#angelicaplusherbs Instagram Photos & Videos

angelicaplusherbs - 3.1k posts

Hashtag Popularity

0.4
average comments
8.3
average likes

Latest #angelicaplusherbs Posts

  • Assalamualaikum w.b.t.

Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb.  Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp 

📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu
 
Pos 🛫 : Seluruh Malaysia 

Ape tunggu lagi?  Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315

💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana

💎Follow ig : jrm.jb.cikpana

.
#jamuratumalaya #demarco
#Mustanir #MegaRatu #RoyalV #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #CenangaAromatherapyOil
*Rumah hutan* #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL) #jamuratumalaya #rozitaibrahim #jamuratumalayaonline #rangkaianjrmjohor#jrmjb#jamuratumalayajb
  • Assalamualaikum w.b.t.

    Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb. Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp

    📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
    Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu

    Pos 🛫 : Seluruh Malaysia

    Ape tunggu lagi? Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315

    💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana

    💎Follow ig : jrm.jb.cikpana

    .
    #jamuratumalaya #demarco
    #Mustanir #MegaRatu #RoyalV #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #CenangaAromatherapyOil
    *Rumah hutan* #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL) #jamuratumalaya #rozitaibrahim #jamuratumalayaonline #rangkaianjrmjohor#jrmjb#jamuratumalayajb

  •  1  0  7 August, 2020
  • Pengedar kami yang sah sahaja #jrmbukitkapar

💎ANGELICA PLUS HERBS -
Rm55

Angelica Herbs mengandungi pelbagai akar herba semulajadi yang bukan sahaja membantu masalah period tak teratur dan masalah keputihan.

Produk ini mengandungi Adaptogen iaitu bahan semulajadi yang bantu mengurangkan kadar stress dan depresi seseorang, termasuklah sesiapa yang mengalami epilepsy dan/atau sawan. 

Akar Astragalus yang terdapat dalam Angelica Herbs sangat bagus untuk mencegah penyakit jantung, menurunkan tekanan darah tinggi, merawat kencing manis, mencegah hipertension, mengatasi hepatitis, meninggatkan fungsi limpa dan paru-paru serta mencegah berbagai jenis kanser

Selain itu, produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran seah dan pernafasan, merawat kebas-kebas anggota badan, merawat senggugut teruk, merawat angin dan perut kembung

Untuk keterangan lanjut

☎️www.wasap.my/60183567826
#angelicaherbs

#WajarGunaJrm
#angelicaplusherbs
  • Pengedar kami yang sah sahaja #jrmbukitkapar

    💎ANGELICA PLUS HERBS -
    Rm55

    Angelica Herbs mengandungi pelbagai akar herba semulajadi yang bukan sahaja membantu masalah period tak teratur dan masalah keputihan.

    Produk ini mengandungi Adaptogen iaitu bahan semulajadi yang bantu mengurangkan kadar stress dan depresi seseorang, termasuklah sesiapa yang mengalami epilepsy dan/atau sawan.

    Akar Astragalus yang terdapat dalam Angelica Herbs sangat bagus untuk mencegah penyakit jantung, menurunkan tekanan darah tinggi, merawat kencing manis, mencegah hipertension, mengatasi hepatitis, meninggatkan fungsi limpa dan paru-paru serta mencegah berbagai jenis kanser

    Selain itu, produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran seah dan pernafasan, merawat kebas-kebas anggota badan, merawat senggugut teruk, merawat angin dan perut kembung

    Untuk keterangan lanjut

    ☎️www.wasap.my/60183567826
    #angelicaherbs

    #WajarGunaJrm
    #angelicaplusherbs

  •  0  0  3 August, 2020
  • NARIA ROMASTY

Sesuatu yang unik tentang Minyak Naria Romasty sebab dia bersifat dwi fungsi kepada lelaki dan wanita

Formulasi yang unik sukar ditemui pada abad ini. Minyak eksotik dan herba-herba yang sukar ditemui ini menjadi idaman ramai orang sebab “kemustajaban herba bahan alami yang lebih selamat untuk kebaikan jangkamasa yang lama”

Dengan Izin Allah keberkesanannya memang menarik

Jika wanita nak menegangkan payudara caranya:

-Perlu diurut mengikut arah jam

- kemudian diurut berlawanan arah

-Last sekali kemaskan urutan menaik ke atas

- Tujuannya adalah untuk memastikan minyak Naria Romasty menyerap dengan sekata

 

Minyak ini membangun semula sarang dalam payudara. Ia mengaktifkn kembali kolagen didalam payudara dan memulihkan semula keadaan otot payudara yang lesu dan kendur

Kesan selepas urutan akan dapat dirasai 6 ke 10 jam sehingga berlarutan beberapa hari.

 

APA  KESAN  AWALNYA...?

Berdenyut sakit sedikit macam nak datang haid atau feel macam masa remaja breast mula nak membesar
Terasa mekar payudara mula memenuhi ruang bra cup
 

UNTUK LELAKI WOWWW....

Cara pakai minyak ini secara umumnya isteri boleh mengurutkan atau boleh lakukan sendiri.

STEP 1

Mulakan urutan dari bahagian dekat dubur sampai bawah telur
Terus naik ke celah-celah peha keatas tundun kemaluan
Nota : Masa ni penis akan aktif menegak sebab semasa urutan minyak ini bereaksi pada saraf alat sulitnya. Setelah beberapa kali step menarik ini, tukar step menurun pula dan penis ikut mengendur

 

Urutan cara ini mengaktifkan alat sulit lelaki dan hormon lelaki. #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #CenangaAromatherapyOil
*Rumah hutan* #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL) #jamuratumalaya #rozitaibrahim #jamuratumalayaonline #rangkaianjrmjohor#jrmjb#jamuratumalayajb 📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu
 
Pos 🛫 : Seluruh Malaysia 

Ape tunggu lagi?  Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.m
  • NARIA ROMASTY

    Sesuatu yang unik tentang Minyak Naria Romasty sebab dia bersifat dwi fungsi kepada lelaki dan wanita

    Formulasi yang unik sukar ditemui pada abad ini. Minyak eksotik dan herba-herba yang sukar ditemui ini menjadi idaman ramai orang sebab “kemustajaban herba bahan alami yang lebih selamat untuk kebaikan jangkamasa yang lama”

    Dengan Izin Allah keberkesanannya memang menarik

    Jika wanita nak menegangkan payudara caranya:

    -Perlu diurut mengikut arah jam

    - kemudian diurut berlawanan arah

    -Last sekali kemaskan urutan menaik ke atas

    - Tujuannya adalah untuk memastikan minyak Naria Romasty menyerap dengan sekata



    Minyak ini membangun semula sarang dalam payudara. Ia mengaktifkn kembali kolagen didalam payudara dan memulihkan semula keadaan otot payudara yang lesu dan kendur

    Kesan selepas urutan akan dapat dirasai 6 ke 10 jam sehingga berlarutan beberapa hari.



    APA KESAN AWALNYA...?

    Berdenyut sakit sedikit macam nak datang haid atau feel macam masa remaja breast mula nak membesar
    Terasa mekar payudara mula memenuhi ruang bra cup


    UNTUK LELAKI WOWWW....

    Cara pakai minyak ini secara umumnya isteri boleh mengurutkan atau boleh lakukan sendiri.

    STEP 1

    Mulakan urutan dari bahagian dekat dubur sampai bawah telur
    Terus naik ke celah-celah peha keatas tundun kemaluan
    Nota : Masa ni penis akan aktif menegak sebab semasa urutan minyak ini bereaksi pada saraf alat sulitnya. Setelah beberapa kali step menarik ini, tukar step menurun pula dan penis ikut mengendur



    Urutan cara ini mengaktifkan alat sulit lelaki dan hormon lelaki. #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss #EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #CenangaAromatherapyOil
    *Rumah hutan* #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL) #jamuratumalaya #rozitaibrahim #jamuratumalayaonline #rangkaianjrmjohor#jrmjb#jamuratumalayajb 📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
    Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu

    Pos 🛫 : Seluruh Malaysia

    Ape tunggu lagi? Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.m

  •  1  1  2 August, 2020
  • Assalamualaikum w.b.t.

Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb.  Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp 

📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu
 
Pos 🛫 : Seluruh Malaysia 

Ape tunggu lagi?  Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315

💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana
.
"Alami Kenyataan dan Kesempurnaan yang Luar Biasa Hebat dengan Jamu Ratu Malaya, Nyata Muda Jelita!!!" 
.
#mudajelita
#pengedarsahjrm #hotoiljavanica #promosijrm #bondarozitaibrahim #promosiikim #royalv #kurmadhuha #jrm #jamuratumalaya #demarco
#Mustanir #MegaRatu #RoyalV #RomagellaCoffee ( Kopi Strawberry ) #ChocolateFiberlife #ColonisDMestica #MicellarWater (Make-Up Remover ) #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs
  • Assalamualaikum w.b.t.

    Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb. Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp

    📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
    Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu

    Pos 🛫 : Seluruh Malaysia

    Ape tunggu lagi? Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315

    💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana
    .
    "Alami Kenyataan dan Kesempurnaan yang Luar Biasa Hebat dengan Jamu Ratu Malaya, Nyata Muda Jelita!!!"
    .
    #mudajelita
    #pengedarsahjrm #hotoiljavanica #promosijrm #bondarozitaibrahim #promosiikim #royalv #kurmadhuha #jrm #jamuratumalaya #demarco
    #Mustanir #MegaRatu #RoyalV #RomagellaCoffee ( Kopi Strawberry ) #ChocolateFiberlife #ColonisDMestica #MicellarWater (Make-Up Remover ) #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs

  •  5  0  1 August, 2020
  • Susah nak buat bahan susah dapat dr minyak esotik, sbb tu jarang ada di rumah hutan, jarang juga di up storinya ..Apa bagusnya Naria Romasty..Lelaki dn wanita boleh pkai ..Kesan xsama utk kaum adam dn hawa
.
.
Formulasi yang unik sukar ditemui pd abad ini.. Minyak esotik dn herba2 sukar ditemui ini menjadi idaman ramai org sbb "kemustajaban herba bahan alami yg lebih selamat utk kebaikan jangkamasa lama"..
.
Sangatlah aduhai nak cakap segan xcakap kesian..
▪Membantu masalah lelaki cepat sampai atau ejakulasi pramatang.( sapu kat luaran  setiap hari dn 20 min sebelum bersama 
▪Ketegangan maksima.
▪Fantasi indah luar dr kebiasaan masa hubungan intim.
▪Perubahan saiz alat sulit akan dialami bergantung stengah individu.
▪Meningkatkan nafsu seksual (libido) kelelakian melalui rangsangan minyak yang meresap pada urat saraf alat sulit lelaki.
.
Tu lelaki yg wanita gini jadinya..!! Tegang berdenyut sbb i Merangsang kolagen di bawah lapisan kulit pada bahagian payudara
.
Membantu kesan cepat
▪Memperkemaskan payudara yang kendur. 
▪Merangsang sistem limfatik agar dapat memulihkan otot payudara supaya mekar dan padat..
.
Xpanas minyak ni.. lepas sapu rasa sgt tegang..mekar..berdenyut .x selesa sbb sakit mcm bengkak mekar itu normal sebenarnya...Insya Allah lepas sebulan lagi cantik breast jadinya..!!(70 ke 80% yg komen pd sy macam tu).
.
Bahan2 aktif tu merangsang darah dan kolagen kelenjar menegang dn menegakan sbb tu dwi fungsi (bahan aktif dr bahan2 exotic)..
.
Ramai yg beli repeat semula dengan komen yg sgt positif..!!. STOK SANGAT TERHAD..!!
.
‼️PROMOSI ISTIMEWA RM50 SAHAJA SAH (2-8 OGOS 2020)‼️
.

Dapatkan segera😍😍
.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
📲 019-4444486
📲 019-4444486
📲 019-4444486

#jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap  #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu  #wujapinkish #rosespringwater
  • Susah nak buat bahan susah dapat dr minyak esotik, sbb tu jarang ada di rumah hutan, jarang juga di up storinya ..Apa bagusnya Naria Romasty..Lelaki dn wanita boleh pkai ..Kesan xsama utk kaum adam dn hawa
    .
    .
    Formulasi yang unik sukar ditemui pd abad ini.. Minyak esotik dn herba2 sukar ditemui ini menjadi idaman ramai org sbb "kemustajaban herba bahan alami yg lebih selamat utk kebaikan jangkamasa lama"..
    .
    Sangatlah aduhai nak cakap segan xcakap kesian..
    ▪Membantu masalah lelaki cepat sampai atau ejakulasi pramatang.( sapu kat luaran setiap hari dn 20 min sebelum bersama
    ▪Ketegangan maksima.
    ▪Fantasi indah luar dr kebiasaan masa hubungan intim.
    ▪Perubahan saiz alat sulit akan dialami bergantung stengah individu.
    ▪Meningkatkan nafsu seksual (libido) kelelakian melalui rangsangan minyak yang meresap pada urat saraf alat sulit lelaki.
    .
    Tu lelaki yg wanita gini jadinya..!! Tegang berdenyut sbb i Merangsang kolagen di bawah lapisan kulit pada bahagian payudara
    .
    Membantu kesan cepat
    ▪Memperkemaskan payudara yang kendur.
    ▪Merangsang sistem limfatik agar dapat memulihkan otot payudara supaya mekar dan padat..
    .
    Xpanas minyak ni.. lepas sapu rasa sgt tegang..mekar..berdenyut .x selesa sbb sakit mcm bengkak mekar itu normal sebenarnya...Insya Allah lepas sebulan lagi cantik breast jadinya..!!(70 ke 80% yg komen pd sy macam tu).
    .
    Bahan2 aktif tu merangsang darah dan kolagen kelenjar menegang dn menegakan sbb tu dwi fungsi (bahan aktif dr bahan2 exotic)..
    .
    Ramai yg beli repeat semula dengan komen yg sgt positif..!!. STOK SANGAT TERHAD..!!
    .
    ‼️PROMOSI ISTIMEWA RM50 SAHAJA SAH (2-8 OGOS 2020)‼️
    .

    Dapatkan segera😍😍
    .
    💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

    hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

    atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486

    #jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu #wujapinkish #rosespringwater

  •  21  0  29 July, 2020
  • .
#jrmpromosi datang lagi📣📣
.
Minyak KHELIN MYRHA
.
Kombinasi minyak-minyak tujuan perubatan sendi dan saraf. Ia diadun dengan ekstrak herba dan bahan eksotik ekslusif dari Benua Arab dan Asia.
💠Ia membantu memulihkan saraf yang lemah, sakit sendi, kekejangan otot dan melancarkan peredaran darah.
💠Membangkitkan kesan teraputik secara transdermal untuk masalah saraf dan sendi yang kronik.
💠Minyak khelin myrha ini menyerap ke dalam lapisan kulit secara urutan berkonsepkan transdermal, ia akan terus masuk ke dalam kapilari darah seterusnya sendi-sendi yang sukar digerakkan atau sakit.
💠Ia cepat menyebar dan merangsang saraf yang lemah. Menimbulkan kembali urat saraf tak aktif atau tenggelam.
💠Untuk kesan yang terbaik, gunakan Minyak Khelin Myrha semasa sesi urutan.
.
💠Antara lain, ia bermanfaat untuk diurut kepada:
.
1. Anak autism
2. Wanita yang sering sawan
3. Wanita hamil yang sering terkena simpul mengkarung
4. Slip Disk
5. Bengkak kemalangan
6. Terseliuh
7. Patang Tulang
8. Sakit Pinggang
.
.
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
promosi harga runtuhhh utk semua minyak2 di @rumah.terapi.alam bermula 2-8 OGOS 2020
PALING MURAH DLM SEJARAH
.
👉🏿Minyak KHELIN MYRHA👈🏿
Normal RM110 promosi RM70
.
Dapatkan segera😍😍
.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
📲 019-4444486
📲 019-4444486
📲 019-4444486

#jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap  #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu  #wujapinkish #rosespringwater #madujrm #rumahterapialam #rumahhutanbonda #minyakrumahhutan #promosirumahhutan #minyakjatrophora #minyakkhelinmyrha #minyaknariaromasty #minyakfloralaromaterapi
  • .
    #jrmpromosi datang lagi📣📣
    .
    Minyak KHELIN MYRHA
    .
    Kombinasi minyak-minyak tujuan perubatan sendi dan saraf. Ia diadun dengan ekstrak herba dan bahan eksotik ekslusif dari Benua Arab dan Asia.
    💠Ia membantu memulihkan saraf yang lemah, sakit sendi, kekejangan otot dan melancarkan peredaran darah.
    💠Membangkitkan kesan teraputik secara transdermal untuk masalah saraf dan sendi yang kronik.
    💠Minyak khelin myrha ini menyerap ke dalam lapisan kulit secara urutan berkonsepkan transdermal, ia akan terus masuk ke dalam kapilari darah seterusnya sendi-sendi yang sukar digerakkan atau sakit.
    💠Ia cepat menyebar dan merangsang saraf yang lemah. Menimbulkan kembali urat saraf tak aktif atau tenggelam.
    💠Untuk kesan yang terbaik, gunakan Minyak Khelin Myrha semasa sesi urutan.
    .
    💠Antara lain, ia bermanfaat untuk diurut kepada:
    .
    1. Anak autism
    2. Wanita yang sering sawan
    3. Wanita hamil yang sering terkena simpul mengkarung
    4. Slip Disk
    5. Bengkak kemalangan
    6. Terseliuh
    7. Patang Tulang
    8. Sakit Pinggang
    .
    .
    ✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
    promosi harga runtuhhh utk semua minyak2 di @rumah.terapi.alam bermula 2-8 OGOS 2020
    PALING MURAH DLM SEJARAH
    .
    👉🏿Minyak KHELIN MYRHA👈🏿
    Normal RM110 promosi RM70
    .
    Dapatkan segera😍😍
    .
    💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

    hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

    atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486

    #jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu #wujapinkish #rosespringwater #madujrm #rumahterapialam #rumahhutanbonda #minyakrumahhutan #promosirumahhutan #minyakjatrophora #minyakkhelinmyrha #minyaknariaromasty #minyakfloralaromaterapi

  •  6  0  29 July, 2020
  • #jrmpromosi Minyak JATRO PHORA

Sy nak buat promosi harga runtuhhh utk semua minyak2 di @rumah.terapi.alam bermula 2-8 OGOS 2020
. .
👉🏿Minyak Jatro Phora👈🏿
Normal RM110 promosi RM 70 SAHAJA
.
Cara penggunaan:
.
1. Ambil sedikit minyak Jatro-Phora dan sapukam pada sekitar tempat yg mengalami ketumbuhan

2. Bertungku pada sekitar tempat ketumbuhan selama beberapa kali

3. Jika tiada tungku, gunakan pek panas.

Pastikan suhu batu tungku atau pek panas tidak menyebabkan kulit melecur. **Pesakit kanser payudara tahap kronik dinasihatkan mendapat konsultasi doktor kerana terapi ini tidak digalakkan.
Dapatkan segera😍😍
.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
📲 019-4444486
📲 019-4444486
📲 019-4444486

#jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap  #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu  #wujapinkish #rosespringwater #madujrm #rumahterapialam #rumahhutanbonda #minyakrumahhutan #promosirumahhutan #minyakjatrophora #minyakkhelinmyrha #minyaknariaromasty #minyakfloralaromaterapi
  • #jrmpromosi Minyak JATRO PHORA

    Sy nak buat promosi harga runtuhhh utk semua minyak2 di @rumah.terapi.alam bermula 2-8 OGOS 2020
    . .
    👉🏿Minyak Jatro Phora👈🏿
    Normal RM110 promosi RM 70 SAHAJA
    .
    Cara penggunaan:
    .
    1. Ambil sedikit minyak Jatro-Phora dan sapukam pada sekitar tempat yg mengalami ketumbuhan

    2. Bertungku pada sekitar tempat ketumbuhan selama beberapa kali

    3. Jika tiada tungku, gunakan pek panas.

    Pastikan suhu batu tungku atau pek panas tidak menyebabkan kulit melecur. **Pesakit kanser payudara tahap kronik dinasihatkan mendapat konsultasi doktor kerana terapi ini tidak digalakkan.
    Dapatkan segera😍😍
    .
    💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮 untuk keterangan lanjut mengenai produk,

    hubungi agent sah di pautan @jamuratumalaya_butterworth

    atau hubungi 💮ARIESMA💮UG137
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486
    📲 019-4444486

    #jamuratumalaya #bondarozitaibrahim #jrm #rumahhutanbonda #organic #rawatanherba #muslimproramadan #hotoiljavanica #biobeautyassence #supermoistsoapjrm #supermoistsoap #chocolatefiber #chocolatefiberlifejrm #kopiratujamuratumalaya #royalv #angelicaplusherbs #colonisdmestica #colonisdmesticajrm #iceteapeachmengkudu #wujapinkish #rosespringwater #madujrm #rumahterapialam #rumahhutanbonda #minyakrumahhutan #promosirumahhutan #minyakjatrophora #minyakkhelinmyrha #minyaknariaromasty #minyakfloralaromaterapi

  •  11  0  29 July, 2020
  • Assalamualaikum w.b.t.

Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb.  Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp 

📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu
 
Pos 🛫 : Seluruh Malaysia 

Ape tunggu lagi?  Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315
☎️www.wasap.my/60167767315

💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana
.
"Alami Kenyataan dan Kesempurnaan yang Luar Biasa Hebat dengan Jamu Ratu Malaya, Nyata Muda Jelita!!!" 
.
#mudajelita
#pengedarsahjrm #hotoiljavanica #promosijrm #bondarozitaibrahim #promosiikim #royalv #kurmadhuha #jrm #jamuratumalaya #demarco
#Mustanir #MicellarWater (Make-Up Remover ) #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL)
  • Assalamualaikum w.b.t.

    Saya Farhana 💖pengedar sah JRM Jb. Mencari produk JRM sekitar JOHOR BAHRU boleh call or Whatsapp

    📱http://www.wasap.my/+60167767315/jrm
    Cod 🚗 : Kawasan-kawasan Johor Baharu

    Pos 🛫 : Seluruh Malaysia

    Ape tunggu lagi? Jom, Whatsapp 📲Farhana💋 sekarang! Klik je kat sini 👇🏻 :
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315
    ☎️www.wasap.my/60167767315

    💎Like fb page : Jrm.jb.cikpana
    .
    "Alami Kenyataan dan Kesempurnaan yang Luar Biasa Hebat dengan Jamu Ratu Malaya, Nyata Muda Jelita!!!"
    .
    #mudajelita
    #pengedarsahjrm #hotoiljavanica #promosijrm #bondarozitaibrahim #promosiikim #royalv #kurmadhuha #jrm #jamuratumalaya #demarco
    #Mustanir #MicellarWater (Make-Up Remover ) #RoseSpringWater ( Toner ) #BioMiracleAction #ZinniaMagentaSoap #MarjaneOil #ViniferaBlemishCcCover #SilkySunscreen #PinkyRosesLipgloss#EuKalyptoSoap #SuperMoistSoap #BioClemineEssence #AngelicaPlusHerbs #Kurmadhuha #Theoils ( #NARIAROMASTYOIL, #KHELINMYRHAOIL, #FLORALAROMATHERAPYOIL, and #JATROPHORAOIL)

  •  2  0  29 July, 2020
  • Angelica herbs mengandungi bahan yang tinggi dengan adaptogen. Ia amat sesuai dimakan oleh golongan remaja yang mempunyai masalah jerawat dan masalah senggugut. . Ketahui fungsi adaptogen antara lainnya, ia dapat menguatkan sistem imunisasi badan, melegakan stress dan merendahkan hormon kortisol.Produk ni pun sesuai untuk orang yang mengalami masalah epilepsi ataupun sawan. . Rasanya tak pahit, kena minum dengan air panas! Produk ni bagus untuk wanita dan lelaki muda, fungsinya sangat bagus untuk hilangkan jerawat. Dan bagus untuk wanita yang ada masalah sakit saraf, ataupun selalu stress. Banyak sangat kebaikannya! . Bagi wanita yang dah menopause, susah tidur akibat daripada kekurangan hormon estrogen pun elok amalkan Angelica Herbs.

.
Angelica plus herbs
RM55.00(SM) RM58.00(SS)

.
Ingat JRM ingat @anarahman_jrm_st

.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Whastapp akak untuk order.Just clik link on Bio❤️❤️❤️⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#jamuratumalayajohor
#agensahjrm
#jrmskudaijb
#teamcikgusu
#bondarozitaibrahim
#jamuratumalayaonline
#nakcantiknaksihatwajargunajrm
#angelicaplusherbs
  • Angelica herbs mengandungi bahan yang tinggi dengan adaptogen. Ia amat sesuai dimakan oleh golongan remaja yang mempunyai masalah jerawat dan masalah senggugut. . Ketahui fungsi adaptogen antara lainnya, ia dapat menguatkan sistem imunisasi badan, melegakan stress dan merendahkan hormon kortisol.Produk ni pun sesuai untuk orang yang mengalami masalah epilepsi ataupun sawan. . Rasanya tak pahit, kena minum dengan air panas! Produk ni bagus untuk wanita dan lelaki muda, fungsinya sangat bagus untuk hilangkan jerawat. Dan bagus untuk wanita yang ada masalah sakit saraf, ataupun selalu stress. Banyak sangat kebaikannya! . Bagi wanita yang dah menopause, susah tidur akibat daripada kekurangan hormon estrogen pun elok amalkan Angelica Herbs.

    .
    Angelica plus herbs
    RM55.00(SM) RM58.00(SS)

    .
    Ingat JRM ingat @anarahman_jrm_st

    .⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    Whastapp akak untuk order.Just clik link on Bio❤️❤️❤️⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    .⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    #jamuratumalayajohor
    #agensahjrm
    #jrmskudaijb
    #teamcikgusu
    #bondarozitaibrahim
    #jamuratumalayaonline
    #nakcantiknaksihatwajargunajrm
    #angelicaplusherbs

  •  0  0  29 July, 2020
  • EMOSI WANITA TAK STABIL KETIKA HAID⚡️⚡️
.
PMS atau sindrom pra-haid berlaku 2 minggu sebelum haid, yang mengganggu fizikal dan emosi 🤯hampir semua wanita, disebabkan oleh penurunan hormon estrogen dan progesterone.
.
PMS boleh menyebabkan perubahan mood 👻bagi sesetengah wanita seperti 😢 menangis, cepat marah dan juga kemurungan. Tambahan, wanita juga boleh mengalami masalah sukar untuk tidur (insomnia) 😴dan nafsu makan yang tidak terkawal.🍔🍟
.
JANGAN BIAR MASALAH SEBEGINI BERLAKU PADA DIRI ANDA LAGI!!😶
.
Masalah emosi tidak stabil boleh dirawat dengan mengamalkan herba akar astragalus. Herba astragalus 👏tinggi dengan adaptogen yang mampu untuk mengawal hormon kortisol dan mengurangkan rasa stress serta merangsang hormon gembira.😁
.
Akar astragalus ialah salah satu herba terkandung di dalam Angelica Plus Herbs yang sesuai untuk wanita yang mempunyai masalah emosi disebabkan PMS🤗
.
Angelica Plus Herbs

#jrmsendayutinggisg
#jamuratumalayasg 
#rozitaibrahim
#bondarozitaibrahim
#angelicaplusherbs - #regrann - #regrann
  • EMOSI WANITA TAK STABIL KETIKA HAID⚡️⚡️
    .
    PMS atau sindrom pra-haid berlaku 2 minggu sebelum haid, yang mengganggu fizikal dan emosi 🤯hampir semua wanita, disebabkan oleh penurunan hormon estrogen dan progesterone.
    .
    PMS boleh menyebabkan perubahan mood 👻bagi sesetengah wanita seperti 😢 menangis, cepat marah dan juga kemurungan. Tambahan, wanita juga boleh mengalami masalah sukar untuk tidur (insomnia) 😴dan nafsu makan yang tidak terkawal.🍔🍟
    .
    JANGAN BIAR MASALAH SEBEGINI BERLAKU PADA DIRI ANDA LAGI!!😶
    .
    Masalah emosi tidak stabil boleh dirawat dengan mengamalkan herba akar astragalus. Herba astragalus 👏tinggi dengan adaptogen yang mampu untuk mengawal hormon kortisol dan mengurangkan rasa stress serta merangsang hormon gembira.😁
    .
    Akar astragalus ialah salah satu herba terkandung di dalam Angelica Plus Herbs yang sesuai untuk wanita yang mempunyai masalah emosi disebabkan PMS🤗
    .
    Angelica Plus Herbs

    #jrmsendayutinggisg
    #jamuratumalayasg
    #rozitaibrahim
    #bondarozitaibrahim
    #angelicaplusherbs - #regrann - #regrann

  •  3  0  29 July, 2020
  • .
Ice Tea Peach Mengkudu boleh dibancuh dengan air suam dan tambahkan ais untuk hidangan sejuk. Ice Tea Peach Mengkudu juga boleh divariasikan seperti ice blended. Senang sahaja, masukkan beberapa sudu Ice Tea Peach Mengkudu ke dalam blender, tambah sedikit air masak & masukkan ais. Hidangkan. Selain itu, anda boleh cuba hidangkan sebagai colek untuk buah-buahan. Selamat mencuba !
.
Yang nak dapatkan produk2 terbaik dari JRM..
Boleh wasap @ call : 013-7093709 Azalina
.
#jamuratumalayakotatinggi
#jrmkotatinggi
#jrmkt
#wajargunajrm
#zinniamagenta
#biomiracleaction
#mustanir
#royalv
#iceteapeachmengkudu
#angelicaplusherbs
#eukalyptosoap
#oilofjavanica
#kopiratu
#kopiromagella
#kopidemarco
#viniferacccover
#biobeautyessence
#melliamicellarwater
#rosespringwater
#supermoistsoap
#putiktelagadara
#megaratu
#wujapinkish
#colonisdmestica
#chocolatefiberlife
#cenangaoil
#silkysunscreen
#jamuratumalaya
#bondarozitaibrahim
  • .
    Ice Tea Peach Mengkudu boleh dibancuh dengan air suam dan tambahkan ais untuk hidangan sejuk. Ice Tea Peach Mengkudu juga boleh divariasikan seperti ice blended. Senang sahaja, masukkan beberapa sudu Ice Tea Peach Mengkudu ke dalam blender, tambah sedikit air masak & masukkan ais. Hidangkan. Selain itu, anda boleh cuba hidangkan sebagai colek untuk buah-buahan. Selamat mencuba !
    .
    Yang nak dapatkan produk2 terbaik dari JRM..
    Boleh wasap @ call : 013-7093709 Azalina
    .
    #jamuratumalayakotatinggi
    #jrmkotatinggi
    #jrmkt
    #wajargunajrm
    #zinniamagenta
    #biomiracleaction
    #mustanir
    #royalv
    #iceteapeachmengkudu
    #angelicaplusherbs
    #eukalyptosoap
    #oilofjavanica
    #kopiratu
    #kopiromagella
    #kopidemarco
    #viniferacccover
    #biobeautyessence
    #melliamicellarwater
    #rosespringwater
    #supermoistsoap
    #putiktelagadara
    #megaratu
    #wujapinkish
    #colonisdmestica
    #chocolatefiberlife
    #cenangaoil
    #silkysunscreen
    #jamuratumalaya
    #bondarozitaibrahim

  •  9  0  19 July, 2020
  • .
#angelicaplusherbs
✅ Jerawat diatasi
✅ Legakan batu
✅ Legakan masalah hati, masalah saraf.
✅ Legakan masalah bronchitis, masalah paru-paru.
.
 ~ ASAL RM55
.
● ANGELICA PLUS HERBS
HARGA ASAL 1 RM55
.
● MARJANE OIL
HARGA ASAL RM50

https://linktr.ee/Azlinmusa06

🛑 PROMOSI AIDILADHA 11-31 JULAI 2020 😍
.
● 2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM68
HARGA PROMOSI RM58
JIMAT RM10
.
● 2 PES MAKANAN+ 1 PERIUK KAYU
HARGA ASAL RM65
HARGA PROMOSI RM57
JIMAT RM8
.
🟠 PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD SAH, ANKAO, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SEPANJANG SYAWAL SAH SEHINGGA 31 JULY 2020
.
● PERIUK KAYU
HARGA ASAL 1 RM59.90
HARGA PROMOSI RM35
JIMAT RM24.90
.
● BEG ANYAMAN (ROTAN)
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM30
JIMAT RM15
.
● BEG ROTAN & LEOPARD BAG
HARGA ASAL RM 80
HARGA PROMOSI RM50
JIMAT RM30
.
● MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM38
JIMAT RM7
.
● ANKAO (BELI 2 PERCUMA 1)
HARGA PROMOSI RM38
.
#jrmnsjijancod 
#wajargunaJRM⠀⠀⠀
#teamnogoriohsem
#ingatJRMingatteamnogoriohsem #jrmns
  • .
    #angelicaplusherbs
    ✅ Jerawat diatasi
    ✅ Legakan batu
    ✅ Legakan masalah hati, masalah saraf.
    ✅ Legakan masalah bronchitis, masalah paru-paru.
    .
    ~ ASAL RM55
    .
    ● ANGELICA PLUS HERBS
    HARGA ASAL 1 RM55
    .
    ● MARJANE OIL
    HARGA ASAL RM50

    https://linktr.ee/Azlinmusa06

    🛑 PROMOSI AIDILADHA 11-31 JULAI 2020 😍
    .
    ● 2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM68
    HARGA PROMOSI RM58
    JIMAT RM10
    .
    ● 2 PES MAKANAN+ 1 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL RM65
    HARGA PROMOSI RM57
    JIMAT RM8
    .
    🟠 PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD SAH, ANKAO, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SEPANJANG SYAWAL SAH SEHINGGA 31 JULY 2020
    .
    ● PERIUK KAYU
    HARGA ASAL 1 RM59.90
    HARGA PROMOSI RM35
    JIMAT RM24.90
    .
    ● BEG ANYAMAN (ROTAN)
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM30
    JIMAT RM15
    .
    ● BEG ROTAN & LEOPARD BAG
    HARGA ASAL RM 80
    HARGA PROMOSI RM50
    JIMAT RM30
    .
    ● MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM38
    JIMAT RM7
    .
    ● ANKAO (BELI 2 PERCUMA 1)
    HARGA PROMOSI RM38
    .
    #jrmnsjijancod
    #wajargunaJRM⠀⠀⠀
    #teamnogoriohsem
    #ingatJRMingatteamnogoriohsem #jrmns

  •  5  0  16 July, 2020
  • Semenjak mengamalkan Anglelica Plus Herb, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg. terima kasih atas perkongsian mengenai produk ini dngn bonda.
.
Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)
.
.
Harga asal : rm55
💰 #angelicaplusherbs - 180biji 
.
#jrmsuhaini
#jrmserembnselatan
#https://linktr.ee/jrmsuhaini
  • Semenjak mengamalkan Anglelica Plus Herb, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg. terima kasih atas perkongsian mengenai produk ini dngn bonda.
    .
    Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)
    .
    .
    Harga asal : rm55
    💰 #angelicaplusherbs - 180biji
    .
    #jrmsuhaini
    #jrmserembnselatan
    #https://linktr.ee/jrmsuhaini

  •  2  0  16 July, 2020
  • Semenjak mengamalkan Anglelica Plus Herb, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg. terima kasih atas perkongsian mengenai produk ini dngn bonda.
.
Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)
.
.
Harga asal :
💰 #angelicaplusherbs - 180biji (RM55)
.
.
•••••••••••••••••••••••••••••
▶️ Promosi Terkini : @jrmns.promosi
.
▶️ Pengedar Sah : @jrmns.network
.
▶️ Outlet Stokis : @jrmns.outlet
.
📌 LANDMARK : bertentangan dapur Restoran Satay Kajang Hj Samuri Dataran Senawang.
.
📌 WAZE : Jamu Ratu Malaya Negeri Sembilan
•••••••••••••••••••••••••••••
.
.
PERTANYAAN :
▶️ Klik link wasap di bio page kami.⠀⠀
.
.
#naturalherbs 
#staysafe
#wajargunaJRM
#teamnogoriohsem
#ingatJRMingatteamnogoriohsem⠀⠀⠀
#jrmns #jamuratumalayanegerisembilan⠀⠀⠀
#jrmnsfamily #jrm #jamuratumalaya
  • Semenjak mengamalkan Anglelica Plus Herb, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg. terima kasih atas perkongsian mengenai produk ini dngn bonda.
    .
    Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)
    .
    .
    Harga asal :
    💰 #angelicaplusherbs - 180biji (RM55)
    .
    .
    •••••••••••••••••••••••••••••
    ▶️ Promosi Terkini : @jrmns.promosi
    .
    ▶️ Pengedar Sah : @jrmns.network
    .
    ▶️ Outlet Stokis : @jrmns.outlet
    .
    📌 LANDMARK : bertentangan dapur Restoran Satay Kajang Hj Samuri Dataran Senawang.
    .
    📌 WAZE : Jamu Ratu Malaya Negeri Sembilan
    •••••••••••••••••••••••••••••
    .
    .
    PERTANYAAN :
    ▶️ Klik link wasap di bio page kami.⠀⠀
    .
    .
    #naturalherbs
    #staysafe
    #wajargunaJRM
    #teamnogoriohsem
    #ingatJRMingatteamnogoriohsem⠀⠀⠀
    #jrmns #jamuratumalayanegerisembilan⠀⠀⠀
    #jrmnsfamily #jrm #jamuratumalaya

  •  12  0  16 July, 2020
  • KHAS UNTUK LELAKI DAN WANITA. Mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dan kompoun bioaktif yang membantu meningkatkan sistem imun dan membekalkan nutrien dan tenaga serta merawat masalah sakit sendi dan saraf.
.
Bersifat antipseptik, anti inflamasi dan kaya dengan unsur adptogen yang mampu mengurangkan stress. Kekal sihat bersama Angelica Herbs!
.
.
Harga asal :
💰 #angelicaplusherbs - 180biji (RM55)
.
.
•••••••••••••••••••••••••••••
▶️ Promosi Terkini : @jrmns.promosi
.
▶️ Pengedar Sah : @jrmns.network
.
▶️ Outlet Stokis : @jrmns.outlet
.
📌 LANDMARK : bertentangan dapur Restoran Satay Kajang Hj Samuri Dataran Senawang.
.
📌 WAZE : Jamu Ratu Malaya Negeri Sembilan
•••••••••••••••••••••••••••••
.
.
PERTANYAAN :
▶️ Klik link wasap di bio page kami.⠀⠀
.
.
#naturalherbs 
#staysafe
#wajargunaJRM
#teamnogoriohsem
#ingatJRMingatteamnogoriohsem⠀⠀⠀
#jrmns #jamuratumalayanegerisembilan⠀⠀⠀
#jrmnsfamily #jrm #jamuratumalaya
  • KHAS UNTUK LELAKI DAN WANITA. Mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dan kompoun bioaktif yang membantu meningkatkan sistem imun dan membekalkan nutrien dan tenaga serta merawat masalah sakit sendi dan saraf.
    .
    Bersifat antipseptik, anti inflamasi dan kaya dengan unsur adptogen yang mampu mengurangkan stress. Kekal sihat bersama Angelica Herbs!
    .
    .
    Harga asal :
    💰 #angelicaplusherbs - 180biji (RM55)
    .
    .
    •••••••••••••••••••••••••••••
    ▶️ Promosi Terkini : @jrmns.promosi
    .
    ▶️ Pengedar Sah : @jrmns.network
    .
    ▶️ Outlet Stokis : @jrmns.outlet
    .
    📌 LANDMARK : bertentangan dapur Restoran Satay Kajang Hj Samuri Dataran Senawang.
    .
    📌 WAZE : Jamu Ratu Malaya Negeri Sembilan
    •••••••••••••••••••••••••••••
    .
    .
    PERTANYAAN :
    ▶️ Klik link wasap di bio page kami.⠀⠀
    .
    .
    #naturalherbs
    #staysafe
    #wajargunaJRM
    #teamnogoriohsem
    #ingatJRMingatteamnogoriohsem⠀⠀⠀
    #jrmns #jamuratumalayanegerisembilan⠀⠀⠀
    #jrmnsfamily #jrm #jamuratumalaya

  •  57  1  16 July, 2020
  • Jum masak mudah dan pantas 😍 Senang nak bawak travel kemana sahaja anda mahu. Ikuti resepi simple bonda rezeki semudah ABC memasak dengan menggunakan pes stew lada hitam 😍
. 
.
🛑 PROMOSI AIDIL ADHA 11-31 JULAI 2020
.
.
💰2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM68
HARGA PROMOSI RM58
JIMAT RM10
.
.
💰2 PES MAKANAN + 1 PERIUK KAYU
HARGA ASAL RM65
HARGA PROMOSI RM57
JIMAT RM8
.
.
⚠️ PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD, ANKOU, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SAH SEHINGGA 31 JULAI 2020 ‼️🔥
.
.
💰 PERIUK KAYU
HARGA ASAL 1 RM59.90
HARGA PROMOSI RM35
JIMAT RM24.90
.
💰 BEG ANYAMAN (ROTAN)
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM30
JIMAT RM15
.
💰 BEG ROTAN & LEOPARD BAG
HARGA ASAL RM 80
HARGA PROMOSI RM50
JIMAT RM30
.
💰 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM38
JIMAT RM7
.
💰 ANKAO ( BELI 2 PERCUMA 1)
HARGA PROMOSI RM38
.
.
----------------------------------------
⬇️
List pengedar sah JRM @jrmns.network
⬇️
Informasi produk JRM @jrmns.stokis ----------------------------------------
.
.
PERTANYAAN: http://linktr.ee/jrmns.promosi
.
.
#jrm #jrmns #jamuratumalaya #jamuratumalayanegerisembilan #promosi #ankaojrm #mangkuktingkatjrm #periukkayujrm #leopardbagjrm #lunchbox #bagrotanjrm #marjaneoil #angelicaplusherbs
  • Jum masak mudah dan pantas 😍 Senang nak bawak travel kemana sahaja anda mahu. Ikuti resepi simple bonda rezeki semudah ABC memasak dengan menggunakan pes stew lada hitam 😍
    .
    .
    🛑 PROMOSI AIDIL ADHA 11-31 JULAI 2020
    .
    .
    💰2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM68
    HARGA PROMOSI RM58
    JIMAT RM10
    .
    .
    💰2 PES MAKANAN + 1 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL RM65
    HARGA PROMOSI RM57
    JIMAT RM8
    .
    .
    ⚠️ PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD, ANKOU, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SAH SEHINGGA 31 JULAI 2020 ‼️🔥
    .
    .
    💰 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL 1 RM59.90
    HARGA PROMOSI RM35
    JIMAT RM24.90
    .
    💰 BEG ANYAMAN (ROTAN)
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM30
    JIMAT RM15
    .
    💰 BEG ROTAN & LEOPARD BAG
    HARGA ASAL RM 80
    HARGA PROMOSI RM50
    JIMAT RM30
    .
    💰 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM38
    JIMAT RM7
    .
    💰 ANKAO ( BELI 2 PERCUMA 1)
    HARGA PROMOSI RM38
    .
    .
    ----------------------------------------
    ⬇️
    List pengedar sah JRM @jrmns.network
    ⬇️
    Informasi produk JRM @jrmns.stokis ----------------------------------------
    .
    .
    PERTANYAAN: http://linktr.ee/jrmns.promosi
    .
    .
    #jrm #jrmns #jamuratumalaya #jamuratumalayanegerisembilan #promosi #ankaojrm #mangkuktingkatjrm #periukkayujrm #leopardbagjrm #lunchbox #bagrotanjrm #marjaneoil #angelicaplusherbs

  •  4  0  15 July, 2020
  • Sihat dalaman & Cantik Luaran
.
Ramai pengguna setia produk ini telah kongsi feedback kepada kami tentang keberkesanan produk. Produk produk ini terbukti membantu golongan wanita dari segi meningkatkan hormone, memori ingatan kembali kuat, sendi semakin pulih sekaligus mencantikkan luaran dan dalaman
.
Kehebatan formulasi herba-herba pilihan yang berkonsepkan Bio-Identical Hormone (BIH) daripada tumbuh-tumbuhan yang membantu mengimbangi hormon, membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikan dari dalaman.
.
Royal V & Mega Ratu merupakan jus minuman daripada herba-herba terpilih bertaraf antarabangsa dan nutrisi hebat yang membantu menstabilkan emosi wanita untuk mudah fokus dan kelihatan muda sepanjang usia. Manakala, angelica yg berbentuk kapsul yg menggandungi ginseng yg baik bagi kesihatan.
.
Kesemua produk ini sesuai utuk golongan:
✅ wanita yang berkahwin
✅ wanita yang belum berkahwin (30 tahun ke atas)
✅ warga emas
.
Royal V RM60.00 (EM: RM63.00)
Mega Ratu RM100.00(E:M RM103.00)
Angelica RM55.00 (E:M RM58.00)
.
Klik www.wasap.my/60137443244 
.
#teamjrmbp 
#networkingbatupahat 
#jrmstokisbatupahat
#royalv #royalvjrm #megaratu #megaratujrm #jushormonwanita #juskesuburan #nakhamil #angelicaplusherbsjrm #angelicaplusherbs #jrmparitraja #jrmbatupahat #jrmsimpangrenggam
  • Sihat dalaman & Cantik Luaran
    .
    Ramai pengguna setia produk ini telah kongsi feedback kepada kami tentang keberkesanan produk. Produk produk ini terbukti membantu golongan wanita dari segi meningkatkan hormone, memori ingatan kembali kuat, sendi semakin pulih sekaligus mencantikkan luaran dan dalaman
    .
    Kehebatan formulasi herba-herba pilihan yang berkonsepkan Bio-Identical Hormone (BIH) daripada tumbuh-tumbuhan yang membantu mengimbangi hormon, membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikan dari dalaman.
    .
    Royal V & Mega Ratu merupakan jus minuman daripada herba-herba terpilih bertaraf antarabangsa dan nutrisi hebat yang membantu menstabilkan emosi wanita untuk mudah fokus dan kelihatan muda sepanjang usia. Manakala, angelica yg berbentuk kapsul yg menggandungi ginseng yg baik bagi kesihatan.
    .
    Kesemua produk ini sesuai utuk golongan:
    ✅ wanita yang berkahwin
    ✅ wanita yang belum berkahwin (30 tahun ke atas)
    ✅ warga emas
    .
    Royal V RM60.00 (EM: RM63.00)
    Mega Ratu RM100.00(E:M RM103.00)
    Angelica RM55.00 (E:M RM58.00)
    .
    Klik www.wasap.my/60137443244
    .
    #teamjrmbp
    #networkingbatupahat
    #jrmstokisbatupahat
    #royalv #royalvjrm #megaratu #megaratujrm #jushormonwanita #juskesuburan #nakhamil #angelicaplusherbsjrm #angelicaplusherbs #jrmparitraja #jrmbatupahat #jrmsimpangrenggam

  •  1  0  14 July, 2020
  • boleh baik sakit saraf dan kencing manis.. ada pula sesetgh org berkesan dngn mustanir..
.
Sy terima semua komen ttg produk sy, pengakuan drpd seorang tetamu sy yg mengalami kencing manis dan juga sakit saraf..
.
Pernah cuba kurma dhuha tp katanya bila xmakan 3 hari kebas tu dtg balik.. semenjak mengamalkan Angelica Plus Herbs, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg.. 
.
.
Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)..
.
.
Macam mana nak dapatkan ❓❓❓
.
.
📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
🏠Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
🛵Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

#JamuRatuMalaya
#JamuRatuMalayaShahAlam
#JamuRatuMalayaSelangor
#JamuRatuMalayaPetalingJaya
#JRMShahAlam
#JRMSelangor
#JRMSeksyen9ShahAlam
#JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
#SayaJualJRM
#JRM_EmpirePJ
#PengedarJRMShahAlam
#JualBeliOnlineShahAlam
#PengedarJamuRatuMalaya
#SupportProdukBumiputera
#BuyMuslimFirst
#StayAtHome
#KitaJagaKita
#AngelicaPlusHerbs
  • boleh baik sakit saraf dan kencing manis.. ada pula sesetgh org berkesan dngn mustanir..
    .
    Sy terima semua komen ttg produk sy, pengakuan drpd seorang tetamu sy yg mengalami kencing manis dan juga sakit saraf..
    .
    Pernah cuba kurma dhuha tp katanya bila xmakan 3 hari kebas tu dtg balik.. semenjak mengamalkan Angelica Plus Herbs, penyakit saraf yg dialami sgt berkurangan dan puan ni mengamalkan terus produk Angelica Plus Herb sehingga skrg..
    .
    .
    Banyak kelebihan formulasi Angelica Plus Herbs kerana itulah produk ini bnyk membantu followers di luar sne yg menghadapi mslh senggugut, saraf, angin byk dlm badan, prjalanan darah tidak lancar, stress, haid tidak teratur, sakit sendi, selepas kemalangan & menurunkan gula dalam darah ( hypoglycemia)..
    .
    .
    Macam mana nak dapatkan ❓❓❓
    .
    .
    📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
    🏠Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
    🛵Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
    📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

    #JamuRatuMalaya
    #JamuRatuMalayaShahAlam
    #JamuRatuMalayaSelangor
    #JamuRatuMalayaPetalingJaya
    #JRMShahAlam
    #JRMSelangor
    #JRMSeksyen9ShahAlam
    #JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
    #SayaJualJRM
    #JRM_EmpirePJ
    #PengedarJRMShahAlam
    #JualBeliOnlineShahAlam
    #PengedarJamuRatuMalaya
    #SupportProdukBumiputera
    #BuyMuslimFirst
    #StayAtHome
    #KitaJagaKita
    #AngelicaPlusHerbs

  •  3  0  14 July, 2020
  • Antara keunikan Angelica herbs yang perlu anda tahu selain daripada merawat masalah kitaran haid dan sakit sendi ialah

▶️menaikkan seri wajah

▶️meningkatkan sistem imuniti badan

▶️bersifat antiseptik untuk merawat penyakit seperti Bronchitis
.
WhatsApp 0197386104

#pengedarjamuratumalaya
#jamuratumalaya
#angelicaplusherbs
  • Antara keunikan Angelica herbs yang perlu anda tahu selain daripada merawat masalah kitaran haid dan sakit sendi ialah

    ▶️menaikkan seri wajah

    ▶️meningkatkan sistem imuniti badan

    ▶️bersifat antiseptik untuk merawat penyakit seperti Bronchitis
    .
    WhatsApp 0197386104

    #pengedarjamuratumalaya
    #jamuratumalaya
    #angelicaplusherbs

  •  0  0  14 July, 2020
  • Bye JERAWAT!
Hormone yang tidak stabil akan menyebabkan kulit menjadi terlalu kering atau berminyak. Tempat terbaik jerawat, acne malah mungkin eczema tumbuh segar-bugar! Nak ke nak? huhux..
🕸️🕸️🕸️🦢🕸️🕸️🕸️
..
Bye PIMPLES!
Imbalance hormones will result a very dry but oily skin. A very high chances to cause pimples, acne or even eczema. Want or want? ouch!!!
🕸️🕸️🕸️🦢🕸️🕸️🕸️
.
. 
Let's! 
Angelica Plus Herbs 
Promo RM49
Normal rm55
Last Day Promo!
.
.
🍅🌿🎁
@meowjamuratumalaya
..
#angelicaplusherbs
#readystock
#jrmpromo
#naturalbeauty
#naturalhealing
#fightpimple
#fighteczema
#fightacne
#foodscience
#organicfood
#healthdiary
#chineseginseng
#halalthoyyibah
#internationalpostage
#freepostage
#freegift
#jamuratumalaya
#stokisjrmampangkl
#jominfaqdenganJRM
#0129889200
  • Bye JERAWAT!
    Hormone yang tidak stabil akan menyebabkan kulit menjadi terlalu kering atau berminyak. Tempat terbaik jerawat, acne malah mungkin eczema tumbuh segar-bugar! Nak ke nak? huhux..
    🕸️🕸️🕸️🦢🕸️🕸️🕸️
    ..
    Bye PIMPLES!
    Imbalance hormones will result a very dry but oily skin. A very high chances to cause pimples, acne or even eczema. Want or want? ouch!!!
    🕸️🕸️🕸️🦢🕸️🕸️🕸️
    .
    .
    Let's!
    Angelica Plus Herbs
    Promo RM49
    Normal rm55
    Last Day Promo!
    .
    .
    🍅🌿🎁
    @meowjamuratumalaya
    ..
    #angelicaplusherbs
    #readystock
    #jrmpromo
    #naturalbeauty
    #naturalhealing
    #fightpimple
    #fighteczema
    #fightacne
    #foodscience
    #organicfood
    #healthdiary
    #chineseginseng
    #halalthoyyibah
    #internationalpostage
    #freepostage
    #freegift
    #jamuratumalaya
    #stokisjrmampangkl
    #jominfaqdenganJRM
    #0129889200

  •  2  0  13 July, 2020
  • 👩🏻‍🦰- Kebaikan angelica herbs untuk wanita -

🌿Akar white peony: mempunyai khasiat yang sangat diperlukan oleh wanita yang menghidapi masalah senggugut, premenstrual syndrome dan kelesuan.

🌿Angelica sinensis: mengimbangi hormon dan mengawal kitaran haid

👨🏻‍🦰- Kebaikan angelica herbs untuk lelaki -

🌿Akar astragalus: diperkaya dengan adaptogen yang membantu mengurangkan stess, meningkatkan sistem imun dan mengurangkan tahap kolesterol

🌿Maca: membantu mengimbangi hormon dan meningkatkan kesuburan, diperkaya dengan unsur adptogen untuk mengurangkan stress

Angelica Plus Herbs 
RM55.00 (SM)
.
.
Jom berikan anak remaja akak² APH ni dari usia muda lagi biasakan makan herba barulah sentiasa nampak muda sihat dan cergas.

Klik now utk order @jrmratu

#angelicaplusherbs 
#jrmratu
#legasijrmampang
  • 👩🏻‍🦰- Kebaikan angelica herbs untuk wanita -

    🌿Akar white peony: mempunyai khasiat yang sangat diperlukan oleh wanita yang menghidapi masalah senggugut, premenstrual syndrome dan kelesuan.

    🌿Angelica sinensis: mengimbangi hormon dan mengawal kitaran haid

    👨🏻‍🦰- Kebaikan angelica herbs untuk lelaki -

    🌿Akar astragalus: diperkaya dengan adaptogen yang membantu mengurangkan stess, meningkatkan sistem imun dan mengurangkan tahap kolesterol

    🌿Maca: membantu mengimbangi hormon dan meningkatkan kesuburan, diperkaya dengan unsur adptogen untuk mengurangkan stress

    Angelica Plus Herbs
    RM55.00 (SM)
    .
    .
    Jom berikan anak remaja akak² APH ni dari usia muda lagi biasakan makan herba barulah sentiasa nampak muda sihat dan cergas.

    Klik now utk order @jrmratu

    #angelicaplusherbs
    #jrmratu
    #legasijrmampang

  •  4  0  13 July, 2020
  • LAST DAY SALE MARJANE OIL DAN ANGELICA PLUS HERBS ‼️
.
#angelicaplusherbs
✅ Jerawat diatasi
✅ Legakan batu
✅ Legakan masalah hati, masalah saraf.
✅ Legakan masalah bronchitis, masalah paru-paru.
.
.
💰PROMO RM49 ~ ASAL RM55
.
.
🛑 PROMOSI ANGELICA PLUS HERBS DAN MARJANE OIL SAH 10-13 JULAI 2020 
.
● ANGELICA PLUS HERBS
HARGA ASAL 1 RM55
HARGA PROMOSI RM49
JIMAT RM6
.
● MARJANE OIL
HARGA ASAL RM50
HARGA PROMOSI RM42
JIMAT 8 
.
.
🛑 PROMOSI AIDILADHA 11-31 JULAI 2020 😍
.
.
● 2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM68
HARGA PROMOSI RM58
JIMAT RM10
.
.
● 2 PES MAKANAN+ 1 PERIUK KAYU
HARGA ASAL RM65
HARGA PROMOSI RM57
JIMAT RM8
.
.
🟠 PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD SAH, ANKAO, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SEPANJANG SYAWAL SAH SEHINGGA 31 JULY 2020
.
.
● PERIUK KAYU
HARGA ASAL 1 RM59.90
HARGA PROMOSI RM35
JIMAT RM24.90
.
● BEG ANYAMAN (ROTAN)
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM30
JIMAT RM15
.
● BEG ROTAN & LEOPARD BAG
HARGA ASAL RM 80
HARGA PROMOSI RM50
JIMAT RM30
.
● MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM38
JIMAT RM7
.
● ANKAO (BELI 2 PERCUMA 1)
HARGA PROMOSI RM38
.
AVAILABLE :
••••••••••••••••••••••••••••• 
.
.
Info Produk : @jrmns.stokis .
Promosi Terkini : @jrmns.promosi .
Pengedar Sah : @jrmns.network .
Outlet Stokis : @jrmns.outlet
JAMU RATU MALAYA NEGERI SEMBILAN
108-G,
Jalan Komersil Senawang 4,
Taman Komersil Senawang,
70450 Seremban, Negeri Sembilan.⠀
•••••••••••••••••••••••••••••
.
.
PERTANYAAN : http://linktr.ee/jrmns.outlet
.

#wajargunaJRM⠀⠀⠀
#teamnogoriohsem
#ingatJRMingatteamnogoriohsem #jrmns
  • LAST DAY SALE MARJANE OIL DAN ANGELICA PLUS HERBS ‼️
    .
    #angelicaplusherbs
    ✅ Jerawat diatasi
    ✅ Legakan batu
    ✅ Legakan masalah hati, masalah saraf.
    ✅ Legakan masalah bronchitis, masalah paru-paru.
    .
    .
    💰PROMO RM49 ~ ASAL RM55
    .
    .
    🛑 PROMOSI ANGELICA PLUS HERBS DAN MARJANE OIL SAH 10-13 JULAI 2020
    .
    ● ANGELICA PLUS HERBS
    HARGA ASAL 1 RM55
    HARGA PROMOSI RM49
    JIMAT RM6
    .
    ● MARJANE OIL
    HARGA ASAL RM50
    HARGA PROMOSI RM42
    JIMAT 8
    .
    .
    🛑 PROMOSI AIDILADHA 11-31 JULAI 2020 😍
    .
    .
    ● 2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM68
    HARGA PROMOSI RM58
    JIMAT RM10
    .
    .
    ● 2 PES MAKANAN+ 1 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL RM65
    HARGA PROMOSI RM57
    JIMAT RM8
    .
    .
    🟠 PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD SAH, ANKAO, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SEPANJANG SYAWAL SAH SEHINGGA 31 JULY 2020
    .
    .
    ● PERIUK KAYU
    HARGA ASAL 1 RM59.90
    HARGA PROMOSI RM35
    JIMAT RM24.90
    .
    ● BEG ANYAMAN (ROTAN)
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM30
    JIMAT RM15
    .
    ● BEG ROTAN & LEOPARD BAG
    HARGA ASAL RM 80
    HARGA PROMOSI RM50
    JIMAT RM30
    .
    ● MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM38
    JIMAT RM7
    .
    ● ANKAO (BELI 2 PERCUMA 1)
    HARGA PROMOSI RM38
    .
    AVAILABLE :
    •••••••••••••••••••••••••••••
    .
    .
    Info Produk : @jrmns.stokis .
    Promosi Terkini : @jrmns.promosi .
    Pengedar Sah : @jrmns.network .
    Outlet Stokis : @jrmns.outlet
    JAMU RATU MALAYA NEGERI SEMBILAN
    108-G,
    Jalan Komersil Senawang 4,
    Taman Komersil Senawang,
    70450 Seremban, Negeri Sembilan.⠀
    •••••••••••••••••••••••••••••
    .
    .
    PERTANYAAN : http://linktr.ee/jrmns.outlet
    .

    #wajargunaJRM⠀⠀⠀
    #teamnogoriohsem
    #ingatJRMingatteamnogoriohsem #jrmns

  •  4  0  13 July, 2020
  • Anak dara segugut dan period tak teratur? Angelica penyelesaiannya, anak dara boleh amalkan, insha allah period akan lancar dan segugut tidak akan menganggu 😍
.
.
💰#marjaneoil
HARGA ASAL RM50
HARGA PROMOSI RM42
JIMAT RM8
.
.
🛑 LAST DAY ‼️ PROMOSI ANGELICA PLUS HERBS & MARJANE OIL 10-13 JULAI 2020 ‼️
.
.
💰MARJANE OIL
HARGA ASAL RM50
HARGA PROMOSI RM42
JIMAT RM8
.
.
💰 ANGELICA PLUS HERBS
HARGA ASAL RM55
HARGA PROMOSI RM49
JIMAT RM6 
.
.
🛑 PROMOSI AIDIL ADHA 11-31 JULAI 2020
.
.
💰2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM68
HARGA PROMOSI RM58
JIMAT RM10
.
.
💰2 PES MAKANAN + 1 PERIUK KAYU
HARGA ASAL RM65
HARGA PROMOSI RM57
JIMAT RM8
.
.
⚠️ PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD, ANKOU, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SAH SEHINGGA 31 JULAI 2020 ‼️🔥
.
.
💰 PERIUK KAYU
HARGA ASAL 1 RM59.90
HARGA PROMOSI RM35
JIMAT RM24.90
.
💰 BEG ANYAMAN (ROTAN)
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM30
JIMAT RM15
.
💰 BEG ROTAN & LEOPARD BAG
HARGA ASAL RM 80
HARGA PROMOSI RM50
JIMAT RM30
.
💰 MANGKUK TINGKAT
HARGA ASAL RM 45
HARGA PROMOSI RM38
JIMAT RM7
.
💰 ANKAO ( BELI 2 PERCUMA 1)
HARGA PROMOSI RM38
.
.
----------------------------------------
⬇️
List pengedar sah JRM @jrmns.network
⬇️
Informasi produk JRM @jrmns.stokis ----------------------------------------
.
.
PERTANYAAN: http://linktr.ee/jrmns.promosi
.
.
#jrm #jrmns #jamuratumalaya #jamuratumalayanegerisembilan #promosi #ankaojrm #mangkuktingkatjrm #periukkayujrm #leopardbagjrm #lunchbox #bagrotanjrm #marjaneoil #angelicaplusherbs
  • Anak dara segugut dan period tak teratur? Angelica penyelesaiannya, anak dara boleh amalkan, insha allah period akan lancar dan segugut tidak akan menganggu 😍
    .
    .
    💰 #marjaneoil
    HARGA ASAL RM50
    HARGA PROMOSI RM42
    JIMAT RM8
    .
    .
    🛑 LAST DAY ‼️ PROMOSI ANGELICA PLUS HERBS & MARJANE OIL 10-13 JULAI 2020 ‼️
    .
    .
    💰MARJANE OIL
    HARGA ASAL RM50
    HARGA PROMOSI RM42
    JIMAT RM8
    .
    .
    💰 ANGELICA PLUS HERBS
    HARGA ASAL RM55
    HARGA PROMOSI RM49
    JIMAT RM6
    .
    .
    🛑 PROMOSI AIDIL ADHA 11-31 JULAI 2020
    .
    .
    💰2 PES MAKANAN + 1 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM68
    HARGA PROMOSI RM58
    JIMAT RM10
    .
    .
    💰2 PES MAKANAN + 1 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL RM65
    HARGA PROMOSI RM57
    JIMAT RM8
    .
    .
    ⚠️ PROMOSI BAG ANYAMAN ROTAN, KOMBO BEG ROTAN & LEOPARD, ANKOU, MANGKUK TINGKAT DAN PERIUK KAYU SAH SEHINGGA 31 JULAI 2020 ‼️🔥
    .
    .
    💰 PERIUK KAYU
    HARGA ASAL 1 RM59.90
    HARGA PROMOSI RM35
    JIMAT RM24.90
    .
    💰 BEG ANYAMAN (ROTAN)
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM30
    JIMAT RM15
    .
    💰 BEG ROTAN & LEOPARD BAG
    HARGA ASAL RM 80
    HARGA PROMOSI RM50
    JIMAT RM30
    .
    💰 MANGKUK TINGKAT
    HARGA ASAL RM 45
    HARGA PROMOSI RM38
    JIMAT RM7
    .
    💰 ANKAO ( BELI 2 PERCUMA 1)
    HARGA PROMOSI RM38
    .
    .
    ----------------------------------------
    ⬇️
    List pengedar sah JRM @jrmns.network
    ⬇️
    Informasi produk JRM @jrmns.stokis ----------------------------------------
    .
    .
    PERTANYAAN: http://linktr.ee/jrmns.promosi
    .
    .
    #jrm #jrmns #jamuratumalaya #jamuratumalayanegerisembilan #promosi #ankaojrm #mangkuktingkatjrm #periukkayujrm #leopardbagjrm #lunchbox #bagrotanjrm #marjaneoil #angelicaplusherbs

  •  5  2  13 July, 2020
  • 💥PROMOSI TAMAT JAM 12 MALAM INI💥
.
‼️SAH DARI 10-13 JULAI 2020‼️
.
💞 MARJANE OIL
- Mengandungi super antioksidan untuk melindungi kulit muka dari kerosakan matahari dan radikal bebas penyebab utama penuaan, kedutan dan jeragat.

🔥Promosi : RM42
❎ NP : RM50
✅ SAVE : RM8
.

💞ANGELICA PLUS HERBS
- Diperkaya dengan formulasi ekstrak herba dan akar2 kayu untuk membantu wanita mengatasi masalah kitaran haid dan membantu mengurangkan sakit senggugut, dapat memberikan rangsangan yang baik untuk kesihatan saraf, sendi dan membantu pergerakan yang lebih baik.
- Sesuai untuk golongan dewasa lelaki, wanita dari peringkat remaja hingga warga emas.
🔥Promosi : RM49
❎ NP : RM55
✅ SAVE : RM6

.
💯 PRODUK JRM - READY STOCK.. jom roger Naz..
.
❤ FAST service.. fast response..
❤ FREE consultation
❤ Naz bantu anda untuk cantik dan sihat bersama produk JRM ..
.
📲 Naz 013-3620656
.
⤵⤵ Click link di bawah atau di bio
.
www.wasap.my/60133620656/Nak_JRM
@nazjamuratumalaya
.
#jrm #bestseller #jrmklang #jrmshahalam #jrmbandarputeriklang #jrmjalankebun #jrmbandarbotanic #jrmbukittinggiklang #jrmgmklang #jrmtamansentosa #jrmbandarputera #jrmjohansetia #codklang #jrmandalas #jrmonline #jamuratumalayaonline #pengedarsahjrm #ahlijrm #angelicaplusherbs #marjaneoil
  • 💥PROMOSI TAMAT JAM 12 MALAM INI💥
    .
    ‼️SAH DARI 10-13 JULAI 2020‼️
    .
    💞 MARJANE OIL
    - Mengandungi super antioksidan untuk melindungi kulit muka dari kerosakan matahari dan radikal bebas penyebab utama penuaan, kedutan dan jeragat.

    🔥Promosi : RM42
    ❎ NP : RM50
    ✅ SAVE : RM8
    .

    💞ANGELICA PLUS HERBS
    - Diperkaya dengan formulasi ekstrak herba dan akar2 kayu untuk membantu wanita mengatasi masalah kitaran haid dan membantu mengurangkan sakit senggugut, dapat memberikan rangsangan yang baik untuk kesihatan saraf, sendi dan membantu pergerakan yang lebih baik.
    - Sesuai untuk golongan dewasa lelaki, wanita dari peringkat remaja hingga warga emas.
    🔥Promosi : RM49
    ❎ NP : RM55
    ✅ SAVE : RM6

    .
    💯 PRODUK JRM - READY STOCK.. jom roger Naz..
    .
    ❤ FAST service.. fast response..
    ❤ FREE consultation
    ❤ Naz bantu anda untuk cantik dan sihat bersama produk JRM ..
    .
    📲 Naz 013-3620656
    .
    ⤵⤵ Click link di bawah atau di bio
    .
    www.wasap.my/60133620656/Nak_JRM
    @nazjamuratumalaya
    .
    #jrm #bestseller #jrmklang #jrmshahalam #jrmbandarputeriklang #jrmjalankebun #jrmbandarbotanic #jrmbukittinggiklang #jrmgmklang #jrmtamansentosa #jrmbandarputera #jrmjohansetia #codklang #jrmandalas #jrmonline #jamuratumalayaonline #pengedarsahjrm #ahlijrm #angelicaplusherbs #marjaneoil

  •  1  0  13 July, 2020

Top #angelicaplusherbs Posts

  • Susahnya jadi anak dara ni...stress sikit je dah mula naik jerawat di muka!!! Itu tak termasuk lagi dengan masalah keputihan yang berlebihan sehingga rasa tidak selesa dan period yang tidak teratur disamping sengugut yang teruk!!! Di usia muda inilah hormon dalam badan kita tidak stabil dengan diet pemakanan yang tidak teratur dan tidur tidak cukup.

Angelica Herbs mengandungi bahan semulajadi yang sangat tinggi dengan adaptogen yang membantu mengurangkan kadar stress dan depressi seseorang, termasuklah sesiapa yang mengalami epilepsy atau sawan.

Produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran darah dan pernafasan, mengurangkan masalah sengugut dan kembung perut.

Angelica Plus Herbs RM 55

#angelicaplusherbs 
#Masterstokisjrmterengganu
  • Susahnya jadi anak dara ni...stress sikit je dah mula naik jerawat di muka!!! Itu tak termasuk lagi dengan masalah keputihan yang berlebihan sehingga rasa tidak selesa dan period yang tidak teratur disamping sengugut yang teruk!!! Di usia muda inilah hormon dalam badan kita tidak stabil dengan diet pemakanan yang tidak teratur dan tidur tidak cukup.

    Angelica Herbs mengandungi bahan semulajadi yang sangat tinggi dengan adaptogen yang membantu mengurangkan kadar stress dan depressi seseorang, termasuklah sesiapa yang mengalami epilepsy atau sawan.

    Produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran darah dan pernafasan, mengurangkan masalah sengugut dan kembung perut.

    Angelica Plus Herbs RM 55

    #angelicaplusherbs
    #Masterstokisjrmterengganu

  •  12  1  1 June, 2020
  • .
kalau dibahagian perut tapi malas nak bersenam (sebaik2nya menjaga pemakanan dan juga bersenam)
.
Kalau ada pun produk bonda yg membantu memecahkan lemak drpd luar adalah "Oil Of Javanica"
.
Ada sesetengah org kesan pd badannya kentut banyak, buang air besar senang, klu bengkak cepat elok, yang pasti PANAS nya berpanjangan..!!( org mengandung jgn sapu perut ya tpi lepas pantng sangat bagus mengempiskn perut dn badn ringan)
.
Sekejap hilang sekejap dtg panasnya..Ni buat sapu sakit tulng belakng masya Allh , klu perut byk lemat geleber sapu kt perut bagus ia bertindak balas dengn lemak dan juga suhu badan.. lagi bergerak aktif/mengeluarkan haba ia akan jd lebih panas..!! ( klu bawa jog sebuln kurang 1 in ..!! Ada masa bila kita lepas mandi pun masih lagi kekal panasnya.. 🔥
.
Bila sapu pd bahagian perut, ia membantu mengurangkan stretch mark, begitu juga ndgn "Angelica Herb"
.
Walaupun produk ini berkonsep bijian, tetapi rasa nya tidak ngeri /takut akibat pahit herba.. Ramai anak2 muda yg membeli produk ini dan org yg mengalami penyakit saraf, sukar bergerak, haid x teratur berkesan bila makan produk ini.. LELAKI & PEREMPUAN boleh amalkannya.. 👫🏻
.
Royal V semua org tau kebaikannya adalah untuk meninggikan hormon dan menstabilkan emosi dan kesihatan wanita.. nak sihat dan segar sepanjang usia perlulah seimbangkan kesihatan, corak kehidupan dan makanlah makanan yg sihat..
.
Supplement yg bonda buat ini berkonsepkan alami daripada buahan Vitamin C, & tumbuhan yg memberikan kesan yg baik untuk kesihatan manusia..
.
.
.
📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

#JamuRatuMalaya
#JamuRatuMalayaShahAlam
#JamuRatuMalayaSelangor
#JamuRatuMalayaPetalingJaya
#JRMShahAlam
#JRMSelangor
#JRMSeksyen9ShahAlam
#JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
#SayaJualJRM
#JRM_EmpirePJ
#PengedarJRMKotaDamansara
#PengedarJRMShahAlam
#KotaDamansara
#ShahAlam
#JualBeliOnlineShahAlam
#PengedarJamuRatuMalaya
#ProdukMuslim
#SupportProdukMuslim
#SupportProdukBumiputera
#BuyMuslimFirst
#StayAtHome
#KitaJagaKita
#AngelicaPlusHerbs 
#OilOfJavanica
  • .
    kalau dibahagian perut tapi malas nak bersenam (sebaik2nya menjaga pemakanan dan juga bersenam)
    .
    Kalau ada pun produk bonda yg membantu memecahkan lemak drpd luar adalah "Oil Of Javanica"
    .
    Ada sesetengah org kesan pd badannya kentut banyak, buang air besar senang, klu bengkak cepat elok, yang pasti PANAS nya berpanjangan..!!( org mengandung jgn sapu perut ya tpi lepas pantng sangat bagus mengempiskn perut dn badn ringan)
    .
    Sekejap hilang sekejap dtg panasnya..Ni buat sapu sakit tulng belakng masya Allh , klu perut byk lemat geleber sapu kt perut bagus ia bertindak balas dengn lemak dan juga suhu badan.. lagi bergerak aktif/mengeluarkan haba ia akan jd lebih panas..!! ( klu bawa jog sebuln kurang 1 in ..!! Ada masa bila kita lepas mandi pun masih lagi kekal panasnya.. 🔥
    .
    Bila sapu pd bahagian perut, ia membantu mengurangkan stretch mark, begitu juga ndgn "Angelica Herb"
    .
    Walaupun produk ini berkonsep bijian, tetapi rasa nya tidak ngeri /takut akibat pahit herba.. Ramai anak2 muda yg membeli produk ini dan org yg mengalami penyakit saraf, sukar bergerak, haid x teratur berkesan bila makan produk ini.. LELAKI & PEREMPUAN boleh amalkannya.. 👫🏻
    .
    Royal V semua org tau kebaikannya adalah untuk meninggikan hormon dan menstabilkan emosi dan kesihatan wanita.. nak sihat dan segar sepanjang usia perlulah seimbangkan kesihatan, corak kehidupan dan makanlah makanan yg sihat..
    .
    Supplement yg bonda buat ini berkonsepkan alami daripada buahan Vitamin C, & tumbuhan yg memberikan kesan yg baik untuk kesihatan manusia..
    .
    .
    .
    📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
    🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
    🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
    📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

    #JamuRatuMalaya
    #JamuRatuMalayaShahAlam
    #JamuRatuMalayaSelangor
    #JamuRatuMalayaPetalingJaya
    #JRMShahAlam
    #JRMSelangor
    #JRMSeksyen9ShahAlam
    #JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
    #SayaJualJRM
    #JRM_EmpirePJ
    #PengedarJRMKotaDamansara
    #PengedarJRMShahAlam
    #KotaDamansara
    #ShahAlam
    #JualBeliOnlineShahAlam
    #PengedarJamuRatuMalaya
    #ProdukMuslim
    #SupportProdukMuslim
    #SupportProdukBumiputera
    #BuyMuslimFirst
    #StayAtHome
    #KitaJagaKita
    #AngelicaPlusHerbs
    #OilOfJavanica

  •  2  0  26 April, 2020
  • 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋𝐈𝐂𝐀 𝐇𝐄𝐑𝐁𝐒 | 𝐑𝐌𝟓𝟓
.
.
Angelica herbs mengandungi bahan yang tinggi dengan adaptogen. Ia amat sesuai dimakan oleh golongan remaja yang mempunyai masalah jerawat dan masalah senggugut.
.
.
Ketahui fungsi adaptogen antara lainnya, ia dapat menguatkan sistem imunisasi badan, melegakan stress dan merendahkan hormon kortisol.Produk ni pun sesuai untuk orang yang mengalami masalah epilepsi ataupun sawan.
.
.
Rasanya tak pahit, kena minum dengan air panas! Produk ni bagus untuk wanita dan lelaki muda, fungsinya sangat bagus untuk hilangkan jerawat. Dan bagus untuk wanita yang ada masalah sakit saraf, ataupun selalu stress. Banyak sangat kebaikannya!
.
.
Macam mana nak dapatkan ❓❓ .
.
.
.
.
📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

#JamuRatuMalaya
#JamuRatuMalayaShahAlam
#JamuRatuMalayaSelangor
#JamuRatuMalayaPetalingJaya
#JRMShahAlam
#JRMSelangor
#JRMSeksyen9ShahAlam
#JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
#SayaJualJRM
#JRM_EmpirePJ
#PengedarJRMShahAlam
#ShahAlam
#JualBeliOnlineShahAlam
#PengedarJamuRatuMalaya
#ProdukMuslim
#SupportProdukMuslim
#SupportProdukBumiputera
#BuyMuslimFirst
#StayAtHome
#KitaJagaKita 
#AngelicaPlusHerbs 
#Senggugut
  • 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋𝐈𝐂𝐀 𝐇𝐄𝐑𝐁𝐒 | 𝐑𝐌𝟓𝟓
    .
    .
    Angelica herbs mengandungi bahan yang tinggi dengan adaptogen. Ia amat sesuai dimakan oleh golongan remaja yang mempunyai masalah jerawat dan masalah senggugut.
    .
    .
    Ketahui fungsi adaptogen antara lainnya, ia dapat menguatkan sistem imunisasi badan, melegakan stress dan merendahkan hormon kortisol.Produk ni pun sesuai untuk orang yang mengalami masalah epilepsi ataupun sawan.
    .
    .
    Rasanya tak pahit, kena minum dengan air panas! Produk ni bagus untuk wanita dan lelaki muda, fungsinya sangat bagus untuk hilangkan jerawat. Dan bagus untuk wanita yang ada masalah sakit saraf, ataupun selalu stress. Banyak sangat kebaikannya!
    .
    .
    Macam mana nak dapatkan ❓❓ .
    .
    .
    .
    .
    📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
    🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
    🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
    📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

    #JamuRatuMalaya
    #JamuRatuMalayaShahAlam
    #JamuRatuMalayaSelangor
    #JamuRatuMalayaPetalingJaya
    #JRMShahAlam
    #JRMSelangor
    #JRMSeksyen9ShahAlam
    #JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
    #SayaJualJRM
    #JRM_EmpirePJ
    #PengedarJRMShahAlam
    #ShahAlam
    #JualBeliOnlineShahAlam
    #PengedarJamuRatuMalaya
    #ProdukMuslim
    #SupportProdukMuslim
    #SupportProdukBumiputera
    #BuyMuslimFirst
    #StayAtHome
    #KitaJagaKita
    #AngelicaPlusHerbs
    #Senggugut

  •  7  0  9 June, 2020
  • 🔵Formulasi herba membantu memberikan rangsangan yang baik untuk kesihatan dalaman.
🔵Sesuai untuk golongan lelaki dan wanita.
.
.
ANGELICA PLUS HERBS RM55
. .
.
whatapps kami di +6011 1101 0164 atau +6011 1142 5242 untuk dapatkan pengedar di kawasan JOHOR & SINGAPORE. Paling senang tekan je link dekat bio 😘😘 .
.
#angelicaplusherbs
#jrmsubstokisjohorbahru
#jrmjohor 
#jrmjohorbahru 
#bondarozitaibrahim
  • 🔵Formulasi herba membantu memberikan rangsangan yang baik untuk kesihatan dalaman.
    🔵Sesuai untuk golongan lelaki dan wanita.
    .
    .
    ANGELICA PLUS HERBS RM55
    . .
    .
    whatapps kami di +6011 1101 0164 atau +6011 1142 5242 untuk dapatkan pengedar di kawasan JOHOR & SINGAPORE. Paling senang tekan je link dekat bio 😘😘 .
    .
    #angelicaplusherbs
    #jrmsubstokisjohorbahru
    #jrmjohor
    #jrmjohorbahru
    #bondarozitaibrahim

  •  10  1  6 June, 2020
  • SERING RASA KEBAS-KEBAS TANGAN
.
Rasa kebas pada tangan atau hand numbness berpunca disebabkan oleh kerosakan atau kegagalan salah satu saraf di lengan atau pergelangan tangan.
.
Selain dari masalah diabetes dan kekurangan 🍊vitamin, kerosakan saraf juga berpunca daripada pengerasan arteri yang menyebabkan darah tidak mengalir dengan lancar di bahagian tangan.
.
BADAN KITA NAK PAKAI LAMA. 💪 TAKKAN MUDA MUDA DAH KEBAS TANGAN KAN.
.
Nak tau tak, herba White Peony Root dalam Angelica Plus Herbs, sangat bagus 👍 untuk merawat masalah sakit saraf. Tambahan, herba White Peony Root 🔥 juga melancarkan peredaran darah di samping membantu menurunkan tahap kolesterol.
.
Jangan tunggu lagi, jom dapatkan Angelica Plus Herbs sekarang!!✨
.

Angelica Plus Herbs dengan harga RM55
.
Jemput semua datang ke Substokis Johor Bahru yang bertempat di
.
.
No 5, Jalan Padi Emas 3/1
Bandar Baru Uda
81200 Johor Bahru
Johor
.
.
whatapps kami di +6011 1101 0164 atau +6011 1142 5242 untuk dapatkan pengedar di kawasan JOHOR & SINGAPORE. Paling senang tekan je link dekat bio 😘😘
.
.
#jrmstokisjb
#rozitaibrahim
#bondarozitaibrahim
#angelicaplusherbs
  • SERING RASA KEBAS-KEBAS TANGAN
    .
    Rasa kebas pada tangan atau hand numbness berpunca disebabkan oleh kerosakan atau kegagalan salah satu saraf di lengan atau pergelangan tangan.
    .
    Selain dari masalah diabetes dan kekurangan 🍊vitamin, kerosakan saraf juga berpunca daripada pengerasan arteri yang menyebabkan darah tidak mengalir dengan lancar di bahagian tangan.
    .
    BADAN KITA NAK PAKAI LAMA. 💪 TAKKAN MUDA MUDA DAH KEBAS TANGAN KAN.
    .
    Nak tau tak, herba White Peony Root dalam Angelica Plus Herbs, sangat bagus 👍 untuk merawat masalah sakit saraf. Tambahan, herba White Peony Root 🔥 juga melancarkan peredaran darah di samping membantu menurunkan tahap kolesterol.
    .
    Jangan tunggu lagi, jom dapatkan Angelica Plus Herbs sekarang!!✨
    .

    Angelica Plus Herbs dengan harga RM55
    .
    Jemput semua datang ke Substokis Johor Bahru yang bertempat di
    .
    .
    No 5, Jalan Padi Emas 3/1
    Bandar Baru Uda
    81200 Johor Bahru
    Johor
    .
    .
    whatapps kami di +6011 1101 0164 atau +6011 1142 5242 untuk dapatkan pengedar di kawasan JOHOR & SINGAPORE. Paling senang tekan je link dekat bio 😘😘
    .
    .
    #jrmstokisjb
    #rozitaibrahim
    #bondarozitaibrahim
    #angelicaplusherbs

  •  8  1  9 July, 2020
  • 🎉PROMOSI RAMADHAN🎉 .
(23/04/2020 - 29/04/2020)
.
.
Rujukan harga Promosi Bulan Ini 😘
.
.
jangan lupa dapatkan segera pada pengedar sah JRM PENANG.
.
.
🛒 STOKIS PULAU PINANG:-
🏦 Jamu Ratu Malaya 1-1-12B, I-Avenue Medan Kg Relau 1, 11900 Bayan Lepas, Pulau Pinang.
📲 Boleh juga whatsapp kami untuk sebarang pertanyaan. Klik link whatsapp di bawah 👇🏼👇🏼👇🏼 http://www.wasap.my/60138441703/SayaNakInfoProdukJRM

#promosi
#angelicaplusherbs
#bondarozitaibrahim
#jrmpenang
#teamjrmpenang
#stokisjrmpulaupinang
#jomdudukrumah
  • 🎉PROMOSI RAMADHAN🎉 .
    (23/04/2020 - 29/04/2020)
    .
    .
    Rujukan harga Promosi Bulan Ini 😘
    .
    .
    jangan lupa dapatkan segera pada pengedar sah JRM PENANG.
    .
    .
    🛒 STOKIS PULAU PINANG:-
    🏦 Jamu Ratu Malaya 1-1-12B, I-Avenue Medan Kg Relau 1, 11900 Bayan Lepas, Pulau Pinang.
    📲 Boleh juga whatsapp kami untuk sebarang pertanyaan. Klik link whatsapp di bawah 👇🏼👇🏼👇🏼 http://www.wasap.my/60138441703/SayaNakInfoProdukJRM

    #promosi
    #angelicaplusherbs
    #bondarozitaibrahim
    #jrmpenang
    #teamjrmpenang
    #stokisjrmpulaupinang
    #jomdudukrumah

  •  4  3  28 April, 2020
  • (23/04/2020 - 29/04/2020) 💸 ANGELICA PLUS HERBS - Harga Asal RM55.00 - Harga Promo RM43.00
.
.
jangan lupa dapatkan segera pada pengedar sah JRM PENANG.
.
.
🛒 STOKIS PULAU PINANG:-
🏦 Jamu Ratu Malaya 1-1-12B, I-Avenue Medan Kg Relau 1, 11900 Bayan Lepas, Pulau Pinang.
📲 Boleh juga whatsapp kami untuk sebarang pertanyaan. Klik link whatsapp di bawah 👇🏼👇🏼👇🏼 http://www.wasap.my/60138441703/SayaNakInfoProdukJRM

#promosi
#angelicaplusherbs
#bondarozitaibrahim
#jrmpenang
#teamjrmpenang
#stokisjrmpulaupinang
#jomdudukrumah
  • (23/04/2020 - 29/04/2020) 💸 ANGELICA PLUS HERBS - Harga Asal RM55.00 - Harga Promo RM43.00
    .
    .
    jangan lupa dapatkan segera pada pengedar sah JRM PENANG.
    .
    .
    🛒 STOKIS PULAU PINANG:-
    🏦 Jamu Ratu Malaya 1-1-12B, I-Avenue Medan Kg Relau 1, 11900 Bayan Lepas, Pulau Pinang.
    📲 Boleh juga whatsapp kami untuk sebarang pertanyaan. Klik link whatsapp di bawah 👇🏼👇🏼👇🏼 http://www.wasap.my/60138441703/SayaNakInfoProdukJRM

    #promosi
    #angelicaplusherbs
    #bondarozitaibrahim
    #jrmpenang
    #teamjrmpenang
    #stokisjrmpulaupinang
    #jomdudukrumah

  •  4  1  27 April, 2020
  • 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋𝐈𝐂𝐀 𝐇𝐄𝐑𝐁𝐒 | 𝐑𝐌𝟓𝟓
.
.
Ini lah dia antara formulasi didalam Angelica Herbs!
.
.
Tapi, tahukah anda setiap produk tu formulasinya tak sama. Begitu juga dengan Angelica Herbs.
.
.
Ia herba yang tidak begitu panas, dan tidak mengganggu hormon kewanitaan. Ramai yang suka sebab ini perubatan yang beribu tahun formulasi yang digunakan dalam perubatan Cina yang bagus untuk wanita dan lelaki.
.
.
Mengandungi ekstrak daripada ginseng dan herba seperti Akar Astragalus, Rhizoma Chuanxiong, White Peony Root, Folium Artemisia, dan banyak lagi. Ginseng-ginseng ini telah digunakan sejak beribu tahun yang lalu dalam perubatan tradisional masyarakat Cina.
.
.

Akar astragalus memberikan menafaat perubatan kepada tubuh dengan cara membantu dalam meningkatkan daya tahan tubuh.
.
Ia juga merupakan herba adaptogen yang membantu mengurangkan stress bila melawan sakit. Kaya dengan antioksidan yang membantu menghalang plug daripada berkumpul dalam saluran arteri dan melindungi dinding saluran darah.
.
Dan herba-herba yang digunakan ada dalam Angelica Herbs sangat membantu membekalkan nutrien dan tenaga yang diperlukan!
.
.
Macam mana nak dapatkan ❓❓ .
.
.
📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

#JamuRatuMalaya
#JamuRatuMalayaShahAlam
#JamuRatuMalayaSelangor
#JamuRatuMalayaPetalingJaya
#JRMShahAlam
#JRMSelangor
#JRMSeksyen9ShahAlam
#JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
#SayaJualJRM
#JRM_EmpirePJ
#PengedarJRMShahAlam
#ShahAlam
#JualBeliOnlineShahAlam
#PengedarJamuRatuMalaya
#ProdukMuslim
#SupportProdukMuslim
#SupportProdukBumiputera
#BuyMuslimFirst
#StayAtHome
#KitaJagaKita 
#AngelicaPlusHerbs 
#Senggugut
#SakitSendi 
#SakitSaraf
  • 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋𝐈𝐂𝐀 𝐇𝐄𝐑𝐁𝐒 | 𝐑𝐌𝟓𝟓
    .
    .
    Ini lah dia antara formulasi didalam Angelica Herbs!
    .
    .
    Tapi, tahukah anda setiap produk tu formulasinya tak sama. Begitu juga dengan Angelica Herbs.
    .
    .
    Ia herba yang tidak begitu panas, dan tidak mengganggu hormon kewanitaan. Ramai yang suka sebab ini perubatan yang beribu tahun formulasi yang digunakan dalam perubatan Cina yang bagus untuk wanita dan lelaki.
    .
    .
    Mengandungi ekstrak daripada ginseng dan herba seperti Akar Astragalus, Rhizoma Chuanxiong, White Peony Root, Folium Artemisia, dan banyak lagi. Ginseng-ginseng ini telah digunakan sejak beribu tahun yang lalu dalam perubatan tradisional masyarakat Cina.
    .
    .

    Akar astragalus memberikan menafaat perubatan kepada tubuh dengan cara membantu dalam meningkatkan daya tahan tubuh.
    .
    Ia juga merupakan herba adaptogen yang membantu mengurangkan stress bila melawan sakit. Kaya dengan antioksidan yang membantu menghalang plug daripada berkumpul dalam saluran arteri dan melindungi dinding saluran darah.
    .
    Dan herba-herba yang digunakan ada dalam Angelica Herbs sangat membantu membekalkan nutrien dan tenaga yang diperlukan!
    .
    .
    Macam mana nak dapatkan ❓❓ .
    .
    .
    📱Whatsapp : 0177984252 ( Rina )
    🚗 Free COD & Self Collect : Seksyen 9 Shah Alam
    🚗Delivery with charges : Seluruh Shah Alam
    📦Postage Seluruh Malaysia, setiap hari

    #JamuRatuMalaya
    #JamuRatuMalayaShahAlam
    #JamuRatuMalayaSelangor
    #JamuRatuMalayaPetalingJaya
    #JRMShahAlam
    #JRMSelangor
    #JRMSeksyen9ShahAlam
    #JamuRatuMalayaSeksyen9ShahAlam
    #SayaJualJRM
    #JRM_EmpirePJ
    #PengedarJRMShahAlam
    #ShahAlam
    #JualBeliOnlineShahAlam
    #PengedarJamuRatuMalaya
    #ProdukMuslim
    #SupportProdukMuslim
    #SupportProdukBumiputera
    #BuyMuslimFirst
    #StayAtHome
    #KitaJagaKita
    #AngelicaPlusHerbs
    #Senggugut
    #SakitSendi
    #SakitSaraf

  •  3  0  12 June, 2020