#IBUPUTIHNINA Instagram Photos & Videos

IBUPUTIHNINA - 66.1k posts

Hashtag Popularity

1.6
average comments
48.6
average likes

Latest #IBUPUTIHNINA Posts

  • SERUM BLEACH NINA 
100% ORIGINAL HQ‼️ SILA JGN TANYA BERULANG2 TAK PERCAYA JGN BELI .
.
Normal price : RM 15
HARGA ❌ TIDAK TERMASUK POSTAGE 
TAMBAH POS RM8(SM)/ RM12(SS)
.
💢💢 KOS POS ADALAH BERUBAH2 MENGIKUT BERAT & SIZE BARANG .
.
❌ NO COD .
✅ POS ONLY .
❌ NO URGENT ORDER .

Serious buyer klik link @balqiscosmeticcentre wasap.my/60149507987 .
.
Follow backup ig 👇🏻
@makeupviral89 
@pilginsengtambahberatbadan 
@balqisbeautycentre .
.
REPAIR DAMAGED SKIN
WHITENING & BRIGHTENING

Kelebihan :-
-Mencantikkan lagi kulit nampak berseri2
-Mengekalkan kelembapan kulit
-Merawat kulit yg tidak sihat dan kusam
-Menambahkan glOwing
-Makeup tahan lebih lama
-Mencerahkan kulit naturally

PAKAI MALAM DAN SIANG SEBELUM PELEMBAP
10ML
.
Cara guna Serum Bleaching Ninaskincare 💋
.
1️⃣ Cuci muka terlebih dahulu & lap kering
2️⃣ Titis 1-2 titik Serum Bleaching ke jari yang bersih
3️⃣ Sapu rata pada bahagian muka & leher atau mana-mana bahagian badan yang bermasalah
4️⃣ Boleh juga sapu ke seluruh wajah untuk dapatkan kesan cerah dan seri yang sekata 
5️⃣ Sapu Pelembap Muka / Krim Malam. Untuk siang bole sapu Pelembap Muka / Krim Siang
6️⃣ Kemudian, boleh pakai foundation atau mekap seperti biasa (untuk siang)

Ps: untuk malam, buat 30minit sebelum masa tidur ye. Kenapa 30minit? Untuk bagi masa optimum serum & pelembap menyerap dalam kulit. Hehehe.. kalau tak nanti bantal yg akan dapat khasiatnya 😉 .
.
.
#IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #BleachingSkinNina #BleachingSkin #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #MandianBleachingNina #MandianBleachingBidara #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina #serumbleach #serumbleachmurah #serumbleachnina #serumbleachbyninaskincare #ninaskincareserumbleach #SerumBleaching #serumbleachingmurah #SerumBleachingNina
  • SERUM BLEACH NINA
    100% ORIGINAL HQ‼️ SILA JGN TANYA BERULANG2 TAK PERCAYA JGN BELI .
    .
    Normal price : RM 15
    HARGA ❌ TIDAK TERMASUK POSTAGE
    TAMBAH POS RM8(SM)/ RM12(SS)
    .
    💢💢 KOS POS ADALAH BERUBAH2 MENGIKUT BERAT & SIZE BARANG .
    .
    ❌ NO COD .
    ✅ POS ONLY .
    ❌ NO URGENT ORDER .

    Serious buyer klik link @balqiscosmeticcentre wasap.my/60149507987 .
    .
    Follow backup ig 👇🏻
    @makeupviral89
    @pilginsengtambahberatbadan
    @balqisbeautycentre .
    .
    REPAIR DAMAGED SKIN
    WHITENING & BRIGHTENING

    Kelebihan :-
    -Mencantikkan lagi kulit nampak berseri2
    -Mengekalkan kelembapan kulit
    -Merawat kulit yg tidak sihat dan kusam
    -Menambahkan glOwing
    -Makeup tahan lebih lama
    -Mencerahkan kulit naturally

    PAKAI MALAM DAN SIANG SEBELUM PELEMBAP
    10ML
    .
    Cara guna Serum Bleaching Ninaskincare 💋
    .
    1️⃣ Cuci muka terlebih dahulu & lap kering
    2️⃣ Titis 1-2 titik Serum Bleaching ke jari yang bersih
    3️⃣ Sapu rata pada bahagian muka & leher atau mana-mana bahagian badan yang bermasalah
    4️⃣ Boleh juga sapu ke seluruh wajah untuk dapatkan kesan cerah dan seri yang sekata
    5️⃣ Sapu Pelembap Muka / Krim Malam. Untuk siang bole sapu Pelembap Muka / Krim Siang
    6️⃣ Kemudian, boleh pakai foundation atau mekap seperti biasa (untuk siang)

    Ps: untuk malam, buat 30minit sebelum masa tidur ye. Kenapa 30minit? Untuk bagi masa optimum serum & pelembap menyerap dalam kulit. Hehehe.. kalau tak nanti bantal yg akan dapat khasiatnya 😉 .
    .
    .
    #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #BleachingSkinNina #BleachingSkin #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #MandianBleachingNina #MandianBleachingBidara #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina #serumbleach #serumbleachmurah #serumbleachnina #serumbleachbyninaskincare #ninaskincareserumbleach #SerumBleaching #serumbleachingmurah #SerumBleachingNina

  •  2  0  5 hours ago
  • Melrose Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
.
💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
✔️ SEKATAKAN warna kulit
✔️Menghapuskan KERAK DAKI
✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
✔️Pudarkan PARUT DEGIL
✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
✔️ Kurangkan STRETCHMARK
✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

DM us now! @melrose.hq

✅ FREE POSTAGE
✅ FREE GIFT
.
.
  • Melrose Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
    .
    💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
    ✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
    ✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
    ✔️ SEKATAKAN warna kulit
    ✔️Menghapuskan KERAK DAKI
    ✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
    ✔️Pudarkan PARUT DEGIL
    ✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
    ✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
    ✔️ Kurangkan STRETCHMARK
    ✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
    ✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
    ✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

    DM us now! @melrose.hq

    ✅ FREE POSTAGE
    ✅ FREE GIFT
    .
    .

  •  1  1  17 hours ago
  • Melrose Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
.
💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
✔️ SEKATAKAN warna kulit
✔️Menghapuskan KERAK DAKI
✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
✔️Pudarkan PARUT DEGIL
✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
✔️ Kurangkan STRETCHMARK
✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

DM us now! @melrose.hq

✅ FREE POSTAGE
✅ FREE GIFT
.
.
  • Melrose Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
    .
    💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
    ✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
    ✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
    ✔️ SEKATAKAN warna kulit
    ✔️Menghapuskan KERAK DAKI
    ✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
    ✔️Pudarkan PARUT DEGIL
    ✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
    ✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
    ✔️ Kurangkan STRETCHMARK
    ✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
    ✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
    ✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

    DM us now! @melrose.hq

    ✅ FREE POSTAGE
    ✅ FREE GIFT
    .
    .

  •  2  1  18 hours ago
  • 💯 STRESS KAN BILA MUKA JE PUTIH, TAPI LENGAN n BADAN GELAP‼️JOM PUTIH GEBU SATU BADAN‼️ Khas utk yg kulit gelap dan tak sekata... 
No.1 Bleaching Viral @melrose.hq

💯 Putih KEKAL KEKAL KEKAL
💯 Kerak DAKI, Parut lama hilang
💯 Sunburn Lengan/Kaki Pudar
💯 Dalam masa 40 minit sahaja dah PUTIH
💯 Berkesan dgn HANYA SEKALI GUNA
💯 1 set hanya RM110 shj, Free Post
💯 Kat Spa harga sgt mahal sekali buat
💯 Lebih 3000 set terjual dlm masa 5 bulan

Nak PUTIH skrg? DM / whatsapp kami skrg!

Free POSTAGE, Boleh COD!
Confirm Puas Hati!
.
.
.
#sayajual #sayajualmurah #ibuputih #ibuputihnina #ibuputihskincare #ibuputihoriginal #subangjaya #shahalam #dropship #uitm #uitmshahalam #unikl #kptm #uniten #bangi #putih #gebu #kulitputih #miraclewhite #bodybleachingmurah #bleachingbadan #skinwhite #bodybleaching #sunway #damansara #ttdi #cerah #kotadamansara #skinbleaching
  • 💯 STRESS KAN BILA MUKA JE PUTIH, TAPI LENGAN n BADAN GELAP‼️JOM PUTIH GEBU SATU BADAN‼️ Khas utk yg kulit gelap dan tak sekata...
    No.1 Bleaching Viral @melrose.hq

    💯 Putih KEKAL KEKAL KEKAL
    💯 Kerak DAKI, Parut lama hilang
    💯 Sunburn Lengan/Kaki Pudar
    💯 Dalam masa 40 minit sahaja dah PUTIH
    💯 Berkesan dgn HANYA SEKALI GUNA
    💯 1 set hanya RM110 shj, Free Post
    💯 Kat Spa harga sgt mahal sekali buat
    💯 Lebih 3000 set terjual dlm masa 5 bulan

    Nak PUTIH skrg? DM / whatsapp kami skrg!

    Free POSTAGE, Boleh COD!
    Confirm Puas Hati!
    .
    .
    .
    #sayajual #sayajualmurah #ibuputih #ibuputihnina #ibuputihskincare #ibuputihoriginal #subangjaya #shahalam #dropship #uitm #uitmshahalam #unikl #kptm #uniten #bangi #putih #gebu #kulitputih #miraclewhite #bodybleachingmurah #bleachingbadan #skinwhite #bodybleaching #sunway #damansara #ttdi #cerah #kotadamansara #skinbleaching

  •  3  0  18 hours ago
  • Skin White Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
.
💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
✔️ SEKATAKAN warna kulit
✔️Menghapuskan KERAK DAKI
✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
✔️Pudarkan PARUT DEGIL
✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
✔️ Kurangkan STRETCHMARK
✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

DM us now! @skinwhite_subang

✅ FREE COD
✅ FREE POSTAGE
✅ FREE GIFT
✅ FREE PUTIH GEBU
.
.
  • Skin White Body Bleaching BERKESAN dan effective : .
    .
    💯 Mencerahkan kulit dlm masa CEPAT. 40 - 45 minit shj..
    ✔ Sekurang-kurangnya lebih cerah 1 Tona
    ✔ Mencerahkan masalah KETIAK hitam LEHER dan celah peha
    ✔️ SEKATAKAN warna kulit
    ✔️Menghapuskan KERAK DAKI
    ✔️Menghilangkan SUNBURN secara perlahan-lahan
    ✔️Pudarkan PARUT DEGIL
    ✔️Mengurangkan BINTIK HITAM & PUTIH
    ✔️Membantu kulit agar FLAWLESS & GLOWING
    ✔️ Kurangkan STRETCHMARK
    ✔️ SAMARKAN bulu - bulu roma (perang)
    ✔️ Putih KEKAL selama 3 bulan
    ✔️ Lebih JIMAT berbanding kos Body Bleaching di Saloon & SPA

    DM us now! @skinwhite_subang

    ✅ FREE COD
    ✅ FREE POSTAGE
    ✅ FREE GIFT
    ✅ FREE PUTIH GEBU
    .
    .

  •  5  3  2 August, 2020
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

* Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

Whatsap 0102172726

#Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

    1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

    2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

    * Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

    Whatsap 0102172726

    #Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih

  •  0  0  2 August, 2020
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

* Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

Whatsap 0102172726

#Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

    1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

    2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

    * Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

    Whatsap 0102172726

    #Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih

  •  0  0  2 August, 2020
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

* Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

Whatsap 0102172726

#Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih
  • Cara pakai SetPutih4in1 :

    1. Masa mandi dalam keadaan basah lumur Bleaching scrub ke seluruh badan dan sental sampai daki keluar

    2. Selepas mandi, spray Laser Serum ke tapak tangan, ambil secalit Pati Ibu Putih & Pump Lotion. Sebatikan dan sapu ke seluruh badan. Amalkan tiap kali selepas mandi.

    * Pati ibu putih boleh pakai kat muka juga, selang seli pada waktu malam saja.

    Whatsap 0102172726

    #Losyen #LosyenCandy #bleachingscrub #Losyenviral #Losyenpemutih #losyenputihajaib #supplierlosyen #kilanglosyen #losyenputih #losyenputihgebu #losyenbleaching #losyentreatment #skrubbleaching #skrubibuputih #skrubmutiara #skrubpemutih #skrubbadan #bodyskrub #bleachingscrub #ibuputih #ibuputihoriginal #ibuputihnina #losyen #losyenputihgebu #losyensnow #losyenunta #setputih #setpocong #setibuputih

  •  5  0  2 August, 2020
  • .
𝑳𝒊𝒇𝒆 𝒊𝒔 𝑷𝑬𝑹𝑭𝑬𝑪𝑻 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝑩𝑳𝑬𝑨𝑪𝑯𝑰𝑵𝑮 𝑺𝑲𝑰𝑵 𝑵𝑰𝑵𝑨 🥰🥰
-
Ye dak?
Buat 10minit nampak hasil.
Sape takmo kan 💁🏻‍♀️
-
Nak order terus tekan link dibio @ wsp
📲 016-793 4782
.
#bleachingskinNina #ibuputihlaserserumnina #LaserSerum #bleachingkulit #bleachingbadan #bleachingmuka #IbuPutihNina #IbuPutih #IbuPutihNinaSkincare #KulitPutih #KulitCerah #NinaSkincare #SayaJual #PutihGebu #NinaSkincareOriginal
#skincaremalaysia #igmonsta
#terapiinstagram #artismalaysia
#ootdmalaysia #jommasuktv #ootd
#serumbleaching #likeforlikes #followforfollow #erinsakura #buymuslimfirst #kitajagakita #jagadiri #stopcovid19
  • .
    𝑳𝒊𝒇𝒆 𝒊𝒔 𝑷𝑬𝑹𝑭𝑬𝑪𝑻 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝑩𝑳𝑬𝑨𝑪𝑯𝑰𝑵𝑮 𝑺𝑲𝑰𝑵 𝑵𝑰𝑵𝑨 🥰🥰
    -
    Ye dak?
    Buat 10minit nampak hasil.
    Sape takmo kan 💁🏻‍♀️
    -
    Nak order terus tekan link dibio @ wsp
    📲 016-793 4782
    .
    #bleachingskinNina #ibuputihlaserserumnina #LaserSerum #bleachingkulit #bleachingbadan #bleachingmuka #IbuPutihNina #IbuPutih #IbuPutihNinaSkincare #KulitPutih #KulitCerah #NinaSkincare #SayaJual #PutihGebu #NinaSkincareOriginal
    #skincaremalaysia #igmonsta
    #terapiinstagram #artismalaysia
    #ootdmalaysia #jommasuktv #ootd
    #serumbleaching #likeforlikes #followforfollow #erinsakura #buymuslimfirst #kitajagakita #jagadiri #stopcovid19

  •  26  0  2 August, 2020
  • BEFORE & AFTER SIS CANTIK GUNA #ibuscrubbywna 
#ibuscrubbywna mmg sangat2 berkesannnn! Sekali penggunaan sahaja hilangkan daki😍😍😍😍 bila daki dah hilang cerah lah terpancarr. GITEWWWWW😍
#ibuscrubbywna  sesuai di gunakan di wajah, badan dan bibir❤️
Karena Tesktur memang lembut n mesra pada kulit, biji-biji scrub yang sangat halus boleh bantu untuk buang daki2 dan sel kulit mati yang degil pada kulit.. Sekali penggunaan dah boleh buat kulit berubah jadi cerah, bersih, lembap n lembut serta-merta💕

Ni lah kelainan dan keistimewaan #IbuScrubWNA yang uolls wajib cuba sekarang😘❤️ Memang korang kene try i pun jatuh hati dengan #ibuscrubbywna 
Satu #ibuscrubbywna rm45 sahaja! Sangat murah! 

#ibuscrubhq #ibuscrubbywna #ibuscrubviral #ibuscrubbywna #ibuscrubbywna #ibuscrubipoh #ibuscrubjohor #ibuscrubpenang #ibuscrubbywna #ibuscrubmelaka #ibuscrubkl #ibuscrubklang #ibuscrubwna #ibuscrubjb #ibuscrubteamcaca #ibuscrubkelantan #ibuscrubmurah #ibuscrubputih #putihgebu #putihmelepak #cantik#jomcantikgebu #ibuscrubWNA #teammira #teammierah #ibuscrub #ibuscrubputih #ibuputihnina #ibuputihninaskincareoriginal #laserserumnina #laserserum #agentninaskincare
  • BEFORE & AFTER SIS CANTIK GUNA #ibuscrubbywna
    #ibuscrubbywna mmg sangat2 berkesannnn! Sekali penggunaan sahaja hilangkan daki😍😍😍😍 bila daki dah hilang cerah lah terpancarr. GITEWWWWW😍
    #ibuscrubbywna sesuai di gunakan di wajah, badan dan bibir❤️
    Karena Tesktur memang lembut n mesra pada kulit, biji-biji scrub yang sangat halus boleh bantu untuk buang daki2 dan sel kulit mati yang degil pada kulit.. Sekali penggunaan dah boleh buat kulit berubah jadi cerah, bersih, lembap n lembut serta-merta💕

    Ni lah kelainan dan keistimewaan #IbuScrubWNA yang uolls wajib cuba sekarang😘❤️ Memang korang kene try i pun jatuh hati dengan #ibuscrubbywna
    Satu #ibuscrubbywna rm45 sahaja! Sangat murah!

    #ibuscrubhq #ibuscrubbywna #ibuscrubviral #ibuscrubbywna #ibuscrubbywna #ibuscrubipoh #ibuscrubjohor #ibuscrubpenang #ibuscrubbywna #ibuscrubmelaka #ibuscrubkl #ibuscrubklang #ibuscrubwna #ibuscrubjb #ibuscrubteamcaca #ibuscrubkelantan #ibuscrubmurah #ibuscrubputih #putihgebu #putihmelepak #cantik#jomcantikgebu #ibuscrubWNA #teammira #teammierah #ibuscrub #ibuscrubputih #ibuputihnina #ibuputihninaskincareoriginal #laserserumnina #laserserum #agentninaskincare

  •  10  1  2 August, 2020
  • BEFORE & AFTER SIS CANTIK GUNA #ibuscrubbywna 
#ibuscrubbywna mmg sangat2 berkesannnn! Sekali penggunaan sahaja hilangkan daki😍😍😍😍 bila daki dah hilang cerah lah terpancarr. GITEWWWWW😍
#ibuscrubbywna  sesuai di gunakan di wajah, badan dan bibir❤️
Karena Tesktur memang lembut n mesra pada kulit, biji-biji scrub yang sangat halus boleh bantu untuk buang daki2 dan sel kulit mati yang degil pada kulit.. Sekali penggunaan dah boleh buat kulit berubah jadi cerah, bersih, lembap n lembut serta-merta💕

Ni lah kelainan dan keistimewaan #IbuScrubWNA yang uolls wajib cuba sekarang😘❤️ Memang korang kene try i pun jatuh hati dengan #ibuscrubbywna 
Satu #ibuscrubbywna rm45 sahaja! Sangat murah! 

#ibuscrubhq #ibuscrubbywna #ibuscrubviral #ibuscrubbywna #ibuscrubbywna #ibuscrubipoh #ibuscrubjohor #ibuscrubpenang #ibuscrubbywna #ibuscrubmelaka #ibuscrubkl #ibuscrubklang #ibuscrubwna #ibuscrubjb #ibuscrubteamcaca #ibuscrubkelantan #ibuscrubmurah #ibuscrubputih #putihgebu #putihmelepak #cantik#jomcantikgebu #ibuscrubWNA #teammira #teammierah #ibuscrub #ibuscrubputih #ibuputihnina #ibuputihninaskincareoriginal #laserserumnina #laserserum #agentninaskincare
  • BEFORE & AFTER SIS CANTIK GUNA #ibuscrubbywna
    #ibuscrubbywna mmg sangat2 berkesannnn! Sekali penggunaan sahaja hilangkan daki😍😍😍😍 bila daki dah hilang cerah lah terpancarr. GITEWWWWW😍
    #ibuscrubbywna sesuai di gunakan di wajah, badan dan bibir❤️
    Karena Tesktur memang lembut n mesra pada kulit, biji-biji scrub yang sangat halus boleh bantu untuk buang daki2 dan sel kulit mati yang degil pada kulit.. Sekali penggunaan dah boleh buat kulit berubah jadi cerah, bersih, lembap n lembut serta-merta💕

    Ni lah kelainan dan keistimewaan #IbuScrubWNA yang uolls wajib cuba sekarang😘❤️ Memang korang kene try i pun jatuh hati dengan #ibuscrubbywna
    Satu #ibuscrubbywna rm45 sahaja! Sangat murah!

    #ibuscrubhq #ibuscrubbywna #ibuscrubviral #ibuscrubbywna #ibuscrubbywna #ibuscrubipoh #ibuscrubjohor #ibuscrubpenang #ibuscrubbywna #ibuscrubmelaka #ibuscrubkl #ibuscrubklang #ibuscrubwna #ibuscrubjb #ibuscrubteamcaca #ibuscrubkelantan #ibuscrubmurah #ibuscrubputih #putihgebu #putihmelepak #cantik#jomcantikgebu #ibuscrubWNA #teammira #teammierah #ibuscrub #ibuscrubputih #ibuputihnina #ibuputihninaskincareoriginal #laserserumnina #laserserum #agentninaskincare

  •  11  0  2 August, 2020

Top #IBUPUTIHNINA Posts

  • tunang adik ni terkejut tgk skin dia hari ni... sbb dh lme xjumpaa.. mcm ank patung kn.. 😍😍 flawless abis dgn #PolishFacenina
  • tunang adik ni terkejut tgk skin dia hari ni... sbb dh lme xjumpaa.. mcm ank patung kn.. 😍😍 flawless abis dgn #PolishFacenina

  •  160  3  10 November, 2016
  • Polish Face Nina. Terbaik untuk jerawat jeragat whitehead blackhead dan glowingkan skin anda ! Murah ja ! Whatsapp 0174956533
  • Polish Face Nina. Terbaik untuk jerawat jeragat whitehead blackhead dan glowingkan skin anda ! Murah ja ! Whatsapp 0174956533

  •  161  2  16 November, 2016
  • SERIUS!.
Bila dah pakai POLISH FACENINA takpayah dah bantuan CAMERA 360. Takpayah dah bantuan FILTER FILTER BAGAI.
.
Korang yang suka selfie, suka "bernatural beauty" wajib cuba. Tak susah pun. Sapu gosok-gosok 3x seminggu dah kebabom.
.
Nak tahu RAHSIA CANTIK MOLEK WANITA 2016? Whatsapp 0174956533  SEGERA!  Yang nak jadi dropship pun kita alu alukan..
.
POLISH FACENINA cantik dan merawat 💕
  • SERIUS!.
    Bila dah pakai POLISH FACENINA takpayah dah bantuan CAMERA 360. Takpayah dah bantuan FILTER FILTER BAGAI.
    .
    Korang yang suka selfie, suka "bernatural beauty" wajib cuba. Tak susah pun. Sapu gosok-gosok 3x seminggu dah kebabom.
    .
    Nak tahu RAHSIA CANTIK MOLEK WANITA 2016? Whatsapp 0174956533 SEGERA! Yang nak jadi dropship pun kita alu alukan..
    .
    POLISH FACENINA cantik dan merawat 💕

  •  163  4  6 November, 2016
  • .
#PolishFaceNina 😘
.
Laku sungguh laaa. Tak sempat nk reply wasup korang. Feedback pun banyak. Semua ckp muka #shining2 gitu. 😍
.
🔎Cara pakai:
gosok pada muka 2 minit dan cuci.
Effect dia perghhh !!
2 kali 1 minggu je polish ok. Buang kulit mati. Buang Daki. Berkilat kulit uolls.
.
💵RM35 sahaja
1 bekas 20 gram.
boleh pakai sampai 10-15 kali.
.
.
Berminat? 😉
==============
Wasup <018-2769511>
Wasup <018-2769511>
Wasup <018-2769511>
===============
.
.
#sayajualprodukcantik #isell #beautyshop #nakcantikcarisaya #sayapakaisayajual #sayajualninaskincare #ninaskincare #polishfaceninaskincare #glowing #agentninaskincare #sayajualpolishfacenina #ibuputihnina #laserserumnina #putihgebu #flawless #produkputih #bestseller #instashopmalaysia #igshopmalaysia #instabeaty #instacantik #instafollow #moodrepublik #bazaaronline #bazaarpaknil #mijotshoppe
  • .
    #PolishFaceNina 😘
    .
    Laku sungguh laaa. Tak sempat nk reply wasup korang. Feedback pun banyak. Semua ckp muka #shining2 gitu. 😍
    .
    🔎Cara pakai:
    gosok pada muka 2 minit dan cuci.
    Effect dia perghhh !!
    2 kali 1 minggu je polish ok. Buang kulit mati. Buang Daki. Berkilat kulit uolls.
    .
    💵RM35 sahaja
    1 bekas 20 gram.
    boleh pakai sampai 10-15 kali.
    .
    .
    Berminat? 😉
    ==============
    Wasup <018-2769511>
    Wasup <018-2769511>
    Wasup <018-2769511>
    ===============
    .
    .
    #sayajualprodukcantik #isell #beautyshop #nakcantikcarisaya #sayapakaisayajual #sayajualninaskincare #ninaskincare #polishfaceninaskincare #glowing #agentninaskincare #sayajualpolishfacenina #ibuputihnina #laserserumnina #putihgebu #flawless #produkputih #bestseller #instashopmalaysia #igshopmalaysia #instabeaty #instacantik #instafollow #moodrepublik #bazaaronline #bazaarpaknil #mijotshoppe

  •  126  3  15 August, 2016
  • .
🍁Ibuputih nina 35gm (besaq)🍁
.
Harga RM70
promosi 💥💥
1x RM45
5x RM3x
exc pos
.
==============
Wasup 018-2769511
Wasup 018-2769511
Wasup 018-2769511
==============
.
pakai ibuputih.. barulah putih. Haaa ;)
Mcm2 krim putih ada kat pasaran yg kita pnh pki. Yg ni plg power dan menjadik. Blh mix ibuputih ni dgn skincare produk lain ye.
Lelaki pon blh pakai. Confirm putehhhhh !
======================
Jom buat mask dengan #ibuputih 1jam bagi tambah whitening & glowing kulit muka dan badan !!
.
Knp buat mask?
"Sebab kite kulit sensitif mmg tak boleh pakai buat tidur... so kite buat mask yer! Boleh buat 5kali 1minggu...kesan nya meletop u olls!

Boleh pkai buat tido tak??
" boleh .. tapi 1 minggu 2-3 kali dah cukup !! Pakai nipis2 selepas night cream

Boleh sapu kat badan tak??
" mestilah boleh sbb krim ibu ni la yg memutihkan kulit 1 bdn.. sapu sebelum tido mcm pakai losen. Nak putihkan bdn lg tambah kan #laserserum ibuputih. Mix dengan losen badan yg selalu kita pakai pon boleh.
Tengokkaan perubahan yang drastik !!!
Pakai mlm ni..esok pun dpt tgk kesan ... jgn risauuu... ibu putih kita #original dan selamat !! .
.
#sayajual #isell #sayajualibuputih #sayajualibuputihnina #sayajualibuputihninaskincare
#sayajualibuputihoriginal #ibuputihnina #ibuputihcream #krimibuputih #ibuputihninaskincare
#ibuputihoriginal #bestbeautyproduct
#putih #gebu #whiteningproduct
#produkwanita #mensskincare #produkputihlelaki #bazaarpaknil #InstaShopMalaysia #igshopmalaysia #mijotshoppe
  • .
    🍁Ibuputih nina 35gm (besaq)🍁
    .
    Harga RM70
    promosi 💥💥
    1x RM45
    5x RM3x
    exc pos
    .
    ==============
    Wasup 018-2769511
    Wasup 018-2769511
    Wasup 018-2769511
    ==============
    .
    pakai ibuputih.. barulah putih. Haaa ;)
    Mcm2 krim putih ada kat pasaran yg kita pnh pki. Yg ni plg power dan menjadik. Blh mix ibuputih ni dgn skincare produk lain ye.
    Lelaki pon blh pakai. Confirm putehhhhh !
    ======================
    Jom buat mask dengan #ibuputih 1jam bagi tambah whitening & glowing kulit muka dan badan !!
    .
    Knp buat mask?
    "Sebab kite kulit sensitif mmg tak boleh pakai buat tidur... so kite buat mask yer! Boleh buat 5kali 1minggu...kesan nya meletop u olls!

    Boleh pkai buat tido tak??
    " boleh .. tapi 1 minggu 2-3 kali dah cukup !! Pakai nipis2 selepas night cream

    Boleh sapu kat badan tak??
    " mestilah boleh sbb krim ibu ni la yg memutihkan kulit 1 bdn.. sapu sebelum tido mcm pakai losen. Nak putihkan bdn lg tambah kan #laserserum ibuputih. Mix dengan losen badan yg selalu kita pakai pon boleh.
    Tengokkaan perubahan yang drastik !!!
    Pakai mlm ni..esok pun dpt tgk kesan ... jgn risauuu... ibu putih kita #original dan selamat !! .
    .
    #sayajual #isell #sayajualibuputih #sayajualibuputihnina #sayajualibuputihninaskincare
    #sayajualibuputihoriginal #ibuputihnina #ibuputihcream #krimibuputih #ibuputihninaskincare
    #ibuputihoriginal #bestbeautyproduct
    #putih #gebu #whiteningproduct
    #produkwanita #mensskincare #produkputihlelaki #bazaarpaknil #InstaShopMalaysia #igshopmalaysia #mijotshoppe

  •  110  1  28 May, 2016
  • .
Lelaki pun boleh guna PolishFaceNina. Belikan satu utk boipreng, share pakai ngan en. Asben. Biasalah lelaki bukan semua rajin nk cuci muka. Nah, gosok gosok je kt muka 2-3 minit lpstu cuci. Kalau malas jugak tak reti ler nak kabo 😓
.
.
#PolishFaceNina 😘
.
Laku sungguh laaa. Tak sempat nk reply wasup korang. Feedback pun banyak. Semua ckp muka #shining2 gitu. 😍
.
🔎Cara pakai:
gosok pada muka 2-5 minit macam pakai scrub kemudian cuci.
Effect dia perghhh !!
2 kali 1 minggu je polish ok. Buang kulit mati. Buang Daki. Berkilat kulit uolls. Elok untuk kulit berminyak.
Sebelum #makeup dan sapu foundation, cuba pakai #polishface ni. Glowing kulit uools 😘
.
💵RM35 sahaja
1 bekas 20 gram.
boleh pakai sampai 10-15 kali.
.
.
Berminat? 😉
==================
Wasup <018-2769511>
Wasup <018-2769511>
Wasup <018-2769511>
==================
.
.
#sayajualprodukcantik #isell #beautyshop #nakcantikcarisaya #sayapakaisayajual #sayajualninaskincare #ninaskincare #polishfaceninaskincare #glowing #agentninaskincare #sayajualpolishfacenina #ibuputihnina #laserserumnina #putihgebu #flawless #produkputih #bestseller #instashopmalaysia #igshopmalaysia #instabeaty #instacantik #instafollow #moodrepublik #bazaaronline #bazaarpaknil #mijotshoppe
  • .
    Lelaki pun boleh guna PolishFaceNina. Belikan satu utk boipreng, share pakai ngan en. Asben. Biasalah lelaki bukan semua rajin nk cuci muka. Nah, gosok gosok je kt muka 2-3 minit lpstu cuci. Kalau malas jugak tak reti ler nak kabo 😓
    .
    .
    #PolishFaceNina 😘
    .
    Laku sungguh laaa. Tak sempat nk reply wasup korang. Feedback pun banyak. Semua ckp muka #shining2 gitu. 😍
    .
    🔎Cara pakai:
    gosok pada muka 2-5 minit macam pakai scrub kemudian cuci.
    Effect dia perghhh !!
    2 kali 1 minggu je polish ok. Buang kulit mati. Buang Daki. Berkilat kulit uolls. Elok untuk kulit berminyak.
    Sebelum #makeup dan sapu foundation, cuba pakai #polishface ni. Glowing kulit uools 😘
    .
    💵RM35 sahaja
    1 bekas 20 gram.
    boleh pakai sampai 10-15 kali.
    .
    .
    Berminat? 😉
    ==================
    Wasup <018-2769511>
    Wasup <018-2769511>
    Wasup <018-2769511>
    ==================
    .
    .
    #sayajualprodukcantik #isell #beautyshop #nakcantikcarisaya #sayapakaisayajual #sayajualninaskincare #ninaskincare #polishfaceninaskincare #glowing #agentninaskincare #sayajualpolishfacenina #ibuputihnina #laserserumnina #putihgebu #flawless #produkputih #bestseller #instashopmalaysia #igshopmalaysia #instabeaty #instacantik #instafollow #moodrepublik #bazaaronline #bazaarpaknil #mijotshoppe

  •  133  1  28 August, 2016
  • .
lelaki pun jaga kulit taw. Lelaki pun pakai #ibuputihnina. Kerlass. Buat gadis gadis terpukau. Hehe
.
🌼Ibuputih nina 35gram🌼
.
Harga RM70
promosi 💥💥
1x RM47
5x RM45
exc pos
.
Combo ibuputih besar + laser serum
RM80sm RM85ss
inc pos
.
.
==============
Wasup 018-2769511
Wasup 018-2769511
Wasup 018-2769511
==============
.
pakai ibuputih.. barulah putih. Haaa ;)
Mcm2 krim putih ada kat pasaran yg kita pnh pki. Yg ni plg power dan menjadik. Blh mix ibuputih ni dgn skincare produk lain ye.
Lelaki pon blh pakai. Confirm putehhhhh !
======================
Jom buat mask dengan #ibuputih 1jam bagi tambah whitening & glowing kulit muka dan badan !!
.
Knp buat mask?
"Sebab kite kulit sensitif mmg tak boleh pakai buat tidur... so kite buat mask yer! Boleh buat 5kali 1minggu...kesan nya meletop u olls!

Boleh pkai buat tido tak??
" boleh .. tapi 1 minggu 2-3 kali dah cukup !! Pakai nipis2 selepas night cream

Boleh sapu kat badan tak??
" mestilah boleh sbb krim ibu ni la yg memutihkan kulit 1 bdn.. sapu sebelum tido mcm pakai losen. Nak putihkan bdn lg tambah kan #laserserum ibuputih. Mix dengan losen badan yg selalu kita pakai pon boleh.
Tengokkaan perubahan yang drastik !!!
Pakai mlm ni..esok pun dpt tgk kesan ... jgn risauuu... ibu putih kita #original dan selamat !! .
.
#sayajual #isell #sayajualibuputih #sayajualibuputihnina #sayajualibuputihninaskincare
#sayajualibuputihoriginal #ibuputihnina #ibuputihcream #krimibuputih #ibuputihninaskincare
#ibuputihoriginal #bestbeautyproduct
#putih #gebu #whiteningproduct
#produkwanita #mensskincare #produkputihlelaki #bazaarpaknil #InstaShopMalaysia #igshopmalaysia #mijotshoppe
  • .
    lelaki pun jaga kulit taw. Lelaki pun pakai #ibuputihnina. Kerlass. Buat gadis gadis terpukau. Hehe
    .
    🌼Ibuputih nina 35gram🌼
    .
    Harga RM70
    promosi 💥💥
    1x RM47
    5x RM45
    exc pos
    .
    Combo ibuputih besar + laser serum
    RM80sm RM85ss
    inc pos
    .
    .
    ==============
    Wasup 018-2769511
    Wasup 018-2769511
    Wasup 018-2769511
    ==============
    .
    pakai ibuputih.. barulah putih. Haaa ;)
    Mcm2 krim putih ada kat pasaran yg kita pnh pki. Yg ni plg power dan menjadik. Blh mix ibuputih ni dgn skincare produk lain ye.
    Lelaki pon blh pakai. Confirm putehhhhh !
    ======================
    Jom buat mask dengan #ibuputih 1jam bagi tambah whitening & glowing kulit muka dan badan !!
    .
    Knp buat mask?
    "Sebab kite kulit sensitif mmg tak boleh pakai buat tidur... so kite buat mask yer! Boleh buat 5kali 1minggu...kesan nya meletop u olls!

    Boleh pkai buat tido tak??
    " boleh .. tapi 1 minggu 2-3 kali dah cukup !! Pakai nipis2 selepas night cream

    Boleh sapu kat badan tak??
    " mestilah boleh sbb krim ibu ni la yg memutihkan kulit 1 bdn.. sapu sebelum tido mcm pakai losen. Nak putihkan bdn lg tambah kan #laserserum ibuputih. Mix dengan losen badan yg selalu kita pakai pon boleh.
    Tengokkaan perubahan yang drastik !!!
    Pakai mlm ni..esok pun dpt tgk kesan ... jgn risauuu... ibu putih kita #original dan selamat !! .
    .
    #sayajual #isell #sayajualibuputih #sayajualibuputihnina #sayajualibuputihninaskincare
    #sayajualibuputihoriginal #ibuputihnina #ibuputihcream #krimibuputih #ibuputihninaskincare
    #ibuputihoriginal #bestbeautyproduct
    #putih #gebu #whiteningproduct
    #produkwanita #mensskincare #produkputihlelaki #bazaarpaknil #InstaShopMalaysia #igshopmalaysia #mijotshoppe

  •  153  7  4 August, 2016
  • Cik asya yg #mcmcomeljemcmcantikje 
pun pkai ibuputih k.nina u olls.. korang pn kena cuba okay... 😙😙😙 FUNGSI DAN KANDUNGAN IBUPUTIHNINA & LASERSERUMNINA

ALPHA HYDRAULIC ACID -AHA
SERBUK GLUTATHIONE
SERBUK PEARL ASLI
PATI ANGGUR DAN LEMON
PATI TOMATO
VIT C & VIT E - ascorbic acid
ARBUTIN 
ACID KOJIC *Mencerahkan kulit muka dan bdn sehingga 20 kali ganda Lebih cepat berbanding krim lain
*merawat kulit dari kesan rekahan atau selulit
*Merawat kulit sensitif, kering dan berminyak
*Tona kulit seluruh badan & muka lebih sekata
*Kulit menjadi lebih anjal, lembap, berseri & awet muda secara semulajadi
*Anti kedutan & anti penuaan
*Membantu menghapuskan jerawat, jeragat & pigmentasi
*Membantu mengurangkan 
bintik² hitam & tompok gelap pada kulit wajah

cara guna mixkan kedua semasa nak pakai ..
bdn - setiap mlm
muka - 2 3 kali 1 minggu ..pakai nipis2 lepas pakai nite krim u.. Kesan cerah mesti nyata.. 1kali pakai dan nampak effect ..
slmt mencuba ;)
#ibuputihnina
#laserserumnina 
#ninaskincare
  • Cik asya yg #mcmcomeljemcmcantikje
    pun pkai ibuputih k.nina u olls.. korang pn kena cuba okay... 😙😙😙 FUNGSI DAN KANDUNGAN IBUPUTIHNINA & LASERSERUMNINA

    ALPHA HYDRAULIC ACID -AHA
    SERBUK GLUTATHIONE
    SERBUK PEARL ASLI
    PATI ANGGUR DAN LEMON
    PATI TOMATO
    VIT C & VIT E - ascorbic acid
    ARBUTIN
    ACID KOJIC *Mencerahkan kulit muka dan bdn sehingga 20 kali ganda Lebih cepat berbanding krim lain
    *merawat kulit dari kesan rekahan atau selulit
    *Merawat kulit sensitif, kering dan berminyak
    *Tona kulit seluruh badan & muka lebih sekata
    *Kulit menjadi lebih anjal, lembap, berseri & awet muda secara semulajadi
    *Anti kedutan & anti penuaan
    *Membantu menghapuskan jerawat, jeragat & pigmentasi
    *Membantu mengurangkan
    bintik² hitam & tompok gelap pada kulit wajah

    cara guna mixkan kedua semasa nak pakai ..
    bdn - setiap mlm
    muka - 2 3 kali 1 minggu ..pakai nipis2 lepas pakai nite krim u.. Kesan cerah mesti nyata.. 1kali pakai dan nampak effect ..
    slmt mencuba ;)
    #ibuputihnina
    #laserserumnina
    #ninaskincare

  •  113  4  27 July, 2016