#BalmBidaraHilangkanLenguh Instagram Photos & Videos

BalmBidaraHilangkanLenguh - 346 posts

Hashtag Popularity

1.1
average comments
6.8
average likes

Latest #BalmBidaraHilangkanLenguh Posts

  • Alhamdulillah.
28/07/2020

Restock lagi #productbidarabaroqah 

Harini KakEni sendiri turun ke Klang pergi rumah founder ambik stok sambil sedut aura dan ilmu.

Product baik sangat bermenafaat buat pengguna, permintaan tinggi, KakEni pun ada agent dan dropship yang laju menjual memang kena sediakan stok ditangan. 

Nak beribadah kita perlu sihat, ikhtiarkan penyembuhan dengan #bidarabaroqah, estrak daun bidara kombinasi lavender, papermint dengan minyak zaitun mennyegarkan kulit selain semua product bidara baroqah telah di doakan.

Doakan stok KakEni terjual dengan mudahnya..🤲

Terimakasih buat semua yang sudi bermuamalah dengan KakEni.😍💖

KakEni
Stokist Bidara Baroqah
Kuala Lumpur
+60126842052

#stokistbidarakualalumpur 
#agentdropshipwanted 
#bidarabaroqahkl 
#dropshipmalaysia 
#codkualalumpurselangor 
#codbidarabaroqah
#balmbidaraserai 
#BalmWangiViral 
#balmbidarahilangkanlenguh 
#GelMandianBidaraBaroqah
  • Alhamdulillah.
    28/07/2020

    Restock lagi #productbidarabaroqah

    Harini KakEni sendiri turun ke Klang pergi rumah founder ambik stok sambil sedut aura dan ilmu.

    Product baik sangat bermenafaat buat pengguna, permintaan tinggi, KakEni pun ada agent dan dropship yang laju menjual memang kena sediakan stok ditangan.

    Nak beribadah kita perlu sihat, ikhtiarkan penyembuhan dengan #bidarabaroqah, estrak daun bidara kombinasi lavender, papermint dengan minyak zaitun mennyegarkan kulit selain semua product bidara baroqah telah di doakan.

    Doakan stok KakEni terjual dengan mudahnya..🤲

    Terimakasih buat semua yang sudi bermuamalah dengan KakEni.😍💖

    KakEni
    Stokist Bidara Baroqah
    Kuala Lumpur
    +60126842052

    #stokistbidarakualalumpur
    #agentdropshipwanted
    #bidarabaroqahkl
    #dropshipmalaysia
    #codkualalumpurselangor
    #codbidarabaroqah
    #balmbidaraserai
    #BalmWangiViral
    #balmbidarahilangkanlenguh
    #GelMandianBidaraBaroqah

  •  6  0  28 July, 2020
  • Semalam badan terlampau letih dengan kepala pun pening. Anak nampak empat asalnya dua, lalu Kak Bidara pun kecundang awal. 😆

Pagi ni, sapu #CalmBalm #Dyura ni kat belakang tengkuk, bahu dan tempat lenguh-lenguh yang biasa tu.

Pusing kanan pusing kiri. Berhenti amik nafas jap rasa nikmat yakmat tak terkata. Alhamdulilah, hilang semua rasa - rasa lemau tu. 
Kerja seharian badan letih jadinya, tambah yang ada dua kerja, teringin nak nikmat tak terhingga, mai cuba CALM BALM DYURA. Tak tau nak Cari mana? Tekan saja link www.wasap.my/60192057555/balmbidaradyura

#bidara
#AufaDyura 
#marbidara
#balmbidarahilangkanlenguh
  • Semalam badan terlampau letih dengan kepala pun pening. Anak nampak empat asalnya dua, lalu Kak Bidara pun kecundang awal. 😆

    Pagi ni, sapu #CalmBalm #Dyura ni kat belakang tengkuk, bahu dan tempat lenguh-lenguh yang biasa tu.

    Pusing kanan pusing kiri. Berhenti amik nafas jap rasa nikmat yakmat tak terkata. Alhamdulilah, hilang semua rasa - rasa lemau tu.
    Kerja seharian badan letih jadinya, tambah yang ada dua kerja, teringin nak nikmat tak terhingga, mai cuba CALM BALM DYURA. Tak tau nak Cari mana? Tekan saja link www.wasap.my/60192057555/balmbidaradyura

    #bidara
    #AufaDyura
    #marbidara
    #balmbidarahilangkanlenguh

  •  7  0  4 November, 2019
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MENGHILANGKAN DAN PANTAS MELEGAKAN SAKIT KAKI, SAKIT URAT DAN LEBIH HANGAT LEBIH EFEKTIF
.
.
=================
Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
=================
INSYAALLAH [+] “Dulu saya selalu sakit kaki,nak dikatakan kerap sangat setiap hari sakit kaki, bile sya sapu balm Al habib ni, ya Allah sangat2 mujarab asbab ya sakit kaki saya hilang dan saya dapat tdr lena 💪🏼😍Alhamdulillah - Hawa - [+] “ Saya suka sapu kat kaki dan badan saya bidara Alhabib ni sebabnya ia sangat pantas menghilangkan sakit urat dan sakit sendi sy, tak sampai 5 minit pun semua sakit sy td hilang - Rabiah [+] “Alhamdulillah benjolan sebesar guli di bawah leher kecut dengan izin Allah,selepas sapu balm bidara Al Habib ni “ - Ila - ========================
ANDA SAKIT KAKI? PENAT BEKERJA SETIAP HARI ? SERING SAKIT BADAN ? SELALU LENGUH2 BADAN ? ========================
.
.
Dengan asbab sapu balm je
Semua tu akan melenakan tidur anda insyaAllah .
Klik link ni untuk merasai nikmat sihat apabila hilangnya sakit anda.

#TestimoniBalmBidara
#BalmBidaraHilangkanLenguh
#LebihHangatLebihEfektif
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MENGHILANGKAN DAN PANTAS MELEGAKAN SAKIT KAKI, SAKIT URAT DAN LEBIH HANGAT LEBIH EFEKTIF
    .
    .
    =================
    Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
    =================
    INSYAALLAH [+] “Dulu saya selalu sakit kaki,nak dikatakan kerap sangat setiap hari sakit kaki, bile sya sapu balm Al habib ni, ya Allah sangat2 mujarab asbab ya sakit kaki saya hilang dan saya dapat tdr lena 💪🏼😍Alhamdulillah - Hawa - [+] “ Saya suka sapu kat kaki dan badan saya bidara Alhabib ni sebabnya ia sangat pantas menghilangkan sakit urat dan sakit sendi sy, tak sampai 5 minit pun semua sakit sy td hilang - Rabiah [+] “Alhamdulillah benjolan sebesar guli di bawah leher kecut dengan izin Allah,selepas sapu balm bidara Al Habib ni “ - Ila - ========================
    ANDA SAKIT KAKI? PENAT BEKERJA SETIAP HARI ? SERING SAKIT BADAN ? SELALU LENGUH2 BADAN ? ========================
    .
    .
    Dengan asbab sapu balm je
    Semua tu akan melenakan tidur anda insyaAllah .
    Klik link ni untuk merasai nikmat sihat apabila hilangnya sakit anda.

    #TestimoniBalmBidara
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #LebihHangatLebihEfektif

  •  1  0  12 July, 2019
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MENGHILANGKAN DAN PANTAS MELEGAKAN SAKIT KAKI, SAKIT URAT DAN LEBIH HANGAT LEBIH EFEKTIF
.
.
=================
Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
=================
INSYAALLAH [+] “Dulu saya selalu sakit kaki,nak dikatakan kerap sangat setiap hari sakit kaki, bile sya sapu balm Al habib ni, ya Allah sangat2 mujarab asbab ya sakit kaki saya hilang dan saya dapat tdr lena 💪🏼😍Alhamdulillah - Hawa - [+] “ Saya suka sapu kat kaki dan badan saya bidara Alhabib ni sebabnya ia sangat pantas menghilangkan sakit urat dan sakit sendi sy, tak sampai 5 minit pun semua sakit sy td hilang - Rabiah [+] “Alhamdulillah benjolan sebesar guli di bawah leher kecut dengan izin Allah,selepas sapu balm bidara Al Habib ni “ - Ila - ========================
ANDA SAKIT KAKI? PENAT BEKERJA SETIAP HARI ? SERING SAKIT BADAN ? SELALU LENGUH2 BADAN ? ========================
.
.
Dengan asbab sapu balm je
Semua tu akan melenakan tidur anda insyaAllah .

#TestimoniBalmBidara
#BalmBidaraHilangkanLenguh
#LebihHangatLebihEfektif
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MENGHILANGKAN DAN PANTAS MELEGAKAN SAKIT KAKI, SAKIT URAT DAN LEBIH HANGAT LEBIH EFEKTIF
    .
    .
    =================
    Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
    =================
    INSYAALLAH [+] “Dulu saya selalu sakit kaki,nak dikatakan kerap sangat setiap hari sakit kaki, bile sya sapu balm Al habib ni, ya Allah sangat2 mujarab asbab ya sakit kaki saya hilang dan saya dapat tdr lena 💪🏼😍Alhamdulillah - Hawa - [+] “ Saya suka sapu kat kaki dan badan saya bidara Alhabib ni sebabnya ia sangat pantas menghilangkan sakit urat dan sakit sendi sy, tak sampai 5 minit pun semua sakit sy td hilang - Rabiah [+] “Alhamdulillah benjolan sebesar guli di bawah leher kecut dengan izin Allah,selepas sapu balm bidara Al Habib ni “ - Ila - ========================
    ANDA SAKIT KAKI? PENAT BEKERJA SETIAP HARI ? SERING SAKIT BADAN ? SELALU LENGUH2 BADAN ? ========================
    .
    .
    Dengan asbab sapu balm je
    Semua tu akan melenakan tidur anda insyaAllah .

    #TestimoniBalmBidara
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #LebihHangatLebihEfektif

  •  6  0  10 July, 2019
  • Ramai orang menganggap tubuh rasa lesu dan malas itu perkara biasa..muka kusam ada cara calit mekup je??? Tahukah anda,ia adalah sejenis aura NEGATIF yang membuatkan kualiti hidup kita DOWN dan MERUNTUHKAN semangat kita serta keserian wajah juga turut TERCALAR.

Tidak MAHU melayani hal remeh?
Anda silap..Anda menganggap ianya REMEH,
Sedangkan anda telahpun MEMBIARKAN tubuh anda makin kuat dicengkam kuasa NEGATIF.

Dua gandingan HEBAT ini BAKAL membuatkan HIDUP anda teruja dan terus bersemangat🔥
#WangianSumayyahBaroqah
#BaroqahPremiumMandianGaram

Cantik LUAR & DALAM semestinya dengan Bidara Baroqah ❤️ “Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat.” Dapatkan Garam Bidara Rose sekarang. ➡️www.wasap.my/60126842052/GaramBidaraRose

#Bidarabaroqahkl 
#BalmWangiViral 
#BalmBidaraHilangkanLenguh 
#GaramMandianBidaraRose 
#GaramMandianAura 
#aromatherapy 
#codkualalumpur 
#bidarakualalumpur 
#bidaraselangor 
#bidaraipoh 
#codmelawatimall 
#codwangsawalk
  • Ramai orang menganggap tubuh rasa lesu dan malas itu perkara biasa..muka kusam ada cara calit mekup je??? Tahukah anda,ia adalah sejenis aura NEGATIF yang membuatkan kualiti hidup kita DOWN dan MERUNTUHKAN semangat kita serta keserian wajah juga turut TERCALAR.

    Tidak MAHU melayani hal remeh?
    Anda silap..Anda menganggap ianya REMEH,
    Sedangkan anda telahpun MEMBIARKAN tubuh anda makin kuat dicengkam kuasa NEGATIF.

    Dua gandingan HEBAT ini BAKAL membuatkan HIDUP anda teruja dan terus bersemangat🔥
    #WangianSumayyahBaroqah
    #BaroqahPremiumMandianGaram

    Cantik LUAR & DALAM semestinya dengan Bidara Baroqah ❤️ “Sihat itu nikmat,Sembuh itu rahmat.” Dapatkan Garam Bidara Rose sekarang. ➡️www.wasap.my/60126842052/GaramBidaraRose

    #Bidarabaroqahkl
    #BalmWangiViral
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #GaramMandianBidaraRose
    #GaramMandianAura
    #aromatherapy
    #codkualalumpur
    #bidarakualalumpur
    #bidaraselangor
    #bidaraipoh
    #codmelawatimall
    #codwangsawalk

  •  9  1  6 July, 2019
  • ♻️BALM BIDARA AURA 7 HERBA♻️
kembalikan aura positif anda.
.
.
👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan
👉 Tidak melekit
👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa
.
♻️KEBAIKAN♻️
🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
🌿mengurangkan rasa loya dan pening
🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
•🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
🌿Membantu masalah susah tidur malam.
.
♻️CARA PENGGUNAAN♻️
1️⃣Buka penutup Balm Bidara
2️⃣Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
3️⃣Ambil sedikit menggunakan jari
4️⃣Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
5️⃣Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat
.
💰HARGA💰
WM RM39.90
EM  RM42.90
SGD/BND $15
RP 180,000
.
♻️BERAT BERSIH 30gm♻️
.
Klik link whatsapp di bio for fast respond❗️
📲 01136184177
📲 01136184177
📲 01136184177
.
#aslegacy #aslegacypu3jb #aslegacyjohor #aslegacyjb #aslegacyskudai #balmbidara #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraaslegacy #balmbidaraaura7herba #bidarabalm #balmbidarajb #balmbidaraaslegacyjohor #balmbidaraaslegacyskudai #balmbidaraaslegacyjb #bidarabalmjohor
  • ♻️BALM BIDARA AURA 7 HERBA♻️
    kembalikan aura positif anda.
    .
    .
    👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan
    👉 Tidak melekit
    👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
    👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa
    .
    ♻️KEBAIKAN♻️
    🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
    🌿mengurangkan rasa loya dan pening
    🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
    🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
    🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
    •🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
    🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
    🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
    🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
    🌿Membantu masalah susah tidur malam.
    .
    ♻️CARA PENGGUNAAN♻️
    1️⃣Buka penutup Balm Bidara
    2️⃣Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
    3️⃣Ambil sedikit menggunakan jari
    4️⃣Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
    5️⃣Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat
    .
    💰HARGA💰
    WM RM39.90
    EM RM42.90
    SGD/BND $15
    RP 180,000
    .
    ♻️BERAT BERSIH 30gm♻️
    .
    Klik link whatsapp di bio for fast respond❗️
    📲 01136184177
    📲 01136184177
    📲 01136184177
    .
    #aslegacy #aslegacypu3jb #aslegacyjohor #aslegacyjb #aslegacyskudai #balmbidara #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraaslegacy #balmbidaraaura7herba #bidarabalm #balmbidarajb #balmbidaraaslegacyjohor #balmbidaraaslegacyskudai #balmbidaraaslegacyjb #bidarabalmjohor

  •  4  0  1 July, 2019
  • GARAM BIDARA BAROQAH

Hari ni sis nak share cara guna #GaramMandianBidaraRose
selain dari mandi.

Bila rasa keletihan atau bisa² tapak kaki terasa lenguh boleh cuba cara di bawah.

Boleh amalkan sendiri di rumah setiap hari☺

Caranya :

Masukkan dua skop Baroqah Premium kedalam besen bersama air panas , rendam kaki menutupi melepasi buku lali. Jangan terlalu panas dan boleh mulakan process rendaman selama 30min.

Okay lepas ni korang buat tau🤭🤭 Bagi yang berminat nak dapatkan boleh wasap sis klik link di bio atau dm/pm 0126842052

#ejenbidarakualalumpur 
#bidaraviral 
#bidarabaroqahkl 
#codulukelang 
#codukayperdana 
#codklcentral 
#codwangsawalk 
#codmelawatimall 
#BalmBidara 
#BalmBidaraHilangkanLenguh 
#bazarpaknilmurah 
#bazarpaknilprodukkecantikan 
#cikgushopping 
#igshopmalaysia 
#murahmeriah 
#dropshipbidarawanted
  • GARAM BIDARA BAROQAH

    Hari ni sis nak share cara guna #GaramMandianBidaraRose
    selain dari mandi.

    Bila rasa keletihan atau bisa² tapak kaki terasa lenguh boleh cuba cara di bawah.

    Boleh amalkan sendiri di rumah setiap hari☺

    Caranya :

    Masukkan dua skop Baroqah Premium kedalam besen bersama air panas , rendam kaki menutupi melepasi buku lali. Jangan terlalu panas dan boleh mulakan process rendaman selama 30min.

    Okay lepas ni korang buat tau🤭🤭 Bagi yang berminat nak dapatkan boleh wasap sis klik link di bio atau dm/pm 0126842052

    #ejenbidarakualalumpur
    #bidaraviral
    #bidarabaroqahkl
    #codulukelang
    #codukayperdana
    #codklcentral
    #codwangsawalk
    #codmelawatimall
    #BalmBidara
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #bazarpaknilmurah
    #bazarpaknilprodukkecantikan
    #cikgushopping
    #igshopmalaysia
    #murahmeriah
    #dropshipbidarawanted

  •  7  0  25 June, 2019
  • Sakit pinggang,lenguh-lenguh,sakit Senggugut,sakit kepala‼️‼️ .
.

Hal yang tak mungkin dapat dielakkan oleh kaum wanita semasa datang bulan kan. .
.

Asyik nak makan ubat bila rasa sakit..sebenarnya tak bagus untuk kesihatan kita dalam jangka masa panjang. .
.
.
Sis pun ada masalah tu dulu..faham sangat dah sakitnya tu jangan ada yang cari pasal😂😂 .
.

Sekarang Alhamdulillah, bila datang bulan rasa senggugut tu sekejap je,rasa sakit tu hilang lepas sapu Balm Bidara Assyifa . .
.
.

Kenapa Balm Bidara Assyifa jadi pilihan?
Sebab.
.
. .
✓ Cepat meresap
✓ Tidak melekit
✓ Pantas melegakan
✓ Bau WANGI
✓ Produk keluaran muslim
. ✓ 💯% HALAL
. .

#balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraassyifa #SayajualBalm #Sayagunasayajual #gelmandiansegar #gelmandiamharumwangi #gelmandianbidara #penawarsegalapenyakit #balmbidarasejukdingin #gelmandianbidara #gelmandiandaunbidara #gelmandianbidarasyifa #balmkeluarangin #bidaraputrajaya #balmputrajaya #babybalmputrajaya .
.
http://www.wasap.my/60182240846
  • Sakit pinggang,lenguh-lenguh,sakit Senggugut,sakit kepala‼️‼️ .
    .

    Hal yang tak mungkin dapat dielakkan oleh kaum wanita semasa datang bulan kan. .
    .

    Asyik nak makan ubat bila rasa sakit..sebenarnya tak bagus untuk kesihatan kita dalam jangka masa panjang. .
    .
    .
    Sis pun ada masalah tu dulu..faham sangat dah sakitnya tu jangan ada yang cari pasal😂😂 .
    .

    Sekarang Alhamdulillah, bila datang bulan rasa senggugut tu sekejap je,rasa sakit tu hilang lepas sapu Balm Bidara Assyifa . .
    .
    .

    Kenapa Balm Bidara Assyifa jadi pilihan?
    Sebab.
    .
    . .
    ✓ Cepat meresap
    ✓ Tidak melekit
    ✓ Pantas melegakan
    ✓ Bau WANGI
    ✓ Produk keluaran muslim
    . ✓ 💯% HALAL
    . .

    #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraassyifa #SayajualBalm #Sayagunasayajual #gelmandiansegar #gelmandiamharumwangi #gelmandianbidara #penawarsegalapenyakit #balmbidarasejukdingin #gelmandianbidara #gelmandiandaunbidara #gelmandianbidarasyifa #balmkeluarangin #bidaraputrajaya #balmputrajaya #babybalmputrajaya .
    .
    http://www.wasap.my/60182240846

  •  10  0  30 March, 2019

Top #BalmBidaraHilangkanLenguh Posts

  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
.
.
=================
Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
=================
INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
.
Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
BAGAIMANA NAK DAPATKAN

Wasap : 0126051672

#TeamURempire 
#BalmBidaraHilangkanLenguh 
#BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
    .
    .
    =================
    Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
    =================
    INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
    .
    Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
    BAGAIMANA NAK DAPATKAN

    Wasap : 0126051672

    #TeamURempire
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan

  •  3  0  6 November, 2018
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
.
.
=================
Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
=================
INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
.
Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?
========================
.
.
Boleh contact cik mai 
0148031007

#TeamUR 
#UstazahRabiah 
#BalmBidaraHilangkanLenguh 
#BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
    .
    .
    =================
    Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
    =================
    INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
    .
    Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
    BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?
    ========================
    .
    .
    Boleh contact cik mai
    0148031007

    #TeamUR
    #UstazahRabiah
    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan

  •  2  0  11 November, 2018
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
.
.
=================
Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
=================
INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
.
Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?
========================
.
.
Ada #Promo sekarang ni 
Baik grab cepat2 sebelum promo habis
.
.
Klik sini www.wasap.my/60126842052/SetBidara

#BalmBidaraHilangkanLenguh 
#BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan
#bidaraasyifa 
#ajimaura 
#bazaronlinemalaysia 
#bazaronlinemurah 
#terapiinstagram 
#terapijiwa 
#formulasunnah
#islamic 
#instagood 
#instafamous
  • [ DIBACA DENGAN AYAT AL QURAN ] - MELEGAKAN SAKIT PINGGANG ,MELEGAKAN MIGRAIN, MELEGAKAN BATUK DAN SELESEMA DAN MENGHILANGKAN GANGGUAN SAKA DAN SIHIR
    .
    .
    =================
    Kenapa perlu tunggu lebih lama lagi untuk hilangkan sakit2 Puan jika ianya boleh dihilangkan dalam masa tak sampai 10 minit?
    =================
    INSYAALLAH [+] “Sejak akak guna balm bidara ni masalah yg akak alami tu semua nya hilang.... Sekarang ni senang nk tdo mlm.. “
    .
    Puan Ani Fuziah - Melaka [+] “ Tak sampai 5 minit pun lepas calit2,sapu kat leher je hilang sakit gigi saya “ - Rabiah [+] “Setiap kali period je senggugut yang kuat datang,lepas dh sapu balm bidara ni,alhamdulillah senggugut dah semakin kurang “ -Kak Anim [+] “Lenguh2 leher,sakit badan setiap kali saya buat keje pejabat,sapu2 sikit je tak sampai 5 mnit dah hilang,wangi pulak tu,saya suke sgt dgn balm ni” -Khairul ========================
    BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?
    ========================
    .
    .
    Ada #Promo sekarang ni
    Baik grab cepat2 sebelum promo habis
    .
    .
    Klik sini www.wasap.my/60126842052/SetBidara

    #BalmBidaraHilangkanLenguh
    #BalmBidaraMelegakanLenguh2Badan
    #bidaraasyifa
    #ajimaura
    #bazaronlinemalaysia
    #bazaronlinemurah
    #terapiinstagram
    #terapijiwa
    #formulasunnah
    #islamic
    #instagood
    #instafamous

  •  10  0  28 October, 2018
  • Salam jumaat penghulu segala hari!! hi follower semua, jgn lupa p solat jumaat nahh satgi. Hah! Dah guna Bidara AsSyifa blm? Kalau blm meh order, stock masih ada ni!! Kebaikkan dan khasiat dari balm sejuk dingin ni sgt melegakan. Untuk hakak abg yg selalu lenguh, sakit sendi, sakit otot, sakit urat sgt lah sesuai. InshaAllah kita ikhtiar dan usaha. Segalanya kebaikkan dan kesembuhan tawakallah pada Allah SWT. InshaAllah! 
#bidaraassyifa #balmsejukdingin #balmbidarahilangkanlenguh #penawarsegalapenyakit
  • Salam jumaat penghulu segala hari!! hi follower semua, jgn lupa p solat jumaat nahh satgi. Hah! Dah guna Bidara AsSyifa blm? Kalau blm meh order, stock masih ada ni!! Kebaikkan dan khasiat dari balm sejuk dingin ni sgt melegakan. Untuk hakak abg yg selalu lenguh, sakit sendi, sakit otot, sakit urat sgt lah sesuai. InshaAllah kita ikhtiar dan usaha. Segalanya kebaikkan dan kesembuhan tawakallah pada Allah SWT. InshaAllah!
    #bidaraassyifa #balmsejukdingin #balmbidarahilangkanlenguh #penawarsegalapenyakit

  •  1  0  15 March, 2019
  • ♻️BALM BIDARA AURA 7 HERBA♻️
kembalikan aura positif anda.
.
.
👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan
👉 Tidak melekit
👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa
.
♻️KEBAIKAN♻️
🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
🌿mengurangkan rasa loya dan pening
🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
•🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
🌿Membantu masalah susah tidur malam.
.
♻️CARA PENGGUNAAN♻️
1️⃣Buka penutup Balm Bidara
2️⃣Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
3️⃣Ambil sedikit menggunakan jari
4️⃣Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
5️⃣Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat
.
💰HARGA💰
WM RM39.90
EM  RM42.90
SGD/BND $15
RP 180,000
.
♻️BERAT BERSIH 30gm♻️
.
Klik link whatsapp di bio for fast respond❗️
📲 01136184177
📲 01136184177
📲 01136184177
.
#aslegacy #aslegacypu3jb #aslegacyjohor #aslegacyjb #aslegacyskudai #balmbidara #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraaslegacy #balmbidaraaura7herba #bidarabalm #balmbidarajb #balmbidaraaslegacyjohor #balmbidaraaslegacyskudai #balmbidaraaslegacyjb #bidarabalmjohor
  • ♻️BALM BIDARA AURA 7 HERBA♻️
    kembalikan aura positif anda.
    .
    .
    👉 Rasa dingin yang tidak keterlaluan
    👉 Tidak melekit
    👉 mudah digosok dan meresap ke dalam kulit.
    👉 Sesuai untuk bayi dan dewasa
    .
    ♻️KEBAIKAN♻️
    🌿Melegakan dengan pantas masalah pening kepala
    🌿mengurangkan rasa loya dan pening
    🌿Membantu mengurangkn masalah Kembung perut bayi & dewasa
    🌿Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan parut
    🌿Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk
    •🌿Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.
    🌿iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh
    🌿Melegakan sakit-sakit akibat gigitan serangga, sengal-sengal badan dan sendi, sakit lutut, pergelangan dan tapak kaki, leher, dsb.
    🌿Membantu melegakan penafasan akibat selesema, sakit dada, dsb. sesuai untuk bayi dan kanak2 yang mengalami selsema
    🌿Membantu masalah susah tidur malam.
    .
    ♻️CARA PENGGUNAAN♻️
    1️⃣Buka penutup Balm Bidara
    2️⃣Niat untuk kesembuhan, sertakan dengan Alfatihah, 3 kul dan ayatul kursi
    3️⃣Ambil sedikit menggunakan jari
    4️⃣Sapu terus di tempat yang ingin dirawat dan pakai
    5️⃣Sapu rata sehingga meliputi seluruh kawasan yang ingin dirawat
    .
    💰HARGA💰
    WM RM39.90
    EM RM42.90
    SGD/BND $15
    RP 180,000
    .
    ♻️BERAT BERSIH 30gm♻️
    .
    Klik link whatsapp di bio for fast respond❗️
    📲 01136184177
    📲 01136184177
    📲 01136184177
    .
    #aslegacy #aslegacypu3jb #aslegacyjohor #aslegacyjb #aslegacyskudai #balmbidara #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaraaslegacy #balmbidaraaura7herba #bidarabalm #balmbidarajb #balmbidaraaslegacyjohor #balmbidaraaslegacyskudai #balmbidaraaslegacyjb #bidarabalmjohor

  •  4  0  1 July, 2019
  • Grab cepat dear, promotion price ni RM25 each.. .

Kegunaan & Manfaat Balm Bidara adalah:

Mengurangkan rasa mual di tekak

Melegakan dengan pantas masalah pening kepala

Membantu mengurangkan masalah bayi & dewasa yang kembung perut

Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan regangan kulit selepas bersalin

Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk

Khasiat vitamin yang ada di dalam Balm Bidara ini memberi kesan yang baik untuk kelembapan & kelembutan kulit pengguna.

Mengurangkan sakit dada & sesak nafas untuk mereka yang diganggu santau atau menghidapi athma

Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.

Iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh

019.9544530

019.9544530

019.9544530 .

RM25 ( tidak termasuk postage )

POST RM8 SM

POST RM12 SS 
#balmbidara  #balmbidarabaroqah #balmbidarahabatusauda #balmbidarasyifa #balmbidaraasli #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaralimauperut #balmbidarabrunei #balmbidarakedah #balmbidarasejukdingin #balmbidarahabbatussauda #balmbidarapahang #balmbidaramurah #balmbidaraoriginal #balmbidarahq #balmbidarahijau #balmbidaracod
  • Grab cepat dear, promotion price ni RM25 each.. .

    Kegunaan & Manfaat Balm Bidara adalah:

    Mengurangkan rasa mual di tekak

    Melegakan dengan pantas masalah pening kepala

    Membantu mengurangkan masalah bayi & dewasa yang kembung perut

    Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan regangan kulit selepas bersalin

    Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan nyamuk

    Khasiat vitamin yang ada di dalam Balm Bidara ini memberi kesan yang baik untuk kelembapan & kelembutan kulit pengguna.

    Mengurangkan sakit dada & sesak nafas untuk mereka yang diganggu santau atau menghidapi athma

    Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.

    Iktiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh

    019.9544530

    019.9544530

    019.9544530 .

    RM25 ( tidak termasuk postage )

    POST RM8 SM

    POST RM12 SS
    #balmbidara #balmbidarabaroqah #balmbidarahabatusauda #balmbidarasyifa #balmbidaraasli #balmbidarahilangkanlenguh #balmbidaralimauperut #balmbidarabrunei #balmbidarakedah #balmbidarasejukdingin #balmbidarahabbatussauda #balmbidarapahang #balmbidaramurah #balmbidaraoriginal #balmbidarahq #balmbidarahijau #balmbidaracod

  •  2  0  25 November, 2018