#aslegacypuncakalam Instagram Photos & Videos

aslegacypuncakalam - 940 posts

Hashtag Popularity

0.6
average comments
6.9
average likes

Latest #aslegacypuncakalam Posts

  • Kulit kering? Berdaki? 
.
.
Ada tak antara korang yang mempunyai masalah macam ni? 
Apa kata jom cuba Losyen Jamsyir Daun Bidara! 
.
.
Losyen Jamsyir ni bukan sebarang losyen kerana mempunyai manik-manik halus yang berfungsi seperti skrub. 
.
.
✅ Ianya gabungan herba terpilih & daun bidara untuk mengatasi bau badan
✅Melembut dan menghaluskan kulit
✅Merawat kulit sensitif, kusam dan kering

017 5577 430
017 5577 430

PROMOSI SKG
☑️FREE POS
☑️FREE GIFT

http://www.wasap.my/+60175577430/bidara

#aslegacymalaysia 
#aslegacypuncakalam 
#aslegacykualalumpur 
#aslegacyselangor
  • Kulit kering? Berdaki?
    .
    .
    Ada tak antara korang yang mempunyai masalah macam ni?
    Apa kata jom cuba Losyen Jamsyir Daun Bidara!
    .
    .
    Losyen Jamsyir ni bukan sebarang losyen kerana mempunyai manik-manik halus yang berfungsi seperti skrub.
    .
    .
    ✅ Ianya gabungan herba terpilih & daun bidara untuk mengatasi bau badan
    ✅Melembut dan menghaluskan kulit
    ✅Merawat kulit sensitif, kusam dan kering

    017 5577 430
    017 5577 430

    PROMOSI SKG
    ☑️FREE POS
    ☑️FREE GIFT

    http://www.wasap.my/+60175577430/bidara

    #aslegacymalaysia
    #aslegacypuncakalam
    #aslegacykualalumpur
    #aslegacyselangor

  •  3  0  6 July, 2020
  • To those yg area hillpark, puncak alam & area brdekatan sis boleh COD dherbs & aslegacy dpn rmh.
. 
Whatsapp sis 01137645251 @ click link di bio 🤗

#dherbspuncakalam #aslegacypuncakalam #ezyloz
  • To those yg area hillpark, puncak alam & area brdekatan sis boleh COD dherbs & aslegacy dpn rmh.
    .
    Whatsapp sis 01137645251 @ click link di bio 🤗

    #dherbspuncakalam #aslegacypuncakalam #ezyloz

  •  4  0  25 June, 2020
  • Jangan lupa dapatkan produk terbaru dari AS Legacy *LOOK FIIT* ✌🏻 *Khasiat & Kelebihan Look Fiit* 🍑 menjaga keseimbangan metabolisme badan
🍑 mengatasi masalah sembelit
🍑 menurunkan kadar kolestrol
🍑 mengawal selera makan
🍑membantu mencantikkan kulit
🍑 membantu menyingkirkan toksin dalam badan
🍑 mengurangkan masalah obesiti
🍑 membantu memberikan tenaga ✌🏻 *Cara Penggunaan*
🍑 Bancuh 1 paket look fit dengan secawan air sejuk (150 ml).
🍑 Kacau hingga rata & minum
🍑 Ambil selepas sarapan ✌🏻 *Harga*
WM RM 79.90
EM  RM 84.90
SGD/BND $30
IDR 350,000 *Kandungan*
15 paket x 15 gram ***Dapatkan extra 2 sachet percuma dgn pembelian 5000 kotak pertama * ***Dapatkan 5 IN 1 SHAKER FIIT secara eksklusif dgn pembelian 2 kotak Look Fiit*

Www.wasap.my/+60169879384

#lookfiit
#aslegacypuncakalam
#aslegacykualaselangor
#nakkurus 
#supplementkurus #petuakurus #produkviral #kurusdengancepat #slimbody #kuruscantik #kurussihat @as.legacymalaysia
  • Jangan lupa dapatkan produk terbaru dari AS Legacy *LOOK FIIT* ✌🏻 *Khasiat & Kelebihan Look Fiit* 🍑 menjaga keseimbangan metabolisme badan
    🍑 mengatasi masalah sembelit
    🍑 menurunkan kadar kolestrol
    🍑 mengawal selera makan
    🍑membantu mencantikkan kulit
    🍑 membantu menyingkirkan toksin dalam badan
    🍑 mengurangkan masalah obesiti
    🍑 membantu memberikan tenaga ✌🏻 *Cara Penggunaan*
    🍑 Bancuh 1 paket look fit dengan secawan air sejuk (150 ml).
    🍑 Kacau hingga rata & minum
    🍑 Ambil selepas sarapan ✌🏻 *Harga*
    WM RM 79.90
    EM RM 84.90
    SGD/BND $30
    IDR 350,000 *Kandungan*
    15 paket x 15 gram ***Dapatkan extra 2 sachet percuma dgn pembelian 5000 kotak pertama * ***Dapatkan 5 IN 1 SHAKER FIIT secara eksklusif dgn pembelian 2 kotak Look Fiit*

    Www.wasap.my/+60169879384

    #lookfiit
    #aslegacypuncakalam
    #aslegacykualaselangor
    #nakkurus
    #supplementkurus #petuakurus #produkviral #kurusdengancepat #slimbody #kuruscantik #kurussihat @as.legacymalaysia

  •  2  0  24 December, 2019
  • Berdaki , berkerak belakamg tengkuk , celah-celah peha , punggong . . korang xpayah susah payah nak pergi ke spa . . sabun jamshir dapat menyelesaikan masalah korang , hanya RM25 shj . . boleh sental setiap hari .
.
.
 Jom wasap!
.
Www.wasap.my/+60169879384/naksabunjamshir

#jamshirBodyscrub
#aslegacypuncakalam
  • Berdaki , berkerak belakamg tengkuk , celah-celah peha , punggong . . korang xpayah susah payah nak pergi ke spa . . sabun jamshir dapat menyelesaikan masalah korang , hanya RM25 shj . . boleh sental setiap hari .
    .
    .
    Jom wasap!
    .
    Www.wasap.my/+60169879384/naksabunjamshir

    #jamshirBodyscrub
    #aslegacypuncakalam

  •  3  0  22 December, 2019
  • *BALM BIDARA AURA 7 HERBA*.
*kembalikan aura positif anda* .
.
.
.
👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan 👉 Tidak melekit
👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa .
.
*KEBAIKAN*
🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
🌿mengurangkan rasa loya dan pening
🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
•🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
🌿Membantu masalah susah tidur malam. *CARA PENGGUNAAN*
🍀Buka penutup Balm Bidara
🍀 Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
•🍀Ambil sedikit menggunakan jari
•🍀Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
•🍀Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat .
*HARGA*
WM RM39.90 .
*BERAT BERSIH  30gm*
.
Www.wasap.my/+60169879384
.

#aslegacypuncakalam 
#anakbatuk #anakselsema #garlicbalm #produkviral @as.legacymalaysia @aliffsyukriterlajaklaris
  • *BALM BIDARA AURA 7 HERBA*.
    *kembalikan aura positif anda* .
    .
    .
    .
    👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan 👉 Tidak melekit
    👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
    👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa .
    .
    *KEBAIKAN*
    🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
    🌿mengurangkan rasa loya dan pening
    🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
    🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
    🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
    •🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
    🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
    🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
    🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
    🌿Membantu masalah susah tidur malam. *CARA PENGGUNAAN*
    🍀Buka penutup Balm Bidara
    🍀 Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
    •🍀Ambil sedikit menggunakan jari
    •🍀Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
    •🍀Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat .
    *HARGA*
    WM RM39.90 .
    *BERAT BERSIH 30gm*
    .
    Www.wasap.my/+60169879384
    .

    #aslegacypuncakalam
    #anakbatuk #anakselsema #garlicbalm #produkviral @as.legacymalaysia @aliffsyukriterlajaklaris

  •  3  0  22 December, 2019
  • Salam Jumaat 💕 . 
Alhamdulillah jika kita berusaha dengan bersungguh-sungguh , pasti hasil yang kita peroleh setimpal dengan usaha kita 💪🏻💪🏻🌸🌸
.
Baru saja lepas restock barang DAN Alhamdulillah cust terus grab Offer “Merdeka Sale” 🔥🔥 .
Jadi ! Korang di luar sana yang nak dapatkan boleh wasap syira atau Dm sekarang 💋💋 #kejayaantanpabatasan #aslegacypuncakalam #asrichlegacy #asrichlegacyteamshafiq #instafamous
  • Salam Jumaat 💕 .
    Alhamdulillah jika kita berusaha dengan bersungguh-sungguh , pasti hasil yang kita peroleh setimpal dengan usaha kita 💪🏻💪🏻🌸🌸
    .
    Baru saja lepas restock barang DAN Alhamdulillah cust terus grab Offer “Merdeka Sale” 🔥🔥 .
    Jadi ! Korang di luar sana yang nak dapatkan boleh wasap syira atau Dm sekarang 💋💋 #kejayaantanpabatasan #aslegacypuncakalam #asrichlegacy #asrichlegacyteamshafiq #instafamous

  •  45  0  30 August, 2019
  • Fly & Kiss Make Up
.
Siapa tak nak cantik kan ? 
Tambah-tambah lagi mana yg belum kahwin dan jugak yg sudah berkahwin .. .
Make up tahan lama dan selesa digunakan . Yang penting mesra wudhuk tau 😍😍 .
Mana yang nak tanya lebih details kebaikan atau kelebihan boleh comment “saya nak” dibawah 👇🏻👇🏻 .
Boleh whatsapp juga ❤️❤️
📲📲 01115744363
📲📲 01115744363
📲📲 01115744363

#aslcosmeticsmalaysia #aslegacypuncakalam #makeup #kekalcantik #malaysiagiveaway #instafamous #naklawa #cod #pos #postageseluruhmalaysia #agent #agentdiperlukan #dropship #parttime #fulltime #makeupartist
  • Fly & Kiss Make Up
    .
    Siapa tak nak cantik kan ?
    Tambah-tambah lagi mana yg belum kahwin dan jugak yg sudah berkahwin .. .
    Make up tahan lama dan selesa digunakan . Yang penting mesra wudhuk tau 😍😍 .
    Mana yang nak tanya lebih details kebaikan atau kelebihan boleh comment “saya nak” dibawah 👇🏻👇🏻 .
    Boleh whatsapp juga ❤️❤️
    📲📲 01115744363
    📲📲 01115744363
    📲📲 01115744363

    #aslcosmeticsmalaysia #aslegacypuncakalam #makeup #kekalcantik #malaysiagiveaway #instafamous #naklawa #cod #pos #postageseluruhmalaysia #agent #agentdiperlukan #dropship #parttime #fulltime #makeupartist

  •  7  0  28 August, 2019
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
.
.
Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
.
Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
.
.
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
.
.
Kelebihan Bizzi Body
✅Menjaga Keseimbangan metabolisma  dalam tubuh
✅Mengatasi masalah sembelit
✅Menurunkan kadar kolesterol dan  mengawal selera makan
✅Mencantikkan kulit
✅Membantu menyingkirkan toksin dalam  badan
✅Mengurangkan masalah obesiti
✅Memberikan tenaga
.
.
Berminat nak tahu lebih lanjut:-
http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
    .
    .
    Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
    .
    Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
    .
    .
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    .
    .
    Kelebihan Bizzi Body
    ✅Menjaga Keseimbangan metabolisma dalam tubuh
    ✅Mengatasi masalah sembelit
    ✅Menurunkan kadar kolesterol dan mengawal selera makan
    ✅Mencantikkan kulit
    ✅Membantu menyingkirkan toksin dalam badan
    ✅Mengurangkan masalah obesiti
    ✅Memberikan tenaga
    .
    .
    Berminat nak tahu lebih lanjut:-
    http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  1  0  28 August, 2019
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
.
.
.

Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
.
.
.
Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
.
.
Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
    .
    .
    .

    Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
    .
    .
    .
    Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
    .
    .
    Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  2  0  21 August, 2019
  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
.
.
Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
.
.
Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
.
.
https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
    Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
    .
    .
    Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
    .
    .
    Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
    .
    .
    https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  0  0  20 August, 2019

Top #aslegacypuncakalam Posts

  • TANDA2 RAHIM KITA KEMBANG:
– Banyak keputihan keluar daripada kemaluan
– Kemaluan berair
– Seluar dalam sentiasa dalam keadaan basah
– Perut selalu terasa kejang
– Period tidak menentu
– Perut buncit
– Sakit ketika melakukan hubungan dengan suami
– Tumit kaki sakit
– Kerap terkencing
– Keluar air daripada kemaluan setiap kali terbatuk/bersin

Insyaallah dgn Mengamalkan Jamu #Harumnita secara consistan dapat mengatasi masalah yang biasanya malu untuk kita bincangkan..tp sebenarnya itu lah yang akan membawa kepada masalah lebih besar

CEPAT!!!
WhatsApp SEKARANG!!! ⬇
www.wasap.my/60175577430/Harumnita

#aslegacy #aslegacymalaysia #aslegacypuncakalam #aslegacyclub #aslegacykl #aslegacyselangor
  • TANDA2 RAHIM KITA KEMBANG:
    – Banyak keputihan keluar daripada kemaluan
    – Kemaluan berair
    – Seluar dalam sentiasa dalam keadaan basah
    – Perut selalu terasa kejang
    – Period tidak menentu
    – Perut buncit
    – Sakit ketika melakukan hubungan dengan suami
    – Tumit kaki sakit
    – Kerap terkencing
    – Keluar air daripada kemaluan setiap kali terbatuk/bersin

    Insyaallah dgn Mengamalkan Jamu #Harumnita secara consistan dapat mengatasi masalah yang biasanya malu untuk kita bincangkan..tp sebenarnya itu lah yang akan membawa kepada masalah lebih besar

    CEPAT!!!
    WhatsApp SEKARANG!!! ⬇
    www.wasap.my/60175577430/Harumnita

    #aslegacy #aslegacymalaysia #aslegacypuncakalam #aslegacyclub #aslegacykl #aslegacyselangor

  •  4  2  11 July, 2019