ๐Ÿค—๐Ÿค—

    Kalau abang kakak nak tau harga perlindungan untuk cermin masing,boleh tanyakan sy.. Sy boleh semak untuk abang kakak ye..๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    http://www.wasap.my/+60174296064

    #insuranceagent #insurance #testimoni #insuranmurah #insuranmurahpenang #annurkafala #teamwakalah #testimonies #insurankereta #insurankeretamotor #insuranceagency #insuranceagents #kereta #motorcycle #motor #powerroadtaxonline

  •  0  0  16 July, 2020

Top #insurankereta Posts

  • โ€ขHi all! ๐Ÿš˜ our tenant at C-G-07
.
.
โ€ขProvide you all general and car insurance renewal service, new car consultant service!๐Ÿข
.
.
โ€ขAny inquiries please contact them at 011-23252599 (Insurance) or walkin their outlet at @sunway_nexis! .
.
โ€ขThey will give you a best service and make you satisfy!๐Ÿ˜˜โค๏ธ๐Ÿš—
.
.
#car #proton #protonmalaysia #x70 #ariz #persona #saga #sagamurah #carinsurance #insurankereta #renewinsurance #sunwaynexis #nexis #sunway #kotadamansara
  • โ€ขHi all! ๐Ÿš˜ our tenant at C-G-07
    .
    .
    โ€ขProvide you all general and car insurance renewal service, new car consultant service!๐Ÿข
    .
    .
    โ€ขAny inquiries please contact them at 011-23252599 (Insurance) or walkin their outlet at @sunway_nexis! .
    .
    โ€ขThey will give you a best service and make you satisfy!๐Ÿ˜˜โค๏ธ๐Ÿš—
    .
    .
    #car #proton #protonmalaysia #x70 #ariz #persona #saga #sagamurah #carinsurance #insurankereta #renewinsurance #sunwaynexis #nexis #sunway #kotadamansara

  •  8  0  10 March, 2020
  •  7  2  2 July, 2020