• Mastura Mahidin ( @agent_mastura_sabrinabakery ) Instagram Profile

    @agent_mastura_sabrinabakery

    11 September, 2019
  • Mamasab dulu naik dalam industri bakery sebab Brownies lagenda ni lah kalau siapa yg follow mama dari Mama mula mula start niaga Kat rumah mama dulu . Siapa sangka ye.. Sampai sekarang peminat dia sangat ramai dan sangat setia plak tu . Padahal Brownies je kan.. Nak nangis mama rasa ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ . Kenapa Korang suka sangat Brownies lagenda mamasab ye? . #agentsabrinabakery #trustedagent #deliveryteruskehati #dessert #kahwin #tunang #kekhantaran #kekkahwin #bakeryno1malaysia #kekharijadi #igers #sayajualkek #igfood #magnetrezeki #malaysianfood #lubukkekno1malaysia #cakedelivery #supplementofhappines #bestgrowingFnBbisnesaward2018
    Mamasab dulu naik dalam industri bakery sebab Brownies lagenda ni lah kalau siapa yg follow mama dari Mama mula mula start niaga Kat rumah mama dulu
.
Siapa sangka ye.. Sampai sekarang peminat dia sangat ramai dan sangat setia plak tu
.
Padahal Brownies je kan.. Nak nangis mama rasa ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
.
Kenapa Korang suka sangat Brownies lagenda mamasab ye?
. 
#agentsabrinabakery #trustedagent #deliveryteruskehati #dessert #kahwin #tunang #kekhantaran #kekkahwin #bakeryno1malaysia #kekharijadi #igers #sayajualkek #igfood #magnetrezeki #malaysianfood #lubukkekno1malaysia #cakedelivery #supplementofhappines #bestgrowingFnBbisnesaward2018

    Mamasab dulu naik dalam industri bakery sebab Brownies lagenda ni lah kalau siapa yg follow mama dari Mama mula mula start niaga Kat rumah mama dulu
    .
    Siapa sangka ye.. Sampai sekarang peminat dia sangat ramai dan sangat setia plak tu
    .
    Padahal Brownies je kan.. Nak nangis mama rasa ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
    .
    Kenapa Korang suka sangat Brownies lagenda mamasab ye?
    .
    #agentsabrinabakery #trustedagent #deliveryteruskehati #dessert #kahwin #tunang #kekhantaran #kekkahwin #bakeryno1malaysia #kekharijadi #igers #sayajualkek #igfood #magnetrezeki #malaysianfood #lubukkekno1malaysia #cakedelivery #supplementofhappines #bestgrowingFnBbisnesaward2018

  • 8 0
  • Save Image Other Pictures