#fedbackcocos Instagram Photos & Videos

fedbackcocos - 6 posts

Hashtag Popularity

0.2
average comments
1.9
average likes

Latest #fedbackcocos Posts

  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
.
๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
.
#agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley  #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    .
    ๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
    .
    #agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  0  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
.
๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
.
#agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley  #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    .
    ๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
    .
    #agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  0  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
.
๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
.
#agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley  #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    .
    ๐Ÿ“ฒhttp://www.wasap.my/60173592573/combo
    .
    #agencocosbodydream #agenselangor #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #COklang #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  1  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  2  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  2  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  4  1  2 August, 2019

Top #fedbackcocos Posts

  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  4  1  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  2  0  2 August, 2019
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
.
Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
.
Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
.
Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
.
Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
.
#agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos
  • COCO S & BELLA SQUEEZ MENGGILA KAN!!!
    .
    Skang ni x kire lah kan.. Semua org nk kurus nak cantik.. Yg muda yang tua.. Yang lepas pantang x payah citer lah kan... Confirm2 mmg nk cantik selimelim..
    .
    Mane taknye.. Dah mengandong ๐Ÿ’ƒ 9 bln 10 hari, mestilah saiz badan berubah.. Tgk customer ni, dia mmg bijak buat keputusan. Baru lps bersalin..lepas pantang.. Terus je consume set combo. Terus cantik nko!!!
    .
    Nak tunggu lama2 nk buat ape?? Nanti lemak makin menepu. Baik skang ni haaa.. Lagipon coco s xde effect pada susu badan. Tu yg syok tu.. Siap susu meriah melimpah tau...erkkk kenyang ๐Ÿ‘ถ tau.
    .
    Sama2 dapat kebaikan coco s ni. Baby kenyang..mak baby kurus cantik. .
    Meh pm hakak.. Klik je link ni okey..
    http://www.wasap.my/+60107765032/Hi.kakmiza.nkkurusjugakpls
    .
    #agencocosbodydream #agentmuar #COCOSORIGINAL #bellasqueeezdetoxoriginal #bellashake #testimonicocos #fedbackcocos #legacysaraashley #teameyzah #jomkurus #nakkurus #gemok #codcocos #CODmuar #poskeseluruhmalaysia #poslajucocos #SETCOMBO #promococos

  •  2  0  2 August, 2019