#aslegacyagentrawang Instagram Photos & Videos

aslegacyagentrawang - 6 posts

Hashtag Popularity

0
average comments
1
average likes

Latest #aslegacyagentrawang Posts

  • #SabunJamshir ni nampak je tak comel, tak cantik. Warna pulak tu gelap, bentuk pulak biashe-biashe je.
.
Tapi kan sabun Jamshir dari #ASLegacy ni sangat bagus sebab dapat bantu merawat jerawat di badan dan yg paling penting segala parut2 badan pun boleh hilang. Sabun ni formulasi dari perubatan #Ayurveda sejak 3000 tahun dulu tau. .
Selain dari tu banyak lagi keistimewaan Jamshir ni. Boleh hilangkan bau badan, kulit badan/kaki berdaki, jerawat dimuka, bekas-bekas luka dan lain-lain.
.
WhatsApp sis utk dapatkan sabun Jamshir super awesome ni!
.
https://httpjamshirpromowasapmy.wasap.my/60162049824
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyselangor #aslegacykl #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #JamshirBodyScrub #Jamshir #sabunkulit #SabunMandi #PenyakitKulit #MasalahKulit #MelaleucaCream #Melaleuca #CreamKulit #LosyenJamshir #DaunBidara #LosyenBidara #AsLegacy #MasalahKulit #Panau #Allergik #Kurap #Enzema #Psiorisis
  • #SabunJamshir ni nampak je tak comel, tak cantik. Warna pulak tu gelap, bentuk pulak biashe-biashe je.
    .
    Tapi kan sabun Jamshir dari #ASLegacy ni sangat bagus sebab dapat bantu merawat jerawat di badan dan yg paling penting segala parut2 badan pun boleh hilang. Sabun ni formulasi dari perubatan #Ayurveda sejak 3000 tahun dulu tau. .
    Selain dari tu banyak lagi keistimewaan Jamshir ni. Boleh hilangkan bau badan, kulit badan/kaki berdaki, jerawat dimuka, bekas-bekas luka dan lain-lain.
    .
    WhatsApp sis utk dapatkan sabun Jamshir super awesome ni!
    .
    https://httpjamshirpromowasapmy.wasap.my/60162049824
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyselangor #aslegacykl #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #JamshirBodyScrub #Jamshir #sabunkulit #SabunMandi #PenyakitKulit #MasalahKulit #MelaleucaCream #Melaleuca #CreamKulit #LosyenJamshir #DaunBidara #LosyenBidara #AsLegacy #MasalahKulit #Panau #Allergik #Kurap #Enzema #Psiorisis

  •  1  0  2 October, 2019
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
.
.
Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
.
Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
.
.
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
.
.
Kelebihan Bizzi Body
✅Menjaga Keseimbangan metabolisma  dalam tubuh
✅Mengatasi masalah sembelit
✅Menurunkan kadar kolesterol dan  mengawal selera makan
✅Mencantikkan kulit
✅Membantu menyingkirkan toksin dalam  badan
✅Mengurangkan masalah obesiti
✅Memberikan tenaga
.
.
Berminat nak tahu lebih lanjut:-
http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
    .
    .
    Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
    .
    Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
    .
    .
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    .
    .
    Kelebihan Bizzi Body
    ✅Menjaga Keseimbangan metabolisma dalam tubuh
    ✅Mengatasi masalah sembelit
    ✅Menurunkan kadar kolesterol dan mengawal selera makan
    ✅Mencantikkan kulit
    ✅Membantu menyingkirkan toksin dalam badan
    ✅Mengurangkan masalah obesiti
    ✅Memberikan tenaga
    .
    .
    Berminat nak tahu lebih lanjut:-
    http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  1  0  28 August, 2019
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
.
.
.

Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
.
.
.
Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
.
.
Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
    .
    .
    .

    Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
    .
    .
    .
    Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
    .
    .
    Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  2  0  21 August, 2019
  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
.
.
Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
.
.
Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
.
.
https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
    Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
    .
    .
    Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
    .
    .
    Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
    .
    .
    https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  0  0  20 August, 2019

Top #aslegacyagentrawang Posts

  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
.
.
Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
.
.
Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
.
.
https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Amboiii ramai betul yg dah berjaya dgn Bizzi Boddy ni,
    Korg taknak ke dptkan badan idaman mcm mereka2 ni??
    .
    .
    Mesti nak kaann? So cepat2 order Bizzi boddy..
    .
    .
    Nak lagi bagus? Amek set combo terus.. Bizzi Flush, Bizzi Boddy, Bizzi Contour creamm.. Helookkk mcm spicy chicken😍🤤
    .
    .
    https://httpsetbizzibodywasapmy.wasap.my/0162049824
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  0  0  20 August, 2019
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
.
.
.

Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
.
.
.
Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
.
.
Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • Masalah PERUT BUNCITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dah cuba pelbagai produk dipasaran tp masih belum berhasil????? Dah habiskan duit beribu2 tp saiz seluar masih sama saja!!!!
    .
    .
    .

    Apa kata anda try Cream Contour Bizzy Boddy
    .
    .
    .
    Hanya SAPU2..GOSOK2 masalah perut buncit SETTLE..harga pun harga mampu milik..boleh digunakan utk seisi keluarga lagi uollss...
    .
    .
    Cepat Wassap.. 📥 www.wasap.my/+60162049824 📲
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  2  0  21 August, 2019
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
.
.
Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
.
Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
.
.
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
.
.
Kelebihan Bizzi Body
✅Menjaga Keseimbangan metabolisma  dalam tubuh
✅Mengatasi masalah sembelit
✅Menurunkan kadar kolesterol dan  mengawal selera makan
✅Mencantikkan kulit
✅Membantu menyingkirkan toksin dalam  badan
✅Mengurangkan masalah obesiti
✅Memberikan tenaga
.
.
Berminat nak tahu lebih lanjut:-
http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
#aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody
  • “...MINUM BIZZI BODDY NI MEMANG POWERRR...”
    .
    .
    Memang berkesan dalam masa 7 HARI...!!! Tulah feedback / testimoni customer dah nampak kesan POSITIF..
    .
    Bizzi Boddy ni dapat merealisasikan impian korang tauuu..?
    .
    .
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    BIZZI BODDY HANYA 1 SACHET JER SEHARI
    =•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=
    .
    .
    Kelebihan Bizzi Body
    ✅Menjaga Keseimbangan metabolisma dalam tubuh
    ✅Mengatasi masalah sembelit
    ✅Menurunkan kadar kolesterol dan mengawal selera makan
    ✅Mencantikkan kulit
    ✅Membantu menyingkirkan toksin dalam badan
    ✅Mengurangkan masalah obesiti
    ✅Memberikan tenaga
    .
    .
    Berminat nak tahu lebih lanjut:-
    http://www.wassap.my/60162049824/Bizzibody
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyagentperlis #aslegacykedah #aslegacyutara #aslegacynogori #aslegacyselangor #aslegacyjohor #aslegacykl
    #aslegacysetapak #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #aslegacyshahalam #aslegacypuncakalam #BizziBody #BizziBodySlimming #BizziBodyBreakfast #BizziBodyKurus #BizziLemon #BizziFlushDetox #Detox #Sembelit #Kurus #PerutBuncit #CreamContourBizziBody

  •  1  0  28 August, 2019
  • #SabunJamshir ni nampak je tak comel, tak cantik. Warna pulak tu gelap, bentuk pulak biashe-biashe je.
.
Tapi kan sabun Jamshir dari #ASLegacy ni sangat bagus sebab dapat bantu merawat jerawat di badan dan yg paling penting segala parut2 badan pun boleh hilang. Sabun ni formulasi dari perubatan #Ayurveda sejak 3000 tahun dulu tau. .
Selain dari tu banyak lagi keistimewaan Jamshir ni. Boleh hilangkan bau badan, kulit badan/kaki berdaki, jerawat dimuka, bekas-bekas luka dan lain-lain.
.
WhatsApp sis utk dapatkan sabun Jamshir super awesome ni!
.
https://httpjamshirpromowasapmy.wasap.my/60162049824
.
.
#aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyselangor #aslegacykl #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #JamshirBodyScrub #Jamshir #sabunkulit #SabunMandi #PenyakitKulit #MasalahKulit #MelaleucaCream #Melaleuca #CreamKulit #LosyenJamshir #DaunBidara #LosyenBidara #AsLegacy #MasalahKulit #Panau #Allergik #Kurap #Enzema #Psiorisis
  • #SabunJamshir ni nampak je tak comel, tak cantik. Warna pulak tu gelap, bentuk pulak biashe-biashe je.
    .
    Tapi kan sabun Jamshir dari #ASLegacy ni sangat bagus sebab dapat bantu merawat jerawat di badan dan yg paling penting segala parut2 badan pun boleh hilang. Sabun ni formulasi dari perubatan #Ayurveda sejak 3000 tahun dulu tau. .
    Selain dari tu banyak lagi keistimewaan Jamshir ni. Boleh hilangkan bau badan, kulit badan/kaki berdaki, jerawat dimuka, bekas-bekas luka dan lain-lain.
    .
    WhatsApp sis utk dapatkan sabun Jamshir super awesome ni!
    .
    https://httpjamshirpromowasapmy.wasap.my/60162049824
    .
    .
    #aliffsyukriterlajaklaris #aslegacyaliffsyukri #teamhavoc #teameira #aslegacyagentrawang #aslegacyselangor #aslegacykl #aslegacydamansara #aslegacyselayang #aslegacygombak #JamshirBodyScrub #Jamshir #sabunkulit #SabunMandi #PenyakitKulit #MasalahKulit #MelaleucaCream #Melaleuca #CreamKulit #LosyenJamshir #DaunBidara #LosyenBidara #AsLegacy #MasalahKulit #Panau #Allergik #Kurap #Enzema #Psiorisis

  •  1  0  2 October, 2019