#feedbackgelmandianbidara Instagram Photos & Videos

feedbackgelmandianbidara - 11 posts

Hashtag Popularity

0.4
average comments
7.7
average likes

Latest #feedbackgelmandianbidara Posts

  • Gel mandian bidara arab sama sekali tidak sama seperti sabun mandian yang biasa anda gunakan. Ia adalah mandian aromaterapi herba daun bidara arab yang memberikan ketenangan dan bauan menyegarkan serta dilengkapi dengan ayat ruqyah yang bagus untuk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus.

Ia sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga seawal dari umur 2 tahun ! Uniknya gel mandian bidara arab mengandungi bahan-bahan semulajadi yang memberikan manfaat pada kesihatan kulit badan.

Ia bukan sahaja membantu untuk merawat masalah kulit seperti allergik, psoriasis, ekzema tetapi juga meningkatkan sistem ketahanan kulit.

Anda boleh juga skrub badan tanpa menyebabkan kulit menjadi pedih atau iritasi bahkan membuatkan kulit lebih lembut dan bersih ! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #jamuratumalayasingapore #jamuratumalayajohorbahru #jamuratumalayaplentong #jamuratumalayapermasjaya #jrmsingapura #jrmjohorbahru #jrmsingapore #jrmpermasjaya #jrmplentong #testimonigelmandianbidara #feedbackgelmandianbidara #sabungatal #sabunmandi #sabunmandijrm
  • Gel mandian bidara arab sama sekali tidak sama seperti sabun mandian yang biasa anda gunakan. Ia adalah mandian aromaterapi herba daun bidara arab yang memberikan ketenangan dan bauan menyegarkan serta dilengkapi dengan ayat ruqyah yang bagus untuk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus.

    Ia sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga seawal dari umur 2 tahun ! Uniknya gel mandian bidara arab mengandungi bahan-bahan semulajadi yang memberikan manfaat pada kesihatan kulit badan.

    Ia bukan sahaja membantu untuk merawat masalah kulit seperti allergik, psoriasis, ekzema tetapi juga meningkatkan sistem ketahanan kulit.

    Anda boleh juga skrub badan tanpa menyebabkan kulit menjadi pedih atau iritasi bahkan membuatkan kulit lebih lembut dan bersih ! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #jamuratumalayasingapore #jamuratumalayajohorbahru #jamuratumalayaplentong #jamuratumalayapermasjaya #jrmsingapura #jrmjohorbahru #jrmsingapore #jrmpermasjaya #jrmplentong #testimonigelmandianbidara #feedbackgelmandianbidara #sabungatal #sabunmandi #sabunmandijrm

  •  15  1  24 February, 2020
  • #repost @jrm.official
Anda mengalami masalah sukar tidur? Anda sering bermimpi perkara yang aneh? Walaupun masih ramai yang mengambil ringan gangguan daripada jin, syaitan dan makhluk halus tetapi ianya wujud meskipun tidak boleh dilihat dengan mata kasar.
.
Gel mandian bidara arab adalah sebagai salah satu rawatan alternatif bagi membantu utk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus. Selain daripada mengandungi daun bidara yang membantu untuk menghalau jin dan syaitan jika mengikut sejarah islam. Gel mandian bidara arab juga dilengkapi dengan ayat ruqyah dan ayat Al-Quran.
.
Gel mandian bidara arab juga bagus  untuk melembapkan kulit, mempercepat penyembuhan luka serta mencegah infeksi kerana didalamnya terdapat buah zaiton yang memberi kebaikan pada kulit. Serta kandungan kepingan garam magnesium di dalam gel mandian bidara juga membantu untuk menyingkirkan toksin dalam badan yang memberikan tidur yang lena dan mencegah pada insomnia.
.
Anda dapatkan gel mandian bidara arab dari pengedar atau stokis JRM yang sah

Website www.jrm.com.my

Gel Mandian Bidara Arab 
RM50.00 (SM) RM53.00 (SS)
(tak termasuk postage)

#feedbackgelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#gelmandianbidara
http://0197288143.wasap.my
  • #repost @jrm.official
    Anda mengalami masalah sukar tidur? Anda sering bermimpi perkara yang aneh? Walaupun masih ramai yang mengambil ringan gangguan daripada jin, syaitan dan makhluk halus tetapi ianya wujud meskipun tidak boleh dilihat dengan mata kasar.
    .
    Gel mandian bidara arab adalah sebagai salah satu rawatan alternatif bagi membantu utk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus. Selain daripada mengandungi daun bidara yang membantu untuk menghalau jin dan syaitan jika mengikut sejarah islam. Gel mandian bidara arab juga dilengkapi dengan ayat ruqyah dan ayat Al-Quran.
    .
    Gel mandian bidara arab juga bagus untuk melembapkan kulit, mempercepat penyembuhan luka serta mencegah infeksi kerana didalamnya terdapat buah zaiton yang memberi kebaikan pada kulit. Serta kandungan kepingan garam magnesium di dalam gel mandian bidara juga membantu untuk menyingkirkan toksin dalam badan yang memberikan tidur yang lena dan mencegah pada insomnia.
    .
    Anda dapatkan gel mandian bidara arab dari pengedar atau stokis JRM yang sah

    Website www.jrm.com.my

    Gel Mandian Bidara Arab
    RM50.00 (SM) RM53.00 (SS)
    (tak termasuk postage)

    #feedbackgelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #gelmandianbidara
    http://0197288143.wasap.my

  •  2  0  22 July, 2019
  • Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM
RM50

Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

Penggunaan Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah merupakan cara rawatan yang diamalkan oleh Rasulullah S A W. Ia merupakan tumbuhan yang berasal dari syurga dan di dalam al-quran ada menyebutkan tentang keistimewaan dan khasiat pokok ini.

Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan kepada daun bidara ini kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

#feedbackgelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#gelmandianbidarajrm
http://0197288143.wasap.my
  • Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM
    RM50

    Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

    Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

    Penggunaan Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah merupakan cara rawatan yang diamalkan oleh Rasulullah S A W. Ia merupakan tumbuhan yang berasal dari syurga dan di dalam al-quran ada menyebutkan tentang keistimewaan dan khasiat pokok ini.

    Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan kepada daun bidara ini kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

    #feedbackgelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #gelmandianbidarajrm
    http://0197288143.wasap.my

  •  4  0  28 February, 2019
  • #testimonigelmandianbidara
#feedbackgelmandianbidara

Alhamdulilah 😍😍😍😍
Badan lesu terasa segar...
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
& Body
. ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ . 
Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
.
Insyaallah...
.
PM saya produk yang anda mahu😉
Ready Stock and PreOrder available 
0109338553
. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
.
Agent dan dropship diperlukan
Agent dan dropship diperlukan
.
#bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
#aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
#bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu
  • #testimonigelmandianbidara
    #feedbackgelmandianbidara

    Alhamdulilah 😍😍😍😍
    Badan lesu terasa segar...
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    & Body
    . ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ .
    Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
    .
    Insyaallah...
    .
    PM saya produk yang anda mahu😉
    Ready Stock and PreOrder available
    0109338553
    . ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    .
    Agent dan dropship diperlukan
    Agent dan dropship diperlukan
    .
    #bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
    #aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
    #bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu

  •  7  0  16 February, 2019
  • salam ptg uolllss . sis dh janji kan yg sis nk share feedback arini . so arini sis tunaikan janji sis yee . ni feedback GEL MANDIAN BIDARA dr customer . ha hebat tak hebat kan penangan GEL MANDIAN BIDARA ni . masalah lemah semangat yg dialami sstgah individu pon boleh dikurangkan . badan pon jd segar bugar dan wangi je lepas guna GEL MANDIAN BIDARA ni . yg pnting utk mandi wajib pon boleh guna jugak gel mandian ni . apa2 pon alhamdulillah sis syukur sgt sbb feedback customer smua positif . so , kalau nk join feedback atau nk dptkan GEL MANDIAN BIDARA boleh ws sis di no. 0124117644 / dm / klik link di bio @as_legacypenanghq . INGAT tau GEL MANDIAN BIDARA ni TIDAK dijual di sbrg kdai jamu / pasar malam dan HANYA boleh didptkan dr agent sah AS Legacy shj .
.
.
#feedback
#feedbackaslegacy
#aslegacy
#shahidadherbs
#datoaliffsyukri
#gelmandianbidara
#bidarashowergel
#produkviral
#feedbackgelmandianbidara
#feedbackbidarashowergel
#lemahsemangat
#semangat
#bidara
#showergel
  • salam ptg uolllss . sis dh janji kan yg sis nk share feedback arini . so arini sis tunaikan janji sis yee . ni feedback GEL MANDIAN BIDARA dr customer . ha hebat tak hebat kan penangan GEL MANDIAN BIDARA ni . masalah lemah semangat yg dialami sstgah individu pon boleh dikurangkan . badan pon jd segar bugar dan wangi je lepas guna GEL MANDIAN BIDARA ni . yg pnting utk mandi wajib pon boleh guna jugak gel mandian ni . apa2 pon alhamdulillah sis syukur sgt sbb feedback customer smua positif . so , kalau nk join feedback atau nk dptkan GEL MANDIAN BIDARA boleh ws sis di no. 0124117644 / dm / klik link di bio @as_legacypenanghq . INGAT tau GEL MANDIAN BIDARA ni TIDAK dijual di sbrg kdai jamu / pasar malam dan HANYA boleh didptkan dr agent sah AS Legacy shj .
    .
    .
    #feedback
    #feedbackaslegacy
    #aslegacy
    #shahidadherbs
    #datoaliffsyukri
    #gelmandianbidara
    #bidarashowergel
    #produkviral
    #feedbackgelmandianbidara
    #feedbackbidarashowergel
    #lemahsemangat
    #semangat
    #bidara
    #showergel

  •  10  1  8 February, 2019
  • #testimonigelmandianbidara
#feedbackgelmandianbidara

Alhamdulilah 😍😍😍😍
Badan lesu terasa segar...
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
& Body
. ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ . 
Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
.
Insyaallah...
.
PM saya produk yang anda mahu😉
Ready Stock and PreOrder available 
0168316316 . 
PreOrder lipstick terbaru keluaran @as.legacymalaysia ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Whatsapp 0168316316 
Whatsapp 0168316316
Whatsapp 0168316316
.
Agent dan dropship diperlukan
Agent dan dropship diperlukan
.
#bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
#aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
#bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu
  • #testimonigelmandianbidara
    #feedbackgelmandianbidara

    Alhamdulilah 😍😍😍😍
    Badan lesu terasa segar...
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    & Body
    . ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ .
    Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
    .
    Insyaallah...
    .
    PM saya produk yang anda mahu😉
    Ready Stock and PreOrder available
    0168316316 .
    PreOrder lipstick terbaru keluaran @as.legacymalaysia ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Whatsapp 0168316316
    Whatsapp 0168316316
    Whatsapp 0168316316
    .
    Agent dan dropship diperlukan
    Agent dan dropship diperlukan
    .
    #bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
    #aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
    #bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu

  •  18  1  22 January, 2019
  • #feedbackgelmandianbidara

Gel mandian bidara. bagus juga untuk bayi yg sukar tidur dan kerap menangis di waktu malam.

Tapi tapi gel ni dah kehabisan stok. minggu depan baru stok sampai😁

Produk laku keras. kalau kakak abg nak cuba boleh wasap link di bio. nanti sis boleh reserve siap2 okayy! 🤗

#gelmandianbidara
#produkviral
#aslegacy
  • #feedbackgelmandianbidara

    Gel mandian bidara. bagus juga untuk bayi yg sukar tidur dan kerap menangis di waktu malam.

    Tapi tapi gel ni dah kehabisan stok. minggu depan baru stok sampai😁

    Produk laku keras. kalau kakak abg nak cuba boleh wasap link di bio. nanti sis boleh reserve siap2 okayy! 🤗

    #gelmandianbidara
    #produkviral
    #aslegacy

  •  19  2  2 December, 2018
  • #Repost_ Sy x tau puan ni pesakit yg pernah dtg berukyah dgn suami sy.. Suka sgt puan ni share dgn sy dulunya dia mempunyai masalah kesihatan macam2 katanya sakit pinggang dn paling dia susah hati sbb dia xdtg haid 5 tahun ..!!..
.
Risau sgt kalau putus haid awal katanya ..Alhamdulillah sejak mengamalkan RV haid keluar balik..Akhirnya semua produk sy diamalkan dn seluruh keluarganya makn produk sy sbb yakin..!!
.
Selepas melihat kesan baik pada dirinya.. Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah memberikan afiat dn syifak asbab mengunakan produk yg bonda hasilkan.. bila diamalkn oleh org yg memerlukan.. Sy sgt percaya buatan yg baik akan di balas baik.. maka sbgai seorg manusia sy membuat produk atas dasar tanggungjawab..
.
Bukan mengmbil duit customer hanya utk diri sy menjadi kaya.. kerana sy sgt mencari ksih syg Allah dn kasih syg sesama manusia..
.
bila dikongsikn keberkesanan produk oleh tetamu yg dtg ke rumah hutan itu satu kepuasan yg xtahu mcm mana sy nk ucapkan dgn kata2 melainkan SubahanAllah MasyaAllah TabarakAllah Humma Wa Minkum Ya Karim..
.
Utk booking urut boleh hubungi 0192212617 (booking) 
0167719349 (walkin)
.
Follow @rumah.terapi.alam 
utk rumah hutan.. waze rumah hutan bonda..
.
Info produk : @jrm.official
Pengedar : @jrm.network
.
Dan boleh subscribe ke youtube channel bonda : Rozita Ibrahim utk lihat video2 yg menarik..! #feedbackroyalv 
#royalv
#feedbackjamuratumalaya 
#mustanir
#feedbackmustanir
#feedbackgelmandianbidara
#gelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#feedbackjamuratumalaya 
#minyakjatrophora
#feedbackjamuratumalaya
  • #Repost_ Sy x tau puan ni pesakit yg pernah dtg berukyah dgn suami sy.. Suka sgt puan ni share dgn sy dulunya dia mempunyai masalah kesihatan macam2 katanya sakit pinggang dn paling dia susah hati sbb dia xdtg haid 5 tahun ..!!..
    .
    Risau sgt kalau putus haid awal katanya ..Alhamdulillah sejak mengamalkan RV haid keluar balik..Akhirnya semua produk sy diamalkan dn seluruh keluarganya makn produk sy sbb yakin..!!
    .
    Selepas melihat kesan baik pada dirinya.. Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah memberikan afiat dn syifak asbab mengunakan produk yg bonda hasilkan.. bila diamalkn oleh org yg memerlukan.. Sy sgt percaya buatan yg baik akan di balas baik.. maka sbgai seorg manusia sy membuat produk atas dasar tanggungjawab..
    .
    Bukan mengmbil duit customer hanya utk diri sy menjadi kaya.. kerana sy sgt mencari ksih syg Allah dn kasih syg sesama manusia..
    .
    bila dikongsikn keberkesanan produk oleh tetamu yg dtg ke rumah hutan itu satu kepuasan yg xtahu mcm mana sy nk ucapkan dgn kata2 melainkan SubahanAllah MasyaAllah TabarakAllah Humma Wa Minkum Ya Karim..
    .
    Utk booking urut boleh hubungi 0192212617 (booking)
    0167719349 (walkin)
    .
    Follow @rumah.terapi.alam
    utk rumah hutan.. waze rumah hutan bonda..
    .
    Info produk : @jrm.official
    Pengedar : @jrm.network
    .
    Dan boleh subscribe ke youtube channel bonda : Rozita Ibrahim utk lihat video2 yg menarik..! #feedbackroyalv
    #royalv
    #feedbackjamuratumalaya
    #mustanir
    #feedbackmustanir
    #feedbackgelmandianbidara
    #gelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #feedbackjamuratumalaya
    #minyakjatrophora
    #feedbackjamuratumalaya

  •  8  0  27 October, 2018

Top #feedbackgelmandianbidara Posts

  • Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM
RM50

Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

Penggunaan Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah merupakan cara rawatan yang diamalkan oleh Rasulullah S A W. Ia merupakan tumbuhan yang berasal dari syurga dan di dalam al-quran ada menyebutkan tentang keistimewaan dan khasiat pokok ini.

Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan kepada daun bidara ini kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

#feedbackgelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#gelmandianbidarajrm
http://0197288143.wasap.my
  • Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM
    RM50

    Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah JRM merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

    Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

    Penggunaan Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah merupakan cara rawatan yang diamalkan oleh Rasulullah S A W. Ia merupakan tumbuhan yang berasal dari syurga dan di dalam al-quran ada menyebutkan tentang keistimewaan dan khasiat pokok ini.

    Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan kepada daun bidara ini kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

    #feedbackgelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #gelmandianbidarajrm
    http://0197288143.wasap.my

  •  4  0  28 February, 2019
  • #Repost_ Sy x tau puan ni pesakit yg pernah dtg berukyah dgn suami sy.. Suka sgt puan ni share dgn sy dulunya dia mempunyai masalah kesihatan macam2 katanya sakit pinggang dn paling dia susah hati sbb dia xdtg haid 5 tahun ..!!..
.
Risau sgt kalau putus haid awal katanya ..Alhamdulillah sejak mengamalkan RV haid keluar balik..Akhirnya semua produk sy diamalkan dn seluruh keluarganya makn produk sy sbb yakin..!!
.
Selepas melihat kesan baik pada dirinya.. Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah memberikan afiat dn syifak asbab mengunakan produk yg bonda hasilkan.. bila diamalkn oleh org yg memerlukan.. Sy sgt percaya buatan yg baik akan di balas baik.. maka sbgai seorg manusia sy membuat produk atas dasar tanggungjawab..
.
Bukan mengmbil duit customer hanya utk diri sy menjadi kaya.. kerana sy sgt mencari ksih syg Allah dn kasih syg sesama manusia..
.
bila dikongsikn keberkesanan produk oleh tetamu yg dtg ke rumah hutan itu satu kepuasan yg xtahu mcm mana sy nk ucapkan dgn kata2 melainkan SubahanAllah MasyaAllah TabarakAllah Humma Wa Minkum Ya Karim..
.
Utk booking urut boleh hubungi 0192212617 (booking) 
0167719349 (walkin)
.
Follow @rumah.terapi.alam 
utk rumah hutan.. waze rumah hutan bonda..
.
Info produk : @jrm.official
Pengedar : @jrm.network
.
Dan boleh subscribe ke youtube channel bonda : Rozita Ibrahim utk lihat video2 yg menarik..! #feedbackroyalv 
#royalv
#feedbackjamuratumalaya 
#mustanir
#feedbackmustanir
#feedbackgelmandianbidara
#gelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#feedbackjamuratumalaya 
#minyakjatrophora
#feedbackjamuratumalaya
  • #Repost_ Sy x tau puan ni pesakit yg pernah dtg berukyah dgn suami sy.. Suka sgt puan ni share dgn sy dulunya dia mempunyai masalah kesihatan macam2 katanya sakit pinggang dn paling dia susah hati sbb dia xdtg haid 5 tahun ..!!..
    .
    Risau sgt kalau putus haid awal katanya ..Alhamdulillah sejak mengamalkan RV haid keluar balik..Akhirnya semua produk sy diamalkan dn seluruh keluarganya makn produk sy sbb yakin..!!
    .
    Selepas melihat kesan baik pada dirinya.. Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah memberikan afiat dn syifak asbab mengunakan produk yg bonda hasilkan.. bila diamalkn oleh org yg memerlukan.. Sy sgt percaya buatan yg baik akan di balas baik.. maka sbgai seorg manusia sy membuat produk atas dasar tanggungjawab..
    .
    Bukan mengmbil duit customer hanya utk diri sy menjadi kaya.. kerana sy sgt mencari ksih syg Allah dn kasih syg sesama manusia..
    .
    bila dikongsikn keberkesanan produk oleh tetamu yg dtg ke rumah hutan itu satu kepuasan yg xtahu mcm mana sy nk ucapkan dgn kata2 melainkan SubahanAllah MasyaAllah TabarakAllah Humma Wa Minkum Ya Karim..
    .
    Utk booking urut boleh hubungi 0192212617 (booking)
    0167719349 (walkin)
    .
    Follow @rumah.terapi.alam
    utk rumah hutan.. waze rumah hutan bonda..
    .
    Info produk : @jrm.official
    Pengedar : @jrm.network
    .
    Dan boleh subscribe ke youtube channel bonda : Rozita Ibrahim utk lihat video2 yg menarik..! #feedbackroyalv
    #royalv
    #feedbackjamuratumalaya
    #mustanir
    #feedbackmustanir
    #feedbackgelmandianbidara
    #gelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #feedbackjamuratumalaya
    #minyakjatrophora
    #feedbackjamuratumalaya

  •  8  0  27 October, 2018
  • #repost @jrm.official
Anda mengalami masalah sukar tidur? Anda sering bermimpi perkara yang aneh? Walaupun masih ramai yang mengambil ringan gangguan daripada jin, syaitan dan makhluk halus tetapi ianya wujud meskipun tidak boleh dilihat dengan mata kasar.
.
Gel mandian bidara arab adalah sebagai salah satu rawatan alternatif bagi membantu utk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus. Selain daripada mengandungi daun bidara yang membantu untuk menghalau jin dan syaitan jika mengikut sejarah islam. Gel mandian bidara arab juga dilengkapi dengan ayat ruqyah dan ayat Al-Quran.
.
Gel mandian bidara arab juga bagus  untuk melembapkan kulit, mempercepat penyembuhan luka serta mencegah infeksi kerana didalamnya terdapat buah zaiton yang memberi kebaikan pada kulit. Serta kandungan kepingan garam magnesium di dalam gel mandian bidara juga membantu untuk menyingkirkan toksin dalam badan yang memberikan tidur yang lena dan mencegah pada insomnia.
.
Anda dapatkan gel mandian bidara arab dari pengedar atau stokis JRM yang sah

Website www.jrm.com.my

Gel Mandian Bidara Arab 
RM50.00 (SM) RM53.00 (SS)
(tak termasuk postage)

#feedbackgelmandianbidara
#jamuratumalayaonline 
#jamuratumalayanusajaya 
#jamuratumalayajohor 
#jamuratumalayakulai 
#jamuratumalayagelangpatah 
#produkterbaik
#herbs 
#bestproduk 
#viralproduk 
#gelmandianbidara
http://0197288143.wasap.my
  • #repost @jrm.official
    Anda mengalami masalah sukar tidur? Anda sering bermimpi perkara yang aneh? Walaupun masih ramai yang mengambil ringan gangguan daripada jin, syaitan dan makhluk halus tetapi ianya wujud meskipun tidak boleh dilihat dengan mata kasar.
    .
    Gel mandian bidara arab adalah sebagai salah satu rawatan alternatif bagi membantu utk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus. Selain daripada mengandungi daun bidara yang membantu untuk menghalau jin dan syaitan jika mengikut sejarah islam. Gel mandian bidara arab juga dilengkapi dengan ayat ruqyah dan ayat Al-Quran.
    .
    Gel mandian bidara arab juga bagus untuk melembapkan kulit, mempercepat penyembuhan luka serta mencegah infeksi kerana didalamnya terdapat buah zaiton yang memberi kebaikan pada kulit. Serta kandungan kepingan garam magnesium di dalam gel mandian bidara juga membantu untuk menyingkirkan toksin dalam badan yang memberikan tidur yang lena dan mencegah pada insomnia.
    .
    Anda dapatkan gel mandian bidara arab dari pengedar atau stokis JRM yang sah

    Website www.jrm.com.my

    Gel Mandian Bidara Arab
    RM50.00 (SM) RM53.00 (SS)
    (tak termasuk postage)

    #feedbackgelmandianbidara
    #jamuratumalayaonline
    #jamuratumalayanusajaya
    #jamuratumalayajohor
    #jamuratumalayakulai
    #jamuratumalayagelangpatah
    #produkterbaik
    #herbs
    #bestproduk
    #viralproduk
    #gelmandianbidara
    http://0197288143.wasap.my

  •  2  0  22 July, 2019
  • Gel mandian bidara arab sama sekali tidak sama seperti sabun mandian yang biasa anda gunakan. Ia adalah mandian aromaterapi herba daun bidara arab yang memberikan ketenangan dan bauan menyegarkan serta dilengkapi dengan ayat ruqyah yang bagus untuk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus.

Ia sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga seawal dari umur 2 tahun ! Uniknya gel mandian bidara arab mengandungi bahan-bahan semulajadi yang memberikan manfaat pada kesihatan kulit badan.

Ia bukan sahaja membantu untuk merawat masalah kulit seperti allergik, psoriasis, ekzema tetapi juga meningkatkan sistem ketahanan kulit.

Anda boleh juga skrub badan tanpa menyebabkan kulit menjadi pedih atau iritasi bahkan membuatkan kulit lebih lembut dan bersih ! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #jamuratumalayasingapore #jamuratumalayajohorbahru #jamuratumalayaplentong #jamuratumalayapermasjaya #jrmsingapura #jrmjohorbahru #jrmsingapore #jrmpermasjaya #jrmplentong #testimonigelmandianbidara #feedbackgelmandianbidara #sabungatal #sabunmandi #sabunmandijrm
  • Gel mandian bidara arab sama sekali tidak sama seperti sabun mandian yang biasa anda gunakan. Ia adalah mandian aromaterapi herba daun bidara arab yang memberikan ketenangan dan bauan menyegarkan serta dilengkapi dengan ayat ruqyah yang bagus untuk melawan frekuensi negatif seperti gangguan makhluk halus.

    Ia sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga seawal dari umur 2 tahun ! Uniknya gel mandian bidara arab mengandungi bahan-bahan semulajadi yang memberikan manfaat pada kesihatan kulit badan.

    Ia bukan sahaja membantu untuk merawat masalah kulit seperti allergik, psoriasis, ekzema tetapi juga meningkatkan sistem ketahanan kulit.

    Anda boleh juga skrub badan tanpa menyebabkan kulit menjadi pedih atau iritasi bahkan membuatkan kulit lebih lembut dan bersih ! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #jamuratumalayasingapore #jamuratumalayajohorbahru #jamuratumalayaplentong #jamuratumalayapermasjaya #jrmsingapura #jrmjohorbahru #jrmsingapore #jrmpermasjaya #jrmplentong #testimonigelmandianbidara #feedbackgelmandianbidara #sabungatal #sabunmandi #sabunmandijrm

  •  15  1  24 February, 2020
  • #testimonigelmandianbidara
#feedbackgelmandianbidara

Alhamdulilah 😍😍😍😍
Badan lesu terasa segar...
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
& Body
. ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ . 
Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
.
Insyaallah...
.
PM saya produk yang anda mahu😉
Ready Stock and PreOrder available 
0109338553
. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
.
Agent dan dropship diperlukan
Agent dan dropship diperlukan
.
#bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
#aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
#bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu
  • #testimonigelmandianbidara
    #feedbackgelmandianbidara

    Alhamdulilah 😍😍😍😍
    Badan lesu terasa segar...
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    & Body
    . ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ .
    Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
    .
    Insyaallah...
    .
    PM saya produk yang anda mahu😉
    Ready Stock and PreOrder available
    0109338553
    . ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    .
    Agent dan dropship diperlukan
    Agent dan dropship diperlukan
    .
    #bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
    #aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
    #bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu

  •  7  0  16 February, 2019
  • #testimonigelmandianbidara
#feedbackgelmandianbidara

Alhamdulilah 😍😍😍😍
Badan lesu terasa segar...
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
& Body
. ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ . 
Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
.
Insyaallah...
.
PM saya produk yang anda mahu😉
Ready Stock and PreOrder available 
0168316316 . 
PreOrder lipstick terbaru keluaran @as.legacymalaysia ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Whatsapp 0168316316 
Whatsapp 0168316316
Whatsapp 0168316316
.
Agent dan dropship diperlukan
Agent dan dropship diperlukan
.
#bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
#aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
#bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu
  • #testimonigelmandianbidara
    #feedbackgelmandianbidara

    Alhamdulilah 😍😍😍😍
    Badan lesu terasa segar...
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    & Body
    . ⭐️GEL MANDIAN BIDARA⭐️ .
    Kelebihan Gel Mandian Bidara: . ✔️ Membuang toksin/daki pada kulit . ✔️ Menghilangkan kotoran dan bau badan . ✔️ Merawat lemah semangat . ✔️ Merawat ganguan emosi,stress,panik, masalah tidur, makhluk halus dan sihir . ✔️ Menghilangkan keletihan dan memperbaharui semangat
    .
    Insyaallah...
    .
    PM saya produk yang anda mahu😉
    Ready Stock and PreOrder available
    0168316316 .
    PreOrder lipstick terbaru keluaran @as.legacymalaysia ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Whatsapp 0168316316
    Whatsapp 0168316316
    Whatsapp 0168316316
    .
    Agent dan dropship diperlukan
    Agent dan dropship diperlukan
    .
    #bizzibodykotakinabalu #sandakan #tamparuli #tawau #tuaran
    #aslegacymalaysia #aslegacysabah #aslegacykk #aslegacyborneo #kotakinabalu
    #bizzyboddi #harumnitakotakinabalu #harumnitasabah #aslegacykotakinabalu

  •  18  1  22 January, 2019