#caraslim Instagram Photos & Videos

caraslim - 632 posts

Hashtag Popularity

0.3
average comments
16.8
average likes

Latest #caraslim Posts

  • Jangan lewatkan makanan sehat ya.. Manage duit utk kesehatan itu penting karena kesehatan is No.1. 😎
.
.
Jika tubuh sehat, kita dapat jauh lebih banyak melakukan segala hal yg produktif.
Maka dari itu, yukkkksss hidup sehat bersama HH Multigrain dari @maolshopkece_ 😊😊💪💪
.
.
.
Info order & konsultasi:
Lgsg contact management team yah bebs💖

📲WA 085754953450 atas nama Meimei Huang (tdk ada yg lain kecuali ini)
  • Jangan lewatkan makanan sehat ya.. Manage duit utk kesehatan itu penting karena kesehatan is No.1. 😎
    .
    .
    Jika tubuh sehat, kita dapat jauh lebih banyak melakukan segala hal yg produktif.
    Maka dari itu, yukkkksss hidup sehat bersama HH Multigrain dari @maolshopkece_ 😊😊💪💪
    .
    .
    .
    Info order & konsultasi:
    Lgsg contact management team yah bebs💖

    📲WA 085754953450 atas nama Meimei Huang (tdk ada yg lain kecuali ini)

  •  3  1  27 July, 2020
  • Waktu terbaik untuk mulai tidur adalah sekitar puku 22.10 malam— ini memberi 20 menit untuk tertidur dan 90 menit untuk tidur nyenyak atau Rapid Eye Movement (REM) sebelum tengah malam.
.
.
.
Survei terhadap 1.000 orang yang dilakukan dalam upaya berusaha memantau pola tidur orang yang tengah diet untuk menemukan faktor umum yang berpengaruh pada kenaikan berat badan.
.
.
Dalam riset itu  juga ditemukan bahwa orang yang tidur kurang dari tujuh jam memiliki pola makan kacau, lebih rentan terhadap penyimpangan diet, dan cenderung berlebih saat mengasup alkohol.
.
.
Sementara itu, sepertiga orang yang kurang tidur mengatakan kecenderungan kenaikan berat badan mereka karena terbangun lebih lama dan memiliki lebih banyak waktu untuk makan.

So, ayukkk mulai saat ini tidur yang cukup yah😍😍💞💞 
.
.
Thank us later💖😘
  • Waktu terbaik untuk mulai tidur adalah sekitar puku 22.10 malam— ini memberi 20 menit untuk tertidur dan 90 menit untuk tidur nyenyak atau Rapid Eye Movement (REM) sebelum tengah malam.
    .
    .
    .
    Survei terhadap 1.000 orang yang dilakukan dalam upaya berusaha memantau pola tidur orang yang tengah diet untuk menemukan faktor umum yang berpengaruh pada kenaikan berat badan.
    .
    .
    Dalam riset itu  juga ditemukan bahwa orang yang tidur kurang dari tujuh jam memiliki pola makan kacau, lebih rentan terhadap penyimpangan diet, dan cenderung berlebih saat mengasup alkohol.
    .
    .
    Sementara itu, sepertiga orang yang kurang tidur mengatakan kecenderungan kenaikan berat badan mereka karena terbangun lebih lama dan memiliki lebih banyak waktu untuk makan.

    So, ayukkk mulai saat ini tidur yang cukup yah😍😍💞💞
    .
    .
    Thank us later💖😘

  •  1  2  27 July, 2020
  • Tips yg pertama dan kedua untuk mendukung diet kamu bebs.. Disimak ya😍😍

.
.
.
Dengan berolahraga, tubuh akan membakar lemak dan  menstimulasi pertumbuhan otot, sehingga tubuh akan memiliki proporsi otot yang lebih banyak. Namun angka pada timbangan berat badan Anda tidak akan jauh berbeda dari sebelumnya karena lemak memiliki massa yang lebih kecil daripada otot.
.
.
Hasilnya, dengan berolahraga akan terjadi penurunan massa lemak, namun diikuti dengan peningkatan massa otot. Efeknya tetap akan terlihat pada bentuk tubuh yang lebih kurus, karena otot memakan ruang yang lebih sedikit dibandingkan lemak.  
.
.
Olahraga gak harus yang berat2 kok, bisa dengan plank, sit up, main hula hoop dan lainnya😊

Mudah kan????
Semoga membantu😇💪🔥
.
.

Thank us later💞
  • Tips yg pertama dan kedua untuk mendukung diet kamu bebs.. Disimak ya😍😍

    .
    .
    .
    Dengan berolahraga, tubuh akan membakar lemak dan  menstimulasi pertumbuhan otot, sehingga tubuh akan memiliki proporsi otot yang lebih banyak. Namun angka pada timbangan berat badan Anda tidak akan jauh berbeda dari sebelumnya karena lemak memiliki massa yang lebih kecil daripada otot.
    .
    .
    Hasilnya, dengan berolahraga akan terjadi penurunan massa lemak, namun diikuti dengan peningkatan massa otot. Efeknya tetap akan terlihat pada bentuk tubuh yang lebih kurus, karena otot memakan ruang yang lebih sedikit dibandingkan lemak.  
    .
    .
    Olahraga gak harus yang berat2 kok, bisa dengan plank, sit up, main hula hoop dan lainnya😊

    Mudah kan????
    Semoga membantu😇💪🔥
    .
    .

    Thank us later💞

  •  3  1  27 July, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  14 April, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  14 April, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  2  0  14 April, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  2  0  20 March, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  20 March, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  20 March, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  5 March, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  5 March, 2020
  • COMBO SET‼️
BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • COMBO SET‼️
    BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ.
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  5 March, 2020
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  10 January, 2020
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  10 January, 2020
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
.
DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
.
BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • BELLA SHAKE & BELLA SQUEEZ
    .
    DENGAN PEMBELIAN SET JIMAT CENGGINI UOLLS DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN DAN DETOXKAN DALAMAN UOLLS TAU.
    .
    BERIBU TESTIMONI YANG DAH BERJAYA. JANGAN RAGU-RAGU GUYSS. JOM GRAB DAN RASAI KEHEBATANNYA 😍
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  2  0  10 January, 2020
  • SIAPA YANG SELALU MACAM NI? 👇
.
Berangan nak badan cantik‼️
Berangan nak pakai baju cantik‼️
Berangan nak bergaya macam orang lain‼️
Berangan nak tinggikan self confidence‼️
Berangan nak kurus‼️
.
TAPI ❓❓
MALAS SENAM 😏
MALAS JAGA MAKAN 🤭
.
JANGAN RISAU 😍
.
Dengan BELLA SHAKE anda boleh JADI MALAS tapi still dapat apa yang anda angankan 😜
.
KLISE KE? TRY NOW SIS 😙
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇🏻
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • SIAPA YANG SELALU MACAM NI? 👇
    .
    Berangan nak badan cantik‼️
    Berangan nak pakai baju cantik‼️
    Berangan nak bergaya macam orang lain‼️
    Berangan nak tinggikan self confidence‼️
    Berangan nak kurus‼️
    .
    TAPI ❓❓
    MALAS SENAM 😏
    MALAS JAGA MAKAN 🤭
    .
    JANGAN RISAU 😍
    .
    Dengan BELLA SHAKE anda boleh JADI MALAS tapi still dapat apa yang anda angankan 😜
    .
    KLISE KE? TRY NOW SIS 😙
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇🏻
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  5 January, 2020
  • SIAPA YANG SELALU MACAM NI? 👇
.
Berangan nak badan cantik‼️
Berangan nak pakai baju cantik‼️
Berangan nak bergaya macam orang lain‼️
Berangan nak tinggikan self confidence‼️
Berangan nak kurus‼️
.
TAPI ❓❓
MALAS SENAM 😏
MALAS JAGA MAKAN 🤭
.
JANGAN RISAU 😍
.
Dengan BELLA SHAKE anda boleh JADI MALAS tapi still dapat apa yang anda angankan 😜
.
KLISE KE? TRY NOW SIS 😙
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇🏻
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • SIAPA YANG SELALU MACAM NI? 👇
    .
    Berangan nak badan cantik‼️
    Berangan nak pakai baju cantik‼️
    Berangan nak bergaya macam orang lain‼️
    Berangan nak tinggikan self confidence‼️
    Berangan nak kurus‼️
    .
    TAPI ❓❓
    MALAS SENAM 😏
    MALAS JAGA MAKAN 🤭
    .
    JANGAN RISAU 😍
    .
    Dengan BELLA SHAKE anda boleh JADI MALAS tapi still dapat apa yang anda angankan 😜
    .
    KLISE KE? TRY NOW SIS 😙
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇🏻
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  3  0  5 January, 2020
  • CUSTOMER PROMO ‼️
.
BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
.
BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
.
LIMITED STOCK SHAKER !
.
FIRST COME FIRST SERVE !
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • CUSTOMER PROMO ‼️
    .
    BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
    .
    BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
    .
    LIMITED STOCK SHAKER !
    .
    FIRST COME FIRST SERVE !
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  0  0  3 January, 2020
  • CUSTOMER PROMO ‼️
.
BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
.
BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
.
LIMITED STOCK SHAKER !
.
FIRST COME FIRST SERVE !
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • CUSTOMER PROMO ‼️
    .
    BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
    .
    BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
    .
    LIMITED STOCK SHAKER !
    .
    FIRST COME FIRST SERVE !
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  0  0  3 January, 2020
  • CUSTOMER PROMO ‼️
.
BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
.
BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
.
LIMITED STOCK SHAKER !
.
FIRST COME FIRST SERVE !
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • CUSTOMER PROMO ‼️
    .
    BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
    .
    BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
    .
    LIMITED STOCK SHAKER !
    .
    FIRST COME FIRST SERVE !
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  3 January, 2020
  • CUSTOMER PROMO ‼️
.
BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
.
BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
.
LIMITED STOCK SHAKER !
.
FIRST COME FIRST SERVE !
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • CUSTOMER PROMO ‼️
    .
    BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
    .
    BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
    .
    LIMITED STOCK SHAKER !
    .
    FIRST COME FIRST SERVE !
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  3  0  1 January, 2020
  • CUSTOMER PROMO ‼️
.
BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
.
BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
.
LIMITED STOCK SHAKER !
.
FIRST COME FIRST SERVE !
.
Tekan link di bio atau whatsapp 👇
0139105110
0139105110
0139105110

#bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate  #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty
  • CUSTOMER PROMO ‼️
    .
    BUY 2 BOX FREE 1 SHAKER.
    .
    BENDA BERKESAN HARUSLAH KONGSI YEDOK? BELLA SHAKE NI RASA PINK CHOCOLATE YANG DIMINUM SEJUK-SEJUK.
    .
    LIMITED STOCK SHAKER !
    .
    FIRST COME FIRST SERVE !
    .
    Tekan link di bio atau whatsapp 👇
    0139105110
    0139105110
    0139105110

    #bellashake #LSAproduct #bakarlemak #bakarkalori #perisapinkchocolate #bellashakebest #bellashaketerbaik #kurussecarasihat #kurusselamat #bertenaga #antistress #hilangbaubadan #mengawalseleramakan #kurustanpapantang #kurustanpadiet #kulitcantik #caraslim #kuruscantik #ramping #perutkempis #bodyshape #bodygoals #bellashakeMachang #bellashakeKelantan #codKelantan #codMachang #openagent #opendropship #sittitehabeauty

  •  1  0  1 January, 2020

Top #caraslim Posts

  • LEPAS DIET .. gemuk kembali dan pelik kenapa mudah naik😅
.
Disebabkan sel lemak itu sendiri mmg dwi sifat size dan bilangan .. mungkin masa diet dan kecut size tapi bilangan masih sama. .
.
Jadi bagaimana caranya? Perlu change lifestyle .. jgn diet sebab nak kurus semata2 tapi dietlah sebab nak sihat dan mmg sunguh2 nak jadi orang bebas dari lemak...
.
Fasa pertama lose weight.. fasa ke dua - fitness . Mulakan fasa pertama dengan tekun dan really desire🔥
.
#AlohaDietOnline
 #teamlonazulkarnaen
.
coach Lona +601127183128

#tipsdiet #diettips #Losangeles #Muslimah #OotdHijab #naksyantik #Ootdxxl #bajubigsize #Korset #jubahbesar #tipskurus 
#nakkurus #coachonline #dietseimbang #slim 
#dietnow #herbalife #jomsihat #muladiet  #caraslim #lelakicantik #viral
#coachkurus  #mealreplacement #resipisihat
#AlohaDietOnline
  • LEPAS DIET .. gemuk kembali dan pelik kenapa mudah naik😅
    .
    Disebabkan sel lemak itu sendiri mmg dwi sifat size dan bilangan .. mungkin masa diet dan kecut size tapi bilangan masih sama. .
    .
    Jadi bagaimana caranya? Perlu change lifestyle .. jgn diet sebab nak kurus semata2 tapi dietlah sebab nak sihat dan mmg sunguh2 nak jadi orang bebas dari lemak...
    .
    Fasa pertama lose weight.. fasa ke dua - fitness . Mulakan fasa pertama dengan tekun dan really desire🔥
    .
    #AlohaDietOnline
    #teamlonazulkarnaen
    .
    coach Lona +601127183128

    #tipsdiet #diettips #Losangeles #Muslimah #OotdHijab #naksyantik #Ootdxxl #bajubigsize #Korset #jubahbesar #tipskurus
    #nakkurus #coachonline #dietseimbang #slim
    #dietnow #herbalife #jomsihat #muladiet #caraslim #lelakicantik #viral
    #coachkurus #mealreplacement #resipisihat
    #AlohaDietOnline

  •  91  0  2 August, 2018
  • Makanan Team Eat Clean Kan - biasalah dengan menu mcm ni , tapi jgn lupa yang sihat tak semestinya takde kalori ok . masih bertingkek kalorinya kalau makan berlebihan . olive oil tu 2 sudu besar 250 kcal tau . hati hati , sebaiknya ada mealplan ya utk mudahkan trace all kalori tu
.
UNTUK PERTANYAAN DAN DAFTAR PROGRAM ADVANCE COACHING POWERFIT MALAYSIA
.
Coach Lona 📲01127183128 ( perempuan shj klik link di profile direct ke wasap .
Certified Group Fitness Trainer & Coach Pemakanan 12 tahun .
.
🛎 menu sihat , cara masak dan resepi tanpa berlapar, workout berkesan online dan juga step by step bantuan dari coach dan team support
. ➡️Sesi intake terbaru di buka utk 🏆Transformasi 30 Hari (secara online and from your comfort home)
(limited slot as we want result)
KURUS & Fit - Eat Right Stay Fit with Advance Coaching  T.E.A.M Power❤️Fit Malaysia .
.
#tipsdiet #diettips #Losangeles #Muslimah #OotdHijab #naksyantik #Ootdxxl #bajubigsize #Korset #jubahbesar #tipskurus 
#nakkurus #coachonline #dietseimbang #slim 
#dietnow #herbalife #jomsihat #muladiet  #caraslim #lelakicantik #viral
#coachkurus  #mealreplacement #resipisihat
#AlohaDietOnline
  • Makanan Team Eat Clean Kan - biasalah dengan menu mcm ni , tapi jgn lupa yang sihat tak semestinya takde kalori ok . masih bertingkek kalorinya kalau makan berlebihan . olive oil tu 2 sudu besar 250 kcal tau . hati hati , sebaiknya ada mealplan ya utk mudahkan trace all kalori tu
    .
    UNTUK PERTANYAAN DAN DAFTAR PROGRAM ADVANCE COACHING POWERFIT MALAYSIA
    .
    Coach Lona 📲01127183128 ( perempuan shj klik link di profile direct ke wasap .
    Certified Group Fitness Trainer & Coach Pemakanan 12 tahun .
    .
    🛎 menu sihat , cara masak dan resepi tanpa berlapar, workout berkesan online dan juga step by step bantuan dari coach dan team support
    . ➡️Sesi intake terbaru di buka utk 🏆Transformasi 30 Hari (secara online and from your comfort home)
    (limited slot as we want result)
    KURUS & Fit - Eat Right Stay Fit with Advance Coaching T.E.A.M Power❤️Fit Malaysia .
    .
    #tipsdiet #diettips #Losangeles #Muslimah #OotdHijab #naksyantik #Ootdxxl #bajubigsize #Korset #jubahbesar #tipskurus
    #nakkurus #coachonline #dietseimbang #slim
    #dietnow #herbalife #jomsihat #muladiet #caraslim #lelakicantik #viral
    #coachkurus #mealreplacement #resipisihat
    #AlohaDietOnline

  •  94  0  4 August, 2018
  • KORANG YG MANA SATU?.
.
Komen di bawah. 😉
.
Kalo yg 1, 2, 4, dan 6- perlu fokus balik pada corak permakanan sbb lemak tertumpu pd bahagian organ. Risiko utk hidapi masalah kesihatan mmg tinggi.
.
Manakala yg 3, dan 5- kurangkan yg berlemak, serta sodium tinggi sbb fat distribution lebih fokus pd pd bahagian punggung dan paha. Puncanya hormon. Sedikit senaman fokus bahagian kaki bole bantu percepatkan proses kecikkan punggung dan kaki.
.
#caraslim #caradietbetul #skinnyfat #kurusluardalamlemak #bentukpir #bentukepal #bentukhourglass
  • KORANG YG MANA SATU?.
    .
    Komen di bawah. 😉
    .
    Kalo yg 1, 2, 4, dan 6- perlu fokus balik pada corak permakanan sbb lemak tertumpu pd bahagian organ. Risiko utk hidapi masalah kesihatan mmg tinggi.
    .
    Manakala yg 3, dan 5- kurangkan yg berlemak, serta sodium tinggi sbb fat distribution lebih fokus pd pd bahagian punggung dan paha. Puncanya hormon. Sedikit senaman fokus bahagian kaki bole bantu percepatkan proses kecikkan punggung dan kaki.
    .
    #caraslim #caradietbetul #skinnyfat #kurusluardalamlemak #bentukpir #bentukepal #bentukhourglass

  •  135  5  21 November, 2017
  • LUAR NAMPAK BIASA, DALAM BELUM TENTU LAGI BIASA.
Jgn terkejut tertiba dpt berita org tu masuk hospital.
.
APAKAH ITU LEMAK VISCERAL?
Lemak seluruh badan kita terbahagi kepada 2 jenis LEMAK BAWAH KULIT(Subcutaneous fat)
DAN
LEMAK VISCERAL (lemak yg meliputi seluruh organ kita).
Apa yg kita harus fokus adalah Lemak visceral krn ia adalah sgt BAHAYA, penyebab semua penyakit kronik. Dan visceral adalah sgt susah turun melainkan kita mula menjalani gaya makan sihat. Tpi ia juga perlukan masa. Senaman tidak dapat turunkannya sebab ia berada didalam perut dan selit sekitar organ kita.
.
Turun lemak bukan fokus turun berat badan sahaja, sbb otot juga berat. Tpi apa yg kita inginkan adalah turun lemak kekalkan otot dan air dlm badan. Kita perlu lemak visceral utk lindungi organ kita, tpi lemak visceral yg ideal hanya drpd 1-4, 5-8% sahaja. .
Cara check bole guna timbang yg dpt baca jisim otot, air, tulang di clinic atau hospital. .
Jika berat kita dah over 5kg drpd berat ideal dan bmi kita lebih 23 dan keatas. Visceral kita confirmed tinggi!!.pasal tu tak nampak ABS walau 1000kali sit up pun.. .
.
Ikuti ig @saya.dave utk tips permakanan dan senaman efektif.
.
#turunberatbadan #turunlemak #lemakvisceral #nakbebel #lemakmembunuh #bahaya #carakurus #caraslim #caraturunberatbadan #sisgemuk #pipitembam #benci #lemaktepu #senaman #cyclistgemuk #saikelisgemuk #kayuhjangantakkayuh #naksihat #tipskesihatan #tipssubuh
  • LUAR NAMPAK BIASA, DALAM BELUM TENTU LAGI BIASA.
    Jgn terkejut tertiba dpt berita org tu masuk hospital.
    .
    APAKAH ITU LEMAK VISCERAL?
    Lemak seluruh badan kita terbahagi kepada 2 jenis LEMAK BAWAH KULIT(Subcutaneous fat)
    DAN
    LEMAK VISCERAL (lemak yg meliputi seluruh organ kita).
    Apa yg kita harus fokus adalah Lemak visceral krn ia adalah sgt BAHAYA, penyebab semua penyakit kronik. Dan visceral adalah sgt susah turun melainkan kita mula menjalani gaya makan sihat. Tpi ia juga perlukan masa. Senaman tidak dapat turunkannya sebab ia berada didalam perut dan selit sekitar organ kita.
    .
    Turun lemak bukan fokus turun berat badan sahaja, sbb otot juga berat. Tpi apa yg kita inginkan adalah turun lemak kekalkan otot dan air dlm badan. Kita perlu lemak visceral utk lindungi organ kita, tpi lemak visceral yg ideal hanya drpd 1-4, 5-8% sahaja. .
    Cara check bole guna timbang yg dpt baca jisim otot, air, tulang di clinic atau hospital. .
    Jika berat kita dah over 5kg drpd berat ideal dan bmi kita lebih 23 dan keatas. Visceral kita confirmed tinggi!!.pasal tu tak nampak ABS walau 1000kali sit up pun.. .
    .
    Ikuti ig @saya.dave utk tips permakanan dan senaman efektif.
    .
    #turunberatbadan #turunlemak #lemakvisceral #nakbebel #lemakmembunuh #bahaya #carakurus #caraslim #caraturunberatbadan #sisgemuk #pipitembam #benci #lemaktepu #senaman #cyclistgemuk #saikelisgemuk #kayuhjangantakkayuh #naksihat #tipskesihatan #tipssubuh

  •  65  0  17 December, 2017
  • Laki pun boleh minum #Ysv untuk kurus cara sihat tau..☺️☺️
.
YSV merupakan detox supplement 2in1 yang berfungsi untuk::
.
✅ reshape your body
✅ weight loss
✅ enery booster
✅ increase fat burning
✅ appetite control
✅whitening booster
.
Ingredients
💯chia seeds
💯lemon
💯garcinia cambogia
💯collagen
💯green tea
.
🌸Kaya dgn perasa berry
❌ Tidak kerap ke tandas
.
Promosi masih berjalan sepanjang ramadhan ni..😘😘
.
Beli 1 kotak jimat Rm14 😱
Beli 2 kotak jimat Rm33 😱😱
Beli 3 kotak jimat Rm57 😱😱
Beli 4 kotak jimat Rm96 😍😍😍
.
Wasap tia : 013-2119372 ☺️
.
#testimoniysv #ysvreshapeyourbody #cantiksihat #slimmingprogram #fitnessprogram #cantikslim #caraslim #reshape #sexybody #ysvkelantan #detoxcantik #detoxslim #detoxlemon #detoxchiaseeds #mekkelantan #sekklate #igkelantan #kelantandarulnaim #instafamous #igers
  • Laki pun boleh minum #Ysv untuk kurus cara sihat tau..☺️☺️
    .
    YSV merupakan detox supplement 2in1 yang berfungsi untuk::
    .
    ✅ reshape your body
    ✅ weight loss
    ✅ enery booster
    ✅ increase fat burning
    ✅ appetite control
    ✅whitening booster
    .
    Ingredients
    💯chia seeds
    💯lemon
    💯garcinia cambogia
    💯collagen
    💯green tea
    .
    🌸Kaya dgn perasa berry
    ❌ Tidak kerap ke tandas
    .
    Promosi masih berjalan sepanjang ramadhan ni..😘😘
    .
    Beli 1 kotak jimat Rm14 😱
    Beli 2 kotak jimat Rm33 😱😱
    Beli 3 kotak jimat Rm57 😱😱
    Beli 4 kotak jimat Rm96 😍😍😍
    .
    Wasap tia : 013-2119372 ☺️
    .
    #testimoniysv #ysvreshapeyourbody #cantiksihat #slimmingprogram #fitnessprogram #cantikslim #caraslim #reshape #sexybody #ysvkelantan #detoxcantik #detoxslim #detoxlemon #detoxchiaseeds #mekkelantan #sekklate #igkelantan #kelantandarulnaim #instafamous #igers

  •  13  2  1 June, 2017