#emmamaembongofficial Instagram Photos & Videos

emmamaembongofficial - 4.7k posts

Hashtag Popularity

1.7
average comments
122.8
average likes

Latest #emmamaembongofficial Posts

  • NAK PUTIH TAPI...... 
❌Taknak tunggu berbulan bulan
❌Taknak tunggu bertahun tahun
❌Takut buah pinggang rosak bila consume collagen
❌Takut sebab kulit sensitif
❌Tak mampu beli supplement

JAWAPANNYA IALAH [ WHITENING SECRET ] 
✅ Kesan seawal 20 Minit
✅ Tiada kesan sampingan [ 100% ORGANIK ]
✅ Harga mampu milik
✅ FREE GUIDE
✅ FREE POSTAGE!
✅ FREE GIFTS

#codjohorbahru #kotabharu #putihkorea #putihkulit #kulitputih #codskudai #johorbahru #johor #putihsatubadan #putihmelepak #whiteningsecret #bleaching #whiteningbooster #instantwhite #whiteningskin #whiteningsecretkulai #whiteningsecretutmjb #skinbleaching #emmamaembongofficial #whiteningsecretjohor #covid_19 #whiteningsecrethq #whiteningsecretpahang #teamputihgebu #bleachingwhiteningsecret #whiteningsecretjb #whiteningsecretskudai #whiteningsecretmurah #whiteningsecretpulai #millionairesquadyan
  • NAK PUTIH TAPI......
    ❌Taknak tunggu berbulan bulan
    ❌Taknak tunggu bertahun tahun
    ❌Takut buah pinggang rosak bila consume collagen
    ❌Takut sebab kulit sensitif
    ❌Tak mampu beli supplement

    JAWAPANNYA IALAH [ WHITENING SECRET ]
    ✅ Kesan seawal 20 Minit
    ✅ Tiada kesan sampingan [ 100% ORGANIK ]
    ✅ Harga mampu milik
    ✅ FREE GUIDE
    ✅ FREE POSTAGE!
    ✅ FREE GIFTS

    #codjohorbahru #kotabharu #putihkorea #putihkulit #kulitputih #codskudai #johorbahru #johor #putihsatubadan #putihmelepak #whiteningsecret #bleaching #whiteningbooster #instantwhite #whiteningskin #whiteningsecretkulai #whiteningsecretutmjb #skinbleaching #emmamaembongofficial #whiteningsecretjohor #covid_19 #whiteningsecrethq #whiteningsecretpahang #teamputihgebu #bleachingwhiteningsecret #whiteningsecretjb #whiteningsecretskudai #whiteningsecretmurah #whiteningsecretpulai #millionairesquadyan

  •  2  0  20 hours ago
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  5  0  11 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  11 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  11 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  10 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  2  0  10 August, 2020
  • Cuba korang bayangkan yang dalam gambar tu korang.. Pe perasaan korang agaknya.. .
.
Kalau korang nak jadi macam tu.. Jangan laa tengok je... Buat laa sesuatu... Korang pun boleh jadi macam dia kalau korang nak.. .
..
Komen "DM SAYA" 
.
Coach Qaseh 📲+60177139213
.
#kurusbadan #bajubesar #dietsenang #misimengecil #jalanjalancarimakan #dietmalaysia #jomsihat #primavalet 
#travel #kempiskanperut #onlinecoaching #tipsdiet #slim&fit #nakcantik #dietstartsmonday #arianisale #psychedelicart #emmamaembongofficial #viral #blackkackp6 #profmuhaya
#pujaanhatikanda #missu #dietsihat
#bruneifitness #bruneisihat #bruneifm
  • Cuba korang bayangkan yang dalam gambar tu korang.. Pe perasaan korang agaknya.. .
    .
    Kalau korang nak jadi macam tu.. Jangan laa tengok je... Buat laa sesuatu... Korang pun boleh jadi macam dia kalau korang nak.. .
    ..
    Komen "DM SAYA"
    .
    Coach Qaseh 📲+60177139213
    .
    #kurusbadan #bajubesar #dietsenang #misimengecil #jalanjalancarimakan #dietmalaysia #jomsihat #primavalet
    #travel #kempiskanperut #onlinecoaching #tipsdiet #slim&fit #nakcantik #dietstartsmonday #arianisale #psychedelicart #emmamaembongofficial #viral #blackkackp6 #profmuhaya
    #pujaanhatikanda #missu #dietsihat
    #bruneifitness #bruneisihat #bruneifm

  •  29  2  9 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  6  0  9 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  9 August, 2020
  • Semua Jenis design bawal cotton from @bawaltabur.my are READYSTOCK✅
& Semua warna masih available KECUALI 👇🏻👇🏻
.
WARNA YANG DAH OUT OF STOCK🌈
❌ Nude skin
❌ Cream Nude
❌ Belacan
❌ Dark Chocho Choc
❌ Chocho Choc
❌ Misty Nuts
.
Yang lain semua masih ada stock fresh2 , jangan risau😘👍🏻 Okay sesiapa yang berminat nak order bawal cotton, cepat2 tekan whatsapp link dekat bio ig ni okay! 💖💖
.
🌸🌸THANKYOU AND HAVE A NICE DAY🌸🌸
.

#bawalbatutabur #bawal #bawalovers #bawalcottonvoile #bawallabuh #emmamarroneofficial #bawalcantik #bawalsenangbentuk #bawalbidang50 #bawalbidang45 #syukriyahaya #bawalplain #uqashasenrose2 #kelantan #kualalumpur #kotabharu #emmamaembongofficial #tudung #tudungruffle #tudungsarung #tudungbawal #tudungonline #tudungmalaysia #7harimencintaiku_akasia #7harimencintaimu2 #tudunglabuh #syukriyahaya #7harimencintaiku2 #tudungbawalmurah #tudungbawalmaniktabur
  • Semua Jenis design bawal cotton from @bawaltabur.my are READYSTOCK✅
    & Semua warna masih available KECUALI 👇🏻👇🏻
    .
    WARNA YANG DAH OUT OF STOCK🌈
    ❌ Nude skin
    ❌ Cream Nude
    ❌ Belacan
    ❌ Dark Chocho Choc
    ❌ Chocho Choc
    ❌ Misty Nuts
    .
    Yang lain semua masih ada stock fresh2 , jangan risau😘👍🏻 Okay sesiapa yang berminat nak order bawal cotton, cepat2 tekan whatsapp link dekat bio ig ni okay! 💖💖
    .
    🌸🌸THANKYOU AND HAVE A NICE DAY🌸🌸
    .

    #bawalbatutabur #bawal #bawalovers #bawalcottonvoile #bawallabuh #emmamarroneofficial #bawalcantik #bawalsenangbentuk #bawalbidang50 #bawalbidang45 #syukriyahaya #bawalplain #uqashasenrose2 #kelantan #kualalumpur #kotabharu #emmamaembongofficial #tudung #tudungruffle #tudungsarung #tudungbawal #tudungonline #tudungmalaysia #7harimencintaiku_akasia #7harimencintaimu2 #tudunglabuh #syukriyahaya #7harimencintaiku2 #tudungbawalmurah #tudungbawalmaniktabur

  •  7  0  9 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  9 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  4  0  9 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  3  0  8 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  8 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  3  0  7 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  6 August, 2020
  • TUDUNG BAWAL COTTON IN THE HOUSE GAISS🔥🔥

Memperkenalkan produk kami iaitu Tudung Bawal Cotton yang mudah bentuk & harga pun mampu milik untuk semua orang😍 

Kenapa anda perlu membeli Bawal Cotton kami⁉️

1. Mudah dibentuk!
2. Material selesa & tak panas
3. Batu tabur nampak merelip💎
4. Warna yang terang dan cantik!
5. Menggunakan material Cotton Airis Premium Tulen
6. Material yang tahan lama & tak berbulu!

So , cepat2 dapatkan sekarang gaiss ! Siapa cepat dia yang dapat😉👍🏻 Nak order just tekan whatsapp link dekat bio ig ni tau💓💓

✨✨THANKYOU AND HAVE A NICE DAY✨✨

#bawal #bawalmurah #bawalbatu #bawalcotton #bawalcantik #tudungbawal #bawalairispremium #bawalairis #7harimencintaimu2 #bawalbatutabur #bawalplain #bawalsenangbentuk #7harimencintaiku_akasia #bawalbatutaburmurah #kotabharu #bawalmudahbentuk #syukriyahaya #bawalcotton #batutabur #tudungbawalmudahbentuk #tudungbawalairis #tudungbawalairispremium #tudungbawalbidang45 #bawalmudahbentukdanlembut #emmamaembongofficial #7harimencintaiku #uqashasenrose2 #tudungbridesmaidmurah
  • TUDUNG BAWAL COTTON IN THE HOUSE GAISS🔥🔥

    Memperkenalkan produk kami iaitu Tudung Bawal Cotton yang mudah bentuk & harga pun mampu milik untuk semua orang😍

    Kenapa anda perlu membeli Bawal Cotton kami⁉️

    1. Mudah dibentuk!
    2. Material selesa & tak panas
    3. Batu tabur nampak merelip💎
    4. Warna yang terang dan cantik!
    5. Menggunakan material Cotton Airis Premium Tulen
    6. Material yang tahan lama & tak berbulu!

    So , cepat2 dapatkan sekarang gaiss ! Siapa cepat dia yang dapat😉👍🏻 Nak order just tekan whatsapp link dekat bio ig ni tau💓💓

    ✨✨THANKYOU AND HAVE A NICE DAY✨✨

    #bawal #bawalmurah #bawalbatu #bawalcotton #bawalcantik #tudungbawal #bawalairispremium #bawalairis #7harimencintaimu2 #bawalbatutabur #bawalplain #bawalsenangbentuk #7harimencintaiku_akasia #bawalbatutaburmurah #kotabharu #bawalmudahbentuk #syukriyahaya #bawalcotton #batutabur #tudungbawalmudahbentuk #tudungbawalairis #tudungbawalairispremium #tudungbawalbidang45 #bawalmudahbentukdanlembut #emmamaembongofficial #7harimencintaiku #uqashasenrose2 #tudungbridesmaidmurah

  •  8  0  6 August, 2020
  • BAWAL READY STOCK⁉️ FREE POSTAGE⁉️ BAWAL COTTON MUDAH BENTUK‼️😱
.
🔥All Bawal are READY STOCK‼️
🔥Bebas tentukan WARNA BAWAL✨
🔥All Colors are AVAILABLE✅
🔥Boleh Pilih Batu Hitam @ Batu Putih!
🔥Can request all the designs that we have💕

BAWAL BATU TABUR = RM25/each
👉🏼Buy 2️⃣ pcs RM59 INC. POSTAGE SM
👉🏼Buy 4️⃣ pcs RM100 FREE POSTAGE🔥
👉🏼Buy 5️⃣ pcs RM125 FREE POSTAGE🔥
👉🏼Buy 14 pcs above (Will get Borong Price🤩) .
.
BAWAL PLAIN = RM17/each
👉🏼Buy 3️⃣ pcs RM60 INC. POSTAGE SM
👉🏼Buy 14 pcs above (Will get Borong Price🎉) .
.
PROMO COMBO [Bawal Batu Tabur + Bawal Plain]
👉🏼Buy 2️⃣ pcs Bawal Batu Tabur + 3️⃣ pcs Bawal Plain
RM100 Free Postage! RM100 Free Postage!

I N F O  B A W A L 👇🏼
✔Material Cotton Airis Premium Tulen
✔Bawal mudah dibentuk & 90% menyerupai bawal asli 💯
✔️Bidang 45 sahaja😘
✔Batu Tabur Full 60-65 Biji‼️
✔️Can request Batu Hitam @ Batu Putih😘
✔Batu Diamond 90% Copy Swarovski 💎
✔Material Bawal Plain sama seperti Bawal Batu Tabur💥
.
☎️ Link in Bio @bawaltabur.my for purchase 💕
♥️ ALL ITEMS ARE READYSTOCK
🍿 Feedback Customer : #feedbackbawaltaburmy💎 .
.
#SisJualBawalBatuTabur60biji💎✨ #oranglainjual45bijijertau😜
.

#bawal #bawalmurah #bawalbatu #bawalcotton #bawalcantik #tudungbawal #bawalairispremium #bawalairis #7harimencintaimu2 #bawalbatutabur #bawalplain #bawalsenangbentuk #7harimencintaiku_akasia #bawalbatutaburmurah #kotabharu #bawalmudahbentuk #syukriyahaya #bawalcotton #batutabur #tudungbawalmudahbentuk #tudungbawalairis #tudungbawalairispremium #tudungbawalbidang45 #bawalmudahbentukdanlembut #emmamaembongofficial #7harimencintaiku #uqashasenrose2 #tudungbridesmaidmurah
  • BAWAL READY STOCK⁉️ FREE POSTAGE⁉️ BAWAL COTTON MUDAH BENTUK‼️😱
    .
    🔥All Bawal are READY STOCK‼️
    🔥Bebas tentukan WARNA BAWAL✨
    🔥All Colors are AVAILABLE✅
    🔥Boleh Pilih Batu Hitam @ Batu Putih!
    🔥Can request all the designs that we have💕

    BAWAL BATU TABUR = RM25/each
    👉🏼Buy 2️⃣ pcs RM59 INC. POSTAGE SM
    👉🏼Buy 4️⃣ pcs RM100 FREE POSTAGE🔥
    👉🏼Buy 5️⃣ pcs RM125 FREE POSTAGE🔥
    👉🏼Buy 14 pcs above (Will get Borong Price🤩) .
    .
    BAWAL PLAIN = RM17/each
    👉🏼Buy 3️⃣ pcs RM60 INC. POSTAGE SM
    👉🏼Buy 14 pcs above (Will get Borong Price🎉) .
    .
    PROMO COMBO [Bawal Batu Tabur + Bawal Plain]
    👉🏼Buy 2️⃣ pcs Bawal Batu Tabur + 3️⃣ pcs Bawal Plain
    RM100 Free Postage! RM100 Free Postage!

    I N F O B A W A L 👇🏼
    ✔Material Cotton Airis Premium Tulen
    ✔Bawal mudah dibentuk & 90% menyerupai bawal asli 💯
    ✔️Bidang 45 sahaja😘
    ✔Batu Tabur Full 60-65 Biji‼️
    ✔️Can request Batu Hitam @ Batu Putih😘
    ✔Batu Diamond 90% Copy Swarovski 💎
    ✔Material Bawal Plain sama seperti Bawal Batu Tabur💥
    .
    ☎️ Link in Bio @bawaltabur.my for purchase 💕
    ♥️ ALL ITEMS ARE READYSTOCK
    🍿 Feedback Customer : #feedbackbawaltaburmy💎 .
    .
    #SisJualBawalBatuTabur60biji💎✨ #oranglainjual45bijijertau😜
    .

    #bawal #bawalmurah #bawalbatu #bawalcotton #bawalcantik #tudungbawal #bawalairispremium #bawalairis #7harimencintaimu2 #bawalbatutabur #bawalplain #bawalsenangbentuk #7harimencintaiku_akasia #bawalbatutaburmurah #kotabharu #bawalmudahbentuk #syukriyahaya #bawalcotton #batutabur #tudungbawalmudahbentuk #tudungbawalairis #tudungbawalairispremium #tudungbawalbidang45 #bawalmudahbentukdanlembut #emmamaembongofficial #7harimencintaiku #uqashasenrose2 #tudungbridesmaidmurah

  •  5  0  5 August, 2020
  • HELLO EVERYONE & SHOUTOUT TO THE BAWAL LOVERS OUT THERE😍🎊

Sesiapa yang nak bawal tabur tapi material pun best bila pakai? 🙋🏻‍♀️ Haa ni lahh diaa . Korang yang dah tak ada bawal yang nak pakai tu, boleh la try beli Bawal Batu Tabur from @bawaltabur.my ni😱

Sekali beli pasti nak repeat banyak lagi🤩 Harga?? Hanya RM25 je sehelai dear untuk Bawal Batu Tabur dan RM17 sehelai untuk Bawal Plain (Kosong) . Now kita ada buat harga promosi tau🔥🔥 jom grab sekarang!

Kepada awak awak yang nak order tu, boleh click whatsapp link di bio ig ini👍🏻 

📲 Whatsapp sis 019-9943777 
📲 Whatsapp sis 019-9943777 
📲 Whatsapp sis 019-9943777 

#bawalmaniktabur #bawalairis #bawaltabur #syukriyahaya #bawal #bawalovers #bawalcotton #bawalcantik #bawalexclusive #bawalmurah #bawalmanik #bawalplain #7harimencintaiku2 #7harimencintaimu2 #bawaldiamond #tudungbawalmurah #tudungbawalbatu #bawalairispremium #tudungbawalairis #bawalairismurah #bawalmudahbentukdanlembut #tudungbawalborongmurah #bawallabuh #kotabharu #tudungbawal #tudung #tudungonline #covid_19  #emmamaembongofficial #anzalnanasir88
  • HELLO EVERYONE & SHOUTOUT TO THE BAWAL LOVERS OUT THERE😍🎊

    Sesiapa yang nak bawal tabur tapi material pun best bila pakai? 🙋🏻‍♀️ Haa ni lahh diaa . Korang yang dah tak ada bawal yang nak pakai tu, boleh la try beli Bawal Batu Tabur from @bawaltabur.my ni😱

    Sekali beli pasti nak repeat banyak lagi🤩 Harga?? Hanya RM25 je sehelai dear untuk Bawal Batu Tabur dan RM17 sehelai untuk Bawal Plain (Kosong) . Now kita ada buat harga promosi tau🔥🔥 jom grab sekarang!

    Kepada awak awak yang nak order tu, boleh click whatsapp link di bio ig ini👍🏻

    📲 Whatsapp sis 019-9943777
    📲 Whatsapp sis 019-9943777
    📲 Whatsapp sis 019-9943777

    #bawalmaniktabur #bawalairis #bawaltabur #syukriyahaya #bawal #bawalovers #bawalcotton #bawalcantik #bawalexclusive #bawalmurah #bawalmanik #bawalplain #7harimencintaiku2 #7harimencintaimu2 #bawaldiamond #tudungbawalmurah #tudungbawalbatu #bawalairispremium #tudungbawalairis #bawalairismurah #bawalmudahbentukdanlembut #tudungbawalborongmurah #bawallabuh #kotabharu #tudungbawal #tudung #tudungonline #covid_19 #emmamaembongofficial #anzalnanasir88

  •  6  0  5 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  5 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  4  0  3 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  3 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  3  0  3 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  3 August, 2020
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
🌷
Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
🌷
Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
.
👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
.
👇👇👇
.011-11184461
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Kalau tak paduuu bukan nama SUPERBOOBS👍👍
    Ikut cara makan yg betul,ikut pantang larang,consume superboobs in shaa Allah....
    Bukan utk tetek je tau,bontot up bolat,miss v korang pn ketat rapat,rambut pn makin lebat,kuku cantik,kulit makin cerah,apa lagi korg nak,semua ada hanya dalam 1botol.😉😉
    🌷
    Tapi...jgn cakap kat akak korg makan x jadi apa2,bila tanya,baru 1botol makan,nasi pn kena makan hari2 kan utk kenyang,ini kan pulak ubat yg nak pulih kan hormon dalam badan kita😁😁
    🌷
    Yg belum cuba,rasa was2,meh PM akak dulu,kita borak😊😊
    Tak beli pn x pe,nak tau info superboobs meh sini merapat.
    .
    👉👉-:JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna
    .
    👇👇👇
    .011-11184461
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  4  0  3 August, 2020
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
.
Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
💘membesarkan saiz payudara
💘membantu pertumbuhan tisu breast
💘memontokkan buah dada yg leper@kecil 
💘mempinkkan puting payudara
💘mengetat dan merapatkan missV
💘Menghilangkan keputihan dan bau
💘Mengurangkan segugut.
💘membentuk dan menaikkan pinggul
💘mengurangkan jerawat badan
💘mengurangkan bulu roma 
💘mencantikkan dan menggebukan kulit 
💘menguatkan kuku & rambut
💘melambatkan proses menopause
💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
💘kesan seawal 1 set pertama.!!
🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
.
Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
.
Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatviral
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#barangmurah
#barangmurahmalaysia
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Ramai yg berpuas hati dengan SUPERBOOBS.Bukan sekadar neynen dan bontot je yg membulat,semakin konsisten consume,kulit makin cantik,licin,putih dan gebu.
    Masalah rambut gugur pun berkurangan,keputihan pun lenyap tiada lagi bau.Bukan tu je..missV makin tembam makin sempit.
    Nak tau apa kebaikan SUPERBOOBS.??
    .
    Superboobs pil swiss hormon direct aesthetic clinic!!!
    💘membesarkan saiz payudara
    💘membantu pertumbuhan tisu breast
    💘memontokkan buah dada yg leper@kecil
    💘mempinkkan puting payudara
    💘mengetat dan merapatkan missV
    💘Menghilangkan keputihan dan bau
    💘Mengurangkan segugut.
    💘membentuk dan menaikkan pinggul
    💘mengurangkan jerawat badan
    💘mengurangkan bulu roma
    💘mencantikkan dan menggebukan kulit
    💘menguatkan kuku & rambut
    💘melambatkan proses menopause
    💘menstabilkan hormon estrogent yg tidak seimbang
    💘merawat tisu2 aset yg tidak berfungsi
    💘kesan seawal 1 set pertama.!!
    🤗 wssp 011-11184461 untuk harga promosi😍
    .
    Payudara yg londeh dan kecut,di sebabkan hormon tubuh yg semakin berkurangan.Apabila hormon tidak seimbang ia menyebabkan aset2 dan kulit kita semakin mengecut,tidak tegang dan anjal seperti zaman remaja.Hormon yg tidak seimbang juga menyebabkan,dinding rahim semakin menipis,kurang kekuatan kemut dan kurang bertenaga.Ia menyebabkan nafsu juga semakin down dan jika di biarkan lama kelamaan,proses menopause akan menjadi lebih cepat dari usia yg sepatutnya..
    .
    Untuk pertanyaan lanjut boleh terus PM saya ye..🤗
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatviral
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #barangmurah
    #barangmurahmalaysia
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  0  0  3 August, 2020
  • Terujanya baca feedback dari customer.kita yg jadi seller ni baca pun terasa happy,apa lagi tuan punya badan..kann..
Ramai cust yg datang,mengadu dah guna mcm2 produk,tapi tak berhasil,bila try,superboobs ni,ramai cust teruja sebab botol pertama pun dah bagi tindak balas,ada jugak yg tidak berhasil dgn botol pertama,tp cust yg tidak berputus asa,botol ke2 dah terasa tindak balas dari pengambilan sbs ni..
Ramai yg cakap superboobs adalah suppliment terbaekk yg pernah dorang jumpa..
TERIMA KASIH SEMUA KRN PERCAYA DGN SUPERBOOBS..
.
yg belum try jgn ragu2,nk aset kekal cantik,mula dari skrg,jgn tggu umur dh 50an 60an baru nk try..ubat nak bertindak balas pun makan masa.
.
JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
.
AMARAN.!!
Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna.
.
#superboobswiss
#superboobsori
#superboobs
#pilhormonoriginal
#pilhormonwanita
#pilhormonbreast
#pilpayudara
#pilmontok
#produkwanita
#produkviral
#produkputih
#produkpayudara
#produkpayudaramontok
#produkmontok
#ubatpayudara
#ubatbesartetek
#ubatbesarkanpayudara
#ubatperangsangwanita
#pinklady
#kapsulhormon
#breastbooster
#neelofa
#malaysiakusejahtera
#downdap
#emmamaembongofficial
#rozitachewan
#teamninizara
#ejabeauty84
  • Terujanya baca feedback dari customer.kita yg jadi seller ni baca pun terasa happy,apa lagi tuan punya badan..kann..
    Ramai cust yg datang,mengadu dah guna mcm2 produk,tapi tak berhasil,bila try,superboobs ni,ramai cust teruja sebab botol pertama pun dah bagi tindak balas,ada jugak yg tidak berhasil dgn botol pertama,tp cust yg tidak berputus asa,botol ke2 dah terasa tindak balas dari pengambilan sbs ni..
    Ramai yg cakap superboobs adalah suppliment terbaekk yg pernah dorang jumpa..
    TERIMA KASIH SEMUA KRN PERCAYA DGN SUPERBOOBS..
    .
    yg belum try jgn ragu2,nk aset kekal cantik,mula dari skrg,jgn tggu umur dh 50an 60an baru nk try..ubat nak bertindak balas pun makan masa.
    .
    JIKA 1 BOTOL PERTAMA TIDAK MEMBERI KESAN,JANGAN BERPUTUS ASA DAN STOP PENGAMBILAN PIL INI.KERANA PIL INI BERTINDAK MENGAKTIFKAN TISU2 YG KURANG BERFUNGSI DENGAN AKTIF,LAMBAT ATAU CEPAT IA TETAP BERKESAN.
    .
    AMARAN.!!
    Jika anda mempunyai sebarang penyakit,tidak di benarkan mengambil pil ini.krna pil ini bertindak mengaktifkan dn mempunyai dos yg tinggi utk tahap keberkesanan pengguna.
    .
    #superboobswiss
    #superboobsori
    #superboobs
    #pilhormonoriginal
    #pilhormonwanita
    #pilhormonbreast
    #pilpayudara
    #pilmontok
    #produkwanita
    #produkviral
    #produkputih
    #produkpayudara
    #produkpayudaramontok
    #produkmontok
    #ubatpayudara
    #ubatbesartetek
    #ubatbesarkanpayudara
    #ubatperangsangwanita
    #pinklady
    #kapsulhormon
    #breastbooster
    #neelofa
    #malaysiakusejahtera
    #downdap
    #emmamaembongofficial
    #rozitachewan
    #teamninizara
    #ejabeauty84

  •  4  0  2 August, 2020

Top #emmamaembongofficial Posts