• NINASKINCARE OFFICIAL ( @ninaskincare.official ) Instagram Profile

    @ninaskincare.official

    20 May, 2019
  • JERAWAT TAK HENTI TUMBUH? . . Rimasnya hidup dengan jerawat nie! Bila nak bebas dari jerawat! Dari zaman muda hingga tua jerawat masih tumbuh! Orang cakap bila jerawat tumbuh ni maknanya kita masih muda! . Salah tu akak oiiiii! Bukan sebab muda jerawat tu. itu berpunca dari jenis kulit yang berminyak! . Walau sehari 3 kali cuci, kulit tetap berminyak! Bila minyak pada kulit result dia ⬇⬇⬇ . MINYAK + RADIKAL BEBAS = JERAWAT . Mudahkan kita dapat jerawat. keluar je rumah terus terdedah akan radikal bebas. Jika anda ' okay ' hidup dengan jerawat seumur hidup, Then fine. Tapi pada yang nak ubah hidup dah penat hidup dengan jerawat. . KOREAN PROTEIN SERUM lah produknya! Kak Diana sangat sangat sarankan. Dengan kesan 1 malam anda akan rasa perubahannya. . . 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑 𝐊𝐀𝐊 𝐃𝐈𝐀𝐍𝐀 𝐉𝐎𝐌 !! Kita borak2, cantik sihat jelita sama2 masa raya ni 💋 Jom klik link kat bio 📲 #0193984828 Dan Whatsapp Kak Diana sekarang 😍 #NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #TripleGebu #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #TonerIbuPutih #MandianPelunturDaki #MandianPelunturDakiNina #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina
    JERAWAT TAK HENTI TUMBUH?
.
.

Rimasnya hidup dengan jerawat nie! Bila nak bebas dari jerawat! 
Dari zaman muda hingga tua jerawat masih tumbuh! Orang cakap bila jerawat tumbuh ni maknanya kita masih muda!
.

Salah tu akak oiiiii! Bukan sebab muda jerawat tu. itu berpunca dari jenis kulit yang berminyak!
.

Walau sehari 3 kali cuci, kulit tetap berminyak! Bila minyak pada kulit result dia ⬇⬇⬇
.

MINYAK + RADIKAL BEBAS = JERAWAT
.

Mudahkan kita dapat jerawat. keluar je rumah terus terdedah akan radikal bebas. 
Jika anda ' okay ' hidup dengan jerawat seumur hidup, Then fine. Tapi pada yang nak ubah hidup dah penat hidup dengan jerawat.
.

KOREAN PROTEIN SERUM lah produknya! Kak Diana sangat sangat sarankan. Dengan kesan 1 malam anda akan rasa perubahannya.
.
.
𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑 𝐊𝐀𝐊 𝐃𝐈𝐀𝐍𝐀 𝐉𝐎𝐌 !!
Kita borak2, cantik sihat jelita sama2 masa raya ni 💋

Jom klik link kat bio
📲 #0193984828
Dan Whatsapp Kak Diana sekarang 😍

#NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #TripleGebu #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #TonerIbuPutih #MandianPelunturDaki #MandianPelunturDakiNina #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina

    JERAWAT TAK HENTI TUMBUH?
    .
    .

    Rimasnya hidup dengan jerawat nie! Bila nak bebas dari jerawat!
    Dari zaman muda hingga tua jerawat masih tumbuh! Orang cakap bila jerawat tumbuh ni maknanya kita masih muda!
    .

    Salah tu akak oiiiii! Bukan sebab muda jerawat tu. itu berpunca dari jenis kulit yang berminyak!
    .

    Walau sehari 3 kali cuci, kulit tetap berminyak! Bila minyak pada kulit result dia ⬇⬇⬇
    .

    MINYAK + RADIKAL BEBAS = JERAWAT
    .

    Mudahkan kita dapat jerawat. keluar je rumah terus terdedah akan radikal bebas.
    Jika anda ' okay ' hidup dengan jerawat seumur hidup, Then fine. Tapi pada yang nak ubah hidup dah penat hidup dengan jerawat.
    .

    KOREAN PROTEIN SERUM lah produknya! Kak Diana sangat sangat sarankan. Dengan kesan 1 malam anda akan rasa perubahannya.
    .
    .
    𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑 𝐊𝐀𝐊 𝐃𝐈𝐀𝐍𝐀 𝐉𝐎𝐌 !!
    Kita borak2, cantik sihat jelita sama2 masa raya ni 💋

    Jom klik link kat bio
    📲 #0193984828
    Dan Whatsapp Kak Diana sekarang 😍

    #NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #TripleGebu #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #TonerIbuPutih #MandianPelunturDaki #MandianPelunturDakiNina #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina

  • 124 0
  • Save Image Other Pictures