• NINASKINCARE OFFICIAL ( @ninaskincare.official ) Instagram Profile

    @ninaskincare.official

    24 September, 2019
  • semalam rasa mcm resah gelisah? susahnya nak tido kan? kejap pusing kiri kejap pusing kanan .. kira kambing ulang ulang pun ttp susah nak tido ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„ wajib guna Mandian Bleaching Bidara ni gaiss... memang lelap lena lah tido awak smpi pagi...๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ dapatkan buih dia banyak2 gosok satu satu badan.. eh muka sekali tau... lepastu biarkan 5 mnit.. sblm gosok semula.. badan akan makin bersih sbb ada bleaching tu kan? sebotol 22 hengget je .. 3 botol 60 hengget je gaiss.. risik2 dgn kak diana jom ๐‘๐Ž๐†๐„๐‘ ๐Š๐€๐Š ๐ƒ๐ˆ๐€๐๐€ ๐‰๐Ž๐Œ !! Kita borak2, cantik sihat jelita sama2๐Ÿ’‹ Jom klik link kat bio ๐Ÿ“ฒ #0193984828 Dan Whatsapp Kak Diana sekarang ๐Ÿ˜ #NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #BleachingSkinNina #BleachingSkin #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #MandianBleachingNina #MandianBleachingBidara #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina
    semalam rasa mcm resah gelisah?
susahnya nak tido kan? kejap pusing kiri kejap pusing kanan .. kira kambing ulang ulang pun ttp susah nak tido ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„ wajib guna Mandian Bleaching Bidara ni gaiss... memang lelap lena lah tido awak smpi pagi...๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ dapatkan buih dia banyak2 gosok satu satu badan.. eh muka sekali tau... lepastu biarkan 5 mnit.. sblm gosok semula.. badan akan makin bersih sbb ada bleaching tu kan? 
sebotol 22 hengget je .. 3 botol 60 hengget je gaiss.. risik2 dgn kak diana jom

๐‘๐Ž๐†๐„๐‘ ๐Š๐€๐Š ๐ƒ๐ˆ๐€๐๐€ ๐‰๐Ž๐Œ !!
Kita borak2, cantik sihat jelita sama2๐Ÿ’‹

Jom klik link kat bio
๐Ÿ“ฒ #0193984828
Dan Whatsapp Kak Diana sekarang ๐Ÿ˜

#NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #BleachingSkinNina #BleachingSkin #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #MandianBleachingNina #MandianBleachingBidara #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina

    semalam rasa mcm resah gelisah?
    susahnya nak tido kan? kejap pusing kiri kejap pusing kanan .. kira kambing ulang ulang pun ttp susah nak tido ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„ wajib guna Mandian Bleaching Bidara ni gaiss... memang lelap lena lah tido awak smpi pagi...๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ dapatkan buih dia banyak2 gosok satu satu badan.. eh muka sekali tau... lepastu biarkan 5 mnit.. sblm gosok semula.. badan akan makin bersih sbb ada bleaching tu kan?
    sebotol 22 hengget je .. 3 botol 60 hengget je gaiss.. risik2 dgn kak diana jom

    ๐‘๐Ž๐†๐„๐‘ ๐Š๐€๐Š ๐ƒ๐ˆ๐€๐๐€ ๐‰๐Ž๐Œ !!
    Kita borak2, cantik sihat jelita sama2๐Ÿ’‹

    Jom klik link kat bio
    ๐Ÿ“ฒ #0193984828
    Dan Whatsapp Kak Diana sekarang ๐Ÿ˜

    #NinaskincareByAnaLulu #Ninaskincare #NinaskincareOfficial #StokisNina #StokisNinaskincare #AnaLuluDiana #IbuPutihNina #LaserSerumNina #IbuPutihLaserSerumNina #TestimoniNinaskincare #NinaskincareTestimoni #PolishFace #PolishFaceSet #PolishFaceNina #BleachingSkinNina #BleachingSkin #KoreanProteinSerumNina #KoreanProteinSerum #IbuPutihSkincare #IbuPutihSkincareByNina #MandianBleachingNina #MandianBleachingBidara #SetIbuPutihJelitaNina #IbuPutihJelitaNina

  • 28 0
  • Save Image Other Pictures