#datoaliffsyukriterlajaklaris Instagram Photos & Videos

datoaliffsyukriterlajaklaris - 50.1k posts

Hashtag Popularity

5.6
average comments
258
average likes

Latest #datoaliffsyukriterlajaklaris Posts

  • TAK PERLU LAGI TAHAN LAPAR UNTUK LANGSING!! 😱
.

Ezy-loz mampu membantu awak semua kekal kenyang dan bertenaga tapi tetap LANGSING dan BADAN KERENGGA 🥰
.

Mengandungi SERAT OAT untuk membantu badan kekal bertenaga dan kenyang pada masa yang sama. NENAS untuk membantu awak membuang 💩. ASAM GELUGOR bantu untuk menghadkan pembentukan lemak!!
.

Hebat kan???? Cubalah #ezyloz pasti menjadi 😉
.

Hanya berharga RM55.90 dengan packaging baharu
.

Berminat Nak dapatkan holeh Whatsapp sis nurul  ye 📲01137673976 .
📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
.
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #ezylozz #nakkurus  #nakslim #naklangsing #masalahsembelit #kuranglawas
  • TAK PERLU LAGI TAHAN LAPAR UNTUK LANGSING!! 😱
    .

    Ezy-loz mampu membantu awak semua kekal kenyang dan bertenaga tapi tetap LANGSING dan BADAN KERENGGA 🥰
    .

    Mengandungi SERAT OAT untuk membantu badan kekal bertenaga dan kenyang pada masa yang sama. NENAS untuk membantu awak membuang 💩. ASAM GELUGOR bantu untuk menghadkan pembentukan lemak!!
    .

    Hebat kan???? Cubalah #ezyloz pasti menjadi 😉
    .

    Hanya berharga RM55.90 dengan packaging baharu
    .

    Berminat Nak dapatkan holeh Whatsapp sis nurul ye 📲01137673976 .
    📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
    .
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #ezylozz #nakkurus #nakslim #naklangsing #masalahsembelit #kuranglawas

  •  0  0  23 minutes ago
  • EXTRA LOOK SLIM❣️ 

🔹Yang diformulasi khas untuk anda yang ingin menurunkan berat badan secara sihat dan selamat. .
🔹Bukan sahaja setakat boleh menurunkan berat badan juga berfungsi .
🔹mengawal selera makan .
🔹membuatkan anda sentiasa kenyang sepanjang hari .
🔹berfungsi membuang toksin serta detox dalaman .
🔹mencantikkan kulit.
. 
📍 Cara penyediaan:👇

Bancuh 1 paket dengan air sejuk/suam  150ml waktu pagi sahaja.
.
‼️Jarakkan 2-4 jam jika makan dengan supplement lain‼️
🔹Simpan ditempat yang kering pada suhu bilik.
.
Tips untuk kesan lebih cepat ✅ 🔹Banyak kan minum
air kosong utk dapatkan kesan yang optimum. 👉 Sangat berkesan & badan rasa bertenaga sepanjang hari 😘
. 
Harga rm79.90/84.90ss
.
.
.
Klik link di Bio : 📲
 @yazreen_dherbs
 @yazreen_dherbs 

#lookfiit #lookfiitaslegacy #nakturunberatbadan
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #dherbs #terlajaklaris #readystock #lookslim
#shahidadherbs #datinshahida
  • EXTRA LOOK SLIM❣️

    🔹Yang diformulasi khas untuk anda yang ingin menurunkan berat badan secara sihat dan selamat. .
    🔹Bukan sahaja setakat boleh menurunkan berat badan juga berfungsi .
    🔹mengawal selera makan .
    🔹membuatkan anda sentiasa kenyang sepanjang hari .
    🔹berfungsi membuang toksin serta detox dalaman .
    🔹mencantikkan kulit.
    .
    📍 Cara penyediaan:👇

    Bancuh 1 paket dengan air sejuk/suam 150ml waktu pagi sahaja.
    .
    ‼️Jarakkan 2-4 jam jika makan dengan supplement lain‼️
    🔹Simpan ditempat yang kering pada suhu bilik.
    .
    Tips untuk kesan lebih cepat ✅ 🔹Banyak kan minum
    air kosong utk dapatkan kesan yang optimum. 👉 Sangat berkesan & badan rasa bertenaga sepanjang hari 😘
    .
    Harga rm79.90/84.90ss
    .
    .
    .
    Klik link di Bio : 📲
    @yazreen_dherbs
    @yazreen_dherbs

    #lookfiit #lookfiitaslegacy #nakturunberatbadan
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #dherbs #terlajaklaris #readystock #lookslim
    #shahidadherbs #datinshahida

  •  1  0  11 hours ago
  • EXTRA LOOK SLIM❣️ 

🔹Yang diformulasi khas untuk anda yang ingin menurunkan berat badan secara sihat dan selamat. .
🔹Bukan sahaja setakat boleh menurunkan berat badan juga berfungsi .
🔹mengawal selera makan .
🔹membuatkan anda sentiasa kenyang sepanjang hari .
🔹berfungsi membuang toksin serta detox dalaman .
🔹mencantikkan kulit.
. 
📍 Cara penyediaan:👇

Bancuh 1 paket dengan air sejuk/suam  150ml waktu pagi sahaja.
.
‼️Jarakkan 2-4 jam jika makan dengan supplement lain‼️
🔹Simpan ditempat yang kering pada suhu bilik.
.
Tips untuk kesan lebih cepat ✅ 🔹Banyak kan minum
air kosong utk dapatkan kesan yang optimum. 👉 Sangat berkesan & badan rasa bertenaga sepanjang hari 😘
. 
Harga rm79.90/84.90ss
.
.
.
Klik link di Bio : 📲
 @yazreen_dherbs
 @yazreen_dherbs 

#lookfiit #lookfiitaslegacy #nakturunberatbadan
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #dherbs #terlajaklaris #readystock #lookslim
#shahidadherbs #datinshahida
  • EXTRA LOOK SLIM❣️

    🔹Yang diformulasi khas untuk anda yang ingin menurunkan berat badan secara sihat dan selamat. .
    🔹Bukan sahaja setakat boleh menurunkan berat badan juga berfungsi .
    🔹mengawal selera makan .
    🔹membuatkan anda sentiasa kenyang sepanjang hari .
    🔹berfungsi membuang toksin serta detox dalaman .
    🔹mencantikkan kulit.
    .
    📍 Cara penyediaan:👇

    Bancuh 1 paket dengan air sejuk/suam 150ml waktu pagi sahaja.
    .
    ‼️Jarakkan 2-4 jam jika makan dengan supplement lain‼️
    🔹Simpan ditempat yang kering pada suhu bilik.
    .
    Tips untuk kesan lebih cepat ✅ 🔹Banyak kan minum
    air kosong utk dapatkan kesan yang optimum. 👉 Sangat berkesan & badan rasa bertenaga sepanjang hari 😘
    .
    Harga rm79.90/84.90ss
    .
    .
    .
    Klik link di Bio : 📲
    @yazreen_dherbs
    @yazreen_dherbs

    #lookfiit #lookfiitaslegacy #nakturunberatbadan
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #dherbs #terlajaklaris #readystock #lookslim
    #shahidadherbs #datinshahida

  •  0  0  11 hours ago
  • NAK TAU TAK KENAPA PERUT BUNCIT??😵😵😵
.
6 tanda-tanda perut buncit sebab usus kotor:
1. Sembelit
2. Selalu kentut
3. Selalu sakit kepala
4. Selalu lesu tak bertenaga
5. Nafas berbau 
6. Kerap lapar
.
Kalau korang ada salah satu tanda tanda ni, bermakna usus korang kotor.
. 
So sy nak kongsikan bgaiman Ezy Looz boleh bantu hilangkan perut yg buncit tu.. Cuba korang teka apa kebaikan Ezy Looz?!🤭🤭

-Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
-Khasiat vitamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
-Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
-Membantu mengatasi masalah perut buncit
-Meransang sistem penghadaman
-Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
-Membuang lebihan angin
-Sesuai untuk lelaki dan perempuan
-Berperisa Nenas yang sedap diminum
.
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #ezylozz #ezyloz #naklangsing #nakkurus #nakslim #masalahberatbadan
  • NAK TAU TAK KENAPA PERUT BUNCIT??😵😵😵
    .
    6 tanda-tanda perut buncit sebab usus kotor:
    1. Sembelit
    2. Selalu kentut
    3. Selalu sakit kepala
    4. Selalu lesu tak bertenaga
    5. Nafas berbau
    6. Kerap lapar
    .
    Kalau korang ada salah satu tanda tanda ni, bermakna usus korang kotor.
    .
    So sy nak kongsikan bgaiman Ezy Looz boleh bantu hilangkan perut yg buncit tu.. Cuba korang teka apa kebaikan Ezy Looz?!🤭🤭

    -Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
    -Khasiat vitamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    -Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    -Membantu mengatasi masalah perut buncit
    -Meransang sistem penghadaman
    -Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    -Membuang lebihan angin
    -Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    -Berperisa Nenas yang sedap diminum
    .
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #ezylozz #ezyloz #naklangsing #nakkurus #nakslim #masalahberatbadan

  •  0  0  14 hours ago
  • Korang tahu kebaika ezy - loz ni??? Meh sis share yer😍😍
.
Kebaikan Ezy-Loz
.
-Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
-Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
-Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
-Membantu mengatasi masalah perut buncit
-Meransang sistem penghadaman
-Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
-Membuang lebihan angin
-Sesuai untuk lelaki dan perempuan
-Berperisa Nenas yang sedap diminum
.
.
Nak cuba???Jom dapatkan  dengan nurul..
wasap nurul yer 📲01137673976
. 📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
📌 FREE COD 👉Area Putrajaya,dengkil,desapinggiran putra,cyberjaya
.
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #ezyloz
#naklangsing #nakslim #nakkurus
  • Korang tahu kebaika ezy - loz ni??? Meh sis share yer😍😍
    .
    Kebaikan Ezy-Loz
    .
    -Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
    -Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    -Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    -Membantu mengatasi masalah perut buncit
    -Meransang sistem penghadaman
    -Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    -Membuang lebihan angin
    -Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    -Berperisa Nenas yang sedap diminum
    .
    .
    Nak cuba???Jom dapatkan dengan nurul..
    wasap nurul yer 📲01137673976
    . 📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
    📌 FREE COD 👉Area Putrajaya,dengkil,desapinggiran putra,cyberjaya
    .
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #ezyloz
    #naklangsing #nakslim #nakkurus

  •  1  0  19 hours ago
  • 🍍EZY LOZ🍍

KURUS TANPA SEDAR...Dengan Ezy Loz , produk terbaru dari Dherbs! Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh. 

😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 1 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
.
Kebaikan Ezy-Loz
.
🌸 Menjaga keseimbangan metabolisme badan 
🌸 Memberikan tenaga dan nutrisi
🌸 Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
🌸 Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
🌸 Membantu mengatasi masalah perut buncit
🌸 Meransang sistem penghadaman
🌸 Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
🌸 Membuang lebihan angin
🌸 Sesuai untuk lelaki dan perempuan
🌸 Berperisa Nenas yang sedap diminum.

Www.wasap.my/60196046294

#AwesomeTeam
#DatoAliffSyukriTerlajakLaris
#Aslegacymalaysia
#Zslegacy
#Kejayaantanpabatasan
#Moneymagnet
#PPira
#Aslegacyshahalam
#Aslegacysubang
#Mamalegacy
#Mamalegacyshahalam
  • 🍍EZY LOZ🍍

    KURUS TANPA SEDAR...Dengan Ezy Loz , produk terbaru dari Dherbs! Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh.

    😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 1 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
    .
    Kebaikan Ezy-Loz
    .
    🌸 Menjaga keseimbangan metabolisme badan
    🌸 Memberikan tenaga dan nutrisi
    🌸 Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    🌸 Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    🌸 Membantu mengatasi masalah perut buncit
    🌸 Meransang sistem penghadaman
    🌸 Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    🌸 Membuang lebihan angin
    🌸 Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    🌸 Berperisa Nenas yang sedap diminum.

    Www.wasap.my/60196046294

    #AwesomeTeam
    #DatoAliffSyukriTerlajakLaris
    #Aslegacymalaysia
    #Zslegacy
    #Kejayaantanpabatasan
    #Moneymagnet
    #PPira
    #Aslegacyshahalam
    #Aslegacysubang
    #Mamalegacy
    #Mamalegacyshahalam

  •  1  0  20 hours ago
  • KURUS TANPA SEDAR...Dengan Ezy Loz , produk terbaru dari Dherbs! Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 2 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
.
Kebaikan Ezy-Loz
.
-Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
-Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
-Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
-Membantu mengatasi masalah perut buncit
-Meransang sistem penghadaman
-Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
-Membuang lebihan angin
-Sesuai untuk lelaki dan perempuan
-Berperisa Nenas yang sedap diminum
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #nakslim
#nakkurusselamat #ezylozz
  • KURUS TANPA SEDAR...Dengan Ezy Loz , produk terbaru dari Dherbs! Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 2 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
    .
    Kebaikan Ezy-Loz
    .
    -Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
    -Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    -Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    -Membantu mengatasi masalah perut buncit
    -Meransang sistem penghadaman
    -Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    -Membuang lebihan angin
    -Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    -Berperisa Nenas yang sedap diminum
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #nakslim
    #nakkurusselamat #ezylozz

  •  2  0  21 hours ago
  • Haaa ngaku je lah korang semua pun macam ni juga dekat rumah 😁 ... perut pun dah maju kehadapan.. pejam celik pejam celik badan dah berjaya membesar ...
.
Takpa, disini kami ingin membantu anda macam mana nak kempis kan perut walaupun makan NON STOP 😂 jom dapatkan ezy loz...
.
Kebaikan Ezy-Loz
.
-Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
-Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
-Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
-Membantu mengatasi masalah perut buncit
-Meransang sistem penghadaman
-Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
-Membuang lebihan angin
-Sesuai untuk lelaki dan perempuan
-Berperisa Nenas yang sedap diminum
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #arjunamaxx #ezyloz #nakkurus
  • Haaa ngaku je lah korang semua pun macam ni juga dekat rumah 😁 ... perut pun dah maju kehadapan.. pejam celik pejam celik badan dah berjaya membesar ...
    .
    Takpa, disini kami ingin membantu anda macam mana nak kempis kan perut walaupun makan NON STOP 😂 jom dapatkan ezy loz...
    .
    Kebaikan Ezy-Loz
    .
    -Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
    -Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    -Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    -Membantu mengatasi masalah perut buncit
    -Meransang sistem penghadaman
    -Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    -Membuang lebihan angin
    -Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    -Berperisa Nenas yang sedap diminum
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #arjunamaxx #ezyloz #nakkurus

  •  4  0  21 hours ago
  • TAK PERLU LAGI TAHAN LAPAR UNTUK LANGSING!! 😱
.
Ezy-loz mampu membantu awak semua kekal kenyang dan bertenaga tapi tetap LANGSING dan BADAN KERENGGA .
Mengandungi SERAT OAT untuk membantu badan kekal bertenaga dan kenyang pada masa yang sama. NENAS untuk membantu melancarkan pembuangan. ASAM GELUGOR bantu untuk menghadkan pembentukan lemak!
.
Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 2 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
.
Kebaikan Ezy-Loz
.
-Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
-Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
-Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
-Membantu mengatasi masalah perut buncit
-Meransang sistem penghadaman
-Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
-Membuang lebihan angin
-Sesuai untuk lelaki dan perempuan
-Berperisa Nenas yang sedap diminum
.
Jom dapatkan  dengan nurul .wasap nurul yer📲01137673976 📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
📌 FREE COD 👉Area Putrajaya,dengkil,desapinggiran putra,cyberjaya
.
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #ezylozz #naklangsing #nakkurus #nakslim #masalahsembelit #buanglemak
  • TAK PERLU LAGI TAHAN LAPAR UNTUK LANGSING!! 😱
    .
    Ezy-loz mampu membantu awak semua kekal kenyang dan bertenaga tapi tetap LANGSING dan BADAN KERENGGA .
    Mengandungi SERAT OAT untuk membantu badan kekal bertenaga dan kenyang pada masa yang sama. NENAS untuk membantu melancarkan pembuangan. ASAM GELUGOR bantu untuk menghadkan pembentukan lemak!
    .
    Segala impian nak badan menawan akan menjadi kenyataan. Rupanya ada cara mudah nak kurus,hanya bancuh je terus minum....sejuk atau panas semuanya boleh😍Tak perlu berlapar sampai tak makan. hanya konsisten 2 sachet je sehari .... insyaallah dlm masa 2 minggu dah nampak perubahan
    .
    Kebaikan Ezy-Loz
    .
    -Menjaga keseimbangan metabolisme badan -Memberikan tenaga dan nutrisi
    -Khasiat thiamin di dalam nenas dapat menukarkan karbo, lemak dan protein kepada energi untuk tubuh
    -Mengandungi serat oat yang membuat anda kenyang
    -Membantu mengatasi masalah perut buncit
    -Meransang sistem penghadaman
    -Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan
    -Membuang lebihan angin
    -Sesuai untuk lelaki dan perempuan
    -Berperisa Nenas yang sedap diminum
    .
    Jom dapatkan dengan nurul .wasap nurul yer📲01137673976 📌POS SELURUH MALAYSIA 📬📬📬
    📌 FREE COD 👉Area Putrajaya,dengkil,desapinggiran putra,cyberjaya
    .
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #ezylozz #naklangsing #nakkurus #nakslim #masalahsembelit #buanglemak

  •  3  0  21 hours ago
  • .
.

D'HERBS EZY-LOZ
Bukan sahaja mudah dinikmati, malah rasa ia juga enak campuran minuman serat oat dan garcinia berperisa nenas. Ia juga berkesan dan selamat pada mereka yang ingin mngecapi berat badan ideal hari ini. .
.

KEBAIKAN D'HERBS EZY-LOZ
Membuang lemak yang tidak diperlukan badan.
Antioksidan dan menyahtoksik dalam sistem pencernaan.
Mengurangkan selera makan dan memberikan rasa kenyang sepanjang hari.
Membantu mengecilkan lengan, pinggang, punggung dan peha.
Membantu mengempiskan perut yang buncit.
Sesuai untuk kegunaan lelaki dan wanita. 
CARA PENGGUNAAN  D'HERBS EZY-LOZ
Hanya bancuh dan boleh terus diminum
Boleh minum sejuk atau panas
.
.
#aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #ezylozz
#nakslim #naklangsing #nakkurus
  • .
    .

    D'HERBS EZY-LOZ
    Bukan sahaja mudah dinikmati, malah rasa ia juga enak campuran minuman serat oat dan garcinia berperisa nenas. Ia juga berkesan dan selamat pada mereka yang ingin mngecapi berat badan ideal hari ini. .
    .

    KEBAIKAN D'HERBS EZY-LOZ
    Membuang lemak yang tidak diperlukan badan.
    Antioksidan dan menyahtoksik dalam sistem pencernaan.
    Mengurangkan selera makan dan memberikan rasa kenyang sepanjang hari.
    Membantu mengecilkan lengan, pinggang, punggung dan peha.
    Membantu mengempiskan perut yang buncit.
    Sesuai untuk kegunaan lelaki dan wanita.
    CARA PENGGUNAAN D'HERBS EZY-LOZ
    Hanya bancuh dan boleh terus diminum
    Boleh minum sejuk atau panas
    .
    .
    #aslegacyputrajaya #dherbs #dherbsputrajaya
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs  #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #ezylozz
    #nakslim #naklangsing #nakkurus

  •  0  0  12 August, 2020

Top #datoaliffsyukriterlajaklaris Posts

  • Posted @withrepost • @aliffsyukriterlajaklaris Ini kisah wani wanita yang berumur 23 tahun ini telah terlantar duduk, tidak boleh memegang handphone , tidur hanya duduk keada tidak boleh baring tidak boleh berjalan dan yang paling sedih wani juga tidak boleh membasuh kencing nya sendiri kerana masalah kegemukan yang melampau iaitu 300 kg.. .
.
Setelah viral kisahnya di surat khabar Saya tekad memabntu beliau dan menjaga nya sehingga ke hari ini daripada 300 kg kini wani telah turun sebanyak 250 g dan semakin cerdas berbanding dahulu menggunakan produk terbaru saya #lookfiit rm79 jee.. Kalau korang nak tengok kehidupan wani abang ada update dekat YouTube abang tv Telajak laris ataupun korang boleh followed Instagram @as.legacymalaysia Untuk mengikuti perkembangan Wani dan bagaimana wanita ini dijaga rapi oleh ibunya yang berusia 70 tahun..
.
.
siapa nak beli look fit boleh komen di bawah "nak lokk fit"

#lookfiit #lookfiitaslegacy #nakdiet #nakslim #nakturunberatbadan
#aslegacyputrajaya #aslegacyputrajayabynurul 
#aslegacymalaysia#aslcosmetic
#datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
#shahidadherbs #datinshahida
#asbeautymalaysia #aliffsyukri 
#terlajaklaris #gentelharumnita
#femininewashharumnita #bizziboddy 
#contourcreambizziboddy
  • Posted @withrepost@aliffsyukriterlajaklaris Ini kisah wani wanita yang berumur 23 tahun ini telah terlantar duduk, tidak boleh memegang handphone , tidur hanya duduk keada tidak boleh baring tidak boleh berjalan dan yang paling sedih wani juga tidak boleh membasuh kencing nya sendiri kerana masalah kegemukan yang melampau iaitu 300 kg.. .
    .
    Setelah viral kisahnya di surat khabar Saya tekad memabntu beliau dan menjaga nya sehingga ke hari ini daripada 300 kg kini wani telah turun sebanyak 250 g dan semakin cerdas berbanding dahulu menggunakan produk terbaru saya #lookfiit rm79 jee.. Kalau korang nak tengok kehidupan wani abang ada update dekat YouTube abang tv Telajak laris ataupun korang boleh followed Instagram @as.legacymalaysia Untuk mengikuti perkembangan Wani dan bagaimana wanita ini dijaga rapi oleh ibunya yang berusia 70 tahun..
    .
    .
    siapa nak beli look fit boleh komen di bawah "nak lokk fit"

    #lookfiit #lookfiitaslegacy #nakdiet #nakslim #nakturunberatbadan
    #aslegacyputrajaya #aslegacyputrajayabynurul
    #aslegacymalaysia #aslcosmetic
    #datoaliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik 
    #shahidadherbs #datinshahida
    #asbeautymalaysia #aliffsyukri 
    #terlajaklaris #gentelharumnita
    #femininewashharumnita #bizziboddy 
    #contourcreambizziboddy

  •  118  17  28 November, 2019
  • Sis suka tengok mak wani. Dialah orang paling happy bila tengok perubahan anak dia. Plus comel tengok mak wani melatah😘. . .
.
Reposted from @wani.chomel -  Assalamualaikum dan selamat pagi semua..
.
Hari ni wani dah minum Look Fiit dari @as.legacymalaysia sebelum buat aktiviti utk hari ni.
.
Sekarang ni wani di Akademi Comel Dato @aliffsyukriterlajaklaris yg berada di @sugehhillresortjandabaik .
.
Nnt wani share lagi ye perubahan pada wani setelah mengamalkan Look Fiit ni. - #regrann
  • Sis suka tengok mak wani. Dialah orang paling happy bila tengok perubahan anak dia. Plus comel tengok mak wani melatah😘. . .
    .
    Reposted from @wani.chomel - Assalamualaikum dan selamat pagi semua..
    .
    Hari ni wani dah minum Look Fiit dari @as.legacymalaysia sebelum buat aktiviti utk hari ni.
    .
    Sekarang ni wani di Akademi Comel Dato @aliffsyukriterlajaklaris yg berada di @sugehhillresortjandabaik .
    .
    Nnt wani share lagi ye perubahan pada wani setelah mengamalkan Look Fiit ni. - #regrann

  •  203  4  27 November, 2019
  • ❤️ KICK START SISTEM BADAN DENGAN AIR
.

Follow Coach Momoi @coach_momoi untuk tips diet sihat & program coaching kurus yang mudah.
.

PROGRAM KURUS SAMBIL MAKAN NASI SETIAP HARI
. •Meal plan makan harian •Nutrition untuk breakfast & dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI
.
CABARAN KURUS ONLINE
Coach Momoi
📱0177068724 atau klik link di bio untuk daftar
. . .
#cabarankurusonline #coachkurusonline
#eatcleanmalaysia #sukusukuseparuh #coachherbalifemalaysia #coachkurus #herbalifemalaysia #tipskurus #tipskuruscepat #tipskurusmudah #nakkuruscepat #herbalifeseremban #butikmuslimah #kirakalori #kalorimakanan #noradanish #ctdk #icsyv  #bigstage2018 #ariani #neelofa #mirafilzah #pilkurus #dsv #datoaliffsyukriterlajaklaris #tipsdiet #makanansunnah #rentasnegeri #coachdiet #turun5kgsebulan
  • ❤️ KICK START SISTEM BADAN DENGAN AIR
    .

    Follow Coach Momoi @coach_momoi untuk tips diet sihat & program coaching kurus yang mudah.
    .

    PROGRAM KURUS SAMBIL MAKAN NASI SETIAP HARI
    . •Meal plan makan harian •Nutrition untuk breakfast & dinner disediakan
    •Group Coaching & One-On-One Coaching
    •Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
    •COACH PERIBADI
    .
    CABARAN KURUS ONLINE
    Coach Momoi
    📱0177068724 atau klik link di bio untuk daftar
    . . .
    #cabarankurusonline #coachkurusonline
    #eatcleanmalaysia #sukusukuseparuh #coachherbalifemalaysia #coachkurus #herbalifemalaysia #tipskurus #tipskuruscepat #tipskurusmudah #nakkuruscepat #herbalifeseremban #butikmuslimah #kirakalori #kalorimakanan #noradanish #ctdk #icsyv #bigstage2018 #ariani #neelofa #mirafilzah #pilkurus #dsv #datoaliffsyukriterlajaklaris #tipsdiet #makanansunnah #rentasnegeri #coachdiet #turun5kgsebulan

  •  1,983  51  8 June, 2020
  • KHASIAT JUS ARJUNA MAXX

Cari  sesuatu  makanan  tambahan  untuk lelaki,  kebanyakan  iklan hanya  untuk  wanita sahajakan.  D'herbs Ada keluarkan  makanan  tambahan khas untuk  lelaki. ✴️✴️JUS ARJUNA MAXX✴️✴️ KEBAIKANNYA :- .
. ✔mengekalkan khasiatnya sebagai ✔makananan tambahan untuk lelaki
✔Meningkatkan stamina dan metabolisma badan.
✔Melancarkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun badan.
✔Meningkatkan tenaga batin dan nafsu syahwat.
✔Menyembuhkan mati pucuk dan menstabilkan hormon lelaki.
Wasap saya Fiza😊 untuk dapatkan Produk  ORIGINAL direct  dari D'herb
.

WS 0193918789
WS 0193918789
WS 0193918789 .

#AwesomeTeam
#DatoAliffSyukriTerlajakLaris
#D'herbs
#Wakdoyok 
#zslegacy
#kejayaantanpabatasan
#moneymagnet
#jusperawangold
#perawanherbafemininewash
#produkcoffee
  • KHASIAT JUS ARJUNA MAXX

    Cari sesuatu makanan tambahan untuk lelaki, kebanyakan iklan hanya untuk wanita sahajakan. D'herbs Ada keluarkan makanan tambahan khas untuk lelaki. ✴️✴️JUS ARJUNA MAXX✴️✴️ KEBAIKANNYA :- .
    . ✔mengekalkan khasiatnya sebagai ✔makananan tambahan untuk lelaki
    ✔Meningkatkan stamina dan metabolisma badan.
    ✔Melancarkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun badan.
    ✔Meningkatkan tenaga batin dan nafsu syahwat.
    ✔Menyembuhkan mati pucuk dan menstabilkan hormon lelaki.
    Wasap saya Fiza😊 untuk dapatkan Produk ORIGINAL direct dari D'herb
    .

    WS 0193918789
    WS 0193918789
    WS 0193918789 .

    #AwesomeTeam
    #DatoAliffSyukriTerlajakLaris
    #D'herbs
    #Wakdoyok
    #zslegacy
    #kejayaantanpabatasan
    #moneymagnet
    #jusperawangold
    #perawanherbafemininewash
    #produkcoffee

  •  145  38  11 June, 2020