#girdleselesa Instagram Photos & Videos

girdleselesa - 418 posts

Hashtag Popularity

0.3
average comments
4.9
average likes

Latest #girdleselesa Posts

  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  0  0  13 June, 2020
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. 🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. 🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  1  0  13 June, 2020
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  0  0  13 June, 2020
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/
#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/
    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  2  0  13 June, 2020
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  2  0  13 June, 2020
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
* Mengempiskan perut
* Merampingkan pinggang
* Mengecilkan peha
* Mengangkat punggung yang jatuh
* Memberi bentuk badan yang lebih cantik
* Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
* Mengawal selera makan
* Sesuai digunakan pada bila-bila masa
* Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

#girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat
  • ▪️MASALAH PERUT BUNCIT?? ▪️ PEHA BERGESEL?? Kebaikan Princess Girdle
    * Mengempiskan perut
    * Merampingkan pinggang
    * Mengecilkan peha
    * Mengangkat punggung yang jatuh
    * Memberi bentuk badan yang lebih cantik
    * Menghalang bonjolan lemak dari terkeluar
    * Mengawal selera makan
    * Sesuai digunakan pada bila-bila masa
    * Memberi lebih keyakinan ketika memakai pakaian yang ketat

    Tekan link di bawah for fast response. RM29 sahaja🙋🏻‍♀️ https://sayanakprincessgirdle.wasap.my/

    #girdle #girdlepants #girdlemurah #girdleplussize #girdlemurah #girdlepantssexycurve #girdlemurahbypossahaja #girdleselesa #girdlerm29 #girdlepants #viral #pkp #covid19 #slimmingworld #kurussihat #slimmingpantsmalaysia #fitness #snapchat #dropship #murah #seluarmurah #shopping #slim #nursajat

  •  4  0  13 June, 2020
  • PROMO BAKAL TAMAT TAU AWAK!
.
Akk PUTRAJAYA KAJANG NI, @haslina05 sempoi je cod sampai 10 kotak!
.
.
Korang x pernah minum jgn kondem tau. Bukan kopi singgit ni.
☺️
.
Korang nak COD lekaih. Akk ni onz jap je. Mana yg cover kita onz cod. .
Makan #biskutraya #kerepek jangan lupa bancuh #jjmochafit tau .
Rahsia buang 3 ke 5 kg santai dengan 20 cawan mocha dalam 10 hari tau. Lepas 10 hari korang boleh pikir nak on lagi ke tak😉
.
.
Jom cepat2 klik link dibawah
www.wasap.my/60126792566/promomochafit
.
.
Usaha tangga kejayaan.. Usaha unt kurus di tangan anda😄

#jgnpercayaselagitakcuba 
#mochakurus10hari 
#mochacairlemak 
#kurus10hari 
#kuruscepat 
#kurussihat
#jomkurus 
#jomcantik 
#jomsihat 
#pluzsizemalaysia 
#coachkurus 
#jjmochafit.my
#jjmochafitkl 
#jjmochafithq
#jjmochafitbukitjalil 
#chocofit
#klubnalaleh
#dauracofee
#bodydream
#bengkungsajat
#girdlemalaysia
#girdleselesa
#lakumall
#bazaaronline
  • PROMO BAKAL TAMAT TAU AWAK!
    .
    Akk PUTRAJAYA KAJANG NI, @haslina05 sempoi je cod sampai 10 kotak!
    .
    .
    Korang x pernah minum jgn kondem tau. Bukan kopi singgit ni.
    ☺️
    .
    Korang nak COD lekaih. Akk ni onz jap je. Mana yg cover kita onz cod. .
    Makan #biskutraya #kerepek jangan lupa bancuh #jjmochafit tau .
    Rahsia buang 3 ke 5 kg santai dengan 20 cawan mocha dalam 10 hari tau. Lepas 10 hari korang boleh pikir nak on lagi ke tak😉
    .
    .
    Jom cepat2 klik link dibawah
    www.wasap.my/60126792566/promomochafit
    .
    .
    Usaha tangga kejayaan.. Usaha unt kurus di tangan anda😄

    #jgnpercayaselagitakcuba
    #mochakurus10hari
    #mochacairlemak
    #kurus10hari
    #kuruscepat
    #kurussihat
    #jomkurus
    #jomcantik
    #jomsihat
    #pluzsizemalaysia
    #coachkurus
    #jjmochafit.my
    #jjmochafitkl
    #jjmochafithq
    #jjmochafitbukitjalil
    #chocofit
    #klubnalaleh
    #dauracofee
    #bodydream
    #bengkungsajat
    #girdlemalaysia
    #girdleselesa
    #lakumall
    #bazaaronline

  •  3  1  3 June, 2020
  • PROMO BAKAL TAMAT TAU AWAK!
.
Akk PUTRAJAYA KAJANG NI, @haslina05 sempoi je cod sampai 10 kotak!
.
.
Korang x pernah minum jgn kondem tau. Bukan kopi singgit ni.
☺️
.
Korang nak COD lekaih. Akk ni onz jap je. Mana yg cover kita onz cod. .
Makan #biskutraya #kerepek jangan lupa bancuh #jjmochafit tau .
Rahsia buang 3 ke 5 kg santai dengan 20 cawan mocha dalam 10 hari tau. Lepas 10 hari korang boleh pikir nak on lagi ke tak😉
.
.
Jom cepat2 klik link dibawah
www.wasap.my/60126792566/promomochafit
.
.
Usaha tangga kejayaan.. Usaha unt kurus di tangan anda😄

#jgnpercayaselagitakcuba 
#mochakurus10hari 
#mochacairlemak 
#kurus10hari 
#kuruscepat 
#kurussihat
#jomkurus 
#jomcantik 
#jomsihat 
#pluzsizemalaysia 
#coachkurus 
#jjmochafit.my
#jjmochafitkl 
#jjmochafithq
#jjmochafitbukitjalil 
#chocofit
#klubnalaleh
#dauracofee
#bodydream
#bengkungsajat
#girdlemalaysia
#girdleselesa
#lakumall
#bazaaronline
  • PROMO BAKAL TAMAT TAU AWAK!
    .
    Akk PUTRAJAYA KAJANG NI, @haslina05 sempoi je cod sampai 10 kotak!
    .
    .
    Korang x pernah minum jgn kondem tau. Bukan kopi singgit ni.
    ☺️
    .
    Korang nak COD lekaih. Akk ni onz jap je. Mana yg cover kita onz cod. .
    Makan #biskutraya #kerepek jangan lupa bancuh #jjmochafit tau .
    Rahsia buang 3 ke 5 kg santai dengan 20 cawan mocha dalam 10 hari tau. Lepas 10 hari korang boleh pikir nak on lagi ke tak😉
    .
    .
    Jom cepat2 klik link dibawah
    www.wasap.my/60126792566/promomochafit
    .
    .
    Usaha tangga kejayaan.. Usaha unt kurus di tangan anda😄

    #jgnpercayaselagitakcuba
    #mochakurus10hari
    #mochacairlemak
    #kurus10hari
    #kuruscepat
    #kurussihat
    #jomkurus
    #jomcantik
    #jomsihat
    #pluzsizemalaysia
    #coachkurus
    #jjmochafit.my
    #jjmochafitkl
    #jjmochafithq
    #jjmochafitbukitjalil
    #chocofit
    #klubnalaleh
    #dauracofee
    #bodydream
    #bengkungsajat
    #girdlemalaysia
    #girdleselesa
    #lakumall
    #bazaaronline

  •  2  0  3 June, 2020

Top #girdleselesa Posts

  • Mesti ramai yg tngh cari girdle yg selesa pakai seharian kan.. Boleh la cuba pakai Girdle Turki ni.. dah pakai sekali mesti nak pkai lagi 😉
.
.
Material 
Nylon 65% 
Spendex 35% 
Nylon material yang serap peluh dan cepat kering . Jadi ble pemakaian akan buat kita rasa segar dan sejuk . Tak melekit dan berlengas ☺
.
.
For more details .

WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
.

#bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
#bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang
  • Mesti ramai yg tngh cari girdle yg selesa pakai seharian kan.. Boleh la cuba pakai Girdle Turki ni.. dah pakai sekali mesti nak pkai lagi 😉
    .
    .
    Material
    Nylon 65%
    Spendex 35%
    Nylon material yang serap peluh dan cepat kering . Jadi ble pemakaian akan buat kita rasa segar dan sejuk . Tak melekit dan berlengas ☺
    .
    .
    For more details .

    WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
    .

    #bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
    #bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini  #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang

  •  9  3  17 January, 2019
  • Dengan memakai Voguenista Corset, anda bukan sahaja mendapat pinggang yang ramping serta merta, malah dengan 16 tetulang aloi memory strips yang terdapat dalam bengkung kami membantu juga menampung tulang belakang dan menjaga posisi badan anda agar tidak membongkok .

Mudahkah untuk dapat keselesaan bahagian belakang anda?😂 .

Harga Voguenista Corset HANYA RM89.00 (Semenanjung Malaysia) RM99.00 (Sabah dan Serawak), $29.90 (Singapura) .

Nak Diskaun RAYA? Meh wasap Syaza 0179773417 / Klik Link di Bio IG untuk dapatkan Diskaun RAYA Vougenista korset selesa / Vougenista bengkung abang 🤩🤩🤩 .

#vougenistakuantan #bengkungkuantan #korsetkuantan #bengkungabang #korsetmacho #girdlekuantan #girdlemurah #girdleselesa #bodysuitkuantan #fit #kuantan #krubong #raya #pagiturezeki #krimkurus #losyenwangi #pewangirambut #hijaphairspary #portkakitangankerajaan #positifselalu
  • Dengan memakai Voguenista Corset, anda bukan sahaja mendapat pinggang yang ramping serta merta, malah dengan 16 tetulang aloi memory strips yang terdapat dalam bengkung kami membantu juga menampung tulang belakang dan menjaga posisi badan anda agar tidak membongkok .

    Mudahkah untuk dapat keselesaan bahagian belakang anda?😂 .

    Harga Voguenista Corset HANYA RM89.00 (Semenanjung Malaysia) RM99.00 (Sabah dan Serawak), $29.90 (Singapura) .

    Nak Diskaun RAYA? Meh wasap Syaza 0179773417 / Klik Link di Bio IG untuk dapatkan Diskaun RAYA Vougenista korset selesa / Vougenista bengkung abang 🤩🤩🤩 .

    #vougenistakuantan #bengkungkuantan #korsetkuantan #bengkungabang #korsetmacho #girdlekuantan #girdlemurah #girdleselesa #bodysuitkuantan #fit #kuantan #krubong #raya #pagiturezeki #krimkurus #losyenwangi #pewangirambut #hijaphairspary #portkakitangankerajaan #positifselalu

  •  4  1  14 May, 2019
  • Ada yang sedang mencari Girdle tanpa cangkuk??
.
.
Ya Girdle Turki TANPA CANGKUK adalah pilihan yang tepat untuk uolss..
.
.
Pemakaian pun lebih mudah dan ringkas hanya perlu sarungkan sahaja dari kaki naik ke atas, nak ke bilik air pun xperlu buka hanya perlu dilipat keatas sahaja.. mudah kan??
.
.
Girdle Turki boleh menutupi lemaks2 dari paha sehingga ke bawah dada
.
.
Bagi bakal2 pengantin bila dah beli baju lawa2 mestilah body pun nak kelihatan lawa jgk kan.. apa kata grab satu Girdle Turki ni dan rasai kehebatannnya.. sesuai jgk untuk ibu2 selepas bersalin kerana kainnya selesa dan yang penting tidak bergulung 😉
.
.

For more details .

WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
.

#bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
#bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang
  • Ada yang sedang mencari Girdle tanpa cangkuk??
    .
    .
    Ya Girdle Turki TANPA CANGKUK adalah pilihan yang tepat untuk uolss..
    .
    .
    Pemakaian pun lebih mudah dan ringkas hanya perlu sarungkan sahaja dari kaki naik ke atas, nak ke bilik air pun xperlu buka hanya perlu dilipat keatas sahaja.. mudah kan??
    .
    .
    Girdle Turki boleh menutupi lemaks2 dari paha sehingga ke bawah dada
    .
    .
    Bagi bakal2 pengantin bila dah beli baju lawa2 mestilah body pun nak kelihatan lawa jgk kan.. apa kata grab satu Girdle Turki ni dan rasai kehebatannnya.. sesuai jgk untuk ibu2 selepas bersalin kerana kainnya selesa dan yang penting tidak bergulung 😉
    .
    .

    For more details .

    WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
    .

    #bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
    #bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini  #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang

  •  6  0  30 November, 2019
  • Mesti ada yg tertanya2 kenapa harga mahal sngt?? QUALITY tu yg buat sesuatu barangan tu jdi mahal sbb bahan yg diguna pun bukan bahan sembarangan.. semuanya sudah dikaji untuk keselesaan pengguna, kalau beli yg murah pun tapi pakai xselesa xguna jgk kan.. akhirnya disimpan dlm almari je 😅
.
.
For more details .

WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
.

#bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
#bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang
  • Mesti ada yg tertanya2 kenapa harga mahal sngt?? QUALITY tu yg buat sesuatu barangan tu jdi mahal sbb bahan yg diguna pun bukan bahan sembarangan.. semuanya sudah dikaji untuk keselesaan pengguna, kalau beli yg murah pun tapi pakai xselesa xguna jgk kan.. akhirnya disimpan dlm almari je 😅
    .
    .
    For more details .

    WhatsApp 📲+60183800212 or click link at bio
    .

    #bajuraya #bajuraya2019 #kurungmoden
    #bajukurungmoden #bajunikah #bajudinner #kurungcantik #bajupengantinterkini  #bajukurungterkini #kurungmodernterkini #kurungcantik #girdle #girdleselesa #girdlemalaysia #girdleberpantang #girdlebersalin #girdlemoden #girdlemurah #bengkung #bengkungselesa #bengkungmalaysia #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungkerengga #bengkungsenangpakai #bengkungviral #bengkungberpantang

  •  8  0  18 January, 2019