#BalmWangiViral Instagram Photos & Videos

BalmWangiViral - 1.3k posts

Hashtag Popularity

0
average comments
19.6
average likes

Latest #BalmWangiViral Posts

  • Balm Bidara Baroqah ni harganya RM35 Sahaja.
Boleh guna sehingga 2-4 bulan,bergantung pada cara penggunaan.
.
Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah ni?

1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

"Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat"

#bidarabaroqahhqoffical
#balmbidarabaroqah
#balmwangiviral
  • Balm Bidara Baroqah ni harganya RM35 Sahaja.
    Boleh guna sehingga 2-4 bulan,bergantung pada cara penggunaan.
    .
    Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah ni?

    1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

    2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

    3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

    4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

    5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

    6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

    Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

    "Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat"

    #bidarabaroqahhqoffical
    #balmbidarabaroqah
    #balmwangiviral

  •  0  0  1 August, 2020
  • Alhamdulillah.
28/07/2020

Restock lagi #productbidarabaroqah 

Harini KakEni sendiri turun ke Klang pergi rumah founder ambik stok sambil sedut aura dan ilmu.

Product baik sangat bermenafaat buat pengguna, permintaan tinggi, KakEni pun ada agent dan dropship yang laju menjual memang kena sediakan stok ditangan. 

Nak beribadah kita perlu sihat, ikhtiarkan penyembuhan dengan #bidarabaroqah, estrak daun bidara kombinasi lavender, papermint dengan minyak zaitun mennyegarkan kulit selain semua product bidara baroqah telah di doakan.

Doakan stok KakEni terjual dengan mudahnya..🤲

Terimakasih buat semua yang sudi bermuamalah dengan KakEni.😍💖

KakEni
Stokist Bidara Baroqah
Kuala Lumpur
+60126842052

#stokistbidarakualalumpur 
#agentdropshipwanted 
#bidarabaroqahkl 
#dropshipmalaysia 
#codkualalumpurselangor 
#codbidarabaroqah
#balmbidaraserai 
#BalmWangiViral 
#balmbidarahilangkanlenguh 
#GelMandianBidaraBaroqah
  • Alhamdulillah.
    28/07/2020

    Restock lagi #productbidarabaroqah

    Harini KakEni sendiri turun ke Klang pergi rumah founder ambik stok sambil sedut aura dan ilmu.

    Product baik sangat bermenafaat buat pengguna, permintaan tinggi, KakEni pun ada agent dan dropship yang laju menjual memang kena sediakan stok ditangan.

    Nak beribadah kita perlu sihat, ikhtiarkan penyembuhan dengan #bidarabaroqah, estrak daun bidara kombinasi lavender, papermint dengan minyak zaitun mennyegarkan kulit selain semua product bidara baroqah telah di doakan.

    Doakan stok KakEni terjual dengan mudahnya..🤲

    Terimakasih buat semua yang sudi bermuamalah dengan KakEni.😍💖

    KakEni
    Stokist Bidara Baroqah
    Kuala Lumpur
    +60126842052

    #stokistbidarakualalumpur
    #agentdropshipwanted
    #bidarabaroqahkl
    #dropshipmalaysia
    #codkualalumpurselangor
    #codbidarabaroqah
    #balmbidaraserai
    #BalmWangiViral
    #balmbidarahilangkanlenguh
    #GelMandianBidaraBaroqah

  •  6  0  28 July, 2020
  • Apa lagi yang kita nak selain tengok mak ayah kita sihat depan mata.

Tak dapat nak bagi duit ringgit dapat bagi 'minyak angin' pun jadilah.

Sekurang-kurangnya dapat jugak bantu bagi keselesaan pada mak ayah yang kurang sihat tu kan.

Kalau nak dibandingkan pengorbanan susah payah dorang besarkan kita dulu,tak terbalas kan☺️

#balmbidarabaroqah
#balmwangiviral
#secalitdahterasa
  • Apa lagi yang kita nak selain tengok mak ayah kita sihat depan mata.

    Tak dapat nak bagi duit ringgit dapat bagi 'minyak angin' pun jadilah.

    Sekurang-kurangnya dapat jugak bantu bagi keselesaan pada mak ayah yang kurang sihat tu kan.

    Kalau nak dibandingkan pengorbanan susah payah dorang besarkan kita dulu,tak terbalas kan☺️

    #balmbidarabaroqah
    #balmwangiviral
    #secalitdahterasa

  •  0  0  26 July, 2020
  • Panas terik shampoo kepala ngan Gel Mandian Bidara terasa nyamannyerrrr , rasa sesejuk bayu pagi, dingin puas mandi tak deklah berkali kali cebok terasa berbahang lagi 😁

Mandian Gel Bidara dari hujung rambut ke hujung kaki ‼️
Sesuai untuk kawasan dot dot dot.
Sungguh jimat dan tahan lama. 
Berebut mandi ngan anak anak.😊

Gel Mandian Bidara Baroqah terhasillah dari
✓ Pati Bidara
✓ Pati minyak Lavender
✓ Peppermint (Daun Pudina)

Kelebihan lain
✓ Dibaca dengan doa pilihan
✓ Merawat masalah 3S (saka,sihir & santau)
✓ Mengatasi masalah gangguan
✓ Menghilangkan rasa lesu
✓ Menghilangkan bau badan
✓ Membantu merawat masalah kulit seperti eczema & ruam.
✓ Sesuai dijadikan pencuci wanita

Rugi tak amalkan. Klong dah setahun lebih guna sangat berpuas hati😍

Dapatkan rege kebabom sekarang..

#teamHQBidaraBaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmBidaraBaroqah
#BabyBalmBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#SemburanBaitulAnnur
#RevolusiPemagarRumahDanPermisPerniagaan
  • Panas terik shampoo kepala ngan Gel Mandian Bidara terasa nyamannyerrrr , rasa sesejuk bayu pagi, dingin puas mandi tak deklah berkali kali cebok terasa berbahang lagi 😁

    Mandian Gel Bidara dari hujung rambut ke hujung kaki ‼️
    Sesuai untuk kawasan dot dot dot.
    Sungguh jimat dan tahan lama.
    Berebut mandi ngan anak anak.😊

    Gel Mandian Bidara Baroqah terhasillah dari
    ✓ Pati Bidara
    ✓ Pati minyak Lavender
    ✓ Peppermint (Daun Pudina)

    Kelebihan lain
    ✓ Dibaca dengan doa pilihan
    ✓ Merawat masalah 3S (saka,sihir & santau)
    ✓ Mengatasi masalah gangguan
    ✓ Menghilangkan rasa lesu
    ✓ Menghilangkan bau badan
    ✓ Membantu merawat masalah kulit seperti eczema & ruam.
    ✓ Sesuai dijadikan pencuci wanita

    Rugi tak amalkan. Klong dah setahun lebih guna sangat berpuas hati😍

    Dapatkan rege kebabom sekarang..

    #teamHQBidaraBaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmBidaraBaroqah
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #SemburanBaitulAnnur
    #RevolusiPemagarRumahDanPermisPerniagaan

  •  1  0  25 July, 2020
  • 🍀Balm Wangi Viral a.k.a Balm Bidara Baroqah🍀

Semakin hari semakin mendapat tempat di hati dan menjadi pilihan rakyat Malaysia😍.

Kenapa ?

Kerana Balm Bidara ini ISTIMEWA😍😍.
Bukan sahaja untuk merawat gangguan halus,malah ia juga :

√ pantas meredakan kesakitan
√ bau yang wangi amat memberi keselesaan
√ berangin dan menyegarkan
√ tekstur tidak melekit dan pantas menyerap
√ mudah dibawa kemana saja

#TeamHQBidaraBaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#BalmBidaraBaroqah
#SihatItuNikmat
#SembuhItuRahmat
  • 🍀Balm Wangi Viral a.k.a Balm Bidara Baroqah🍀

    Semakin hari semakin mendapat tempat di hati dan menjadi pilihan rakyat Malaysia😍.

    Kenapa ?

    Kerana Balm Bidara ini ISTIMEWA😍😍.
    Bukan sahaja untuk merawat gangguan halus,malah ia juga :

    √ pantas meredakan kesakitan
    √ bau yang wangi amat memberi keselesaan
    √ berangin dan menyegarkan
    √ tekstur tidak melekit dan pantas menyerap
    √ mudah dibawa kemana saja

    #TeamHQBidaraBaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #BalmBidaraBaroqah
    #SihatItuNikmat
    #SembuhItuRahmat

  •  1  0  25 July, 2020
  • Balm Bidara Baroqah ni harganya TIGA PULUH LIMA (RM35) Sahaja.Boleh guna sehingga 2-4 bulan,bergantung pada cara penggunaan.

Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah ni?

1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

"Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat"

#bidarabaroqahhqoffical
#balmbidarabaroqah
#balmwangiviral
  • Balm Bidara Baroqah ni harganya TIGA PULUH LIMA (RM35) Sahaja.Boleh guna sehingga 2-4 bulan,bergantung pada cara penggunaan.

    Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah ni?

    1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

    2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

    3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

    4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

    5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

    6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

    Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

    "Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat"

    #bidarabaroqahhqoffical
    #balmbidarabaroqah
    #balmwangiviral

  •  1  0  25 July, 2020
  • 🌿#BALMBIDARABAROQAH🌿 
*Manfaat Daun Bidara*

  Tahukah anda? Daun bidara ada di sebutkan di dalam AlQuran secara khusus. Di gunakan bagi merawat penyakit-penyakit bersifat rohani. Seperti gangguan emosi, sukar tidur, Gangguan makhluk halus dan sihir.

Jom berikhtiar dengan rumusan berasaskan bidara dari kami *bidara_baroqah*

#BalmWangiViral #bidara_baroqah #auraterjagasunnahterpelihara #familyset
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Terima kasih kerana berminat dengan produk kami Bidara Baroqah🥰
Tekan link wasap untuk pertanyaan lanjut👉📱www.wasap.my/60179239482/balm_bidara
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
  • 🌿 #BALMBIDARABAROQAH🌿
    *Manfaat Daun Bidara*

    Tahukah anda? Daun bidara ada di sebutkan di dalam AlQuran secara khusus. Di gunakan bagi merawat penyakit-penyakit bersifat rohani. Seperti gangguan emosi, sukar tidur, Gangguan makhluk halus dan sihir.

    Jom berikhtiar dengan rumusan berasaskan bidara dari kami *bidara_baroqah*

    #BalmWangiViral #bidara_baroqah #auraterjagasunnahterpelihara #familyset
    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
    Terima kasih kerana berminat dengan produk kami Bidara Baroqah🥰
    Tekan link wasap untuk pertanyaan lanjut👉📱www.wasap.my/60179239482/balm_bidara
    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

  •  1  0  23 July, 2020
  • Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah?

1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

“Aura Terjaga,Sunnah Terpelihara.”

#bidarabaroqahhqoffical
#balmbidarabaroqah
#balmwangiviral
#gangguan
#sakitbadan
  • Apa yang TERBAIK dari Balm Bidara Baroqah?

    1.Balm yang mudah meresap tanpa meninggalkan kesan dan tidak berminyak.

    2.Bau balm yang wangi,menyegarkan Dan menenangkan.

    3.Mampu menangani masalah angin,sakit,lenguh sendi dan bisa-bisa badan.

    4.Mampu menangani masalah SUKAR tidur malam.

    5.Menangani masalah gatal2 kulit akibat gigitan serangga mahupun yang mengalami masalah kulit (eczema)

    6.Sesuai untuk kegunaan pelbagai peringkat umur Dan yang berkulit sensetif.

    Secalit Sahaja dah terasa nikmatnya.

    “Aura Terjaga,Sunnah Terpelihara.”

    #bidarabaroqahhqoffical
    #balmbidarabaroqah
    #balmwangiviral
    #gangguan
    #sakitbadan

  •  1  0  19 July, 2020
  • Anda mempunyai masalah gangguan dan sudah berulang kali melakukan rawatan ruqyah tapi kembali semula selepas beberapa ketika.

Dah give up nak cari penawar❓❓
Nanti jangan give up dulu.. Anda dah cuba berikhtiar dengan Bidara Baroqah❓
Produk yang berasaskan daun bidara dan telah diruqyahkan dengan doa-doa pilihan

InsyaAllah ia mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

Malah bukan sekadar merawat gangguan halus TAPI ia juga MAMPU merawat pelbagai masalah seperti :
.
🌿 Migrain
🌿 Senggugut
🌿 Angin dalam badan
🌿 Lenguh sendi
🌿 Meredakan stress
🌿 Kulit gatal dan ruam
🌿 Eczema
.
.
JADI teruslah bertindak‼️
Jangan terus biarkan diri anda DIBELENGGU dengan masalah yang anda hadapi sekarang.

Tiap-tiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.
Jadi usaha dan ikhtiar dari kita.Hak menyembuhkan itu dari Allah.Dialah yang Maha Menyempurnakan.

JANGAN tunggu lagi jom berikhtiar bersama BIDARA BAROQAH.

Terus click link dibawah untuk mendapatkan Bidara Baroqah sekarang ⤵️
.
Wsap.my/601137909010

#BidaraBaroqahMelaka
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmBidaraBaroqah
#BabyBalmBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
  • Anda mempunyai masalah gangguan dan sudah berulang kali melakukan rawatan ruqyah tapi kembali semula selepas beberapa ketika.

    Dah give up nak cari penawar❓❓
    Nanti jangan give up dulu.. Anda dah cuba berikhtiar dengan Bidara Baroqah❓
    Produk yang berasaskan daun bidara dan telah diruqyahkan dengan doa-doa pilihan

    InsyaAllah ia mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

    Malah bukan sekadar merawat gangguan halus TAPI ia juga MAMPU merawat pelbagai masalah seperti :
    .
    🌿 Migrain
    🌿 Senggugut
    🌿 Angin dalam badan
    🌿 Lenguh sendi
    🌿 Meredakan stress
    🌿 Kulit gatal dan ruam
    🌿 Eczema
    .
    .
    JADI teruslah bertindak‼️
    Jangan terus biarkan diri anda DIBELENGGU dengan masalah yang anda hadapi sekarang.

    Tiap-tiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.
    Jadi usaha dan ikhtiar dari kita.Hak menyembuhkan itu dari Allah.Dialah yang Maha Menyempurnakan.

    JANGAN tunggu lagi jom berikhtiar bersama BIDARA BAROQAH.

    Terus click link dibawah untuk mendapatkan Bidara Baroqah sekarang ⤵️
    .
    Wsap.my/601137909010

    #BidaraBaroqahMelaka
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmBidaraBaroqah
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral

  •  0  0  14 July, 2020
  • Apa lagi yang kita nak selain tengok mak ayah kita sihat depan mata.

Tak dapat nak bagi duit ringgit dapat bagi 'minyak angin' pun jadilah.

Sekurang-kurangnya dapat jugak bantu bagi keselesaan pada mak ayah yang kurang sihat tu kan.

Kalau nak dibandingkan pengorbanan susah payah dorang besarkan kita dulu,tak terbalas kan☺️

#balmbidarabaroqah
#balmwangiviral
#secalitdahterasa
  • Apa lagi yang kita nak selain tengok mak ayah kita sihat depan mata.

    Tak dapat nak bagi duit ringgit dapat bagi 'minyak angin' pun jadilah.

    Sekurang-kurangnya dapat jugak bantu bagi keselesaan pada mak ayah yang kurang sihat tu kan.

    Kalau nak dibandingkan pengorbanan susah payah dorang besarkan kita dulu,tak terbalas kan☺️

    #balmbidarabaroqah
    #balmwangiviral
    #secalitdahterasa

  •  1  0  12 July, 2020
  • FAKTA BIDARA BAROQAH

Limau purut popular sebagai perawat kelemumur sebenarnya turut membawa manfaat besar untuk kulit wajah.

Lihat saja bagaimana perubatan tradisional banyak menggunakan limau purut untuk membersihkan tubuh dan menaikkan seri wajah.

Di kampung, limau purut dijadikan skrub wajah dan tubuh. Ia mampu menghaluskan kulit dan merawat luka kecil akibat gigitan serangga, kudis dan jerawat.

Wanita pada zaman dulu menganggap limau purut sebagai pencuci semula jadi kerana kandungan antiseptik dan antibakteria yang ada padanya.

Jadi memang TEPATLAH bila Scrub Bidara Limau Purut ni dapat pujian TERBAIK dari penggunanya😍
.
.
#bidarabaroqah #bidarabaroqahmelaka #BabyBalmBidaraBaroqah #bidaralimaupurut #BalmWangiVIRAL #buymuslimfirst #BaroqahPremium #balmbidarabaroqah #scrubbidaralimaupurut #GelMandianBidaraBaroqah #SemburanBaitulAnnur #TeamHQBidaraBaroqah #DariAlamUntukAnda
#UsahawanBidara
#MisiDanVissionyangsama
#SebarSunnah
#TeamHQBidaraBaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#BalmBidaraBaroqah
#BabyBalmBidaraBaroqah
#SemburanBaitulAnnur
#SihatItuNikmat
#SembuhItuRahmat
#BaroqahCarTherapy
#PewangiTherapyMindaDanJiwa
#SatuTherapySatuKereta
#BaroqahPremium
#GaramMandianAura
#Komunitibaroqahhq
#BaroqahWangianSumayyah
#Pati12Bunga
.
.
☎ ****** cod area : Sabak Bernam, Selangor

& postage available🌿🌿
  • FAKTA BIDARA BAROQAH

    Limau purut popular sebagai perawat kelemumur sebenarnya turut membawa manfaat besar untuk kulit wajah.

    Lihat saja bagaimana perubatan tradisional banyak menggunakan limau purut untuk membersihkan tubuh dan menaikkan seri wajah.

    Di kampung, limau purut dijadikan skrub wajah dan tubuh. Ia mampu menghaluskan kulit dan merawat luka kecil akibat gigitan serangga, kudis dan jerawat.

    Wanita pada zaman dulu menganggap limau purut sebagai pencuci semula jadi kerana kandungan antiseptik dan antibakteria yang ada padanya.

    Jadi memang TEPATLAH bila Scrub Bidara Limau Purut ni dapat pujian TERBAIK dari penggunanya😍
    .
    .
    #bidarabaroqah #bidarabaroqahmelaka #BabyBalmBidaraBaroqah #bidaralimaupurut #BalmWangiVIRAL #buymuslimfirst #BaroqahPremium #balmbidarabaroqah #scrubbidaralimaupurut #GelMandianBidaraBaroqah #SemburanBaitulAnnur #TeamHQBidaraBaroqah #DariAlamUntukAnda
    #UsahawanBidara
    #MisiDanVissionyangsama
    #SebarSunnah
    #TeamHQBidaraBaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #BalmBidaraBaroqah
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #SemburanBaitulAnnur
    #SihatItuNikmat
    #SembuhItuRahmat
    #BaroqahCarTherapy
    #PewangiTherapyMindaDanJiwa
    #SatuTherapySatuKereta
    #BaroqahPremium
    #GaramMandianAura
    #Komunitibaroqahhq
    #BaroqahWangianSumayyah
    #Pati12Bunga
    .
    .
    ☎ ****** cod area : Sabak Bernam, Selangor

    & postage available🌿🌿

  •  3  0  11 July, 2020
  • Pagi2 masuk tes ti moni balm bidara serai wangi. ☺️ ☺️ Bagus cust ni. 

Urut org tua sebelum tidur merupakan khidmat mulia yg kita boleh buat.

Ya,  sementara ibu ayah masih ada dn kita ada peluang khidmat mereka.😟

Yg dah ada cik abg tu wajibkan lah setiap hri urut2 cik abg, mana tau lps tu dia sudi nak picit kita plk. Fuhh lega. Maklum lah.. Balm bidara kan baunya memikat. 😜

Www.wasap.my/601138941692/balmbidaraserai
#BalmWangiViral #bidara_baroqah #balmbidarabaroqah #balmbidaraseraiwangi
  • Pagi2 masuk tes ti moni balm bidara serai wangi. ☺️ ☺️ Bagus cust ni.

    Urut org tua sebelum tidur merupakan khidmat mulia yg kita boleh buat.

    Ya, sementara ibu ayah masih ada dn kita ada peluang khidmat mereka.😟

    Yg dah ada cik abg tu wajibkan lah setiap hri urut2 cik abg, mana tau lps tu dia sudi nak picit kita plk. Fuhh lega. Maklum lah.. Balm bidara kan baunya memikat. 😜

    Www.wasap.my/601138941692/balmbidaraserai
    #BalmWangiViral #bidara_baroqah #balmbidarabaroqah #balmbidaraseraiwangi

  •  2  0  7 July, 2020
  • Anda mempunyai masalah gangguan dan sudah berulang kali melakukan rawatan ruqyah tapi kembali semula selepas beberapa ketika.

Dah give up nak cari penawar❓❓
Nanti jangan give up dulu..

Anda dah cuba berikhtiar dengan Bidara Baroqah❓
Produk yang berasaskan daun bidara dan telah diruqyahkan dengan doa-doa pilihan,

InsyaAllah ia mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

Malah bukan sekadar merawat gangguan halus TAPI ia juga MAMPU merawat pelbagai masalah seperti :

🌿 Migrain
🌿 Senggugut
🌿 Angin dalam badan
🌿 Lenguh sendi
🌿 Meredakan stress
🌿 Kulit gatal dan ruam
🌿 Eczima 

JADI teruslah bertindak‼️
Jangan terus biarkan diri anda DIBELENGGU dengan masalah yang anda hadapi sekarang.

Tiap-tiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.
Jadi usaha dan ikhtiar dari kita.Hak menyembuhkan itu dari Allah.Dialah yang Maha Menyempurnakan.

JANGAN tunggu lagi jom berikhtiar bersama BIDARA BAROQAH.

Terus click link dibawah untuk mendapatkan Bidara Baroqah sekarang ⤵️

www.wasap.my/60177409700/BBB01

#DdBidara #DdManradzibaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmBidaraBaroqah
#BabyBalmBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
  • Anda mempunyai masalah gangguan dan sudah berulang kali melakukan rawatan ruqyah tapi kembali semula selepas beberapa ketika.

    Dah give up nak cari penawar❓❓
    Nanti jangan give up dulu..

    Anda dah cuba berikhtiar dengan Bidara Baroqah❓
    Produk yang berasaskan daun bidara dan telah diruqyahkan dengan doa-doa pilihan,

    InsyaAllah ia mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

    Malah bukan sekadar merawat gangguan halus TAPI ia juga MAMPU merawat pelbagai masalah seperti :

    🌿 Migrain
    🌿 Senggugut
    🌿 Angin dalam badan
    🌿 Lenguh sendi
    🌿 Meredakan stress
    🌿 Kulit gatal dan ruam
    🌿 Eczima

    JADI teruslah bertindak‼️
    Jangan terus biarkan diri anda DIBELENGGU dengan masalah yang anda hadapi sekarang.

    Tiap-tiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.
    Jadi usaha dan ikhtiar dari kita.Hak menyembuhkan itu dari Allah.Dialah yang Maha Menyempurnakan.

    JANGAN tunggu lagi jom berikhtiar bersama BIDARA BAROQAH.

    Terus click link dibawah untuk mendapatkan Bidara Baroqah sekarang ⤵️

    www.wasap.my/60177409700/BBB01

    #DdBidara #DdManradzibaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmBidaraBaroqah
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral

  •  0  0  7 July, 2020
  • Makan sotong tetiba kaki ni merenyam pulak. Kekadang je. Kekadang ok. Pernah dudulu sampai inject. Asyik dok garu. Garu kan sedap. Lepas tu pedih le melecet.

Ni dah jadi Stokis Bidara Baroqah,tetiba jadi lagi. Cuba sapu balm bidara. Ehh Alhamdulillah hilang pulak gatalnya. Alhamdulillah.

Sebekas ni isian 100 gram. Besar gedabak. Tahan lama. Buat urut sedap ni. Berangin bila guna. Hilang sengal² tu. Kalau nak jimat ambik 3 terus. RM 100 jer.

Duduk rumah ke sana ke sini kesana ke sini berkemas tak sudah. Silap pusing dah salah urat. Ada balm bidara baroqah tak risau lagi. Sapu sapu lega.

#bidarabaroqah 
#BalmWangiViral 
#AgentDropshipWanted
  • Makan sotong tetiba kaki ni merenyam pulak. Kekadang je. Kekadang ok. Pernah dudulu sampai inject. Asyik dok garu. Garu kan sedap. Lepas tu pedih le melecet.

    Ni dah jadi Stokis Bidara Baroqah,tetiba jadi lagi. Cuba sapu balm bidara. Ehh Alhamdulillah hilang pulak gatalnya. Alhamdulillah.

    Sebekas ni isian 100 gram. Besar gedabak. Tahan lama. Buat urut sedap ni. Berangin bila guna. Hilang sengal² tu. Kalau nak jimat ambik 3 terus. RM 100 jer.

    Duduk rumah ke sana ke sini kesana ke sini berkemas tak sudah. Silap pusing dah salah urat. Ada balm bidara baroqah tak risau lagi. Sapu sapu lega.

    #bidarabaroqah
    #BalmWangiViral
    #AgentDropshipWanted

  •  2  0  6 July, 2020

Top #BalmWangiViral Posts

  • Best sangat Baby Balm ni.
Bukan untuk baby je mak baby pun boleh guna😍 ✓ cepat bertindakbalas & melegakan dengan pantas
✓ cepat meresap & tidak melekit
✓ bau yang wangi
✓ boleh mengantikan minyak telon
✓ ikhtiar untuk masalah gangguan makhluk halus
✓ dengan tambahan bawang putih yang baik untuk merawat masalah batuk & selsema
✓ selamat digunakan tanpa ragu-ragu
✓ mendapat kelulusan dari KKM
✓ merupakan produk Muslim dan dijamin halal 💯% #BidaraBaroqahHQoffical
#BabyBalmBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#AnakCeriaIbuGembira
#ikhtiarsihatbersamabidarabaroqah
  • Best sangat Baby Balm ni.
    Bukan untuk baby je mak baby pun boleh guna😍 ✓ cepat bertindakbalas & melegakan dengan pantas
    ✓ cepat meresap & tidak melekit
    ✓ bau yang wangi
    ✓ boleh mengantikan minyak telon
    ✓ ikhtiar untuk masalah gangguan makhluk halus
    ✓ dengan tambahan bawang putih yang baik untuk merawat masalah batuk & selsema
    ✓ selamat digunakan tanpa ragu-ragu
    ✓ mendapat kelulusan dari KKM
    ✓ merupakan produk Muslim dan dijamin halal 💯% #BidaraBaroqahHQoffical
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #AnakCeriaIbuGembira
    #ikhtiarsihatbersamabidarabaroqah

  •  6  0  29 June, 2020
  • Teringat zaman masa berpantang dulu.
Mak rebuskan 7 jenis daun herba termasuklah Serai Wangi.

Harumannya menaikkan emosi.Time berpantang mood cepat down,dengan tak cukup tidur berjaga malam lagi.Lepas mandi hilang rasa sakit-sakit badan.

Wap rebusan daun-daun herba masuk ke liang-liang roma,sungguh terasa segar.
Perdaran darah pun berjalan lancar.

Kini kami tampilkan resepi Bidan kampung dalam ramuan Balm Bidara Serai.

Rahsia Bidan kampung ni mesti cuba❗

#bidarabaroqahhqoffical
#productnewrelease
#balmbidaraserai
#stayathome
#gangguan 
#lenguhbadan 
#sakitperut 
#balmviral
#UsahawanBidara
#MisiDanVissionyangsama
#SebarSunnah
#TeamHQBidaraBaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#BalmBidaraBaroqah
#BabyBalmBidaraBaroqah
#SemburanBaitulAnnur
#SihatItuNikmat
#SembuhItuRahmat
#BaroqahCarTherapy
#PewangiTherapyMindaDanJiwa
#SatuTherapySatuKereta
#BaroqahPremium
#GaramMandianAura
#Komunitibaroqahhq
#BaroqahWangianSumayyah
#Pati12Bunga - #regrann
  • Teringat zaman masa berpantang dulu.
    Mak rebuskan 7 jenis daun herba termasuklah Serai Wangi.

    Harumannya menaikkan emosi.Time berpantang mood cepat down,dengan tak cukup tidur berjaga malam lagi.Lepas mandi hilang rasa sakit-sakit badan.

    Wap rebusan daun-daun herba masuk ke liang-liang roma,sungguh terasa segar.
    Perdaran darah pun berjalan lancar.

    Kini kami tampilkan resepi Bidan kampung dalam ramuan Balm Bidara Serai.

    Rahsia Bidan kampung ni mesti cuba❗

    #bidarabaroqahhqoffical
    #productnewrelease
    #balmbidaraserai
    #stayathome
    #gangguan
    #lenguhbadan
    #sakitperut
    #balmviral
    #UsahawanBidara
    #MisiDanVissionyangsama
    #SebarSunnah
    #TeamHQBidaraBaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #BalmBidaraBaroqah
    #BabyBalmBidaraBaroqah
    #SemburanBaitulAnnur
    #SihatItuNikmat
    #SembuhItuRahmat
    #BaroqahCarTherapy
    #PewangiTherapyMindaDanJiwa
    #SatuTherapySatuKereta
    #BaroqahPremium
    #GaramMandianAura
    #Komunitibaroqahhq
    #BaroqahWangianSumayyah
    #Pati12Bunga - #regrann

  •  10  0  30 April, 2020
  • 🍀Balm Wangi Viral a.k.a Balm Bidara Baroqah🍀

Semakin hari semakin mendapat tempat di hati dan menjadi pilihan rakyat Malaysia😍. Kenapa ?

Kerana Balm Bidara ini ISTIMEWA😍😍.
Bukan sahaja untuk merawat gangguan halus,malah ia juga : √ pantas meredakan kesakitan
√ bau yang wangi amat memberi keselesaan
√ berangin dan menyegarkan
√ tekstur tidak melekit dan pantas menyerap
√ mudah dibawa kemana saja

Macam mana nak dapatkan Balm Wangi Viral ni?

Boleh terus click link dibawah ⬇️⬇️⬇️⬇️ 📲http://www.wasap.my/60133705385

#TeamHQBidaraBaroqah
#GelMandianBidaraBaroqah
#BalmWangiViral
#BalmBidaraBaroqah
#SihatItuNikmat
#SembuhItuRahmat
  • 🍀Balm Wangi Viral a.k.a Balm Bidara Baroqah🍀

    Semakin hari semakin mendapat tempat di hati dan menjadi pilihan rakyat Malaysia😍. Kenapa ?

    Kerana Balm Bidara ini ISTIMEWA😍😍.
    Bukan sahaja untuk merawat gangguan halus,malah ia juga : √ pantas meredakan kesakitan
    √ bau yang wangi amat memberi keselesaan
    √ berangin dan menyegarkan
    √ tekstur tidak melekit dan pantas menyerap
    √ mudah dibawa kemana saja

    Macam mana nak dapatkan Balm Wangi Viral ni?

    Boleh terus click link dibawah ⬇️⬇️⬇️⬇️ 📲http://www.wasap.my/60133705385

    #TeamHQBidaraBaroqah
    #GelMandianBidaraBaroqah
    #BalmWangiViral
    #BalmBidaraBaroqah
    #SihatItuNikmat
    #SembuhItuRahmat

  •  2  0  30 May, 2020
  • @diyana_rahaman - 🌼Balm Bidara bukan hanya mengatasi masalah SANTAU dan SAKA.... Balm Bidara ni boleh membantu mengatasi masalah luaran... 🔥Sakit/pening kepala/migrain
🔥Sakit tengkuk
🔥Sakit badan
🔥Sakit perut
🔥Sakit kaki
🔥Sakit sakit luaran
🔥Melegakan sakit pinggang
🔥Pantas membuang angin dalam badan 
#balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
#SokongProdukMuslim 
#SokongUsahawanMuslim 
#ProdukHalal 
#ProdukBumiputera

Jangan lupa like page fb Bidara shop ye😁😁 Bidara shop Bidara shop @diyana_rahaman

Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
http://www.wasap.my/60137877587/balmbidara

Nak cari duit lebih? Berminat jadi agent atau dropship kami? Sila klik👇
http://www.wasap.my/60137877587/dropship
  • @diyana_rahaman - 🌼Balm Bidara bukan hanya mengatasi masalah SANTAU dan SAKA.... Balm Bidara ni boleh membantu mengatasi masalah luaran... 🔥Sakit/pening kepala/migrain
    🔥Sakit tengkuk
    🔥Sakit badan
    🔥Sakit perut
    🔥Sakit kaki
    🔥Sakit sakit luaran
    🔥Melegakan sakit pinggang
    🔥Pantas membuang angin dalam badan
    #balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
    #SokongProdukMuslim
    #SokongUsahawanMuslim
    #ProdukHalal
    #ProdukBumiputera

    Jangan lupa like page fb Bidara shop ye😁😁 Bidara shop Bidara shop @diyana_rahaman

    Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
    http://www.wasap.my/60137877587/balmbidara

    Nak cari duit lebih? Berminat jadi agent atau dropship kami? Sila klik👇
    http://www.wasap.my/60137877587/dropship

  •  176  0  19 March, 2019
  • @diyana_rahaman - 🌼Balm Bidara bukan hanya mengatasi masalah SANTAU dan SAKA.... Balm Bidara ni boleh membantu mengatasi masalah luaran.. Pelbagai ikhtiar telah dilakukan tapi masih tak okey jugak boleh cuba dengan rawatan balm bidara yang telah diruqyah 🌿Antara symptom pesakit : 🔹kerap sakit kepala / pening kepala
🔹Lenguh leher
🔹Kerap rasa mengantuk
🔹Loya tekak
🔹Kembung perut, terutamanya bayi
🔹Kegatalan kulit
🔹Sakit di bahagian belakang terutama tulang belakang
🔹Rasa tidak bersemangat , lesu ➡ Penggunaan Balm bidara sangat efectif bertindak pantas dengan cepat .

Ia bertindak pantas memberikan kelegaan kesan terbaik kurang dari 5 minit. ♉ Antara Kegunaan & Manfaat Balm Bidara 🔹Mengurangkan rasa mual di tekak
🔹Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
🔹Membantu mengurangkan masalah bayi & dewasa yang kembung perut
🔹Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan regangan kulit selepas bersalin
🔹Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan  nyamuk
🔹Khasiat vitamin yang ada di dalam Balm Bidara ini memberi kesan yang baik untuk kelembapan & kelembutan kulit pengguna.
🔹Mengurangkan sakit dada & sesak nafas untuk mereka yang diganggu santau atau menghidapi athma
🔹Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
Iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh

Sesuai digunakan untuk migrain, sakit tulang belakang, bahu, pelipat , leher , loya, lenguh- lenguh sendi, perut dan kaki. 🌿Isi Kandungan Balm Bidara:
♉ Minyak bidara , minyak zaitun, mineral oil, menthol crystal, papermint . 🌿Ciri ciri produk :
♉ Balm Bidara bersifat berangin , sedikit panas dan tidak melekit,  mudah digosok dan meresap ke dalam kulit. 
Tidak mempunyai tambahan pewarna

Jangan lupa like page fb Bidara shop ye🤗🤗👇
https://www.facebook.com/diyanarahaman/

Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
http://www.wasap.my/60137877587/BalmBidaraBaroqah

Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

#balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral 
#ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #teamkyempire
  • @diyana_rahaman - 🌼Balm Bidara bukan hanya mengatasi masalah SANTAU dan SAKA.... Balm Bidara ni boleh membantu mengatasi masalah luaran.. Pelbagai ikhtiar telah dilakukan tapi masih tak okey jugak boleh cuba dengan rawatan balm bidara yang telah diruqyah 🌿Antara symptom pesakit : 🔹kerap sakit kepala / pening kepala
    🔹Lenguh leher
    🔹Kerap rasa mengantuk
    🔹Loya tekak
    🔹Kembung perut, terutamanya bayi
    🔹Kegatalan kulit
    🔹Sakit di bahagian belakang terutama tulang belakang
    🔹Rasa tidak bersemangat , lesu ➡ Penggunaan Balm bidara sangat efectif bertindak pantas dengan cepat .

    Ia bertindak pantas memberikan kelegaan kesan terbaik kurang dari 5 minit. ♉ Antara Kegunaan & Manfaat Balm Bidara 🔹Mengurangkan rasa mual di tekak
    🔹Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
    🔹Membantu mengurangkan masalah bayi & dewasa yang kembung perut
    🔹Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan regangan kulit selepas bersalin
    🔹Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
    🔹Khasiat vitamin yang ada di dalam Balm Bidara ini memberi kesan yang baik untuk kelembapan & kelembutan kulit pengguna.
    🔹Mengurangkan sakit dada & sesak nafas untuk mereka yang diganggu santau atau menghidapi athma
    🔹Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
    Iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh

    Sesuai digunakan untuk migrain, sakit tulang belakang, bahu, pelipat , leher , loya, lenguh- lenguh sendi, perut dan kaki. 🌿Isi Kandungan Balm Bidara:
    ♉ Minyak bidara , minyak zaitun, mineral oil, menthol crystal, papermint . 🌿Ciri ciri produk :
    ♉ Balm Bidara bersifat berangin , sedikit panas dan tidak melekit, mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
    Tidak mempunyai tambahan pewarna

    Jangan lupa like page fb Bidara shop ye🤗🤗👇
    https://www.facebook.com/diyanarahaman/

    Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
    http://www.wasap.my/60137877587/BalmBidaraBaroqah

    Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
    https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

    #balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
    #ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #teamkyempire

  •  110  0  28 March, 2019
  • @diyana_rahaman - Pilih saje mane yg brkenan mengikut keperluan anda... 🌹balm bidara baaroqah- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi dan sedikit hangat 🌹balm bidara alhabib habbatussauda- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi & lebih hangat 🌹semburan baitul jannah- pagar rumah/kedai 🌹gel mandian baroqah- membantu mengatasi masalah kulit, lebih menyegarkan ➡semua produk telah dirukyahkan dgn ayt2 suci al quran sebagai usaha menghindari gangguan2 makhluk halus ➡jgn putus harap utk trus berusaha, disertakan dgn doa serta tawakkal...mohon kesembuhan hnya dr Allah SWT

Jangan lupa like page fb Bidara shop ye🤗🤗👇
https://www.facebook.com/diyanarahaman/

Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
http://www.wasap.my/60137877587/balmbidara

http://www.wasap.my/60137877587/gelmandianbidara

http://www.wasap.my/60137877587/balmbidaraalhabib

http://www.wasap.my/60137877587/semburanbaituljannah

Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

#balmbidaraalhabib #balmhabibextrapanas
#semburanbaituljannahalhabib #spraypemagar  #sprayhabib
#balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
#gelmandianbaroqah #segarkandiri 
#sihatitunikmat #ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #janganmalubertanya
#sokongprodukmuslim #masteragentmelaka #agentdropshipdiperlukan
  • @diyana_rahaman - Pilih saje mane yg brkenan mengikut keperluan anda... 🌹balm bidara baaroqah- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi dan sedikit hangat 🌹balm bidara alhabib habbatussauda- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi & lebih hangat 🌹semburan baitul jannah- pagar rumah/kedai 🌹gel mandian baroqah- membantu mengatasi masalah kulit, lebih menyegarkan ➡semua produk telah dirukyahkan dgn ayt2 suci al quran sebagai usaha menghindari gangguan2 makhluk halus ➡jgn putus harap utk trus berusaha, disertakan dgn doa serta tawakkal...mohon kesembuhan hnya dr Allah SWT

    Jangan lupa like page fb Bidara shop ye🤗🤗👇
    https://www.facebook.com/diyanarahaman/

    Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
    http://www.wasap.my/60137877587/balmbidara

    http://www.wasap.my/60137877587/gelmandianbidara

    http://www.wasap.my/60137877587/balmbidaraalhabib

    http://www.wasap.my/60137877587/semburanbaituljannah

    Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
    https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

    #balmbidaraalhabib #balmhabibextrapanas
    #semburanbaituljannahalhabib #spraypemagar #sprayhabib
    #balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
    #gelmandianbaroqah #segarkandiri
    #sihatitunikmat #ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #janganmalubertanya
    #sokongprodukmuslim #masteragentmelaka #agentdropshipdiperlukan

  •  107  0  24 March, 2019
  • @diyana_rahaman - Chinggg✨✨✨Perkenalkan set kombo terbaik..semestinya lebih jimat 💵💵 🔹Set kombo 1➡️balm bidara baroqah + balm bidara alhabib 🔹Set kombo 2➡️balm bidara baroqah + gel mandian bidara baroqah 🔹Set kombo 3➡️balm bidara baroqah
+ semburan baitul jannah 🔹Set kombo 4➡️balm bidara alhabib + gel mandian bidara baroqah 🔹Set kombo 5➡️balm bidara alhabib + semburan baitul jannah 🔹Set kombo 6➡️gel mandian bidara baroqah + semburan baitul jannah alhabib 💥Set triplets 1➡️Gel mandian baroqah + semburan baituljannah+balm bidara alhabib 💥Set triplets 2➡️Gel mandian baroqah + semburan baituljannah+balm bidara baroqah 🌹balm bidara baaroqah- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi dan sedikit hangat 🌹balm bidara alhabib habbatussauda- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi & lebih hangat 🌹semburan baitul jannah- pagar rumah/kedai 🌹gel mandian baroqah- membantu mengatasi masalah kulit, lebih menyegarkan

Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
http://www.wasap.my/60137877587/kombo1
http://www.wasap.my/60137877587/kombo2
http://www.wasap.my/60137877587/kombo3
http://www.wasap.my/60137877587/kombo4
http://www.wasap.my/60137877587/kombo5
http://www.wasap.my/60137877587/kombo6
http://www.wasap.my/60137877587/triplets1
http://www.wasap.my/60137877587/triplets2

Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

#balmbidaraalhabib #balmhabibextrapanas
#semburanbaituljannahalhabib #spraypemagar  #sprayhabib
#balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
#gelmandianbaroqah #segarkandiri 
#sihatitunikmat #ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #janganmalubertanya
#sokongprodukmuslim #masteragentmelaka #agentdropshipdiperlukanseluruhmalaysia
  • @diyana_rahaman - Chinggg✨✨✨Perkenalkan set kombo terbaik..semestinya lebih jimat 💵💵 🔹Set kombo 1➡️balm bidara baroqah + balm bidara alhabib 🔹Set kombo 2➡️balm bidara baroqah + gel mandian bidara baroqah 🔹Set kombo 3➡️balm bidara baroqah
    + semburan baitul jannah 🔹Set kombo 4➡️balm bidara alhabib + gel mandian bidara baroqah 🔹Set kombo 5➡️balm bidara alhabib + semburan baitul jannah 🔹Set kombo 6➡️gel mandian bidara baroqah + semburan baitul jannah alhabib 💥Set triplets 1➡️Gel mandian baroqah + semburan baituljannah+balm bidara alhabib 💥Set triplets 2➡️Gel mandian baroqah + semburan baituljannah+balm bidara baroqah 🌹balm bidara baaroqah- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi dan sedikit hangat 🌹balm bidara alhabib habbatussauda- balm yg tlh dirukyahkan, pelbagai guna, wangi & lebih hangat 🌹semburan baitul jannah- pagar rumah/kedai 🌹gel mandian baroqah- membantu mengatasi masalah kulit, lebih menyegarkan

    Berminat utk pembelian? Sila klik 👇
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo1
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo2
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo3
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo4
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo5
    http://www.wasap.my/60137877587/kombo6
    http://www.wasap.my/60137877587/triplets1
    http://www.wasap.my/60137877587/triplets2

    Nak beli melalui shopee? Sila klik 👇
    https://shopee.com.my/binturahaman?v=b29&smtt=0.0.3

    #balmbidaraalhabib #balmhabibextrapanas
    #semburanbaituljannahalhabib #spraypemagar #sprayhabib
    #balmbidarabaroqah #mesrakanak2 #balmwangiviral
    #gelmandianbaroqah #segarkandiri
    #sihatitunikmat #ikhtiarsihat #ikhtiardandoa #sembuhatasizinAllah #janganmalubertanya
    #sokongprodukmuslim #masteragentmelaka #agentdropshipdiperlukanseluruhmalaysia

  •  110  0  26 March, 2019